Τετάρτη, Απριλίου 30, 2014

Θα σε λέω ασφόδελο


- Άργησες. 
- Μα δεν έφτασα ακόμη.
- Ναι, αλλά εγώ νιώθω πως άργησες.
- Ε, τώρα τι να σου πω;
- Τι θες να μου πεις;
- 'Εχεις όρεξη για καβγά μου φαίνεται.
- Εγώ; Καθόλου.
- Και επιμένεις.
- Λάθος κατάλαβες. Συγγνώμη.
- Από τώρα ξεκίνησες με συγγνώμη;
- Ορίστε;
- Τί ορίστε;
- Δεν κατάλαβα.
- Άλλο θέμα. Τι κάνεις;
- Σε περιμένω.
- Ναι, μου το είπες ήδη αυτό.
- Ναι, άργησες.
- Ο εραστής σου τι λέει γι' αυτό;
- Ο εραστής μου δεν αντιλαμβάνεται την αδημονία μου.
- Πώς κι έτσι;
- Είναι απασχολημένος.
- Απασχολημένος με τι;
- Τον ξέρεις τώρα τον Απρίλη, έχει το συνήθειο να μαζεύει χαμομήλια προτού φύγει.
- Του μίλησες για μας;
- Όχι.
- Πότε θα το κάνεις;
- Είναι νωρίς ακόμη.
- Και πότε θα είναι κατάλληλη η ώρα;
- Άρχισες να με πιέζεις ακόμη δεν ήρθες;
- Εσύ βιάζεσαι να 'ρθω.
- Ναι, πότε θα έρθεις;
- Δε μπορώ να σε σκέφτομαι μαζί του.
- Εγώ νόμιζα πως δε σε νοιάζει πια.
- Σωστά, δε με νοιάζει.
- Δε γέμισε τα βάζα με κόκκινες παπαρούνες φέτος.
- Σε ρώτησα;
- Κάθε φορά ρωτάς κι είπα να σε προλάβω προτού το κάνεις.
- Δε θα βρήκε φαίνεται.
- Μπα, ξέχασε.
- Άρχισε να ξεχνάει κι αυτός;
- Ποιος άλλος;
- Eγώ.
- Μμμ, ναι. Κάποτε μου άνθιζες γιασεμιά. 
- Και φέτος θα σου ανθίσω. Με εκτίμηση Μάιος.




κι έτσι απλά αποφάσισα να σε λέω ασφόδελο.




Μουσική επιλογή: Tom Odell ~ Another Love

6 σχόλια:

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...