Όσο μεγαλώνω μου δίνεται η εντύπωση ότι οι μεγάλοι έχουμε ανάγκη από τα παραμύθια
και τα παιδιά από αλήθεια.
Μουσική επιλογή: Bïa - Beijo
Με πολύ κόπο είναι αλήθεια κοπέλα μου ( όχι από βαρεμάρα, κάθε άλλο ) απλά ο υπολογιστής μου είναι παλιός και κολλάει το βίντεο, μπόρεσα να το ολοκληρώσω και να ακούσω εκείνα που έχεις να πεις, που πολύ συντάσσομαι με αυτά. Το αποτύπωμα μας φεύγοντας από αυτή την ζωή θα είναι αυτά που έχουμε ζήσει! Τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας, τι τους έχουμε διδάξει με την συμπεριφορά μας αναθρέφοντας τα, αφού μεγαλώνοντας αυτά θα συνεχίσουν να έχουν τις αξίες που τους έχουμε μάθει. Από πάντα είμαι αισιόδοξο άτομο και βλέπω την ζωή, ευγνωμονώντας που έχω φτάσει σε αυτά τα 82 μου χρόνια και ακόμα μαθαίνω. Δεν έχω σπουδάσει, αλλά το διάβασμα που είναι η αγάπη μου, με έχει βοηθήσει πολύ στο να ανοίξουν οι ορίζοντές μου όπως και το blog. Αυτό που πηγαίνεις στα Γρεβενά για να επισκεφτείς την εθνική βιβλιοθήκη, είδα ότι έχουμε κάτι κοινό σε αυτό , αφού πηγαίνω
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εγώ στην δημοτική βιβλιοθήκη του Ηρακλείου και δανείζομαι βιβλία, επειδή δεν έχω χρόνο να κάτσω εκεί.
Καταλαβαίνω από τον τρόπο που μιλάς και γράφεις, ότι είσαι ψαγμένο άτομο με την καλή έννοια. Σου εύχομαι να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα, επάνω στην συγγραφή Καναρινένια μου. Καλές και όμορφες εμπνεύσεις να έχεις! τα φιλιά μου!
Είναι η δεύτερη φορά που σου αφήνω σχόλιο Καναρινένια μου . Το πρώτο δεν ξέρω τι έγινε και ήταν σεντόνι.😊
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή την φορά θα συντομεύσω στα πιο ουσιαστικά, διότι δεν θυμάμαι πολλά.
Στα πιο πολλά συμφωνώ απόλυτα πρώτα για τις θετικές σκέψεις του ανθρώπου και για το αποτύπωμα που αφήνουμε φεύγοντας από τον κόσμο αυτόν, σε αυτούς που αγαπήσαμε και τους δώσαμε με το παράδειγμα και τον τρόπο της ζωής μας, αφήνοντας τους αξίες, όπως η αγάπη, ο σεβασμός, η αλληλεγγύη, η παραδοχή των λαθών μας και η συγνώμη!
όσο για το διάβασμα, νομίζω ότι ένα βιβλίο, είναι το πιο όμορφο δώρο! Πλουτίζονται οι σκέψεις! Και κάτι κοινό μας.
Δανείζομαι και εγώ από την δημοτική μας βιβλιοθήκη του Ηρακλείου, τα οποία παίρνω σπίτι, διότι μια μέρα που δεν έχουμε διαβάσει έστω και δύο γραμμές, είναι μια μέρα χαμένη.
Σου εύχομαι τα καλύτερα στην ζωή σου και πολλές ωραίες εμπνεύσεις. καλό βράδυ!🤗