Πέμπτη, Αυγούστου 28, 2008

Δυσδαιμόνα

Η Κλειώ, χωμένη στις ανασκαφές της, ξεσκεπάζει τα παλιά ευρήματα στην πόλη του Ασκληπιού. Και πιο πολύ ξεθάβει τα αγαλματίδια της ζωής της...

Και κάθε φορά που κατέβαινες σε τούτη την πόλη, σου ζητούσα να μου φέρεις ένα ξερό πεσμένο φύλλο. Με το που θα γυρνούσες, στην μισερή για 'μένα Θεσσαλονίκη, να μου φέρεις το φθινόπωρο. Nα ριγήσουν τα φύλλα των κορμών μας, στο θρόισμα των ανασών μας. Κι εσύ, δεν αμελούσες. Πάντα μου έφερνες το φύλλο που ζητούσα.

Θυμάσαι;

Ένα ξερό κιτρινισμένο φύλλο, τίποτα άλλο δεν ζητούσα.
Εύθραυστο, σαν την πληγή σου που κρατούσα στα χέρια μου. Μα, κι εσύ, στα χέρια σου μου έφερνες το φύλλο. Εύθραυστο καθώς ήταν.

Και δεν αναρωτήθηκα ποτέ μου -τόσο ταξίδι δεν κουράστηκες να το βαστάς, να μου το φέρεις; Να μην το θρυμματίσεις και θρυμματιστώ; Και δεν αναρωτήθηκες ποτέ σου -τόσες πληγές, πώς άντεχα να στις κεντώ; Να σου τις κλείνω;

Ψάξε να βρεις το φύλλο που θα μου 'φερνες, να σου θυμίσει, πως 'κείνη δεν ταίριαζε στα φύλλα του κλαδιού σου.

Η Κλειώ εγκυμονεί πιότερες αλλεργίες κι από το έαρ. Θερίζει πιότερες χαρές, όπως τα στάχυα, το θέρος.
Η Κλειώ πιότερο μελαγχολική του φθινοπώρου.Πιότερο κρύα του χειμώνος.

Δεν έχει φύλλα για φέτος να σου ζητήσω. Μούσκεψαν στις λίμνες των ματιών μου, γινήκανε λίπασμα, φύτρωσαν δέντρο καινό. Της φιλίας. Που όμορφα την ποτίζουμε να μη χαλάσει.

Στέκεται κάτω από τον ήλιο, ξεσκονίζει τις πέτρες. Πιάνει με τα δάχτυλά της κάθε ανάγλυφο σημάδι. Είτε σχισμή. Είτε εξόγωμα. Είτε ράγισμα. Γαλήνια μέσα στις σκέψεις της.

Έλα δέντρο, άπλωσε το κλαδί σου και πες Του...
Πριν τεντώσει τα αυτιά Του να α
κούσει τον διθύραμβό Μου...
Έλα και ως εξάρχων πες Του...
Είναι που Εκείνος δεν θέλει να φέρει μονάχα φύλλα ξερά...

Μίλα Του για τους μήνες μου...
τον Ποσειδεώνα Μου που με κάνει μια γόνιμη Γη, βλαστίζω και σκορπάω τους χυμούς μου...
τον Γαμηλιώνα Μου που νυμφεύομαι τον έρωτα και λοξοδρομώ...
τον Ανθεστηριώνα Μου που θρηνώ για τον θάνατο της αγάπης Μου... και πίνω το κρασί...
Δίδαξέ Του πως μια Τραγωδία χωρίζεται σε κατά ποιόν μέρη...
Μύθος: την σύνθεση των όσων απαρτίζουν την ζωή Μου, πριν Εκείνος μπει στο σενάριό μου και εξελιχθεί στην υπόθεση του έργου Μου...
Ήθος: τα λόγια και τις πράξεις των δρώντων προσώπων του βίου Μου που έχουν καταλυτική επίδραση πάνω Μου...
Διάνοια: τις ιδέες των δρώντων γονιών Μου και την διαφοροποίηση των απόψεων των μελών της οικογένειάς Μου...
Λέξις: την γλώσσα και το ύφος του δικού Μου ψυχισμού...
Μελοποιΐα: τη μουσική που συνάδει με το όλο Μου...
Όψις: την σκηνική παράσταση του έργου στου οποίου θέλει να γίνει θιασώτης...

Ακόμη δίδαξέ Του τα στοιχεία του Μύθου Μου...
Τραγική ειρωνεία: θα είναι γνώστης της κατάστασης ως θεατής Μου, μα εγώ, το κατεξοχήν δρων πρόσωπο, δεν θα είμαι...
Θέσις: όταν ο μύθος Μας πλεχτεί, η ευτυχία και η δυστυχία Μας θα αγγίζουν τα άκρα και την κορύφωση...
Λύσις: μια μεταβολή της θέσις, που θα ακολουθεί την κορύφωσή Μας και θα λύνει τις όποιες διαφορές Μας...
Κι αν μετά από όλα τούτα, επιμένει να έρθει, να ακούσει τον διθύραμβό Μου... ας έρθει...
Εσύ ότι ήταν να Του πεις... Του πες...
Κάθεται και σκαλίζει... αφαιρεί την σκόνη από τα ιστορικά ευρήματα όταν ακούει να την φωνάζουν: "Κλειώωω... πρέπει να συντομεύουμε... ο ήλιος καίει..."

Το ξέρω πως φταίω...
Εγώ Του ζήτησα να παίξει...
Μα, δεν Του είπα πως θα ανεβάζαμε τη Δυσδαιμόνα...
 


υ.γ. Ερωτικέ μου, νά πώς με αντέχει... δέν με αντέχει... και πώς με διακριτικότητα υπέθεσες ότι θα με άντεχες εσύ;

80 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα γράφεις!!! Αλήθεια, μεταφέρθηκα στα μέρη μας... στα φύλλα που θ΄απλωθούν χαλί, κάτω στη γη, σε λίγο καιρό. Στο ρομαντισμό που εκπέμπεις!
    Καλημέρα κι ένα όμορφο σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξερεις το βαθος του ρομαντισμου μου, ξερεις πως οτι και να μου ζητουσες με αυτη την ευαισθησια που εχεις θα το εκανα πραξη με ολη μου την καρδια.
    Το να σου φερω ενα φυλλο ηταν απο τα απλα,αλλα με μεγαλη σημασια, πραγματα... Αυτα που θυμασαι και οταν ερθει ο χειμωνας και τα σημαδευεις οπου σου πει η καρδια σου...
    Φυσικα και θυμαμαι...πως θα μπορουσα να ξεχασω αλλωστε... Δε θα ημουν ανθρωπος αν ξεχναγα,θα ημουν μια απογοητευση...
    Αλλης μορφης απο αυτη που σου ηρθε με την πρωτη στο μυαλο,μη βιαζεσαι...
    Ερχεται χειμωνας,τα κλαδια μου θα γυρουν προς τα κατω...
    Στην υγεια του δεντρου μας λοιπον Δυσδαιμονα μου...

    Ζ.Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο διαβάζωντας σε, ταξιδεύει η σκέψη μου. Έρχονται εικόνες στο μυαλό...
    Να προσέχεις και να περνάς όμορφα, φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε πως να σ αντεξει ?Ευκολο ειναι?Δεν αντεχεται και τοσο ευκολα το φως!

    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΟΥ!!!!!!
    Ξεχώρισα το εξής χωρίο από το κείμενό σου.
    " Κι εσύ, δεν αμελούσες. Πάντα μου έφερνες το φύλλο που ζητούσα.

    Θυμάσαι;

    Ένα ξερό κιτρινισμένο φύλλο, τίποτα άλλο δεν ζητούσα".
    Πόσο ταυτίζομαι με την παραπάνω φράση, δεν λέγεται γλυκιά μου!!!
    Angel kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο καναρινένια μου!!! Τί άλλο να πω; Γράφεις τόσο... μοναδικά! Καλό σαββατοκύριακο να 'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντέχω να μην σε έχω,
    δεν αντέχω να σε έχω.

    Όψεις του ίδιου νομίσματος

    ή

    παράφραση του "δεν αντέχω να μην σ΄έχω";

    Τραγωδία που επιζητά την κάθαρση

    ή

    Μύθος ανερμήνευτος;...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκάβει σε χώματα αρχαία κι ανασύρει ανάμνησες, σκέψεις και όνειρα. Ένα φύλλο κιτρινισμένο γίνεται φθινόπωρο και το φθινόπωρο χειμώνας. Παγώνουν τα πάντα εκτός από κείνη. Στην καρδιά της πάντα άνοιξη. Στην αγκαλιά της φρέσκα λουλούδια. Κυκλάμινα και ανεμώνες. Μια παράσταση, μια τραγωδία, κι εκείνη πρωταγωνίστρια. Περιμένει τον καθαρμό που ξέρει πως θα' ρθει... μόνο ν' αντέξει την αναμονή... σαν το κίτρινο φύλλο του φθινοπώρου που πάντα θα σε περιμένει, Δυσδαιμόνα...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Καναρινένια μου, καλώς σε βρίσκω και πάλι! Ναι, τελείωσαν οι διακοπές που φαίνονταν ατέλειωτες κι όμως όλα κάποτε τελειώνουν... Υπέροχες, μοναδικές, παραμυθένιες μέρες και συναισθήματα. Τα έζησα, τα ρούφηξα, τα αποτύπωσα στη μνήμη και την ψυχή μου. Τώρα πάλι εδώ, βόλτες στη μπλογκογειτονιά, να βρω εσάς τα φιλαράκια μου που μου λείψατε! Διάβασα τα κέιμενά σου, εκπληκτικά όπως πάντα, ρομαντικά και ταξιδιάρικα. Σ'ευχαριστώ που με κάνεις να ξεφεύγω και να ζω ακόμα στα παραμύθια. Φιλιά πολλά καλή μου, καλό μας φθινόπωρο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιώτα μου,

    και θα προλάβω λίγο πριν αναχωρήσει το φθινόπωρο για άλλη πολιτεία από την δική μας να σου στείλω ένα φύλλο, έτσι σα κέρασμα, να θυμηθείς τα μέρη μας, που είμαι σίγουρη δεν λησμονείς...

    Μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. morpheus μου,

    στα ταξίδια σου ,λοιπόν, και στις εικόνες σου μικρή μου!

    Θα προσέχω και θα προσέχεις, θα περνάω και θα περνάς όμορφα!
    Φιλιά πολλά και από 'μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαραωνάκι μου,

    φωτεινά χαμόγελα σου στέλνω έτσι που με γλύκανες!

    Κι από τα φύλλα που θα πέσουν τώρα στην σοφίτα μου, ένα θα φυλάξω και για 'σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. aurangel μου,

    σε λίγο θα έχω φύλλα για προσάναμμα στο τζάκι σου... να στείλω;

    Αν πάλι θέλεις, μπορώ με αυτά να σου πλέξω και το παλτό σου, έτσι για τα πρώτα κρύα... να πλέξω;

    Άλλο πράγμα το φιλί αγγέλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κούκος μου,

    μόνο ευχαριστώ...

    και ότι απολαμβάνω κι εγώ την δική σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρηνιώ μου,

    τίποτα μην πεις! Ευχές για μια όμορφη Κυριακή κι από εμένα! Αν δεις τη μανούλα σήμερα να μου την φιλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. animaki μου,

    τι είπες τώρα ψυχή μου;

    Παράφραση θαρρώ πως είναι...

    Μα θα ρωτήσω πρώτα την Ιέρειά μου, ξέρεις...

    Φιλί και δικό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. evaggelia-p μου,

    έχει έρθει ο καθαρμός καλή μου, ναι, άντεξε την αναμονή...

    Και τα δικά μου φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρουλάκι μου,

    γύρισες!!! Μύρισε αλμύρα πέρα για πέρα. Μια γοργόνα μου έγινες τόσες μέρες μέσα στους βυθούς. Θα περάσω τώρα από εσένα γλυκιά μου για να εισπνεύσω ιώδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στο φθινόπωρο που έρχεται και στα χέρια που βαστάνε κιτρινισμένα φύλλα και ζεστές καρδιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Εύθραυστο, σαν την πληγή σου που κρατούσα στα χέρια μου."

    είναι στιγμές που νιώθεις τόσο εύθραυστος και αδύναμος που ακόμα και η ίδια η πληγή μοιάζει να σ'εχει ξεχάσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ταξιδιάρικο πουλί είν' η ψυχή σου...

    Καλώς σε ξανα-βρίσκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. lena_zip μου,

    ναι, σ'αυτό το φθινόπωρο...
    και με επιμονή στην αντοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αναστασία μου,

    μοιάζει... σε έχει ξεχάσει όμως;
    Σε φιλώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. baby lemonade μου,

    τότε ελπίζω το πέταγμά μου να φέρνει αληθινά ρίγη ψυχής...

    Καλώς μου ξαναήρθες και θα σε περιμένω με το άλλαγμα των εποχών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. υπαρχουν ανθρωποι που κρατουν τοοοσο προσεκτικα ενα φυλλο στα χερια τους για ΜΑΣ; υπαρχουν καναρινενια μου;

    φιλι κυριακατικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καναρινενια μου
    ενα φυλο ξεραμενο τοσο ευθραστο , τοσο πολυτιμο, τοσο...
    τοσο μοναδικο... ενδειξη αγαπης και νιαξιματος...
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή μου,
    ένα κιτρινισμένο φύλλο έχει να σου πει τόσες ιστορίες, για τον έλεο και το φόβο, για το ήθος και τη διάνοια, για τις φωνές των παιδιών που στάθηκαν στον ίσκιο του το καλοκαίρι, για τις αλήθειες που του ψιθύρισαν οδοιποροι χωρίς χάρτη προορισμού, για το ήθος και τη διάνοια....
    ένα κιτρινισμένο φύλλο το μόνο που ζητάει είναι να ανακυκλωθεί, να νιώσει ότι θα γίνει λίπασμα για το καινούριο δέντρο, μόνο έτσι θα αφήσει ήρεμα και απαλά το δέντρο που το φιλοξένησε.
    Πόσο σοφά ποτισμένο το νέο δέντρο!
    Πόσο ευρηματική αλήθεια είσαι, πόσο όμορφα η τέχνη ντύνεται τις λέξεις σου...
    Μια μεγάλη αγκαλιά και δυο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλησπερούδια! Επέστρεψες στις εγγραφές μετά από πολλές μέρες. Το τραγούδι που παίζει στο παρασκήνιο δεν το άκουσα ποτέ πριν (μη βαράς!!!). Η εγγραφή θα μπορούσε να γίνει και χιτώνας στη μορφή του Σεπτέμβρη που φιλοτέχνησε ο Τσαρούχης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανεμορφο κειμενο!!!
    Ενα μπραβο..λιγο θα ειναι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ποιο φύλλο είναι προτιμότερο ? ... το ξερό και εύθραυστο ή το μουσκεμένο με δάκρυα για να ποτίσει το δέντρο της φιλίας ?

    Και πόσο τρομερή ευθύνη είναι να κουβαλάς την πληγή του Άλλου στα χέρια σου .... και να πρέπει να την κλείνεις κάθε φορά... έρχεται η στιγμή που το φορτίο γίνεται ασήκωτο .

    Καλό βράδυ κοπέλα μου !!!
    Καλό φθινόπωρο...φύλλα ξερά παντού μέχρι να τα μουσκέψουν τα πρωτοβρόχια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καναρινένια μου πέρασα να σου δώσω ένα γλυκό φιλάκι και να σου ευχηθώ καλό μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι είναι πιο όμορφο, να είσαι φ΄υλλο της άνοιξης, ή του φθινοπώρου το τελευταίο φύλλο;..

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εύχομαι αυτό το φθινόπωρο να σου φέρει το φύλλο που ζητάς..
    και,φύλλο το φύλλο,θα φυτρώσει μια Κάθαρση δίπλα στα πόδια σου.

    καλημέρα,
    καλό μήνα,
    καλό φθινόπωρο
    (υ.γ.πολύ ωραίο τραγουδάκι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μια γλυκειά καλησπέρα κι ένα φιλί πέρασα ν'αφήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αγκαλίτσες του φεγγαριού μου,

    όχι μου λες...; ίσως οι γονείς... μα κι αυτοί καμιά φορά ξεχνιούνται... Δεν ξέρω, αλήθεια, δεν ξέρω...

    Σε φιλώ νοσταλγικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αλικάκι μου,

    ναι καλή μου έτσι είναι...

    Ευχές για ένα όμορφο φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. κόκκινη ομπρελίνα μου,

    του λόγου σου η σοφία μένει στα τεφτέρια μου, για την επόμενη φορά, να βρίσκονται εκεί, μόλις τα αποζητήσω...

    Δύο μεγάλες αγκαλιές και τρία φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νικόδημέ μου,

    ομολογώ πως αυτήν την περίοδο οι υποχρεώσεις είναι αρκετές... και άθελά μου μπαίνουν οι μικρές και οι μεγάλες απουσίες.

    Το τραγούδι λέγεται "Δυσδαιμόνα" και είναι από το cd "Όλοι Μαύρα κι ένα πιάνο" Σταμάτης Καραουνάκης/ομάδα Σπείρα-Σπείρα. Σου το προτείνω!
    Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. roadartist μου,

    σ'ευχαριστώ καλή μου.
    Ένα όμορφο φθινόπωρο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τούτος ο λόγος σου ο διττός με συνεπαίρνει...με μαγεύει!

    Να είσαι καλά καναρινένια μου! Να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πρωτη μερα στις γειτονιες και βρικα αυτο το υπεροχο κειμενο..
    καλημερα με φυλλα για χαλι φθινοπωρινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαρισματικό πλάσμα Καναρινένια μου, κείμενα με ευαισθησία ,με λίγη φθινοπωρινή μελανχολία λίγο πρόωρη νομίζω.Τι κάνεις κοριτσάκι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. krye μου,

    ότι ενίοτε ζητάς, αυτό προτιμάς...
    και τα δύο θαρρώ πως έχουν κάτι να σου δώσουν.

    Περιμένω τα πρωτοβρόχια... όχι για να μουσκέψουν τα φύλλα, μα για να ποτίσω την γη μου...
    Να την σκαλίσω, να την κλαδέψω , να την ραντίσω... για αυτό το πολύ όμορφο που έρχεται.

    Δεν πενθώ για τα φύλλα καλέ μου, δεν πενθώ...

    Εγκωμιάζω... κι ανοίγω την αυλαία μου...

    Γλυκό φθινόπωρο και σε εσένα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρηνιώ μου,

    γλυκό φιλάκι έχεις κι από εμένα! Τις πιο φθινοπωρινές ευχές για έναν όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ανεμοσκορπίσματα μου,

    Το πώς θα "ανθίσεις" την άνοιξη σε κάνει όμορφο φύλλο και το πώς θα "πέσεις" το φθινόπωρο σε κάνει πάλι ένα όμορφο φύλλο.
    Πάντα ο τρόπος... έτσι θαρρώ...

    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. raindrop μου,

    η κάθαρση έχει φυτρώσει καλή μου, για αυτό και η Κλειώ (ποια άλλη) μπορεί κι ευγνωμονεί το παλιό και λαχταρά κι αδημονεί για το νέο που της έφερε ο άνεμος...

    Εκείνος ο άνεμος "που κάνει τα κλειστά παράθυρα να τρίζουν..."

    Καλησπερένια!
    καλό μήνα
    και το πιο γλυκό φθινόπωρο σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μαρουλάκι μου,

    όλες οι καλησπέρες κι όλα τα φιλιά από εσένα είναι γλυκά!

    Σε φιλώ κι εγώ μαζί με την καλησπερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ανασαιμιά μου,

    βλέπω μου ανάσανες πολύ-πολύ και μου αρέσει αυτήν η ανανέωσή σου! Μια κούκλα, μα... γιατί το τσιγάρο βρε καλή μου; Ωχ... τι θα κάνω με εσάς τους καπνιστές;!

    Γλυκό φθινόπωρο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κατερίνα μου,

    πήρα βελόνα και κλωστή... να δεις που το φθινοπωρινό χαλί θα στρωθεί πολύ φέτος!

    Μας έλειψες, αλλά μας είχες αφήσει ωραίο τραγούδι τόσο καιρό να ακούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχτιδούλα μου,

    σε παραπλάνησα κι εσένα μανούλα μου; Καθόλου μελαγχολία... το αντίθετο μάλιστα!

    Κραυγές... ευτυχίας ανείπωτης!

    Πολλά τρυφερά φιλάκια και σου 'ρχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έτσι,απλά μια καλησπέρα κι ένα φιλί..

    Και μιας και είναι Σαββατοκύριακο,

    ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. δε θυμάμαι αν πέρασα ποτέ από 'δω.. απ'το μονοπάτι που τα φύλλα χορεύουν και μυρίζουν άνοιξη μελαγχολική..
    η φιλία να φλερτάρει με τη μοναξιά.. ν' ανακατεύονται οι ρόλοι.. η αυλαία να πέφτει και να σηκώνεται άτσαλα..
    κοίταξε την ψυχή απ' την πλευρά του ήλιου.. δε φαίνεται τόσο σκοτεινή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. animaki μου,

    Καλημερένια ψυχή μου!

    Ξέρω;

    Για να το λες... ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ονειροφερμένε μου,

    Θα την κοιτάξω απο την πλευρά του ήλιου, όπως μου λες, μα κι από την πλευρά του φεγγαριού, πάλι σκοτεινή θαρρώ πως δεν είναι...

    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η ποίηση είναι ...
    σαν τον Έρωτα ...
    Σε ναρκώνει σιγά - σιγά
    και στο τέλος καταλαμβάνει,
    κατακτά την ύπαρξή σου ...
    Η Κλειώ σε συντροφεύει καναρινένια,
    απ' τη στιγμή που της άνοιξες
    την ευαίσθητη ψυχή σου ...
    Μη τη φοβάσαι ... είναι θείο δώρο !!!
    Την καλημέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καναρινένια μου πέρασα όπως πάντα να σου πω την καλησπέρα μου και να σου δώσω ένα φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. "Ωχ... τι θα κάνω με εσάς τους καπνιστές;!"

    Θα βάλεις έξω από το μπλογκόσπιτό σου ενα μεγάλο τασάκι και μια ταμπέλα από πάνω που θα λέει "Παρακαλώ σβήστε το τσιγάρο σας πριν μπείτε"

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα και καλή βδομάδα! Σου απάντησα στο σχόλιό σου, ότι όποτε το αποφασίσεις ξανά για ενυδρείο είμαι στη διάθεσή σου να σε καθοδηγήσω να το φτιάξεις σωστά να μην έχεις απώλειες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. sidepap21 μου,

    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Έτσι είναι... και θα το δεχτώ, όπως ακριβώς το λες, σαν θείο δώρο.

    Και την δική μου καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ανασαιμίτσα μου,

    ελπίζω να μην σε πείραξε καλή μου αυτό που είπα...

    Κι εσύ να έρχεσαι όπως θέλεις! Θα μπαίνεις μέσα στην σοφίτα μου όπως και να 'χει... Προνόμια των λίγων, ναι;

    Σε γλυκοφιλώ αν σε στεναχώρησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μαρουλάκι μου,

    τι να πω.. η γλυκάδα σου και η προθυμία σου με αφήνει άφωνη!! Μόνο σε ευχαριστώ όμορφη ξανθούλα μου!
    Φιλιά πολλά και φθινοπωρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Η μαμά Αχτιδα πέρασε για έλενχο, μόλις έκανα κεκάκι λεμονιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. αχτιδούλα μου,

    έρχομαι να δοκιμάσω γιατί κάτι μου λέει ότι θα είναι νοστιμότατο! Μανούλα πάντα λιχουδιές μας φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σου αφησα μιαν απαντηση στην Αψινθο.
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλημέρες, καλημέρες!

    Τι κάνεις κοριτσάκι μου γλυκό?

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Φαραώνα μου,

    ναι έρχομαι καλή μου από εκεί.
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. speranza μου,

    έρχεσαι και φεύγεις... σαν αερικό πετάς και δεν σε πιάνω. Ελπίζω να εξαφανίζεσαι γιατί περνάς όμορφα!
    Καλημερένια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Είναι τόσο ρομαντικό αυτό το κείμενο! Γράφεις παραμυθένια, ονειρικά! Με ταξίδεψες!!!!
    Εύχομαι καλό και χαρούμενο φθινώπορο. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. tina μου,

    όμορφα τα λόγια σου, σε ευχαριστώ. Κι επειδή πρώτη φορά έρχεσαι από την σοφίτα μου, σου στέλνω φθινοπωρινά φύλλα... να τα σκορπίσει ο άνεμός σου στους ανθρώπους που αγαπάς.

    Καλώς ήρθες μικρή μου, να περνάς όποτε θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. νίνα μου,

    ίσως το δικό σου πιο απίθανο από ότι διάβασα και πιο περιπετειώδες! Να προσέχεις... το μάτι της κουζίνας και τα καλώδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πολύ όμορφο Καναρινένια μου...

    Φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. τετράποδέ μου,

    με τρελαίνει που κουνάς την ουρίτσα σου! Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καναρινένια μου, μην τεμπελιάζεις! Θέλω καινούργια ανάρτηση! Φιλάκια και καλό σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μαρουλάκι μου,

    η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε.
    Καναρινοφιλάκια και ευχές για ένα όμορφο σαββατοκύριακο κι από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...