Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2012

Χόρεψε για μένα Γουόλις

Το κλειδί στην πόρτα. Το φως λιγοστό. Η λάμψη της θράκας. Ο ήχος του ξύλου που καίγεται, κρατς.

Νιώθω τα μέλη μου βαριά, εξαντλημένα από την κόπωση του μόχθου και κατόπιν του γλεντιού. Η γωνιά δίπλα στο τζάκι σχεδόν με εκλιπαρεί να καθίσω χάμω. Το κάνω. Παίρνω το "μπλο(γ)κάκι" μου στα χέρια. «Όχι τώρα ανάρτηση, όχι τώρα» το εξωτερικό μου κέλυφος και ο εγκεφαλικός μου εαυτός διαφωνεί εντόνως με τα εσωτερικά του όργανα. 

Στο στόμα λιώνει το μελομακάρονο. Δεν δύναμαι να βγάλω από το νου μου εκείνη την εικόνα. Ο ήλιος ίσα που γλύκαινε με το φως του την παγερή ατμόσφαιρα. Θύμιζε το χρώμα του μελιού. Τα μάτια μου χάθηκαν σ' εκείνο το πλήθος από κοράκια. Πετούσαν πάνω από ένα αγροτεμάχιο. Άλλα τόσα κοράκια διάσπαρτα καταγής στο χώμα, με τα ράμφη τους βουτηγμένα, έψαχναν σπόρους να φάνε. 

Επιβράδυνα να χορτάσω την θέα. Για μια στιγμή φαντάστηκα το σώμα μου να τρέχει μες το χωράφι. Έπρεπε να είχα φορέσει τις γαλότσες. Έτρεχα και τα κοράκια πετούσαν πάνω από το κεφάλι μου. Έπρεπε να είχα φτιάξει ένα αχυρένιο σκιάχτρο να συμπλήρωνε την μαγεία του χωραφιού. Οι πύλες του νοητού μου ταξιδιού είχαν ανοίξει. 

Το πόδι μου ασυναίσθητα πάτησε το γκάζι. Κι ένιωσα σαν ένα κοράκι στον αιθέρα. Ο χωραφόδρομος έμεινε πίσω μου.  


[μίλησε με μια κουβέντα] [μια κουβέντα αντικατέστησε λεπτά-ώρες-ημέρες συνεδριακών συζητήσεων]

[ύστερα πρόσθεσε πλάι στην κουβέντα άλλη μια λέξη] [μόνον]

-Μόνον.
-Αυτό δεν είναι το Μόνον.
-Αλλά;
-Αυτό είναι το Όλον.

[σιωπή]

-Το «μόνον» από το «όλον» ξέρεις πόσο απέχει;
-Πόσο;
-Γαλαξιακά πολύ.
-Εγώ ξέρεις πόσο απέχω από εσένα;
-Μηδέν εις το άπειρον.

[γελάει] [γελάει με ένα γέλιο ερωτικό]

-Ξέρεις που με πάει το γέλιο σου;
-Που;
-Στο συν (+) άπειρο.

[γελάει από ηδονική απόλαυση των όσων άκουσε]

-Είπα βλακεία. Δεν με νοιάζει. Όταν σε κάνω να γελάς με αυτόν τον τρόπο… όταν ακούω αυτό σου το γέλιο… σε ερωτεύομαι.

[την στιγμή που ένιωσε να καταβροχθίζεται από το πλην (-) άπειρο είπε…]

-Είν’ όμορφος ο κόσμος σου. Ελπίζω μόνο να μην στον καταστρέψω.
-Μόνο εγώ μπορώ να σου επιτρέψω να τον καταστρέψεις. Θα είναι δική μου παραχώρηση, όχι δικό σου σφάλμα.

[νιώσε την κουβέντα μου, σε παρακαλώ]











«Προς ενημέρωσή σου. Να με φωνάζεις Κλημεντίνη και οι τούφες μου έχουν αποχρώσεις κανελί».




Μουσική επένδυση: Sarah Jaffe ~ Clementine

28 σχόλια:

  1. "-Είν’ όμορφος ο κόσμος σου. Ελπίζω μόνο να μην στον καταστρέψω.
    -Μόνο εγώ μπορώ να σου επιτρέψω να τον καταστρέψεις. Θα είναι δική μου παραχώρηση, όχι δικό σου σφάλμα."
    Αυτό και μόνο, τίποτα άλλο..
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας εφερες την θρακα
    διπλα στη τζακι
    και ζεσταθηκαμε
    κι υστερα ανοιξες το παραθυρο
    και πεταξες μαυρο πουλι
    κι ηρθε κρυο και σκοταδι

    Αν σε φωναξω Κλημεντινη
    θα ξαναρθεις

    .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε ξύλα, ούτε θράκα, ούτε μέλι και φτεροκοπήματα. Εμένα μόνο άρωμα Κλημεντίνης μου άφησε. ;)

    Καλά Χριστούγεννα!
    σνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλες γιορτες να εχεις μαγικη μου ποιητρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα
    γλυκό μου κορίτσι



    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι όμορφος ο κόσμος σου Καναρινένια μου. Εύχομαι Υγεία και Αγάπη, Καλά Χριστούγεννα, Καλές γιορτές κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η νοησή μου δεν εμβαθυνει τοσο πολύ γαι να καταλαβω αμσως την γραφή σου όμως προσπαθώ και μου αρεσει οτι διαβαζω..να εισαι καλα Καναρινακι μου...να περσαεις ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΙΟΡΝΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ..κοντα στους ανθρώοιυς που αγαπας....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά καλή Χρονιά με ευτυχία και υγεία Καναρινένια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά σε ό,τι χρώμα εσύ προτιμάς. Φωτεινή και δημιουργική, με υγεία και αγάπη. Να είσαι καλά, Βαϊα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α!!!!! πολύ υγεία ευτυχία και αισιοδοξία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Καναρινένια Χρονιά με Yγεία και Αγάπη,με ευτυχισμένες στιγμές,
    πολύχρωμες διαδρομές, ελπίδες κι όνειρα!!!!!
    Χρόνια Πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα
    συναίσθηση κι ευγνωμοσύνη,
    η καινουρια χρονιά να φέρει τον καθένα μας πιο κοντά στις δυνατότητες του και στο συνάνθρωπο σε φιλώ ψυχή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. που σαι φιλαράκι μου.. χρονια πολλά καλή χρονιά ευτυχισμένη και δημιουργική.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από καρδιάς σου εύχομαι
    ο νέος χρόνος 2013 να φέρει
    υγεία, ευτυχία, ειρήνη, ηρεμία,
    αγάπη, δύναμη και δημιουργία
    σε σένα & σ' όλους τους ανθρώπους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tina Pippo,

    όταν μια σχέση φθείρεται, ενίοτε, καταλογίζουμε διάφορα αρνητικά στοιχεία στον σύνοδοιπόρο μας, ξεχνώντας πως ο μόνος υπεύθυνος είμαστε εμείς για την εκάστοτε παραχώρηση.

    Και ασφαλώς,τελείως διαφορετική η παραχώρηση από τον συμβιβασμό ή το κάνω ένα βήμα πίσω...

    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου. Καλώς ήρθες. Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Velvet,

    ίσα που προλαβαίνεις να με φωνάζεις για λίγο ακόμη Κλημεντίνη. Η διάθεσή μου αλλάζει... :)

    Καλησπέρα, V

    Καλή σου Χρονιά τώρα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    Καλή σου Χρονιά, ανταποδίδω τις όμορφες ευχές να γυρίσουν πίσω στον αποστολέα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. marilia,

    "κλημεντίνες" τότε! Και αν ξεφλουδίζοντάς τες, πετάξεις την επιδερμίδα τους στο τζάκι, θα μοσχοβολήσει το σπίτι!

    (αναφέρομαι στα μανταρίνια, σε πειράζω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Velvet,

    απώλεια ενός προσώπου... μες σε αυτά.


    Σου χαμογελώ, V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ποιώ-ελένη,

    Καλή σου Χρονιά, Ποιήτρια της καρδιάς μας!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eva Psarrou,

    άρχισα να "ξεχορταριάζω" ... χαίρομαι εάν παίρνει υγιής μορφή το αποτέλεσμα.

    Σε ευχαριστώ αγαπημένη! Καλή σου Χρονιά τόσο σε εσένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας σου!

    Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    η δική μου γραφή είναι προβληματική, όχι η νόησή σου σμαραγδάκι μου. Σε ευχαριστώ, εύχομαι καλή κι ευλογημένη χρονιά σε όλους εσάς τους σμαραγδένιους!

    Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    Καλή Χρονιά, γεμάτη καλούδια! Υγεία, Αγάπη, Σοφία.

    Και δημιουργικότητα που τόσο σας πάει!

    Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    τα καλύτερα μου ευχήθηκες και σε ευχαριστώ! Είθε να είναι έτσι! Ό,τι επιθυμείς γλαρένια μου! Για έσενα και τους ανθρώπους που αγαπάς.

    Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...