Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2012

Feelings out of emerald...

Ήρθε. Με τα χέρια του ακούμπησε τις πλάτες μου. Άρχισε να ξεσκονίζει κάτι φτεράκια που είχα ξεχάσει πως υπάρχουν. Για τις ωραίες λευκές φτερούγες που μου ξεσκόνισε. Λες κι ήρθε να μου θυμίσει αυτές. Για τις τρυφερές κινήσεις. Τον ευχαρίστησα ευγενικά. Αλλά σαν να μην του έφτανε αυτό. Με πλήγωσε. Σαν να ήθελε να διαπιστώσει πόσο βαθιά μπορούσε να σκαλίσει. Κι ύστερα θέλησα να τον ξεχάσω με τρόπο τέτοιο λες και δεν τον γνώρισα ποτέ. Για να τον θυμηθώ μια ιδιαίτερη ημέρα, δηλαδή, μόνο και μόνο για να θυμηθώ εκείνες τις όμορφες λεξούλες που μου χάρισε.

Θα μπορούσα να τον μισώ για πάντα. Με τον ίδιο τρόπο που ένιωσα τον έρωτα. Με πάθος. Χωρίς λογική. Ασυγκράτητα. Επιπόλαια κι εγωιστικά. Με την δίνη της κτήσης. Με σμαραγδένια, σαν από πασπαλισμένη σκόνη, αφέλεια της νιότης. Κάλλιστα, θα μπορούσα να τον αγαπώ. Με τον ίδιο τρόπο που απλώνεται η μυρωδιά της πούδρας επάνω σε γυμνό κορμί. Εισχωρεί στους διψασμένους πόρους. Απορροφάται. Κι αναδίδεται. Για πάντα.

Τα μπερδεύω αυτά τα δύο. (μίσος – αγάπη) 

Ίσως θα μπορούσα αμφότερα. Με την ίδια σειρά ή και την ανάποδη. Ποτέ ταυτόχρονα. 

Θα μπορούσα. Αλλά δεν θέλω.
Τίποτα. Από τα δύο. 

Μουσική επιλογή: Phil Collins ~ Groovy Kind of Love

26 σχόλια:

  1. Τι θα μπορούσε να ατενίζει αυτή η ευθυτενής λεπτή κορμοστασια με το βλέμμα της περα μακρυα στον ορίζοντα..άραγε;;τις θύμησές της;;
    Αν η αγάπη έγινε μίσος θα πεί πως ποτέ δεν ήτανε αγάπη,,,,,,,,,,,
    Να βαλει τις φτερούγες της και να πετάξει ξανά.....η καρδιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωω!τι ομορφη που εισαι...νεραιδα!!!
    ναι κι εγω μπερδευω την αγαπη με το μισος...ειναι ανθρωπινο νομιζω...και δεν απεχουν πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη φιλενάδα, αλλά αυτή την φορά, οι φωτογραφίες έκλεψαν την παράσταση! Ότι κι αν διάβασα δεν το συγκράτησα παρ'όλο που στο έχω πει χιλιάδες φορές ότι γράφεις απίστευτα! Με το που σε είδα, σκάφτηκα ότι είσαι σαν νεραϊδα παραμυθιού με αυτό το φόρεμα! Βλέπω ότι την ίδια σκέψη έκανε και η apinkdreamer πάνω από μένα!!!!
    Είσαι μια κούκλα!!!!!! Ότι κι αν πω είναι λίγο!!! Φωτογραφίες όνειρο...φωτογραφίες μιας άλλης εποχής!!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτές τις ιδιαίτερες ημέρες, τότε που μυαλό και καρδιά βρίσκονται σε υψηλές συχνότητες... τότε είναι που το μίσος και η αγάπη για τα όμορφα λόγια και τις βαθιές πληγές (με όποια σειρά οι λέξεις) παλεύουν και απόφαση δεν παίρνουν. Φταίνε οι συχνότητες, οι υψηλές, της ιδιαίτερης ημέρας.

    Έχεις τα φτερά, το παραμυθένιο φόρεμα, τη μαγική αύρα... σου λείπει το ραβδί για να πετάξεις ως εδώ να με αγγίξεις. Ή μήπως αυτό το κάνεις με τα γραπτά σου ήδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μπορούσες...
    Και μπορείς..
    Όπως όλοι.

    Μα ποιος έχει τη δύναμη..

    Υ.Γ. Ότι και να πω λίγο...
    Φτου φτου κι από εδώ..
    Μόνο μια ερώτηση: Τι άρωμα φορούσες;

    :)

    J.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    ναι, θύμησες.
    Θα μπορούσε να γίνει μίσος, αλλά δεν το θέλει, θα μπορούσε να μην μείνει διόλου από αγάπη, αλλά κι αυτό δεν γίνεται έτσι κι αλλιώς...

    Οι φτερούγες είναι βαριές...αλλά όταν πετάς είναι ωραία!

    Θα πετάξει ξανά. Μπορεί ήδη να πετά και να μην το έχει ακόμη καταλάβει...

    Σ' ευχαριστώ σμαραγδάκι μου. Πολύ-πολύ για τα μαλακά σου λόγια.

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. apinkdreamer,

    εσύ ξέρεις καλύτερα από νεράιδες :))

    Ναι οι άνθρωποι είναι γεμάτοι από τόσα τρωτά σημεία... ευτύχως υπάρχει η μετάνοια και η συγχώρεση.

    Σ' ευχαριστώ νεράιδα!

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. eirini,

    κυρία μου να ξανάρθετε, να βγάλω τις φωτογραφίες, να συγκεντρωθείτε στο κείμενο!!!

    Ρηνιώ μου όμορφο, σ' ευχαριστώ! Έχει πολλές νεράιδες η μπλογκογειτονιά. Να τώρα σχολιάζω σε μία! :)

    Καλό βραδάκι, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. lena_zip,

    νεραϊδάκι; Με έκανες και δάκρυσα. Γιατί αντιλήφθηκες τις "υψηλές συχνότητες". [Σ' ευχαριστώ...] ψυθιριστά, να φτάσει ως εκεί.

    Καλό βραδάκι, να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. J,

    να την μου και η ερωτική νεράιδα! Το θυμάσαι αυτό έτσι; Εγώ δεν ξέχνω.

    υ.γ.1 Wild Scarlet της Victoria Secret. Για ημέρες αέρινες!

    υ.γ.2 Ελπίζω να δει το σχόλιό μου και η εταιρεία μήπως και μου στείλουν ποσοστά :))

    Φιλιά γλυκά επί 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, κοπέλα με το καναρινί φόρεμα. Να είσαι καλά και καλό Φθινόπωρο. Σου άφησα απάντηση στο μπλόγκ μου. Να έχεις μια γλυκιά και λαμπερή, κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεράσιμος Μηνάς,

    την είδα την απάντησή σου και σ' ευχαριστώ.

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν με υγεια πανω απ όλα και καλο φθινοπωρο!!!Οι φωτο τελειες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    καλώς το χαμόγελο της γειτονιάς! Όλες οι ευχές καλοδεχούμενες, τις έχουμε ανάγκη!

    Σκρουτζάκι, καλό Σεπτέμβρη και καλό Φθινόπωρο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγάπη - μίσος ...
    τα απόλυτα συναισθήματα !!!
    Το κακό είναι πως είναι ...
    φτιαγμένα απ' τα ίδια υλικά !!!
    Φιλώ σε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Side21,

    βρίσκω ενδιαφέρον το επίθετο "απόλυτος" που χρησιμοποιήσες. Ναι, έτσι πρέπει να είναι... με τα καλά τους και τα κακά τους.

    Αγαπητέ μου φίλε, φιλώ σε από τον Κάμπο!

    Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε κάθε επίσκεψη της ιστοσελίδας σου, τα μάτια μου γεμίζουν με ομορφιά και η ψυχή μου με ποικίλα συναισθήματα, στα λόγια σου μαντεύω την αγάπη ,το μυστήριο και την σιγουριά της επιλογής. Καλό σου βράδυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ξαναβρέθηκα μετά από χρόνια στο τόπο σου, κ για ακόμα μια φορά με προβλημάτισες, τι συμβαίνει με τους διχασμένους του μίσους ή της αγάπης απέναντι στο ένα κ μοναδικό πρόσωπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    χαίρομαι να σε βλέπω στην σοφίτα μου κι έχεις επικαλύψει τις κουβέντες σου μ' ένα απαλό σεντονάκι καλοσύνης.

    Σ'ευχαριστώ!

    Καλό απόγευμα ή αλλιώς καλησπερένια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μίασμα,

    καλώς τον; / την;

    έβαλες κι εσύ τα δυνατά σου να με προβληματίσεις, έτσι; :)) Και το λέω διότι νιώθω δυσάρεστα να μην γνωρίζω ποιο γένος είναι το ορθόν να χρησιμοποιήσω –θηλυκό ή αρσενικό- Το προσπερνώ γιατί, προφανώς, επιθυμία σου είναι να μένει κρυφό.

    Όταν πρόκειται για το ένα και μοναδικό πρόσωπο, ας παρομοιάσουμε τον διχασμό με μια μανιασμένη θάλασσα.

    (φέρε στον νου σου την εικόνα)

    Όταν η ταραχή κοπάσει η λερή θάλασσα καθαρίζει και τα φύκια βγαίνουν στην ακτή.

    Εάν η απορία σου έγκειται αποκλειστικά στην δική μου περίπτωση, δηλαδή εάν στην καθαρή θάλασσα στραφταλίζει εν τέλει το μίσος ή η αγάπη... ας πούμε πως επιθυμία μου είναι να το γνωρίζει μόνον ο ίδιος.

    Εσείς κρατάτε πως "θα μπορούσα αμφότερα". Εκείνος ξέρει τί υπερισχύει τελικά.

    Καλώς όρισες στην σοφίτα μου.
    Να κεραστείς γλυκό του κουταλιού εάν το επιθυμείς.
    Να περνάς όποτε το νιώθεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όχι, όχι νεράιδα. Πριγκίπισσα του παραμυθιού! Γοητευτικά θλιμμένη και ευάλωτα αξιαγάπητη. :)

    Συγχώρα με, κυρά, αλλά θαρρώ είναι ξεκάθαρη η αγάπη σου. Ο έρωτας με το μίσος μπορεί να μπερδευτούν. Και όλοι θαρρώ μπορούμε αμφότερα...
    Αλλά πάλι... ένα κουτάβι του διαδικτύου εγώ, τι μπορεί να καταλαβαίνω από παραμυθένιες έννοιες;

    Γλυκοφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. marilia,

    άχου την, είσαι απόλαυση!!!

    Ειδικά αυτό το "Συγχώρα με, κυρά" με έβαλε μες το πνεύμα του παραμυθιού.

    Γλυκιά μου κοπελούδα φιλούδια σου!
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...