Δευτέρα, Αυγούστου 24, 2009

Χαμογελώ σου !

Μια γυναίκα, μια όμορφη γυναίκα.
Καλοκαίρι. Διακοπές. Επιστροφή.
Άσφαλτος. Αυτοκίνητα. Ασυνείδητοι οδηγοί.
Νοσοκομεία. Χειρουργικές επεμβάσεις διαδοχικές. 4; 5; Κάπου σταμάτησα να μετράω.
Δικαστήρια. Αναβολή στην αναβολή.
Κώμα. Προσευχές. Ο καρδιογράφος σταμάτησε να μουτζουρώνει τις γραμμές.
Κλινικά νεκρή.
Η γυναίκα. Πάντοτε η όμορφη γυναίκα.





Μια άλλη γυναίκα. Όμορφη κι εκείνη.
Τρέχει. Να βρει γιατρούς και καλά νοσοκομεία.
Για την πρώτη κυρία αγωνιά. Παλεύει. Αγωνίζεται.
Στεναχωριέται. Ελπίζει. Προσεύχεται.
Όλα για την πρώτη κυρία τα κάνει.
Γιατροί. Όλοι τα ίδια λένε.
Δάκρυα.
Λόγια; Ποια λόγια; Τι να πει;
Σε ποιον; Και ποιον να παρηγορήσει πρώτα;



Το μικρό κοριτσάκι κλαίει.
«Στο θεούλη μου, προσευχή».
-Στο θεούλη-
Να γίνει η πρώτη κυρία καλά.
Να μην τρέχει η δεύτερη κυρία.
«Αν πάρεις κοντά σου την πρώτη κυρία, η δεύτερη κυρία δεν θα αντέξει. Ακούς»;


Κι ένα φόρεμα.
Καναρινί.
Το φοράει και μυρίζει μανούλα.
Που όλο λείπει. Και λείπει. Ξανά. Λείπει.
Έρχεται για λίγο μονάχα. Δυο αλλαξιές ρούχα.
Κι ένα φιλί στα τρυφερά μάγουλα τα παιδικά.


Το κοριτσάκι ξυπνά.
Σήμερα της είχε υποσχεθεί μια μέρα όλη δική τους.
Στην καρέκλα μονάχα ένα φόρεμα.

«Η μαμά; Είναι εδώ η μαμά»;
«Όχι αγάπη μου. Ήρθε κι έφυγε πάλι».
«Μαμάααα… ψέματα. Μου λες ψέματα. Είδα το φόρεμα. Μαμά… που είσαι μαμάααα…;»


Χρόνος. Πέρασε κι άλλος χρόνος. Κι άλλος.
Οι γιατροί. είπανε πως η πρώτη κυρία, η όμορφη, δεν ζει.
Η δεύτερη κυρία, το ίδιο όμορφη, έχυσε ένα δάκρυ.
Που γίνηκε ποτάμι. Που γίνηκε θάλασσα. Κύματα αγριεμένα.
Κι ύστερα πλημμύρες. Που αντάριασαν όλα τα μέλη. Χείλη και μάτια. Γίνανε κόκκινα.
Η πίστη δοκιμάστηκε.

Κι είπε «Θεέ μου εσύ ξέρεις».
Κι ο θεός άκουσε.
Κι η πρώτη κυρία έγινε καλά.
Κι οι γιατροί είπανε θαύμα.
Κι όσοι δεν πίστευαν γίνηκαν πιστοί.

Όταν η πρώτη κυρία, η όμορφη, μίλησε για πρώτη φορά
είπε τούτο «Ζωντανή ήμουν και σας άκουγα».
Ξανά, δάκρυσε, η δεύτερη κυρία, το ίδιο όμορφη κι αυτή.
«Οι γιατροί έλεγαν είχα πεθάνει. Εγώ -όχι- έλεγα».
«Έλεγα -όχι- Είμαι ζωντανή».


Το μικρό κοριτσάκι είδε την πρώτη κυρία.
Το δεξί της μάτι διαγώνια πεσμένο. Μια μικρή λακουβίτσα και ράμματα στο κεφάλι.
Το ήξερε από πριν.
Μα, άλλο να το ξέρεις κι άλλο να το βλέπεις.
Πόνεσε η καρδούλα του.
«Είναι καλά θεούλη μου», είπε και δόξασε.





Δεκατέσσερα χρόνια μετά.
Η πρώτη κυρία, είναι ακόμη όμορφη.
Παρά τους πόνους, και τα προβλήματα που επιφέρει ένα τέτοιο χτύπημα.
Παρά τις εισαγωγές και τις εξαγωγές από τα νοσοκομεία και τα ιατρικά κέντρα. Παρά τα φάρμακα. Τα βαριά παυσίπονα.
Η δεύτερη κυρία, το ίδιο όμορφη, εξακολουθεί να την φροντίζει.
Να την τρέχει στους γιατρούς. Να ελπίζει, να προσεύχεται.

Ένα αγόρι, με γαλάζια μάτια και ξανθά μαλλιά.
Κάποτε ήταν όμορφο. Πολύ.
Στεναχωρεί, με τις πράξεις του, την πρώτη και την δεύτερη
κυρία.
« …… παιδί μου σε αρρώστησαν, δεν το βλέπεις;»
Το παλικάρι παλεύει να κρατηθεί στη ζωή.
Δεν τον αφήνουν τα νοθευμένα τούτης της κοινωνίας.


Η πρώτη κυρία ανήμπορη.
Η δεύτερη κυρία πάντα τρέχει για όλα.
Από αγάπη.

Το μικρό κοριτσάκι μεγάλωσε πια. Έγινε γυναίκα.
Είναι πάντα εκεί. Δίπλα. Σε όλες τις καταστάσεις.



«Μ’ αγαπάς;» ρωτάει η πρώτη κυρία το κοριτσάκι που γίνηκε μεγάλο.
«Σ’ αγαπώ. Ναι. Ναι. Ναι».

Το βλέμμα της πρώτης κυρίας χάνεται.
Σκέφτεται.
Σταγονίτσες κυλούν.

«Δεν θέλω να σκέφτεσαι όμως», λέει το μεγάλο κορίτσι, «μη σκέφτεσαι άσχημα πράγματα».
«Κι εγώ σ’ αγαπώ», απαντά η πρώτη κυρία.
«Είσαι όμορφη», λέει το μεγάλο κορίτσι και κοιτάζει το δεξί της μάτι που είναι διαγώνια πεσμένο, «είσαι τόσο όμορφη».
υ.γ.1 Η πρώτη κυρία μου πλέκει με το βελονάκι ένα κασκόλ για τον χειμώνα που έρχεται.

υ.γ.2 Η δεύτερη κυρία μου μαθαίνει να πλέκω εγώ με το βελονάκι.
υ.γ.3 Το κοριτσάκι, που γίνηκε μεγάλο -αν τύχει και το δεις- χαμογελάει.

Ω... πόση δύναμη παίρνει για ένα καλοσχηματισμένο χαμόγελο.
Ω... πόσο κουράγιο.


Εδώ έχει πάντα χαμόγελο. Εκεί;


Για εκείνους τους ανθρώπους των ιστολογιών που ανταμώσαμε από κοντά, τώρα το καλοκαίρι, αλλά και πιο πριν, το χειμώνα, τούτα έχω να πω.

Ένα ευχαριστώ σε αυτούς που θέλησαν να με συναντήσουν. Και με αγκάλιασαν.
Ένα συγνώμη σε αυτούς που το αρνήθηκα. Και δεν μου θύμωσαν.
Ένα ευχαριστώ μαζί με ένα συγνώμη σε αυτούς που προέκυψε να συναντηθούμε, χωρίς να υπάρχει πρόθεση, μήτε συνενοχή.

H επιλογή των ανθρώπων που εκάστοτε ανταμώνω, δε σημαίνει απαξίωση των υπολοίπων. Μονάχα υποψία στο ταίριασμα των ψυχών.

υ.γ.4 Αφορμή στάθηκε μια ανάρτηση, για την αφεντιά μου. Από αυτές που κρίνονται ως αποδοκιμαστικές. Εάν αναφερόταν και ονομαστικά, πέρα από τους υπαινιγμούς και τα σύμβολα, θα καρφιτσωνόταν και εδώ στα δεξιά μαζί με όλες τις άλλες. Αν στόχος ήταν να πικραθώ, δεν επιτεύχθηκε. Για το μόνο που λυπάμαι είναι που ένιωσες την ανάγκη να ασχοληθείς μαζί μου. Να είσαι κι εσύ καλά, γιατί σίγουρα έχεις κι εσύ τις δικές σου στεναχώριες. Εγώ, ωστόσο, δεν θα σε κρίνω. Ούτε τις επιλογές σου, ούτε τον τρόπο ζωής σου. Πώς θα μπορούσα άλλωστε; Δεν σε ξέρω.


Πώς αλλιώς;
Εδώ έχει πάντα χαμόγελο.
Εκεί;


Μουσική επιλογή: Amelie ~ Soir De Fete, Dave Thomas ~ La Valse Des Monstres, Amelie ~ La Rede Couverte Yann Tiersen

44 σχόλια:

  1. Το ευτυχισμένο τέλος είναι πάντα πολύ ωραίο μετά απο τέτοιες καταστάσεις... Ακόμα και αν μπορείς με ευκολία να θυμηθείς πόσα πέρασες/αν, το ότι ξέρεις ότι τώρα είναι όλα καλά σε παρηγορρεί άμεσα!

    Τα πλάσματα που δε σε ξέρουν καλό είναι να σε μάθουν πρώτα πριν κριτικάρουν, δε βλάπτει να ξέρεις για ποιόν μιλάς. πριν μιλήσεις. Αν και σε τέτοιες περιπτώσεις δεν έχει καμία σημασία η γνώμη τους.

    Φιλάκια και να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις Καναρινάκι μου,
    ξέχασα να σου πω κάποτε ότι όταν πιάσεις στο χέρι σου το βελονάκι, κάθε γαϊτανάκι που υφαίνεις, γίνεται σκαλοπάτι, μια ακόμη σκαλίτσα για τη σκέψη, λίγο πιο ψηλά για την αγάπη, και όπως προχωράς την αλυσίδα τόσο πιο σταθερά κρατάς την κλωστή, τόσο πιο στρωτό το πλέξιμο, αρχίζουν να αποκαλύπτονται τα σχήματα, τα σχέδια και οι μορφές...
    Πόσο όμορφα επέστρεψες!!!!!!!!
    Με ένα χαμόγελο καλοσχηματισμένο!

    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω την αγκαλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εδώ έχει πάντα ένα χαμόγελο για σένα.Και μια τεράστια αγκαλιά.
    Κι ένα ευχαριστώ σε σένα κοριτσάκι για όλα.

    Καναρινένια μου, χαμογελώ σου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καναρινένια μου όμορφη, χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω μετά τις διακοπές μου κι εύχομαι να χαμογελάς πάντα, γιατί σου πάει, λάμπει το όμορφο πρόσωπό σου ακόμα περισσότερο! Φιλιά πολλά κούκλα μου κι ελπίζω κάποτε να ξανανταμώσουμε με το καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφο πλατύ χαμόγελο! Τι καλά που ήρθες και σκορπίστηκες εδώ γύρω!

    Σνουποφιλάκι και σνουποαγκαλίτσα τόοοοοοοοοοοοοοοοοση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εδώ χαμόγελο έχει πάντα. Και πριν και μετά το δάκρυ.

    Χάρηκα για τν πρώτη κυρία. Και για την δεύτερη. Όμορφη η πρώτη γνωριμία. Μα χάρηα για το μεγάλο κορίτσι πιο πολύ. Που σήκωσε το βλέμμα και την καρδιά ψηλότερα από όσο άλλοι φτάνουν.

    Να είσαι καλά και να (μας) χαμογελάς.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλες οι ιστορίες σου είναι σαν παραμύθι...
    (εκτός κι αν είναι και η ίδια σου η ζωή τελικά έτσι, σαν καναρίνι που είσαι :) :) )

    τα οσα ευαίσθητα γράφεις με αγγίζουν πολύ
    μακάρι να είχαν όλη τη δύναμη να γράψουν τόσο "εκ βαθέων"

    καλό σου βράδυ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μικρή μου..
    Σου τα είπα χθες ε;
    Αχ αυτό το φόρεμα ρε μικρή.
    Να τα βγάζεις αυτά από μέσα σου.
    Πρέπει να βγαίνουν.
    Και όταν βγαίνουν από ψυχές σαν την δικιά σου είναι πανέμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στέκομαι κάμποση ώρα μπροστά στο άδειο κουτάκι και αναρωτιέμαι ευχές να σου στείλω ή μια αγκαλιά; Αν και δε γνωριζόμαστε αρκετά αγκαλιά θα σου δώσω σφιχτή.. πάντα να χαμογελάς γιατί "είσαι όμορφη είσαι τόσο όμορφη"
    Να σαι καλά καναρινένια μου, να σαι καλά..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΤΑ ΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοριτσακι μου αγαπημενο...
    τα θαυματα υπαρχουν ναι...;
    αχ ναι...εκει διπλα μας ειναι μαζι με τα αγγελακια που μας σκεπαζουν με τις φτερουγες για να αντεχουμε τον πονο...

    κι εκει ψηλα Καποιος μας βλεπει λεω δεν μπορει...
    κι ολο και καποιον στελνει...κι ολο και κατι θα κανει...

    και να εκει τωρα και οι δυο κυριες και το κοριτσακι που εγινε γυναικα...να χαμογελα...παντα να χαμογελα...


    η αφεντια σου καρδουλα μου ειναι αληθινη και χρυσοστολισμενη...
    τωρα δα θα μαθουμε πως ο κοσμος μπορει να γινει κακος...η' πονηρος...η' ζηλοφθονος...;
    η ακεραιοτητα σου και η αγαπη σου απλα ενοχλουν...μερικους...ας ειναι πες...μεινε στο ταιριασμα των ψυχων που εσυ θελεις κι ολα τα υπολοιπα νερακι και θα κυλαει μακρια...

    νεραιδενια φιλακια με ολη μου την αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήρθα να σε χαιρετήσω και έμεινα με το στόμα ανοικτό... Δεν ήξερα... Δεν ήξερα μέχρι πού μπορεί να φτάσει η αντοχή και η αξιοπρέπεια όταν αναμετρώνται με τον πόνο, την οδύνη... Δεν ήξερα ότι και μετά από μάχες ζωής, σιωπηλές, ηρωικές, μπορεί και αναβλύζει το χαμόγελο...
    Δεν ήξερα την ηρωίδα που κρύβεις μέσα σου... Τώρα, ξέρω. Και γέμισε η μέρα μου χαμόγελο..
    Είσαι πανέμορφη. Σαν άγγελος ολόφωτος..

    Φιλί, καναρινένια μου, να' σαι πάντα καλά και να χαμογελάς.. Ξέρεις, είναι μεταδοτικό :-)***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βαϊα μου,

    να σαι πάντα καλά!!

    θα τα πούμε, και απο κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο χαμόγελο...υπέροχη και η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα...
    Ο κάθε ένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Εσύ συνέχισε να χαμογελάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε ξαναβρήκα, κοπέλα με το καναρινί φόρεμα. Να είσαι πάντα καλά. Και να χαμογελάς. Καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια φωτο!!!!


    Εκεινος που μπορει και χαμογελά
    ειναι παντα κερδισμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σου μικρό μου χαμογελάκι:)

    ήρθα στη σοφίτα σου να σου αφήσω δυο στάλες δροσάτες να ανοίξει το παραθύρι σου να μπει κι άλλο χρώμα...

    απ' αυτό το όμορφο που κουβαλάς στην ψυχή σου...

    φιλιά βρόχινα...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι τυχερή γλυκιά μου κοπέλα που μεγάλωσες σ ένα σπιτικό που ευωδιάζει αγάπη ...κάποτε σου ευχήθηκα κάτι για "ξεχωριστούς ανθρώπους" ...νομίζω ότι τελικά δεν σου έχω ευχηθεί ποτέ τίποτε που δεν το είχες ήδη .

    Κάθε άνθρωπος ανάλογα με την ποιότητα της ψυχής του γίνεται και μαγνήτης ανάλογων ψυχών τις οποίες θα επιλέξει για να του κάνουν συντροφιά στο ταξίδι του ... αυτό για άλλους είναι ευλογία και για άλλους κατάρα ... σχεδόν πάντα όμως κρύβονται μαθήματα από πίσω .


    Να είσαι πάντα καλά θα σου ευχηθώ και τα χαμόγελα να ανθίζουν κάθε στιγμή στο πρόσωπό σου .... το μόνο σίγουρό είναι ότι τα αξίζεις .


    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καναρινένια , μύρισε γιασεμί στην μπλογκογειτονιά και σκέφτηκα πως θα ναι από τον κήπο σου !!
    Άνοιξα την πόρτα της σελιδούλας σου και όλα μέσα ήταν φωτεινά, τα λόγια, οι φωτο , οι σκέψεις , η μουσική, όλα γεμάτα συναίσθημα !!

    Εύχομαι στις 3 κυρίες και στο παλληκάρι να ναι όλοι τους πάντα καλά και πάντα χαμογελαστοί !!
    Από μένα πολλούς πολλούς χαιρετισμούς κι ένα μεγάλο ζεστό χαμόγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το σκουφάκι μου που θα μου πλέξεις το θέλω μαύρο χρώμα,ναι;

    Καλώς ήρθες.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καναρινένια μου αγάπα τους γύρω σου με τα αδύναμα σημεία τους, χαμογέλα και νοιώσε εσύ καλά πρώτα με τον εαυτό σου γλυκειά αέρινη καναρινένια μου.Καλώς ήρθες, καλό χειμώνα, ( σκάστε εγλώ τώρα θα πάω διακοπές) σε περιμένω με τιος άλλες για ένα τσιζ κέικ με λεμόνι ή ότι άλλο θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχής όποιος ...
    ν' αναγνώσει δε μπορεί !!!
    ένα τέτοιο χαμόγελο διάφανο ...
    ως τα βάθη μιας ευαίσθητης ψυχής !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άνεμέ μου,

    βλέπω την καλοσύνη σε όλα όσα γράφεις. Όμως, σε αυτήν την ιστορία, το τέλος δεν έχει γραφτεί ακόμη, πόσο μάλλον για "ευτυχισμένο".

    Στην άγνοια των ανθρώπων δεν κρατώ κακία. Ενίοτε τα ξένα, φαντάζουν πιο μικρά από τα δικά μας (προβλήματα).

    Και πάλι δε θα μιλήσω, σιωπώ.
    Ίσως αυτή να υπήρξε εξαρχής η αιτία. Η σιωπή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ιδιαίτερή μου, κόκκινη ομπρελίτσα,

    να μου λες... Εσένα, ειδικά εσένα, σε ακούω.

    Και πόσα ακόμη έχω να μάθω από τη γραφίδα σου, να 'ξερες! Μα και πόσα έχω μάθει κι ας το αγνοείς.

    Με συγκινούν πάντοτε οι μεταφορές σου, να όπως τώρα με το βελονάκι.
    Κι ένα χαμόγελο, το πιο ωραίο του Σεπτέμβρη μου, για εσένα.

    Πάντοτε την αγάπη μου, πάντοτε, τριανταφυλλένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θερμή μου σοροκάδα, δρομάκι μου,

    κι ενώ γνωρίζω το λιγοστό του χρόνου σου, η παρουσία σου εδώ με γεμίζει δύναμη. Σαν τη μανούλα που απλώνει το χέρι να με σηκώσει από το πέσιμο. Σ' αγαπάω μανούλα, όσο μπορείς να το νιώθεις.

    Χαμογελώ Σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρουλάκι,

    ανανεωμένη σε νιώθω, μετά το εφηβικό καλοκαίρι σου! Καλό μας αντάμωμα για άλλη μια φορά.

    Χαίρομαι κι εγώ γιατί μαθαίνω πως το βιβλίο σου πηγαίνει καλά! θα ευχηθώ και στα υπόλοιπα.

    Καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαριλάκι!

    Κοίτα να δεις... εγώ που ποτέ μου δε συμπάθησα ιδιαίτερα τα 'παιδικά', το δικό σου καρτουνοκουταβάκι, μου βγάζει ένα χαμόγελο στα χείλη.

    Θα σκορπιστώ κι από τη δική σου σνουπογειτονιά για να αφήσω και τα δικά μου φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λενάκι μου,

    πώς μεγαλώνουν καμιά φορά τα μικρά κορίτσια και πώς μικραίνουν τα μεγάλα. Αυτό, το αντιστρόφως ανάλογο ποτέ μου δε το κατάλαβα ή για να είμαι ειλικρινής, ποτέ μου δε το συμπάθησα.

    Ωστόσο, τη χαρά σου τη νιώθω. Είναι που το δικό σου χαμόγελο φωτίζει μέχρι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανδώρα καλή μου,

    τα παραμύθια που ποτέ δεν άκουσα στο προσκεφάλι μου κάθομαι και γράφω. Να 'χω έτοιμα δυο λόγια καληνύχτας για τα δικά μου παιδιά.

    "Καναρινί...
    και σαν τον ζύθο που μέθυσε το καναρίνι και το 'σκασε απ' το κλουβί κι έτσι όπως σκουντούφλιζε εδώ κι εκεί τα αστέρια 'στειλαν αγκαζέ και το μισό φεγγάρι μπαστουνάκι.

    Δένω τα χέρια -σχήμα προσευχής
    ποτέ μη ξεμεθύσει..."

    Έτσι, καμιά φορά μπερδεύομαι κι εγώ, τι παραμύθι λογίζεται και τι αλήθεια.

    Κι είναι η ευαίσθητη ψυχή σου που κάνει άλματα "εκ βαθέων" όχι η γραφή μου.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. jα-cka-λα-ki μου,


    όταν τα φορέματα βγαίνουν από τις κρεμάστρες της ψυχής, ζητούν να φορεθούν. Τότε είναι που πρέπει να ταιριάξεις τσάντα και παπουτσικό.

    Να αποφασίζεις τι να κουβαλείς (με το μέγεθος τις τσάντας) και τι θόρυβο να κάνεις(με το χτύπημα των τακουνιών.

    Φιλί- φιλί δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Margo μου, Μαράκι μου,

    αρχικά θα μου επιτρέψεις έστω και καθυστερημένα να ευχηθώ ό,τι ποθείς και με ότι αγαλιάζεις για την ονομαστική σου γιορτή.

    Αγκαλιά σφιχτή, ναι έτσι, ποτέ να μη διστάζεις. Και σαν έχω ανθρώπους που με διαβάζουν "όμορφα, τόσο όμορφα" πάντοτε καλά θα είμαι.

    Σε φιλώ.
    Με συγκίνησες... (ήθελα να το ξέρεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ναϊάδα μαγεμένη μου,

    τα θαύματα υπάρχουν, ναι, μονάχα σαν τα πιστεύουμε. Τις πιο πολλές φορές είναι η πίστη που δοκιμάζεται.

    Κι εκεί ψηλά Κάποιος μας βλέπει, και πάλι ναι, μονάχα που εμείς δε μάθαμε το Όχι για απάντηση.

    Τα λόγια που αφήνεις γεμάτα καλοσύνη. Γλυκιά αίσθηση αφήνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευαγγελία μου,

    σε ανθρώπους όπως εσύ, που σέβομαι, σε τέτοια σχόλια σιωπώ. Το κεφάλι χαμηλώνω.

    Το κοκκινάδι της ντροπής τα λέει όλα.
    Σε ευχαριστώ για το χάδι που απάλυνε την μικρή πληγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστινάκι ξωτικό,

    να τα πούμε καλή μου.
    Σε καλοπιάνω (αν κατάλαβες), είναι περίοδος βροχών και θα χρειαστώ ομπρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πράσινη κλωστή δεμένη,

    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Χαμόγελα βραδινά σου αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ποιητή,

    καλώς ανταμώσαμε και πάλι.
    Το πιο όμορφο χαμόγελο το φυλάω για μια ενδεχόμενη μελλοντική λογοτεχνική βραδιά, με συνοδεία πιάνου κι όμορφων φωτογραφιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρίκη Ματαλλιωτάκη,

    σε καλωσορίζω στη σοφίτα μου, κι όπως έχω εκφράσει και παλιότερα, χαίρομαι υπέρ του δέοντος με τους καινούριους φίλους.

    Κι επειδή κάθε συγγραφική απόπειρα μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, δεσμεύομαι να περάσω από το διαδικτυακό κατώφλι σου και να αφήσω εντυπώσεις.

    υ.γ. Η φώτο σίγουρα δεν είναι τέλεια, ωστόσο χαμογελώ στην καλή σου διάθεση!

    Θα χαρώ να σε ξαναδώ από εδώ, όποτε το νιώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βρόχινη ναζιάρα μου,

    και πως μ' αρέσει ο τρόπος που με αποκαλείς...

    χαμογελάκι το πιο γλυκό μου για εσένα.

    Σκέρτσο μου απίθανο είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ζεστέ μου,
    τόσο ζεστέ μου Ηλία κι αγαπημένε,

    πράγματι νιώθω τυχερή που μεγάλωσα σε μια ευλογημένη ... οικογένεια.
    Επίτρεψέ μου τα αποσιωπητικά να τα γεμίσω μια άλλη φορά. Ίσως σε κάτι πιο προσωπικό μεταξύ μας.

    Μην το νομίζεις μονάχα, σίγουρος να 'σαι, πως ξέρεις καλά να με διαβάζεις πίσω από τις λέξεις μου κι όσα ευχήθηκες άκαιρα κι ανούσια ΔΕΝ ήταν.

    Σε όσα μου γράφεις, για το μαγνήτη των ψυχών, θα συμφωνήσω.
    Μάλιστα "ευχαριστώ" θα ακούσεις από τα χείλη μου που τόσο ωραία με συμπλήρωσες.

    Ανταποδίδω τα φιλιά κι άλλα τόσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αθηνούλα,

    ήρθες και σαν μελτεμάκι φύσηξες πνοή σε αυτήν τη σελιδούλα.

    Οι 3 κυρίες και το παλικάρι, σίγουρα θα σου έκαναν μια ζεστή αγκαλιά αν σε είχαν μπροστά τους.

    Να, πάρε τώρα τη δική μου, μ' ένα μεγάλο χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πρωτόπλαστέ μου,

    η παράκλησή σου, ομολογώ, πως με εξέπληξε. Ίσως γιατί ένιωσα μεγαλύτερη ευαισθησία και τρυφερότητα από ότι ο λόγος σου άφησε να φανεί.

    Μαύρο, ναι, και ζεστό, για το χειμώνα ΣοΥ.

    Καλώς με δέχτηκες.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αχτιδούλα μου,


    δίκιο έχεις σε όσα λες και μάλιστα συμφωνούν με τις χριστιανικές διδαχές. Ευχαριστώ που αφήνεις την αγάπη σου!

    υ.γ. Εγώ το τσιζ κέικ το έχω δοκιμάσει μόνο με βύσσινο, όποτε με χαρά θα τιμούσα και το λεμόνι σου!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Side21 γλυκέ μου φίλε,

    θα το πω κι ας παρεξηγηθώ... τον απόλαυσα τον ποιητικό σου λόγο!

    Σου το έχω ξαναπεί, μα θα το ξαναπώ. Πάντοτε με ευχαριστεί η παρουσία σου εδώ!

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...