Σάββατο, Ιουλίου 14, 2012

Σαν κάτι να κοκκινίζει...


Το μήνυμα έγραφε "Κάθομαι στον Papyro μ' έναν παλιό συμμαθητή.  'Ελα να με πάρεις κατά τις 9.30. Φιλάκια!"

Την ώρα που ετοιμαζόμουν για την συνάντησή μας, σκεφτόμουν πως ο παλιός της συμμαθητής -το πιθανότερο- να μας είναι κοινός. Με είχε βάλει άθελά της στο παιχνίδι και προσπαθούσα να μαντέψω την ταυτότητά του. Ένα - ένα τα πρόσωπά τους περνούσαν μπροστά από την οθόνη του μυαλού μου σαν εκείνα τα slides των γυμνασιακών μας χρόνων
Τους βρίσκω να κάθονται και το  παιχνιδάκι "μάντεψε ποιος" τερματίζει. Αρχίζουμε να μετράμε τα χρόνια που πέρασαν δίχως να τον ξαναδώ. 7 συν 3 σύνολο 10. Μέσα σε αυτά έχουν λιώσει από επάνω του 60 κιλά.

Οι κουβέντες διαδέχονται η μία την άλλη. Νιώθω τους μύες από τα χείλη μου να πονάνε από τα χαμόγελα. Κι έχω γίνει πάλι εκείνο το δεκαπεντάχρονο, μόνο που αυτή τη φορά φορώ τα τακούνια μου και στα μάτια μου έχω τραβήξει μολυβιές.

Φεύγουμε και καταλήγουμε σ' ένα από τα θεωρούμενα κυριλέ μαγαζιά της πόλης. Φέρνω στον νου μου τη Βιβή. Εκείνη θα έλεγε "τσού τσου" και θα γελούσαμε. Έτσι αποκαλεί η φίλη μου τους δήθεν.

-Σαν να είμαστε σε νησάκι! με κοιτούν λες και έχω πάρει ψυχεδελικό ναρκωτικό. 
Κι εγώ να  επιμένω. Το πλακόστρωτο... τα καλάμια από bamboo... ο φωτισμός... είναι σαν να βρισκόμαστε σε νησί.











Ξημερώματα. Επιστρέφοντας σπίτι το λευκό αέρινό μου είχε κολλήσει επάνω στο σώμα μου. Άπειρα μικρά σταγονίδια εφίδρωναν τους πόρους μου. Πήρα τη σκάφη για μπουγάδα. Πρέπει να ξόδεψα τουλάχιστον ένα μπουκάλι λευκαντικό. Κοίτα να δεις που επιμένει να κοκκινίζει σε σημεία. 

Στα τεντωμένα σχοινιά έχω απλώσει το μουσκίδι της καρδιάς μου να στεγνώσει...



Μουσική επιλογή: Imany ~ 1) Take care 2) Slow Down

20 σχόλια:

  1. Να υποθέσω ότι θα τον ξαναδείς τον παλιό συμμαθητή;;;;;; :P

    :))))

    Καλησπέρα φιλενάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eirini,

    ναι φιλενάδα! Να το υποθέσεις, αλλά όχι όμως πονηρά, ναι; :))

    Μ' αρέσει που είσαι αυθεντική.
    Φιλιά σου, είσαι απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι πονηρά;;; Μ'απογοήτευσες τώρα!!! Ήθελα να βγάλω πικάντικη είδηση!!! χαχαχα...
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καθε τι που σου δινει εμπνευση και καθε ανθρωπος που σε εμπνεει δε μπορει παρα να ειναι κατι σημαντικο....
    φιλια!!!
    (*)τελειο το τραγουδι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γειά σου καλή μου φίλη.. πέρασα ένα δύσκολο 2μηνο εκλογηκήτιδας.. αλλά ελπίζω πως επανέρχομαι.. :) :)
    αχ.. πατρίδα μας είναι τα παιδικά μας χρόνια.. κάθε αναφορά καλοδεχούμενη και ανανεωτική.. :) :)
    καλημερούδιαααα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και είναι όμορφο που ακόμη κοκκινίζει...
    κι'ας μην οδηγήσει πουθενά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφα!!!
    Χαίρομαι με τη χαρά σου γι αυτό και είναι σπουδαίο το μοίρασμά της :-)

    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. eirini,

    η βραδιά δεν είχε τίποτα το πονηρό ή το πικάντικο. Όμως είχε μπόλικη μαγεία, την ωραία ζάλη του ποτού, γνώριμους ανθρώπους και ωραία διάθεση!

    Πρόσεχε σουσουράδα γιατί θα μου ξεσηκώσεις τους αναγνώστες - ικανή σε έχω! :)))

    Φιλούδια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. apinkdreamer,

    ναι, σίγουρα οι παλαιοί φίλοι είναι σημαντικοί.

    Ανεξάρτητα, όμως, από τους γνώριμους ανθρώπους, αυτό που κρατάω από εκείνη την βραδιά είναι η αίσθηση πως "σαν κάτι να κοκινίζει..." σε πείσμα του επίπεδου συναισθήματος των προηγούμενων ημερών.

    Πολύ χάρηκα την παρουσία σου εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. koulpa,

    καλώς τον μου! Για όλους δύσκολο αυτό το 2μηνο...

    Εμένα ο γιατρός μου, μου συνέστησε πολλές αναρτήσεις και μικρές δραπετεύσεις σε κοντινούς ιστολογικούς προορισμούς. Να πας κι εσύ σε αυτόν, να σου γράψει την ίδια συνταγή, θα αναρρώσεις στο άψε σβήσε. :)

    Σε ευχαριστώ που με νιώθεις (όπως πάντα)! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. karagiozaki,

    ναι είναι τόσο όμορφο που κοκκινίζει ξανά!

    Ελπίζω να μην παρασύρεσαι από το Ρηνιώ πιο πάνω και συσχετίζεις το "κοκκίνισμα" με τον παλιό συμμαθητή. Καμία σχέση.

    Αλλά ναι, η καρδιά κοκκινίζει ξανά και αυτό είναι το θαυμάσιο!

    Σου χαμογελώ! :)) Φιλούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Margo,

    σ' ευχαριστώ αγαπημένη! Σε πιστεύω και το νιώθω!

    Πολλά πολλά πολλά φιλιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άξιζε το ξενύχτι ...
    Και το νοερό σας ταξίδι στο παρελθόν
    κωπηλατώντας με τη βάρκα των ονείρων !!!
    Εύχομαι να καλοκαιροπερνάς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μου φίλη αν είναι να κοκκινίζει η καρδούλα σου ακόμη και σε μέρη "τσου τσου", να πηγαίνεις... Ελπίζω μόνο τέτοιες βραδιές να ακολουθήσουν από εδώ και πέρα!!!

    Φιλιά πολλά, να είσαι και να περνάς τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί λευκαντικό, καρδούλα μου; Άστο να κοκκινίσει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εγώ θα έλεγα....το ολόλευκο των αναμνήσεων....άστο να κοκκινίζει λιγο ..πότε....θα δώσει χρώμα στην λευκότητα...που θέλεις να κυριαρχίσει...αλλιώς δεν θα το έπλενες..τα φιλια μου και να κάνεις άυτό που θέλεις και όχι αυτό που λέμε εμεις.....να παιρνας καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Side21,

    άξιζε φίλε μου, πράγματι. Καλοκαιροπερνώ, είμαι στον τόπο μου στην ιδιαίτερη πατρίδα και πολύ ζέστη έχει!!! Να ζητήσω παραγγελιά βουτιές από Σάμο; :))

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Β.,

    να έρθεις να πηγαίνουμε μαζί σε μέρη "τσου τσου". Που είσαι ψυχή;!

    Φιλούδια σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eva Psarrou,

    χαμογελώ σου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Έτσι λέω, ας κοκκινίσει...

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    πολύ όμορφα λόγια, σ' ευχαριστώ για την γλυκύτητά σου!

    Καλησπέρα με φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...