Παρασκευή, Αυγούστου 17, 2012

Footprints on the sand… what a cliché.

Υπάρχει κι εκείνη η περίοδος του θέρους που οι πατημασιές στην άμμο βγαίνουν σε ζευγάρια. Εμένα μου φαίνονται κλισέ.





Στο χαρτί γράφω σενάρια και στο μυαλό μου πλάνα για ταινία. Λαχανιάζουμε πολύ. Τρέχουμε ακόμη πιο πολύ. Πίνουμε μπόλικο νερό. Και λατρευόμαστε κάργα.

Α, ξέχασα να πω για την ταινία. [Old time classic] Ασπρόμαυρος κινηματογράφος, ρόλος βωβός.


υ.γ1. Το φιλί όταν ακούγεται προκαλεί.
υ.γ.2 Σε βλέπω που συγκεντρώνεσαι να θυμηθείς τον ήχο.
υ.γ.3 Πρόσθεσε τώρα και την ανάσα.
υ.γ.4 Με το μυαλό ερωτεύεται κανείς καλύτερα…


Μουσική επιλογή: Pearl Jam ~Just Breathe

31 σχόλια:

  1. Με το μυαλό ίσως όλα να είναι ιδανικά (ή-δανεικά).
    Συνέχισε να γράφεις σε χαρτί, οθόνες και μυαλό... μας κάνει(ς) καλό..

    Υ.Γ. Μας λείπεις σήμερα.. Θα σε θέλαμε και πάλι εδώ.

    J & Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "υ.γ.4 Με το μυαλό ερωτεύεται κανείς καλύτερα…" ότι πιό σωστό έχω διαβάσει ποτέ μου. Θα μπορούσα να το είχα γράψει κι εγώ γιατί είναι μέρος απ'τα πιστεύω μου. Με έκανες και ήλθα στο blogs σου γλυκειά κιτρινοφορούσα. Είσαι υπέροχα ρομαντική. No hurt feelings!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο έρωτας με το μυαλό έχει την φαντασία και το όνειρο με το μέρος του.
    Του λείπει φριχτά όμως η αφή, η όσφρηση και η γεύση. και εκείνη η στιγμή που ένα βλέμμα παγώνει το χρόνο. αυτό. ;)

    "Και λατρευόμαστε κάργα."
    Ναι, ναι, ναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. J & Χ,

    πόσο σ' αγαπώ. Και πόσο θαυμάζω τους ανθρώπους που επιλέγουν το σωστό για την ευτυχία τους.

    Το κακό δεν έγκειται στο γεγονός που και ιδανικά και δανεικά είναι! Το κακό είναι που παραμένω να επιμένω στου μυαλού τα τερτίπια. Θέλει κι αυτό το χαλινάρι του. Άντε τώρα να βάλεις χαλινάρι σ' ένα άπιαστο πράγμα. Πόσο πιο δύσκολο...

    Υ.Γ. Κι εμένα μου λείπετε κι είναι περίεργο. Να, το μυαλό πάλι σχεδιάαζει χειμωνιάτικα καφεδάκια. Θα φέρνω και τις βελόνες με τα νήματα να φτιάχνουμε σκουφάκια!

    Να μου προσέχεις την J, για τον Χ δεν φοβάμαι γιατί έχει εσένα!!!
    Αυτό τα λέει όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mary-Ginger,

    όταν κανείς ερωτεύεται με το μυαλό είναι σαν να κάνει τατουάζ τον έρωτά του στην καρδιά. Η τύχη παίζει από εκεί και πέρα τον ρόλο της, γιατί αν πρέπει για κάποιους λόγους να σβήσεις τους στιγματισμούς, την έβαψες...

    Σ' ευχαριστώ που ήρθες!
    Γλυκά φιλιά να σε βρει όμορφα το ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. karagiozaki,

    όπως λέει και κάποιος γνωστός μου: "ο έρωτας είναι κλέφτης που όλο και κάτι του ξεφεύγει από τα κλοπιμαία..."

    Στην παρούσα περίπτωση τα κλοπιμαία που ξεφεύγουν είναι η αφή, η όσφρηση και η γεύση. Πάντα κάτι θα λείπει...

    Εξαρτάται κάθε φορά από τον κλέφτη και το θύμα του :)

    Πόσο όμως δίκιο έχεις. Φριχτή η έλλειψις.

    Καλό βραδάκι! Φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να είναι και μοναχικές οι πατημασιές στην άμμο Καναρινακι μου..αλλα δεν προλαβένουμε να τις δούμε...γιατί έρχεται το κύμα βιαστικό και τις σβύνει...πριν ακόμα καλά καλά..προλαβουν να σχηματιστούν....τι σου κανει το μυαλό..έ;;;; φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα. Εύχομαι να χάρηκες το καλοκαίρι, φέτος. Τα μπάνια αποδίδονται ως μια μορφή ψυχικής ελευθερίας, Τώρα αν αναπληρώνουν όσα οι γύρω δεν μας πρόσφεραν, ενώ μας μάθανε, είναι κάτι που έγκειται στην δύναμη του καθενός, χαρακτήρα: να αντέξουμε. Το ταίρι πρέπει να δείχνει, αρκετά φανερά, ότι μας εκτιμά, ακόμη κι αν δεν έχει επισημοποιηθεί, ότι είναι ταίρι. Έχεις δίκιο: με το μυαλό ερωτεύεται κανείς, καλύτερα. Αφού φροντίζει όπως έχει ανάγκη η καρδιά, το ταίρι, Και ποτέ δεν έρχεται η στιγμή, της εγκατάλειψης. Καλή συνέχεια, και ελπίζω να σε ξαναδώ στο δικό μου μπλόγκ. Έχω προσθέσει και το όνομα σου, στη δεξιά στήλη: συγνώμη, παράλειψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ!!!


    ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    ναι, το άτιμο, τι σου κάνει! Και πολύ μ' αρέσει που έδωσες κι άλλη οπτική στις πατημασιές.

    Σμαραγδάκι μου, σ' ευχαριστώ!

    Καλημερένια!

    υ.γ. Τα κρητικά φιλιά έχουν άλλη γλύκα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεράσιμος Μηνάς,

    ανάποδη καθώς είμαι ξεκινώ να απαντώ από τον πάτο για να φτάσω στην κορυφή.

    Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

    Για την δεξιά στήλη που κάνεις νύξη, δεν το είχα προσέξει. Απαπά... να είδες; Προδώθηκες! (Σε πειράζω). Δεν τίθεται θέμα. Οι δεξιές και οι αριστερές στήλες είναι για να διευκολύνουν τους κατόχους των ιστολογιων και όχι για το θεαθήναι τρίτων. Προσωπικά, δεν ενοχλούμαι.

    Θα ήθελα φέτος το καλοκαίρι να είναι στρογγυλό-στρογγυλό, τέτοιο που να ταιριάζει και με τον στρογγυλό αριθμό των χρόνων μου. Δεν ήταν... μετά από μια πενταετία ίσως μας στρογγυλοκαθίσει καλύτερα. Οψόμεθα!

    Ελπίζω το δικό σου να κύλησε πιο ομαλά. :)

    Όσο για το εκάστοτε ταίρι τι θα έπρεπε να κάνει; Πφφφ...
    Ας πούμε πως προτιμώ να βλέπω σε πράξη το ρήμα "θέλω" και όχι το ρήμα "πρέπει". Το πρώτο βγάζει συναίσθημα, το δεύτερο ψυχαναγκασμό.

    Βεβαίως και θα με ξαναδείς. :)

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. marileni,

    καλώς τες μου και τις δύο! Πρέπει να είστε καλές φιλενάδες ή αδερφές, κάτι τέτοιο υποθέτω.

    Πολύ χαίρομαι αυτό το δυο μαζί!

    Σας ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σας. Από την σοφίτα κανείς δεν φεύγει προτού τραταριστεί. Γλυκό του κουταλιού τριαντάφυλλο σας βάζω. Σπιτικό.

    Να περνάτε, θα χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρήκα την πόρτα του σπιτιού σου ανοιχτή και μπήκα....ομορφο σπιτικό φιλόξενο ...μου αρεσε πολύ.. θα σ'επισκέπτομαι συχνά αν δεν σ' ενοχλεί φυσικά....Καλό Σαβ/κο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα και καλό σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ για την απάντηση. Το καλοκαίρι μου δυστυχώς, δεν κύλησε ομαλά. Από τις 24 Ιούλη, μετά από τροχαίο του ποδηλάτου μου με αυτοκίνητο, έχουν κοπεί, όλα: βόλτες, μπάνια, ποδήλατο, δύναμη για δουλειές. Ευτυχώς ήταν ..μόνο, μια σπασμένη κλείδα, που θα γιάνει σε κανα ενάμισυ μήνα, πιστεύω. Εντάξει, περπατάω. Αυτοεξυπηρετούμαι ως ένα βαθμό. Σίγουρα το ρήμα: θέλω, είναι πιο ωραίο, όταν είναι να φέρει κοντά, δύο πρόσωπα, αν και όπως μου είπανε, χτες: η γυναίκα επιλέγει. Φορές.. όμως, χρησιμοποιεί λάθος τρόπο για να δείξει το ενδιαφέρον. Όχι άμεσο, αλλά με περίεργα τετρίπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με τσάκωσες!
    Χαλάλι σου!

    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    καλώς την και πολύ καλά έκανες που πέρασες! Να με επισκέπτεσαι όσο συχνά το επιθυμείς, θα χαίρομαι!

    Βραδάκι καθώς είναι, θα σε κεράσω λικεράκι. Έχω μια καινούρια γεύση. Μέντα! Θα μας βάλω να την δοκιμάσουμε, ναι;

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεράσιμος Μηνάς,

    περαστικά σου και γρήγορη ανάρρωση! Μην απογοητεύεσαι, εγώ ακόμη δεν έκανα την πρώτη μου βουτιά. Το βλέπω από Σεπτέμβρη, έτσι όπως έχει η κατάσταση.

    Έτσι σου είπανε για την "γυναίκα"; Μύθος! Πιστεύω πως είναι καθαρά θέμα χημείας - έλξης και κατά πόσο είναι αμοιβαίο. Ειδάλλως, με κανέναν τρόπο δεν πρόκειται να δείξει ενδιαφέρον.

    π.χ. Εγώ ως γυναίκα στο υ.γ.4 αναφέρομαι στην εγκεφαλική έλξη. Ένας άνδρας μπορεί να νιώθει έλξη για κάποια καθαρά και μόνον εμφανησιακά.

    Εξαρτάται πάντοτε για τί γυναίκα, όπως αντίστοιχα και για τί άνδρα μιλάμε...

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. lena_zip,

    μα, τί φιλενάδα μου είσαι, εάν δεν ξέρω πως έχεις ιδιαίτερη αδυναμία στα υστερόγραφα; :))

    Και την δική μουυυ... αγάπη!

    υ.γ. Και πόση ώρα έχουν οι χώρες μας διαφορά; Άσχετο αλλά για μένα σχετικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είμαστε εμείς μια ωρίτσα πίσω. Για παράδειγμα τώρα που σου γράφω είναι στην Ελλάδα 23.40 ενώ εδώ είναι 22.40

    Όπως μου αρέσει να λέω... όποιος μας επισκέφτεται, ξαναζεί μια ώρα από τη ζωή του... Τι λες; Καλό θέλγητρο για να έρθει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με το μυαλο ερωτευεσαι
    Αλλα με το κορμι αισθανεσαι
    Καμια φορα συμβαινει και το αντιθετο
    Κι αυτό μας θελει ζευγαρι...
    στην αμμο και στην ζωη

    Αλλιως γινεσαι άγιος...
    Ομως εμεις θελουμε να πραμεινουμε
    "αμαρτωλοί" κι ωραιοι


    :))


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασχετο
    Μια απορια
    Γιατι επελεξες το
    "κοπελα με το καναρινι φορεμα"

    Θα ηθελα να μαθω

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. lena_zip,

    φιλενάδα μου μόνο εσύ θα το έλεγες έτσι ωραία! Μου άρεσε η πρωτότυπη σκέψη σου!

    Μην μου βάζεις ιδέες. Φίνο το θέλγητρο!

    Καλησπέρα με αεράτα φιλιά!
    ( εδώ φυσάει :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Velvet,

    με βρίσκεις να συμφωνώ. Απόλυτα.

    Ας πούμε πως θέλησα να αποτυπώσω μια άλλη παράμετρο. Και τι εννοώ. Σκέψου , πόσες ταινίες έχεις δει στην ζωή σου με παραλίες, ζευγαράκια και πατημασιές στην αμμουδιά. Κάτι τόσο τρυφερό, μετά από τόση προβολή και με τον πλέον εμπορικό τρόπο «εμένα μου φαίνονται κλισέ». Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα, χωρίς να υπάρχει το «νιώθω» καθενός. Ασφαλώς και υπάρχουν εξαιρέσεις κι αυτό φαίνεται στο εκάστοτε ζευγάρι από τον τρόπο που βαδίζει. Η μαγική λέξη για μένα είναι το «κοινά».

    Και επιτέλους, υπάρχει και αυτό αλλά και τόσα άλλα πράγματα να κάνουν δυο ζευγάρια πατημασιές εκείνη την περίοδο του θέρους...!

    υ.γ. Θα βρω έναν τρόπο να λύσω την απορία σου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έρχονται στιγμές που ...
    οι μοναχικές πατημασιές
    τονίζουν μιαν απουσία !!!
    Κι απόσταση μας φέρνει
    όλο και πιο κοντά ...
    Είναι κι αυτή η έλξη η ...
    πως την λες "εγκεφαλική" !!!
    Που ενώνει όλες τις αισθήσεις ...
    και που ποτέ δεν γίνεται κλισέ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ακόμα κι όταν όλα τα κλοπιμαία είναι εκεί, πάλι κάτι θα λείπει. Γιατί ο έρωτας είναι αχόρταγος και δεν σταματάει μέχρι να σε εξοντώσει.
    (υγ. μου αρέσουν τα κλισέ, έχω λατρεία για τα κλισέ! :))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Side21,

    καλημέρα φίλε μου καλέ!

    Σαν σε βλέπω εδώ ανοίγει η καρδιά μου με τόσο θετική ματιά και καλή προαίρεση.

    Σε όλους τους νησιώτες φίλους μου έχω παραγγείλει και από μία βουτιά. Να παραγγείλω κι από εσένα; :))

    Κι είναι έτσι όπως τα λες! Κι εμένα καμιά φορά με πιάνει το στραβό μου... Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eva Psarrou,

    "Γιατί ο έρωτας είναι αχόρταγος και δεν σταματάει μέχρι να σε εξοντώσει".

    Ωραίο αυτό! Κρατείται!

    Κι εμένα συνήθως μου αρέσουν τέτοιου είδους κλισέ, μάλλον πρόκειται για προσωρινού (ας ελπίσουμε) τύπου μετάλλαξη dna, δεν εξηγείται αλλιώς! :))


    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα. Το είδα το μήνυμα σου στο μπλόγκ. Θα ρίξω λίγο τους τόνους, πόσο συχνά, θα ανεβάζω νέα ανάρτηση. Έχω και ένα βιβλίο που γράφω, να συνεχίσω. Ευχαριστώ για τα περαστικά. Ενεργοποίησα ξανά, μια επιλογή που δείχνει το λινκ ενός προσώπου που μου γράφει από τα blogspot.com Δεν ξέρω αν εννοούσες αυτό, ότι ζητάει επαλήθευση. Αλλά δεν γίνεται, διαφορετικά. Ανώνυμοι υπάρχουν πολλοί, και θέλω να ξέρω, ποιοι είναι όσοι αφήνουν μηνύματα. Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη ημέρα, όπως ακριβώς τη θέλεις. Με καλή μουσική και μια χαρούμενη παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεράσιμος Μηνάς,

    και γιατί να ρίξεις τους ρυθμούς; Θετικό ήταν το σχόλιό μου όχι για να σε κομπλάρω. Να ανεβάζεις ανάρτηση όσο συχνά το νιώθει η ψυχούλα σου! Και να το κάνεις τώρα που μπορείς και έχεις το χρόνο. Γιατί μετά την ανάρρωση πάλι θα τρέχεις και δεν θα προλαβαίνεις.

    Όχι, καμία σχέση αυτό με τα λινκ. Άλλο πράγμα είναι αυτό που λες. Δεν πειράζει άφησέ το έτσι όπως είναι.

    Να είσαι κι εσύ καλά. Και μην με παρεξηγείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν σε παρεξηγώ, όπως σου απάντησα και στο μπόγκ μου. Απλά έχω να θέσω άλλες προτεραιότητες, όπως το να συνεχίσω το βιβλίο. Γι' αυτο το είπα. Δεν έκλαβα αυτό που είπες, ότι δεν με προλαβαίνεις, ως αιτία για να ρίξω τους τόνους. Απλά τώρα αισθάνομαι πως πρέπει να συνεχίσω το βιβλίο. Αρκετές φορές το παράτησα. Είναι κρίμα. Καλό απόγευμα :) Ωραία μουσικούλα έχεις στο μπλόγκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γεράσιμος Μηνάς,

    μου θυμίζεις έντονα έναν πολύ καλό μου φίλο κρητικό. Από τον τρόπο που μου μιλάς στα σχόλια. [πλάκα έχει, με καλή έννοια φυσικά] Δεν μπορώ να το διευκρινήσω περισσότερο. :)

    Καλή συγγραφή!

    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...