Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 07, 2012

Η ρόκα και το αδράχτι... που πήγε η Κλωθώ;


-Ομόρφυνες!
-Μεγάλωσα…
-Στα μάτια σου, όμως, η ίδια πάντοτε θλίψη.
-Ναι. 
-Γιατί; Κάτι λείπει. Τι; 
-Αγκαλιά. Βαθιά. Να μη βγω από εκεί. Ντρέπομαι. Θυμώνω. Θέλω. Δεν. Δεν όμως. Δεν μου φτάνουν. Πόσο κοστίζει μια αγκαλιά; Για πες μου κι εσύ που σου βρίσκεται σε πλεόνασμα. Πόσο κοστίζει μια αγκαλιά; Σπατάλες έκανα. Απερίσκεπτα. Στο δόσιμο. 


-Μεγάλωσες!
-Ομόρφυνα…
-Πράγματι!
-Δεν κοιτάς σωστά.
-Ορίστε;
-Ανόητε επιδερμικέ, στο μέσα...



«Τα κενά ντενεκέδια κάνουν θόρυβο.
Να μην ξεχνώ να τα γεμώνω  με λάδι,
γιατί με ξεκουφαίνουν».

Μουσική επιλογή: Eddie  Vedder ~ 1) Can't keep
2) Skipping
3) Longing to belong

28 σχόλια:

  1. Μόνον στην αγκαλιά της μάνας που χωράει όλη την γη μπορείς να απλωθείς, να δοθείς, να αφεθείς...να λιώσεις να συρρικνωθείς πουθενά αλλού...Ευχαριστώ για το σταφύλι γλυκό και το δροσερό νερό ...Φιλάκια της νύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, είναι τέχνη να αγκαλιάζεις κι αν δεν τη μάθαμε νωρίς πώς θα την μάθουμε μετά; Όποιος την στερήθηκε δύσκολα την χαρίζει και τα παιδιά δεν μεγαλώνουν πάντα με αγκαλιές.

    Καλή σου νύχτα καναρινένια μου με μια μεγάαααααλη αγκαλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα υπάρχει σπατάλη στο δόσιμο? υπάρχει? καλημέρα καναρινάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποσο κοστιζει μια αγκαλια?
    Μονο ένα χαμογελο μερικες φορες φτανει
    Το θεμα είναι ναβρεις εκεινη που θα σε τυλιξει ολοκληρη

    Επειτα θελει λιγο προσοχη
    γιατι στην αγορα κυκλοφορει
    πολύ ιμιτασιον και χυμα....

    Πόσοι εχουν την ιδια αναγκη ναξερες

    Καλο σ/κ καναρινια....

    :))



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλωσες..
    Ομόρφυνες..

    Ένα πλατύ χαμόγελο και μια μεγάλη αγκαλιά!

    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διάβασα την προηγούμενη ανάρτησή σου και ξέρω γιατί υπάρχει θλίψη στα μάτια σου. Η θλίψη αυτή ονομάζεται και ωριμότητα.

    Ζητάς το πιο απλό, το πιο ωραίο και το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή. Θα σου δοθεί, είμαι βέβαιος. Κοστίζει βέβαια πολύ αλλά διαθέτεις το αντίτιμο. Μια καθαρή καρδιά, Βαϊα μου, μια καθαρή καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άουτς!!!!
    Ό,τι ήταν γραμμένο μέσα μου το 'δα αναρτημένο σήμερα στο μπλογκ σου.

    Αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντρέπομαι. Θυμώνω. Κι εγώ. Σε νιώθω σ' αυτό. Αλλά μερικές φορές έχω καταφέρει να βάλω στην άκρη την ντροπή. Κι έτσι δε χρειάστηκε να θυμώσω κιόλας.

    Κοριτσάκι μου, μεγαλώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...Κάπου :) θα το έχεις ακούσει: ελάχιστοι αντέχουν την αγάπη. Να τη δέχονται, πόσο δε, να την προσφέρουν. Καλό Φθινόπωρο, κοπέλα με το καναρινί φόρεμα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    μεταξύ των 5 μελών της οικογένειάς μου επικρατεί ένα ωραίο δέσιμο. Και παρότι στην όψη όλοι λένε μοιάζω του πατέρα μου, από την μητέρα μου πήρα όλα τα εν έσω. Όταν ήμουν πιτσιρικάκι μου 'λεγε "μην μεγαλώνεις άλλο Βαϊτσάκι μου να μπορώ να σε παίρνω αγκαλίτσα..." και νομίζω πως για χάρη της δεν "μεγάλωσα" πολύ! Με χωράει και τώρα και πάντα.

    Εγώ σ' ευχαριστώ για τα λόγια σου και που τίμησες το γλυκό και που δροσίστηκες στο κατώφλι μου.

    Φιλούδια του εσπερινού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Margo είπε,

    «είναι τέχνη ν’ αγκαλιάζεις», πράγματι! Και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιες μητέρες αφού γεννήσουν λένε πως δεν θέλουν να καλομαθαίνουν τα παιδιά τους με αγκαλιές. Δηλαδή, πόσο κακό μπορεί να κάνει μια αγκαλιά;

    Καλησπέρα Μαργκούλα μου, κι η αγκαλιά σου στάζει γλύκα!

    Φιλώ σε πολύυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. karagiozaki,

    έτσι έλεγα, σε ειδικές περιπτώσεις, αλλά το έντονο ερωτηματικό σου με ξαναβάζει σε σκέψεις. :))

    Καλησπερένια με φιλιά αερόστατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Velvet,

    :) ξέρεις γιατί αφήνω χαμόγελο, έτσι;

    αυτήν του εμπορίου πέραν του ότι είναι μιας χρήσεως (κι εμένα η αγκαλιά μ’ αρέσει να είναι διαρκείας) είναι και λερή…
    οπότε, ναι, θέλει προσοχή.

    Εσωκλείω σε φάκελο αγκαλιά αυθεντική παρακαλώ!
    (κι όχι ιμιτασιον)
    με την ένδειξη κατεπείγον και την αποστέλλω αεροπορικώς.

    Καλό βραδάκι Κυριακής Vellutato.
    Και πιο-πιο αργούτσικα sogni d’ oro!

    υ.γ. "καναρινιά", ενίοτε έτσι με φωνάζει ο πατέρας μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eva Psarrou,

    ωωω... πολύ καλοδεχούμενα!

    Και μην γελάσεις που είμαι ανίδεη... τα xxxxxxx τι συμβολίζουν;

    Καλό βραδάκι, σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Poet,

    δεν ξέρω εάν διαθέτω το αντίτιμο, ίσως και όχι, προσπαθώ όμως.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν δύναμαι να κάνω εκπτώσεις στο όνειρό μου.

    Είστε πολύ ευγενικός και διακριτικός συνάμα και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό!

    Καλό βραδάκι, έχοντας πάντοτε την εκτίμησή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. marilia,

    κοριτσάκι μου τρυπήθηκες από το αδράχτι; :))

    Αγκαλιά κι από εδώ, που πήγε όμως το σνουποφιλάκι, εε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. lena_zip,

    καταλαβαίνω τι λες, πολύ καλά!
    Όμως μου έχει τύχει και το εξής, να βάλω στην άκρη την ντροπή και το αποτέλεσμα εκρηκτικό... είναι να ρισκάρει κανείς ή να γνωρίζει εκ των προτέρων με ποιον έχει να κάνει. :))

    Φιλενάδα μου που είσαι να κάνουμε πελώρια αγκαλιά;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεράσιμος Μηνάς,

    "ελάχιστοι αντέχουν την αγάπη" σαν κάπου να το έχει πάρει το μάτι μου :) εκεί κατά τον Γεράσιμο μεριά!

    Καλό φθινόπωρο, επίσης! Έλα που δεν είμαι καλά... έχω πάθει ψύξη (ναι το κατάφερα κι αυτό) και πονάωωωωω...

    Ελπίζω εσύ να τα πηγαίνεις καλύτερα με την ανάρρωσή σου.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν -καλη εβδομαδα με υγεια πανω απ όλα και καλο φθινοπωρο!
    Το θεμα ειναι να βρεις τη ζεστη αγκαλια που δεν θα σε αφησει ποτε να πεσεις κατω.Σου το ευχομαι ολοψυχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν φαντάζεσαι πόσο μα πόσο θα μου χρειαζόταν τώρα μια τέτοια αγκαλιά. Πελώρια. Με εσένα θα ήταν και πελώρια η χαρά.

    Ρίσκο είναι πάντα νομίζω, για να φτάσεις σε σημείο να βάλεις την ντροπή στην άκρη, ρίσκο είναι.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    Καλό μήνα επίσης και καλό φθινόπωρο
    στο πιο αισιόδοξο παιδί των ιστολογίων!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ, θα περάσω και από εσένα.

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. lena_zip,

    πελώωωρια (αγκαλιά) χ πελώωωρια (χαρά)= "γιγαντώσαμε" φιλεναδίτσα μου!!!

    Φιλώ σε πολύ - πολύ!
    Να ξημερώνεις όμορφα! Καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Ανόητε επιδερμικέ, στο μέσα..."
    Πόσοι κοιτούν όμως σε αυτό το μέσα, υπέροχες σκέψεις, συναισθήματα κ μηνύματα, καλό σου μεσημέρι καναρινένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σήμερα σκεφτόμουν τις αγκαλιές, πόσο ανάγκη τις έχουμε, κι πόσο κάποιοι αποφεύγουμε να τις δεχτούμε, μήπως κι πονέσουμε, για αυτό το "ομόρφυνες" που θα ακουστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Roadartist,


    χμμ... θα ήθελα να είναι το αντίθετο του "ελάχιστοι" αλλά είναι;

    Σ' ευχαριστώ αρτιστάκι για το πέρασμά σου.

    Τώρα πια καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μιασμένος Φοίνικας,

    γι' αυτό το ανθρωπάκι κάθεται σκυφτό; Αντί να ομορφαίνει, ασχημαίνει;

    Καλό σου βράδυ, καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μιά αγκαλιά μπορεί ν'"αγοραστεί" και με πολύ αγάπη. Μεγαλώνοντας είναι τόσο πολύτιμες οι αγκαλιές και τόσο τυχερός όποιος τις έχει περίσιες.

    Σου εύχομαι πολλές πολλές ζεστές αγκαλιές και πλατιές σαν θάλασσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mary-Ginger,

    και με πολύ αγάπη βεβαίως-βεβαίως!
    Κι, αλίμονο, οι αγκαλιές δεν έβλαψαν ποτέ ακόμη κι αν για κάποιους είναι περισσές.

    Σ' ευχαριστώ τζιντζερούλα!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...