Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2012

Από πάντα...

Έχω βάψει την κρεβατοκάμαρά μου στο χρώμα του πλανκτόν. Δύσκολο να περιγραφεί. Άλλη μια προσπάθεια. Στο χρώμα του φυκιού. Στο χρώμα του  πυθμένα του ωκεανού.

-Μίλα μου.
-Σου μιλάω αγάπη μου. Εδώ είμαι. Ένα βήμα πριν τα χείλη σου και σου μιλάω, με μικρές κοφτές συλλαβές.
-Ναι, έτσι μου μιλάς. Έτσι.
-Μόνο έτσι.








-Μ’ αγαπάς λίγο;
-Λίγο; 
-Λίγο, ναι, μ’ αγαπάς;
-Το πολύ υπάρχει στο μυαλό σου; 
-Θες να μου το βάλεις εσύ;
-Το πάρα πολύ υπάρχει; Γιατί αυτό μόνο μπορώ να βάλω μέσα σου βαθιά. Το πάρα πολύ.

Στο λευκό πορσελάνινο ρεσώ έριξα ζεματιστό νερό και κάμποσες σταγόνες άρωμα. Την ώρα που άναβα την φλόγα του κεριού, άρπαξαν τα μαλλιά μου. Μια στιγμή απροσεξίας χρειάστηκε για να καούν. Η Wallis και ο Edward χορεύουν μες τον χώρο μου. Η Wallis είμαι εγώ. Νομίζω πως, μετά από τόσα χρόνια, ήρθε καιρός ν' αφήσω ακάλυπτο τον λαιμό μου, ολοσδιόλου γυμνό. 

-Σ’ αγαπάω. Βαθιά. Ουσιαστικά. Σαν ζεστασιά μέσα στην καρδιά σου. Σε κάθε χτύπο σου. Σαν ροή στις φλέβες. Όποιο όνομα κι αν έχεις. Σ’ αγαπάω για το μέσα σου. Για την ψυχή σου. Για ό,τι γίνομαι δίπλα σου. Για όσα ζω, για όσα θέλω να δω, να αγγίξω. Για ό,τι έχω και δεν έχω. Για όσα ζωηρεύουν και γίνονται ερωτικά, φιλικά, ή απλά συντροφικά. Έτσι σ’ αγαπάω. Για αρώματα που δεν ανέπνευσα ακόμα, για όσα θα γνωρίσω, για όσα μου δίνει η ζωή πλάι σου.
-Έτσι να με αγαπάς.



















Ακόμη ψάχνω το όνομά σου. Τόσες αποτυχημένες προσπάθειες. Κι όμως είσαι εσύ. Σε ξέρω. Είσαι τόσο εσύ. Συχνά στο όνειρο της κηδείας σου με ρωτούν.

«Γνωριζόσασταν καιρό»;
«Γνωριζόμασταν από πάντα». 

-Πώς σε λένε; Θα μου πεις;
-Σήμερα με λένε Γούολις.
-Αύριο;
-Αύριο θα πηγαίνω να κόψω την καμμένη τούφα. Το βάρος της θηλυκής ομορφιάς. Από αύριο να με φωνάζεις κάπως αλλιώς.


Photo by Kaeya
Μουσική επιλογή: Abel Korzeniowski ~ Dance for me Wallis


14 σχόλια:

  1. Λάτρεψα τον πρώτο διάλογο.

    Σου εύχομαι μιά πολύ φωτεινή μέρα κοπέλα με το καναρινί φόρεμα.

    Φιλιά φιλίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя,

    χαίρομαι!

    Ήταν πράγματι φωτεινή. Ανταποδίδω τα φιλιά φιλίας!

    Να ξημερώνεις όμορφα.
    Καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο/Η Ανώνυμος

    Έχεις Κάτι; Για παράδειγμα, ένα όνομα να μου αφήσεις, να σε αποκαλώ όπως επιθυμείς;

    Σε ευχαριστώ που μου έκανες γνωστό αυτό που σου θύμισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπροστά σε τέτοιες αγάπες εγώ υποκλίνομαι.

    υγ. Είσαι πολυγραφότατη αυτές τις μέρες και δεν σε προλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο η αγάπη ηρεμεί...
    Γέμισε η ψυχή μου!

    Καλή σου και φωτεινή ημέρα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την αγάπη δεν την ζητούμε!!! μας χαρίζεται για αυτό που είμαστε....και πρέπει να είναι πολύ και δυνατή δεν χωρούν μεσοβέζικες καταστάσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γνήσιο και καλογραμμένο, μπράβο κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλου,

    για αρχή σ' ευχαριστώ για την υπογραφή (έδωσες σημασία στην παράκλησή μου) κι έπειτα, για τα τραγούδια.

    Τέλος, όπως κάθε νέο επισκέπτη σε καλώς ορίζω. Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. lena_zip,

    τέτοιες αγάπες είναι κυρίως μυθιστορηματικές, σπανίζουν σε ζωή. Αλλά κάπου-κάπου ξετρυπώνουν και κάποιες τολμηρές από τις σελίδες ενός βιβλίου.

    υ.γ. Είτε που θα εξαφανίζομαι για καιρό ή που θα το παρακάνω! :))

    υ.γ. Δες το μέιλ σου φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    έπιασες τον σφυγμό μου! Αυτόν της ηρεμίας και πολύ με ενθουσίασες για αυτό!

    Σε ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ γλαρένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    εγώ κάπου εκεί με τα μεσοβέζικα τα χάνω... και χάνομαι στην μετάφραση! Μου αρέσει η άποψη της αγάπης που διατυπώνεις και είθε όλοι να έχουμε αυτήν.

    Φιλώ σε, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Poet,

    σας ευχαριστώ! Τα μάγουλά μου πήραν το χρώμα του λουλουδιού σας.

    Καλό βράδυ, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...