Τρίτη, Μαρτίου 05, 2024

η γυναίκα και ο κύκνος

 
Η γυναίκα φορεί καπέλο. 
Το κορίτσι διάφανο λευκό φουρό. 
Το παιδί κύκνος θαρρεί πως είναι. 
 
Κι αλήθεια, αναρωτήθηκες ποτέ σου; 
Γιατί ο κύκνος -σου λέω 
λαιμό μακρινό πως έχει; 
Ως άλλος νάρκισσος,
αρέσκεται από ψηλά 
στης λίμνης το καθρέφτισμα;
 
Στα φανερά δε στέκει η λύσις. 
Σκέψεως το ερώτημα. 
Πόθεν αλλού χωρούν 
τόσοι να δέσουν κόμποι; 
 
Αν ποτέ σου, κύκνειο πρόσωπο αντικρίσεις, 
νοσταλγία βυθού, θα λιγώσεις. 
 Κι εγώ, λαιμό μακρύ, 
δεν έχω να σε δέσω
κόμπε ΜοΥ.!
παιδί, κορίτσι, και γυναίκα, έτσι αγαπώ
((π.ο.ν.ώ)) 
 
 
 
 
Κι εσύ άνδρα, 
πήρες να λύνεις 
((το λαιμούδι μου)) 
 
 
 
 
 
Μουσική επιλογή: Κατερίνα Σιάπαντα ~ Σ' αγαπώ 

2 σχόλια:

  1. Και μόνο η εικόνα ενός κύκνου σε παραπέμπει στην ομορφιά κοπέλα μου με το καναρινί φόρεμα. Πόσο μάλλον οι στίχοι σου.
    Να έχεις έναν όμορφο και χαρούμενο μήνα ! καλο σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σμαραγδάκι - Ρούλα,

    σε ευχαριστώ! Η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου, και ναι, να έχουμε έναν όμορφο Μάρτη! (και φυσικά έχω φορέσει Μαρτάκι στο λαιμό και στο χέρι, εσύ;) Να ξημερώνεις όμορφα αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...