Κυριακή, Ιανουαρίου 13, 2013

Wild Jeans















Νιώθω το μυαλό μου σαν μια λωρίδα ενός φωτογραφικού φιλμ. Τις ώρες που έχει σιωπή ακούω εκείνο το κλικ. Κουμπώνω μαζί σου. 

Κλικ. Οι πεταλούδες δεν συνηθίζουν να κάθονται στους ώμους των ανθρώπων, ούτε να φλερτάρουν με τα σκισμένα γόνατα, πόσο μάλλον όταν δεν είναι η εποχή τους.  

Κλικ ξανά. Με αυτά που εσύ θεωρείς μικρά φτερά, δύνασαι να πετάξεις. Μην χαρίζεις κομμάτια του ουρανού σου στους λύκους. Τους παραχώρησες ήδη μια απέραντη βουνοπλαγιά για να τραφούν. 

Τελευταίο κλικ. Υπάρχει πάντα διαθέσιμη μια κόλλα χαρτί. Ένα χάρτινο καράβι, ακόμη κι αν δεν βρίσκεις πού να το ταξιδέψεις, μπορείς να το φυλάξεις στην πίσω θέση ενός μπλουτζιν.

 





Μουσική επιλογή: Κατερίνα Κυρμιζή ~ Βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά

8 σχόλια:

  1. Έτσι είναι το μυαλό μας ...
    Όταν αισθάνεται την ανάγκη ...
    δουλεύει σαν μηχανή και σαν οθόνη ...
    κι άλλες φορές σαν μεταφορικό μέσο ...
    με φτερά, κουπιά ή ρόδες !!!
    Φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ!!! αυτά τα κλίκ αν δεν υπήρχαν Καναρινακι μου... τι θα ήταν η ζώή μας...
    μια μονοτονία...χωρίς τις εκπλήξεις...
    ομως το τελευταιο κλίκ σου ειναι το πιο ωραιο... γιατί΄αν δεν υπήρχε η κόλα το χαρτί...πως θα μπορούσες να κανεις καραβια για ταξίδια;;;; φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κλικ.. φωτογράφισα κι εγώ.. κλικ δηλά γιατί έχω καιρό.. γειά σου αγαπημένο μου φιλαράκι..:):)
    καλησπέρα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φωτογραφίζεις τα πιο κρυφά μονοπάτια της ψυχής μας και τροφοδοτείς με κάψουλες ομορφιάς τη καρδιά μας
    Πολύ λίγα αυτά που λέω!!!!!


    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Side21,

    τα φιλιά μου και την αγάπη μου στην Σάμο! Καλή σου χρονιά αγαπημένα φίλε!

    Έτσι είναι πράγματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    στέλνω το καραβάκι να ταξιδέψει μέχρι την Κρήτη...

    Καλή σου χρονιά σμαραγδάκι μου, με υγεία και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. koulpa,

    η φωτογραφία εδώ, ένα αληθινό κλικ, από αγαπημένη χριστουγεννιάτικη εξόρμηση. Περιμένω να δω τα δικά σου δειλά κλικ στην σελίδα σου. Πάει;

    Καλή χρονιά φιλαράκι μου, χρόνων τώρα... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ποιώ-ελένη,

    αγαπημένη ποιήτρια σε ευχαριστώ. Καλή χρονιά με εμπνεύσεις του μυαλού και της γραφίδας!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...