Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2012

Μόλις χθες...


Είπα θα ανέβω στα γύρω βουνά. Είπα θα ιππεύσω ένα άλογο στα περτουλιώτικα λιβάδια. Έτσι είπα κι έτσι έκανα. Να τρέχεις, να μην φοβάσαι... τον κόσμο στο σύνολό του και το μόνο που νιώθεις να είναι ο κρύος αέρας, η δροσιά του υψόμετρου που κάνει το δέρμα σου να ριγεί. Είμαι ζωντανή. Είμαι ελεύθερη.

Σήμερα είναι μια άλλη μέρα. Νιώθω φυλακισμένη μέσα σε κάτι που λέγεται μυαλό και 'κείνο το άλλο που λέγεται κόσμος. 


Μόλις χθες, όμως 
ήμουν η γυναίκα με το άλογο...















Και κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει το χθες. 
Όπως κανείς δεν μπορεί να με σταματήσει 
από το να πάρω το χθες και να γίνει αύριο. 

Μουσική επιλογή: Sharon Isbin ~ Asturias

29 σχόλια:

  1. Πόσα μπορεί να κανει το μυαλό!!!!!!
    να μας πάει οπου θελουμε...σε όνειρα...που δεν πραγματοποιήθηκαν...οπως σε ενα λουνα παρκ..που δεν πήγαμε ποτέ..σε ανεκπληρωτες επιθυμίες...αλλα και στο χθές που μπορείς να το κξανει αυριο;;;; δείξε μου τον τρόπο!!!!!!!!
    Καναρινακι μου...!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλό με το χθες είναι ότι το κουβαλάμε μαζί μας και με το αύριο ότι το πλάθουμε όπως θέλουμε.

    Φιλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα τέτοιο άλογο σου ταιριάζει. Δυνατό και περήφανο σαν τον Βουκεφάλα του Μέγα Αλέξανδρου και όχι καχεκτικό και ταπεινό σαν τον Ροσινάντε του Δον Κιχώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    "Πόσα μπορεί να κανει το μυαλό"
    Χίλια δυο!

    Εκεί που ήμουνα προχθές είδα έναν άνδρα να περιφέρεται στον δρόμο. Να πάει μπρος πίσω και ξανά μπρος, να ψάχνει... σαν να έχασε κάτι. Τα λογικά του... Κάποτε ήταν ένα παλικάρι που σπούδαζε στην Θεσ/νίκη και τώρα περιπλανιόταν μόνο με το βρακάκι του και η γριά μητέρα του ξοπίσω να τον ακολουθεί.

    Με τσάκισε αυτή η εικόνα.
    ΑΥΤΟΙ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ, Μας στερούν καθημερινά, πολλά... (εμένα δεν μου πρέπει να γκρινιάξω, ακόμη έχω σύνδεση και σας γράφω, άλλοι δεν έχουν να βάλουν μια μπουκιά στο στόμα τους).

    ΑΥΤΟΙ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ, θέλουν να μας κάψουν και το τελευταίο χαρτί, τον εγκέφαλο. Πρόκειται για εξόντωση του ΑΝΘΡΩΠΟΥ και του τρίπτυχου, Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια.

    Δόξα τον Θεό, να λέμε κι όσο ακόμα έχουμε υγεία και λογική, το παλεύουμε!

    Καλημερένια σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. lena_zip,

    συμφωνώ Λενάκι μου!

    Όσο για το άλογο, λευκό ήταν και το δικό μου, ένα λευκό δυνατό άλογο! "Αγώροχο" δεν θα πω, γιατί θέλω αυτό το επίθετο να πάει προς την καβαλάρισσα ;)

    Καλημερένια φιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η χαρά του να ζεις στη φύση, δυστυχώς δεν μπόρεσα να έχω επαφή με τα άλογα, καλά κάνεις και χαίρεσαι τις ομορφιές της περιοχής που ζεις. Δεν υπάρχει τίποτα ομορφότερο από την ελευθερία που νιώθεις στη φύση και απο την επαφή με τα ζώα, πόσο μάλλον με ένα τόσο ιδιαίτερο ζώο όπως είναι τα άλογα. Υπέροχα, να ξαναπάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :) σκεφτομουν μεχρι να ανοιξει η σελιδα ποσος καιρος παει απο τοτε που εχω να περασω απο δω
    "μολις χτες" λεει

    ενα τωρα ανασαινει τις στιγμες μας φορτωμενο ολο το χτες

    καλως βρεθηκαμε παλι και ας ειναι οι ρυθμοι μου αργοι

    καλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν τρεχεις πραγματι
    δεν φοβασαι τιποτα
    γινεσαι ενα με τον αγερα
    και την βροχη
    Δυσκολη η ελευθερια του μυαλου
    δεν τρεχει συχνα
    οπως θα επιθυμούσαμε

    Το κομματι υπεροχο

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί δεν προσπαθείς να κάνεις την κάθε σου μέρα ίδια και καλύτερη?? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα για ένα απογευματινό χαιρετισμό διάβασα την ανάρτηση σου και σκέφθηκα ότι 62 χρόνια κουβαλώ το παρελθόν που γίνεται όλο και πιο βαρύ για το σήμερα μπορώ να το κουμαντάρω το δικό μου αύριο όμως ούτε για ένα λεπτό!!!!Από την ανάρτηση σου συγκλονίσθηκα πιότερο με τον σχολιασμό σου στην Σμαραγδένια Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πως το χάρηκα το πέρασμα στο ελευθερο αύριο , πέρνα για ένα φίλεμα απο το σπιτικό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Roadartist,

    ο κάθε τόπος έχει τα δικά του και όσο γίνεται τουλάχιστον ας τα χαιρόμαστε. Πράγματι, εκείνη την ημέρα την απόλαυσα. Και γιατί όχι, αμέ και θα το ξανακάνω με την πρώτη ευκαιρία!

    Σε ευχαριστώ πολύ! Σου εύχομαι ένα καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νηφάλια Μέθη,

    καλώς βρεθήκαμε! Πολύ χαίρομαι που ανταμώνουμε και πάλι! Κι εμένα οι ρυθμοί μου παλαιότερα ήταν πολύ-πολύ πιο αργοί και από της χελώνας.

    Εδώ και λίγο καιρό έχω βρει, λέω, τον ρυθμό του λάγού. Οψόμεθα!

    Σε ευχαριστώ, χάρηκα πολύ την επίσκεψή σου!

    Να έχεις καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Velvet,

    στους καλπασμούς, λοιπόν, και του μυαλού! Είθε!

    Το κομμάτι με γυρνάει πάντα πίσω σε εκείνα τα χρόνια που ήμουν γυμνασιοκόριτσο. Με την κιθάρα στην αγκαλιά... τώρα πλέον τα δάχτυλα δεν "κουμπώνουν" στα τάστα... "κλέφτης χρόνος..."

    Να βρίσκεσαι καλά!
    Καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Monesias,

    διακρίνω την καλή σου προαίρεση στην ερώτησή σου, αλλά ποιός διέδοσε στον κουστουμάτο κύριο πως δεν προσπαθώ;

    Φήμες... μην ακούς. Δεν τίθεται θέμα περί προσπάθειας. Αυτήν καταβάλλεται, το αποτέλεσμα είναι αμφίβολο κάθε φορά.

    υ.γ. Μόνο το :) (χαμογελάκι) γνωρίζω. Στις υπόλοιπες φατσούλες, παρακαλώ, εξηγείστε μου τί θέλει να πει "ο ζωγράφος".

    Όπως εδώ με το :D ?
    "γελάκι"; τί άλλο να υποθέσω;

    Have an awesome sleep!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    σε ευχαριστώ και για το πέρασμα και για την σκέψη!

    Στενοχωριέμαι βαθιά... και θλίβομαι και δοξάζω τον Θεό.

    Πόσο δεδομένη θέλουμε να έχουμε την καλοπέραση και την λογική μας; Εύχομαι και παρακαλώ πριν φύγω από την προσωρινή ζωή εδώ, να έχω αφήσει κάποιο καλό και να έχω δείξει στους ανθρώπους μου πόσο τους αγαπώ.

    Στενοχωριέμαι και στενοχωρώ καθημερινά... σαν να λογίζομαι για Αθάνατη.

    Ένα "Κύριε ελέησον" μου είναι αρκετό για να μου δώσει κουράγιο και δύναμη για το "αύριο".

    Καλό ξημέρωμα να έχεις, φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. marilise,

    πέρασα για το φίλεμα από το σπιτικό σου.

    Με τιμάς...
    Σε ευχαριστώ! Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το χαμογελάκι (:)) το θεωρώ λίγο ψεύτικο. Ουσιαστικά μπαίνει είτε γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο να υποθεί είτε για να τελειώνει η συζήτηση.! ενώ με το :D και μόνο που το βλέπεις χαμογελάς και θέλεις να μιλήσεις κι άλλο.!

    υγ. Αν δεν έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις προσπάθησε διαφορετικά

    Καλή καληνύχτα χαχα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Monesias,

    ψεύτικο; Το λες αυτό γιατί δεν με έχεις δει να χαμογελώ! Θα άλλαζες γνώμη.

    Αα... και δεν είναι καθόλου έτσι. Οι προτάσεις τελειώνουν μια χαρά και με τελεία, αρκεί να τους πρέπει η στιγμή.

    Και τελικά, δεν μου είπες. Το γέλιο συμβολίζει;

    υ.γ. Κύριε κουστουμάτε, σαν πoλύ γενικά δεν μας τα λέτε; Το "διαφορετικά" από τον λόγο στν πράξη... πφ...

    Καλή καληνύχτα; Δεν μου το έχουν ξαναπεί :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όταν σε δω να χαμογελάς, θ αλλάξω γνώμη. Το διαφορετικά να στο πω αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα με καταλάβεις! χαχα..

    υγ. μ αρέσει τα πρωτοτυπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Monesias,

    με μια γρήγορη ματιά στο ιστολόγιό σου, δεν μου φαίνεσαι για άνθρωπος που θα άλλαζε γνώμη.

    Καλύτερα να μην μπεις στον κόπο. Δεν θα το καταλάβω.

    υ.γ. Αυτό, το έχω καταλάβει.

    Εγώ εδώ λέω, ύπνον ελαφρύ, πατάω το κουμπάκι τερματισμού και κλείνω. Αύριο, πάλι, μέρα θα 'ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι ανεκτίμητη η αίσθηση της ελευθερίας. Και τόσο σπάνια, τόσο απατηλή πολλές φορές. Δεν ξέρω αν μπορεί να την προσεγγίσει κανείς χωρίς να έχει πρώτα κατακτήσει κάποια εσωτερική αρμονία. Στη σύγχρονη κοινωνία αυτό είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Σου το εύχομαι πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μια εικόνα γεννήθηκε στο μυαλό μου από το γραπτό σου. Μου θύμισες την παιδική μου ηλικία και τον ξέφρενο καλπασμό του αλόγου μου που αφήνιασε γιατί τρόμαξε κι εγώ να κρατάω αγκαλιά το λαιμό του μην πέσω, φοβισμένος, αλλά και ευτυχισμένος από την ορμή και την πλήρη ελευθερία. Ενα άλογο χωρίς σέλα, χωρίς γκέμια και ένα παιδί πάνω στη χαίτη του.
    Ας αναζητήσουμε λοιπόν τον καλπασμό.
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ύψος με μεθάει
    και ο καλπασμός
    μου δημιουργεί
    το αίσθημα
    της ελευθερίας
    και της ανάτασης
    Να είσαι καλά στα ταξίδια σου
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Poet,

    με βρίσκετε να συμφωνώ με όσα λέτε. Μακάρι, πολύ ευπρόσδεκτη η ευχή.

    Έχετε πάντοτε την εκτίμησή μου!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Scorpios,

    χαίρομαι που σου θύμισα κάτι από τα παιδικά σου. Και χαίρομαι πολύ-πολύ που σε ξαναβλέπω εδώ μετά από καιρό. Σε χάσαμε από την γειτονιά, τι καλά που επανήλθες!

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ποιώ-ελένη,

    να είμαστε όλοι μας καλά!
    Είθε στους καλπασμούς της ανάτασης!

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ εμεις οι ονειροπόλοι !!!
    Που μπερδεύουμε το χτες με το προχτές ...
    και το αύριο με το μεθαύριο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Side21,

    φίλε μου αγαπημένε, πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψες.

    Αχ, εμείς οι ονειροπόλοι...

    Καλημερένια!

    υ.γ. Εδώ έχει τόση ζέστη σήμερα, φαντάζομαι εκεί στο νησί τι γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...