Πέμπτη, Απριλίου 03, 2014

Απρίλια να με λες

 



Καλημέρα - καλησπέρα - καληνύχτα - γεια σας!

«Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και όταν ξυπνήσω να μην επηρεάζεις την ημέρα μου. Εσύ». Έτσι, έτσι κι έτσι. Ναι κι έτσι και λίγο από αλλιώς. Όχι από το άλλο, από το αλλιώς. Και ναι, δεξιόστροφα πάλι έτσι, αλλά ευθυγραμμισμένα είναι αλλιώς: «Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και όταν ξυπνήσω να επηρεάζεις την ημέρα μου μόνον Εσύ».
 
Καλημέρα - καλησπέρα - καληνύχτα - γεια σας!





 Μουσική επιλογή: Διονύσης Σαββόπουλος ~ Συννεφούλα
 

6 σχόλια:

  1. Απρίλια μου
    λίιιιιγο νωρίς.. μα έτσι, στων αγαπημένων τις γιορτές νωρίς πάμε!!
    Χρόνια καλά με άνοιξες πολλές.
    Σου κλείνω το μάτι χωρίς να επηρεάζω τη ζωούλα σου στο τόσο.
    Φιλιά σου πολλά όμορφη μικρή..

    j

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου, ανοιξιάτικο καναρινένιο κορίτσι. Είμαι βέβαιος ότι κάποιος ποιητής εμπνέεται από σένα και από τη χαρά της ζωής που εμπέμπεις. Να είσαι καλά, γλυκειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρκει να ειμαστε πρωτα εμεις
    βεβαιοι για τις επιθυμιες μας


    Ludovico Einaudi - Primavera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. j,

    σε ευχαριστώ που υπάρχεις στην ζωούλα μου όπως λες! Σε ευχαριστώ που θυμάσαι...

    Φιλί σας και κυρίως στον μικρό.
    Την αγάπη μου, ναι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Poet,

    είμαι καλά! Να είστε κι εσείς καλά επιθυμώ. Με κάθε ειλικρίνεια. Ευχαριστώ.

    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Velvet,

    σε ευχαριστώ για το κομμάτι.
    "Μου πάει" Ελπίζω να μην σε ενοχλεί που το χρησιμοποίησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...