Κυριακή, Δεκεμβρίου 02, 2012

α ε Ρ ό σ τ α τ Ο

Πώς αρχίζει ένα ωραίο κείμενο; Και πώς τελειώνει ένα άσχημο;


Ξέρω ακριβώς πως νιώθεις. Έχω βρεθεί εκεί. Ήταν κόλαση. Το θέμα είναι πώς βρέθηκες εσύ και γιατί; Τα ντουλάπια τραντάζονται, τα μαχαιροπίρουνα κροταλίζουν. Ειρωνεία. Παγερότητα κι αυτήν η  αδιάθετη διάθεση ύστερα για ημέρες.

Σε θαύμαζα όσο τίποτα, εκτιμούσα την προσφορά σου. Όχι αόριστος, ενεστώτας. Ισχύουν και στο παρόν. Ίσως δεν θα καταφέρω ποτέ να γίνω όλα όσα κατάφερες, έγινες κι απόκτησες ως κόρη, αδερφή, σύζυγος, μητέρα, πεθερά.

Θα σταματήσω να μιλώ με αλήθειες. Θα ξαναενδυθώ τον παλιό πολυφορεμένο μου εαυτό. Στο σανίδι του πόνου ήμουν καλή ηθοποιός. Η αλήθεια, όλη δική μου, από το να σε πληγώνω. 

Απόψε, απέτυχα με όλους τους δυνατούς τρόπους να σου φέρω γιατρειά. Ήττα οικτρή.

Εάν περνούσε από το χέρι μου, θα ανέβαινες μαζί μου σε ένα τεράστιο χρωματιστό μπαλόνι. Σ' ένα αερόστατο. Θα σε ταξίδευα σε καθάρια σύννεφα, λευκά. Εκεί όπου υπάρχουν κανελωμένα λόγια και χαμόγελα από πασπαλισμένη άχνη. Έως ότου κατέβουμε ξανά πίσω στην γη με άλλα αισθήματα.

Ζεσταίνω τον αέρα.
Θα 'ρθεις;




8 σχόλια:

  1. Μια βόλτα μ' αερόστατο, πόσο πιο όμορφα να μας μπει ο μήνας; Ζέστανε εσύ από τη μιά κι εγώ από την άλλη και φύγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν χρειαζόμαστε αερόστατα
    να φύγουμε μακριά
    και στη σοφίτα που ανεβαίνουμε
    νοιώθουμε τη ζεστασιά

    Καλο μήνα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία θα ναι μια βόλτα μ αερόστατο !!
    Μη σταματάς να μιλάς με καναρινένιες αλήθειες, μείνε όπως είσαι !!
    Μακάρι να μπορούσες να γιατρέψεις αυτήν που εκτιμάς και θαυμάζεις, νομίζω πως μόνος του ο καθένας πρέπει να προσπαθήσει, μόνο έτσι θα μπορέσει να γιατρευτεί!!
    Και το εύχομαι !!
    Καλό γιορτινό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μ'ένα αερόστατο να πετάξουμε μακριά απ'ότι μας πονάει...
    καλησπέρα καναρίνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eva Psarrou,

    εγώ από την μία, εσύ από την άλλη, τα καταφέραμε πιο γρήγορα να ζεστάνουμε το αερόστατο! Σε ευχαριστώ Εύα μου. Σε ευχαριστώ που μίλησες τόσο γλυκά.

    Καλό ξημέρωμα να έχεις.
    Καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Velvet,

    η σοφίτα... τι όμορφα που το έθεσες έτσι. Μου γλύκανες το συναίσθημα. Σε ευχαριστώ!

    Καλό μήνα V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aθηνά,

    σήμερα την ρώτησα αν θα έρθει. Μου απάντησε θετικά. Μπλεχτήκαμε μες σε νεφέλες και δεν σκοπεύω να κατέβουμε σύντομα από το αερόστατο. Καλύτερα να σωπαίνουν οι αλήθειες μου, παρά να γεμίζει πληγές το μέσα της.

    Καλό μήνα Αθηνούλα μου.
    Μου έλειψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. karagiozaki,

    ανεβήκαμε και ταξιδεύουμε. Μόλις που προλαβαίνεις να μας δεις σαν μια κουκίδα στον ουρανό.

    Καλό βράδυ καραγκιοζάκι!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...