Παρασκευή, Ιουλίου 27, 2012

Still dreaming


Το τιμόνι -σαν ανοιχτό μάτι της κουζίνας- έκαιγε τα χέρια μου. Είχα ξυπνήσει. Σε βρήκα να κοιμάσαι ακόμη. Δεν θυμόμουν που είχα ακουμπήσει τον χαρτοφύλακα. Έφυγα γιατί έπρεπε. Είναι όση γνώση αποκόμισα από τις γνωστές, επιφανειακές, αμερικανικές σειρές που τελευταία κάνω γούστο.






Τα σεντόνια μούσκεμα από εναν έρωτα που δεν πραγματώθηκε. Όταν άνοιξα τα μάτια μου, εκείνα έτσουζαν. Ίσως και να νύσταζα ακόμη. Τυχαία ανακάλυψα εκείνο το ποταμάκι για το οποίο σου άρεσε να μου μιλάς. Πήγαζε από την βάση του λαιμού, κυλούσε ανάμεσα στα στήθη και κατέληγε στην κοίτη του αφαλού μου. Έσκυψες να πιεις, εναπόθεσες τα χείλη σου στο τρίγωνο και ακολούθησες την πορεία. Οι περσίδες ανεβασμένες και το παράθυρο ανοιχτό. Οι ακτίνες του ήλιου έμπαιναν μες το δωμάτιο και έπεφταν απευθείας στα χέρια μου. Τότε κατάλαβα γιατί το τιμόνι έκαιγε τόσο.


Στο πάρκιν, το αμάξι παραμένει στη θέση του. 
Κι ο χαρτοφύλακας δεν βγήκε ποτέ από το ράφι του γραφείου. 
Είναι καλοκαίρι. 
Και εγώ ιδρώνω. 
Και εσύ δεν είσαι η αιτία. 



Μουσική επιλογή: Γιάννης Αγγέλακας ~ Όπως ξυπνούν οι εραστές.

6 σχόλια:

  1. Τί ωραία όμως που θα ήταν να είναι η αιτία! Τί όμορφα που θα ήταν αν η σκηνή έβγαινε πραγματικότητα... :P
    Λέω εγώ τώρα...:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eirini,

    με βρίσκεις σύμφωνη!

    :)

    Ουφ, τι άπνοια απόψε...
    Φιλιά δροσερά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α΄,είναι σπουδαία η εποχή που οι άνθρωποι μιλάνε για έρωτες!
    Καλησπέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι ωστόσο ένα καλό όνειρο αυτό.
    Είναι ωστόσο ένα καλό όνειρο αυτό;

    Καλησπέρα :)


    υγ. Σου άφησα ένα μηνυματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. agrampelli,

    ναι, πράγματι, όταν πρόκειται για έρωτες (όποιας μορφής) που ασθμαίνουν η εποχή είναι σπουδαία! Σε άλλη περίπτωση νομίζω γίνεται απλά ανεκτή?! ε;

    Καλησπέρα φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. lena_zip,

    μου αρέσουν και οι δύο προτάσεις.
    Και με τελεία και με ερωτηματικό.
    Είσαι εντελώς μέσα στο συναίσθημα, ισχύουν και οι δύο.

    Καλησπέρα μικρή μου ολανδέζα!

    υ.γ. Το μηνυματάκι το διάβασα, σπεύδω να σου απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...