Κυριακή, Σεπτεμβρίου 06, 2009

Ό, τι πολύ αγαπήσαμε...


Οι φίλοι από τα παλιά, που ενδεχομένως θυμούνται την Μποέμικη Πολιτεία αλλά και το Σινέ Πέρα από τα Όρια θα καταλάβουν τον λόγο υπόστασης αυτού του νέου ιστολογίου. Οι νεότεροι φίλοι, εάν το αισθανθούν ακολουθούν.

Για όλους όμως ανεξαρτήτως νέων και παλιών, ένα μπΟέμικο καλωσόρισμα!


Μ' ένα κλικ στην...
Πολιτεία Μποέμικη
υ.γ. Μονάχα, μη λησμονήσετε την Κοπέλα με το Καναρινί Φόρεμα. Παραμένει εδώ, αυθυπόστατη και τρυφερή.



γιατί...
Ό, τι πολύ αγαπήσαμε πίσω δε μένει.

22 σχόλια:

  1. καλη αρχη λοιπον γλυκο Καναρίνι!

    να σαι καλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι έλεγα δε θα ανοίξει η αυλαία..
    Δε θα δω μάτια να λάμπουν πάνω στο σανίδι;
    Κι όλο λαχταρούσα αυτή την παράσταση.
    Κοπέλα με το καναρινί..
    Ένα αυτόγραφο σε παρακαλώ..
    Ύστερα.. όταν κλείσουν τα φώτα και φύγει το make up.
    Ένα αυτόγραφο και ένα φιλί τρυφερό.. σα χάδι και σαν αγκαλιά.. που έλειψαν στη μικρή κόρη..
    Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...γιατί όσους πολύ αγαπήσαμε
    πάντα μαζί μας είναι...

    και μέσα μας μένουν....

    αγκαλιά.για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ότι πολύ αγαπήσαμε.. πάντα μένει όμορφο και υπάρχει!! Πάω να δω το νέο ξεκίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα μ' άρεσε εδώ! Είχε φως και χρώμα. Αλλά θα τρυπώνω και εκεί! ;)

    σνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλώς τηνε, την κοπέλα μας! Καλό φθινόπωρο να ευχηθώ, τώρα που αρχίζουν οι βροχές κι όλοι επιστρέψαμε στην μπλογκόσφαιρα. Πολλά φιλιά από τη Νίσυρο! Ημουσική που έβαλες μ' αρέσει πολύ. Μου φέρνει εικόνα καφετέριας στη Γαλλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οτι και οσοι πολυ αγαπησαμε πισω δεν μενουν...
    μαζι μας παντα τα κουβαλαμε...!

    καλη αρχη κοριτσακι μου!!!
    θα ειμαι και στο εδω και στο εκει...!

    ναι πως ηθελα να σε απολαυσω ξανα...!
    το ξερεις...στο ειπα...!

    σε φιλω γλυκια μου με πολυ αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μεγειά το ιστολόγιο Καναρίνι μου !
    Με μαγνητίζεις πάντα με τον υπέροχο λόγο σου...

    pandora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΩΠ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΙ ΒΛΕΠΩ;ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΕΓΕΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.ΘΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτος ο πινακας στην κορυφη..
    ειναι στο σπιτι μου στο χωριο απο τοτε που γεννηθηκα σε ενα μεγαλο παζλ στον τοιχο.
    και παντα μου θυμιζε την μητερα μου, ακομα και τωρα. και ας μην εχει καμια σχεση. καποτε νομιζα οτι ειναι η μητερα μου! και ας μην ειχε καμια σχεση..
    τρομερο που το ξαναβλεπω ξανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είσαι από τους ανθρώπους που ξεχνιούνται εύκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστινάκι ξωτικό,

    σ' ευχαριστώ για την ευχή!
    Το ίδιο επιθυμώ και για 'σένα, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. jα-cka-λα-ki μου,

    Ήρθε ο καιρός κι άνοιξε η αυλαία... για τα μάτια είναι που δεν ξέρω αν γυάλισαν. Κι εγώ καρτερώ.

    Και μόνο για αυτό, γιατί "λαχταρούσες" αφιερωμένο σε εσένα λοιπόν το πρώτο θεατρικό.

    Όταν κλείσουν τα φώτα και φύγει το make up το καλύτερο αυτόγραφο θα είναι οι στιγμούλες που έγραψα μέσα σου.

    Και πες στην μικρή κόρη, πριν αποχωρήσει,να περάσει από τα καμαρίνια. Το τρυφερό φιλί, η αγκαλιά και το χάδι θα είναι εκεί, όχι γιατί τα ζήτησε, αλλά γιατί θα ήταν εκεί για εκείνη έτσι κι αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ψυχεδελική μου αγάπη,

    ναι, έτσι.
    Σφραγίδα του μέσα
    ό,τι πολύ αγαπήσαμε.

    Μα που είναι; δεν τη νιώθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλλιτέχνιδα του δρόμου,

    έμεινα για λίγο στο "πάντα μένει όμορφο", ίσως και να μην μένει, ίσως είναι εμείς που το διατηρούμε έτσι.
    Αλλά, ναι, όπως και να 'χει... πάντα όμορφο μένει.

    Να πας! Θα σου κρατήσω και θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριλάκι μου,

    να έρχεσαι τότε! Πάντοτε χρώμα θα έχει εδώ.

    Κι εκεί σνούπι, να μην τρυπώνεις, να περνάς από την είσοδο. Έχει και εισιτήριο πονηρούλα, τι νόμιζες;

    "Τιμή εισιτηρίου ένα φιλί και μια αγκαλιά!
    υ.γ Για όσους βρίσκονται σε οικονομική στενότητα, ειδική μεταχείριση. Είσοδος Ελεύθερη".
    (είχα ενημερώσει παλαιότερα στην ανάρτηση Σινέ Πέρα από τα Όρια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νικόδημέ μου,

    καλώς μου ήρθες κι εσύ. Αντέχομαι καλό φθινόπωρο, που ξέρω ότι του έχεις μια μικρή αδυναμία σε σχέση με τις υπόλοιπες εποχές.

    Φιλί στην Νίσυρό σου από τη Θεσσαλονίκη. Οι βροχές ακόμη δεν μας πότισαν αλλά τις αναμένω!

    Μμμμ και τι ωραία θα ήταν στην Μονμάρτη... αφού δεν μπορούμε να πάμε αλλιώς, θα το ζήσουμε εναλλακτικά. Ραντεβού στο θεατράκι, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναϊάδα, μαγεμένη μου,

    το καλωσόρισμα από αγαπημένα πρόσωπα, ανεβάζει πάντοτε τον πήχη και τη θέληση για ένα αποτέτελεσμα ξεχωριστό.

    Να, για εσάς, τους δικούς μου, που ξέρω πως ακόμη κι αν η παράσταση αποτύχει, θα είστε εκεί, με το πιο δυνατό σας χειροκρότημα, έτσι, μόνο και μόνο για την προσπάθεια.

    Σε ευχαριστώ γλυκό μου κορίτσι. Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανδώρα καλή μου,

    σε ευχαριστώ, αλλά θα ανταποδώσω το μεγειά στο καινούριο avatar σου.

    Ευχαριστώ για τα λόγια σου, λειτούργησαν πάνω μου σαν μια μορφή εμψύχωσης. Στα επόμενα, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σκρουτζ φίλε,

    ναι καλά βλέπεις! Σε ευχαριστώ.
    Μου άρεσε αυτό το "ωπ".

    υ.γ. Σαν περάσεις ξανά από εδώ, να μου το ξαναφήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπλακσαντ,

    πρώτα από όλα θα σε καλωσορίσω σε αυτόν εδώ τον τόπο, που μου αρέσει να αποκαλώ σοφίτα.

    Καλώς ήρθες!

    Σε ότι μου γράφεις, η χαρά μου μεγάλη, γιατί ο θαυμασμός μας στον συγκεκριμένο πίνακα του Matteo Corcos, είναι κοινός.

    Και μιας και μοιράστηκες μαζί μου την ιστορία σου, ορίστε και η δική μου.

    Τον πρωτοαντίκρισα καθώς ξεφύλλιζα τις σελίδες μιας εφημερίδας. Αυτό ήταν, με μάγεψε. Την έκοψα και μέχρι και σήμερα βρίσκεται σε ξύλινη κορνίζα πάνω στο γραφείο μου.

    Να ξαναπεράσεις, όποτε το νιώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κούκε μου ξεχωριστέ,

    είθε η θύμησή μου να δημιουργεί όμορφα συναισθήματα, αυτό είναι που επιθυμώ...

    Σε ευχαριστώ, αλήθεια, και για το πέρασμα και για τη σκέψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...