Τρίτη, Δεκεμβρίου 11, 2012

Θα σε γράπωνα... στο παρά τρεις...













Θα μπορούσαμε για ώρες. Εσύ να ήσουν το λευκό παρκέτο κι εγώ το γατολίνο που τσαλακώνει τα αυτιά του επάνω σου. Έπειτα, να σε γλύφει [λέω για το παρκέτο μην μπερδεύεσαι] κι εσύ να λεκιάζεις με λιχουδιές μόνο για να γλύφεσαι από τα ελαφρώς κατσαρωμένα μουστάκια μου.






Θα μπορούσαμε εσύ το ζαβολιάρικο να ήσουν κι εγώ στο μάγουλο η γρατσουνιά.  



Δεν θα μπορούσαμε, ωστόσο, να διευκρινήσουμε «ποιος είναι το κουβάρι και ποιος το γατολίνο».




 Μουσική επιλογή: Ελένη Βιτάλη ~ Το ποδήλατο

 

12 σχόλια:

  1. Τι γλυκό.. μπέρδεμα ;-))

    Καλή σου μέρα τρυφερό καναρινοκόριτσο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :))) 15 μέρες τώρα είμαι μια... γατοθεία!!! Πολλές γρατσουνιές! Πολλές! Αλλά και πολλά χάδια, πολύ γέλιο, πολλά χοροπηδήματα και ακόμα περισσότερα βλέμματα τρυφερά με πολλά "σ' αγαπώ" μέσα τους.

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν αγαπησα ποτε τις γατες
    οτι χρωμα κι αν ειχαν
    Αλλα νομιζω ουτε αυτες εμενα

    Το ποδηλατο ναι
    Και η Βιταλη μου αρεσει

    Καλο βραδυ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουβαρογατομπέρδεμα !!!φαντάζεσαι ανάμεσα σε όλα αυτά ένα μικρό και τρυφερό καναρινάκι...... δεν θέλω να το σκέφτομαι... Εγώ όμως μόνον τα σκυλιά αγαπώ ακούγεται ρατσιστικό και το πάω πιο βαθιά λατρεύω αποκλειστικά τα κόκερ.... δες στις παλαιότερες μου αναρτήσεις... σου στέλνω πολλά φιλιά και την αγάπη μου καναρινιένια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Margo,

    γλυκό το μπέρδεμα, γλυκά τα χαμόγελα και η ζεστασιά που αφήνει.

    Καλό ξημέρωμα αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. karagiozaki,

    είναι πράγματι!

    Καλό βραδάκι, να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. marilia,

    γατοθεία; μα πώς γίνεται; Χαχα! :))


    Καλό βραδάκι!

    Το φιλάκι γιατί δεν ειναι του σνούπι αυτήν την φορά εε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Velvet,

    πίστεψέ με κι εγώ τα ίδια με τις γάτες!

    Άλλά για δες, αυτό είναι μωρό... και πραγματικά το μουτράκι του με συγκλονίζει.

    Ποδήλατο ναι!
    Βιτάλη όχι πάντα... εξαρτάται.

    Καλό ξημέρωμα V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    κουβαρογατομπέρδεμα! Εκπληκτική λέξη!

    Δεν μου ακούγεται ρατσιστικό, γιατί κι εγώ με τις γάτες έχω ένα θέμα. Τις φοβάμαι να πω; Μου κάνουν λίγο εχθρικές και με ανατριχιάζουν ένα πράγμα...

    Αλλά αυτό το γατολινάκι έχει τόσο γλυκό μουτράκι.

    Καναρινάκι μες το γατομπέρδεμα; Μην μου βάζεις ιδέες!

    Καλό σου ξημέρωμα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμμμ... ναι... έτσι όπως το θέτεις, εντάξει. Είναι γλυκό το γατάκι. Γενικότερα δεν με συγκινούν οι γάτες.

    Τι κουβάρι είναι καναρινί ε; Νομίζω τότε ξέρω την απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. lena_zip,

    η αλήθεια είναι πως, ούτε κι εμένα με συγκινούν ιδιαίτερα. Στην πραγματικότητα μου βγάζουν κάτι το εχθρικό. Το συγκεκριμένο όμως της φωτογραφίας με ξετρέλανε, είναι χαριτωμένο, έτσι δεν είναι;!

    Ξέρεις; Χμμ..
    Καλό βράδυ φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...