Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 12, 2008

Φιλί.!

Στάσου...

Πριν φύγεις, θέλω να σου πω. Όσα δεν πρόλαβα. Θέλω να με ξέρεις. Όλα όσα είμαι, όχι μόνο όσα σε άφησα να δεις, ούτε μόνο αυτά που σε άφησα να καταλάβεις ή έστω να μαντέψεις.

Οι εφιάλτες μου...

Το βράδυ που κοιμάμαι -έρχεται. Και με παίρνει. Δεν με αφήνει. Και ξεστομίζω προσευχές. Για να με αφήσει. Μάταια. Με πνίγει. Με καίει. Ό,τι θέλει με κάνει. Βλέπω το φως. Αισθάνομαι τον πάγο. Τον νιώθω όταν με κρατάει στον αέρα. Όταν βάζει το χέρι του στο στόμα μου. Όταν τεντώνει τα νεύρα από το κεφάλι και το λαιμό μου. Το ξέρω πως έχω μπει πλέον στην άλλη διάσταση. Πως δεν κοιμάμαι πια. Πως ζω. Εκεί που θέλει κάθε φορά να με πάει. 

Η ψευδαίσθηση...

Πως έχω ξυπνήσει. Πως έχω ξεφύγει από την άλλη πραγματικότητα. Πως έχω ανοίξει τα μάτια. Πως βλέπω την κάθε μου κίνηση. Ότι σηκώνομαι από το κρεβάτι μου. Ότι τεντώνω τα πόδια μου. Πως ανοίγω τη λάμπα. Το βλέπω αυτό. Με τυφλώνει. Πως τρέχω. Να φτάσω σε κάποιον. Να τον ξυπνήσω. Να του πω ότι πάλι ήρθε απόψε. Και με πήρε. Μα δεν το κάνω ποτέ. Ποτέ δεν ξυπνώ κανένα. Μόνη μου το αντιμετωπίζω. 

Η συνέχεια...

Τίποτα. Αρχίζει πάλι. Γιατί δεν έχω ξυπνήσει. Με αφήνει να το πιστεύω για λίγο μόνο. Αυτό γίνεται ξανά και ξανά. Με αρπάζει και με αφήνει. Να νομίζω πως ξυπνάω και μετά να συνειδητοποιώ πως ακόμη με έχει εκεί. Στην άλλη ζωή. Μαζί του. Πάλι και πάλι, ξανά και πάλι. Αυτό συμβαίνει. Μέχρι που... 

Ξυπνάω στα αλήθεια. Αλλά αυτή τη φορά δεν το πιστεύω. Νομίζω πως πάλι με κοροϊδεύει. Πίστεψέ το. Είναι δύο διαστάσεις. Είναι και οι δύο αληθινές. Και δεν ξέρω πότε πραγματικά έχει αποφασίσει να με αφήσει στην μία ή στην άλλη. Και πάντα έρχεται και μου αλλάζει τις ζωές όταν κοιμάμαι. Αφού με αφήσει εδώ...

Η καρδιά μου χτυπάει ανεξέλεγκτα. Έχεις νιώσει να πονάς από τους χτύπους της; Να εύχεσαι να σταματήσουν να χτυπάνε για να μην πονάς; Τα μάτια μου ορθάνοιχτα. Δεν τολμάω να τα ξανακλείσω. Κι ας τα νιώθω βαριά από την νύστα. Μην έρθει και με πάρει πάλι. Γιατί συμβαίνει κι αυτό. Φαίνεται το μετανιώνει και ξαναέρχεται. Και πάλι τα ίδια από την αρχή. Δεν είναι απλά ένα κακό όνειρο. Κατάλαβέ το! 

Όχι μη...

Μη με σφίγγεις στην αγκαλιά σου. Αυτήν την αγκαλιά που λατρεύω. Δεν θέλω να με λυπάσαι. Να με πιστεύεις θέλω. Και να με αφουγκράζεσαι καθώς κοιμάμαι θέλω. Έτσι όπως τόσο ωραία με προσέχεις όταν είμαι ξύπνια, δίπλα σου. 

Να νιώθεις τις ανάσες μου. Να αντιλαμβάνεσαι τους σπασμούς μου. Και να ξέρεις πως αλλάζω πλευρό τακτικά. Τεντώνω τα χέρια μου. Τυλίγομαι σαν κουβάρι. Όλα όσα ξέρεις, αυτά να προσέχεις. Τίποτα δεν σου ζητώ παραπάνω. Όλα όσα ξέρεις. Όλα όσα θέλησες να μάθεις. Γιατί όταν παύω να υπάρχω, όταν μένω ακίνητη, δεν είμαι μαζί σου. Με έχει πάρει μαζί του. Ξύπνησέ με τότε. Ελαφριά. Μη με τρομάξεις. Δεν κάνει. Άγγιξε με τρυφερά, έτσι όπως με αγγίζεις πάντα. Και δως μου το Φιλί.!
 
Εκείνο το φιλί που είναι δικό μας μονάχα. Το φιλί που πάντα γράφεται με .τελεία και θαυμαστικό.. Πάντα έτσι γράφεται. Που πάντα μου το δίνεις στα χείλη με τελεία και θαυμαστικό.. Πάντα έτσι μου το δίνεις. Ποιός είπε ότι ο ερωτικός λόγος δεν έχει σημεία στίξεως; Κανείς. Αλλά ποιός ξέρει ότι ο έρωτάς σου έχει σημάδια του ερωτικού λόγου; Μόνο εγώ. 

Πόσα κεφαλαία γράμματα και πόσα μικρά. Και ακόμη πιο μικρά από τα μικρά, και πιο ΚΕΦΑΛΑΙΑ από τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Και πόσα ,,,,,κόμματα,,,,,. Θεέ μου, μας αρέσουν τόσο τα ,,,,,κόμματα,,,,,. Και οι προτάσεις μας γίνονται τόσο μεγάλες, που χάνεσαι. Βυθίζεσαι μέσα τους και στυφογυρνάς για να με μπερδέψεις με την γλύκα σου. Κι ύστερα βάζουμε και (παρενθέσεις) κι έπειτα ((παρενθέσεις μέσα στις παρενθέσεις)). Να μην αναφέρω και τις [αγκύλες] κι ύστερα τις [[αγκύλες μέσα στις αγκύλες]]

Αυτά όμως που μας αρέσουν πιο πολύ είναι τα .....αποσιωποιητικά..... Τα λατρεύουμε. Γιατί πώς αλλιώς θα μου πεις και θα σου πω το σ'αγαπώ; Όταν δεν σε ακούω και δε με ακούς, πώς; Έτσι όπως αφουγκραζόμαστε τα σημεία στίξεως του ερωτικού λόγου, που τα νιώθουμε τόσο κραυγαλέα κι ας είναι τόσο υπόκωφα. Όταν δεν σε βλέπω και δεν με βλέπεις, πώς; Έτσι όπως είμαστε προσηλωμένοι στις λέξεις μας, να τις δώσουμε όμορφο σχήμα και να τις πλάσουμε προσεχτικά. Κι είναι φορές που ολόκληρη η πρόταση -και η δική μου και η δική σου- παίρνει απο μόνη της τη μορφή του σ'αγαπώ. Ξέρεις πότε; Και τότε δεν ξεχωρίζεις αν είναι δική μου ή δική σου.
Ξέρεις γιατί;
 

Μα, πώς δεν ξέρεις; Αφού εσύ μου το 'μαθες θυμάσαι; "Δες το κι αλλιώς, ό,τι δικό μου και δικό σου και αντιστρόφως για να είμαι δίκαιος." Και τσακώνομαστε μετά. Σε μαλώνω, που μου δίνεις και μου δίνεις... 

Στ' αλήθεια, ξέρεις γιατί σε μαλώνω; Νιώθω πως δεν μου 'μεινε τίποτα να σου χαρίσω. Εσύ τα έχεις όλα από τα πριν. Και τα χαρίζεις σ' εμένα. Εγώ τί να σου χαρίσω μετά; Τί; Από τα δικά σου; Και με στολίζεις με λουλούδια και με πίνακες και σε μαλώνω ξανά. Και με μαλώνεις κι εσύ. "Εγώ βρε δεν τους χρησιμοποιώ... αλλά τι εγώ;... τι εσύ;... το ίδιο είναι... δες το κι έτσι..." Αχ, αυτά τα λόγια σου! 

Πόσα θέλεις να μου μάθεις. Μα, κι εγώ πόσο θέλω να σε ακούω. Να σε ακούω και να σε ακούω... την χροιά της φωνής σου, που μου αρέσει να απολαμβάνω, ακόμη κι όταν μιλάς στους συνεργάτες σου. 

Νύσταξα... 

Θα ξαπλώσω. Θα κλείσω τα μάτια μου. Τώρα δεν φοβάμαι. Αφήνομαι στην αγκαλιά σου. Το χέρι σου περασμένο κάτω από το λαιμό μου. Ακουμπάει πλάι στο δικό μου. Τα δάχτυλα μας πλεγμένα. Κι αν δεν με νιώσεις, ξύπνα με. Αγάπη μου, πες μου, δεν θα με αφήσεις ακίνητη, δεν θα με αφήσεις παγωμένη δίπλα σου. Θα μου δώσεις το Φιλί.! 

Τώρα ξέρεις όλα όσα δε πρόλαβα σήμερα να σου πω. Τα άλλα θα σου τα πω αύριο. Πάλι μαζί θα είμαστε... κι ας μην είμαστε... Το ξέρουμε και οι δυο καλά τώρα πια...

 
Άσε με να δω το πρόσωπό σου...
Συγνώμη... 

Έχω λύσει τα μαλλιά μου...
και το άσπρο μου νυχτικό δεν είναι από δαντέλα...

79 σχόλια:

  1. Χαιρομαι πάρα πολύ που έχω την τιμή να αναρτήσω πρώτος σχόλιο σε αυτό το πραγματικά υπέροχο post. Συγχαρητήρια για άλλη μια φορα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιχνίδια του μυαλού η πραγματικότητα? Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όνειρα για ένα φθινόπωρο,αφουγκράζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό μου κοριτσάκι, πάλι ήρθε? Πάλι να σε βρει? Μη κάνεις κακιές σκεψούλες πριν ξαπλώσεις...και προπαντώς μη το φοβάσαι... Έτσι τρέφεται, αυτό θέλει απο σένα να το φοβάσαι...

    Θυμάμαι όταν ένα βράδυ σε ξύπνησα και καταλάθος σε έβγαλα απο την άλλη διάσταση με το χέρι μου, και με ευχαρίστησες τόσο πολύ !!!

    Θυμάμαι επίσης όταν έψαξα γι' αυτό μήπως και βρώ τρόπο να σε βοήθω, αλλά δε μπόρεσα μάτια μου, δε τα κατάφερα...

    Όταν όμως ξανάρθει μπορείς να με φωνάξεις, όπως έχεις κάνει αρκετά βράδια,μη διστάσεις...

    Φιλάκια ,,..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάμπρο μου,

    γύρισες και μας ετοίμασες άλλη μια ωραία λιχουδιά απ'ότι πρόσεξα! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. diage μου,

    υπάρχουν τόσες πραγματικότητες, αδύνατο να τις συλλάβει ο νους. Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. άρη μου,

    αυτά τα όνειρα, τα φθινοπωρινά, εκφράστηκαν λίγο πιο κάτω στην "Δυσδαιμόνα". Τώρα είμαι μες στο νεφέλωμά τους.

    Καλώς ήρθες στην σοφίτα μου και σε ευχαριστώ που αφουγκράστηκες τους ήχους των λέξεών μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου κοπέλα αν ήξερες μόνο πόσο σε καταλαβαίνω!!!
    Αν ήξερες ….πως ξέρω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια αγκαλιά,ζεστή και οικεία

    Ένα φιλί,όχι τυχαίο

    Το καλύτερο ξόρκι για ό,τι σε τυραννάει,σε φοβίζει
    Για ό,τι θέλει να σε κατασπαράξει..

    Μα ξέρεις θαρρώ πια τον τρόπο να του αντισταθείς...

    Φιλιά πολλά-πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτές τις σκηνές πριν ένα χρόνο τις ζούσα κάθε μέρα και πραγματικά αυτό που χρειαζόμου ήταν ένα ΦΙΛΙ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Λόγια και φιλιά κρυμμένα
    Μια για μένα δυο για σένα
    Τρεις για τ'όνειρο που βγαίνει
    Και γιορτάζει ό,τι σωπαίνει
    Κείνο που σωπαίνει χρόνια
    Να γλυκολαλεί στα κλώνια
    Μ'αγκαλιές και χάδια μύρια
    Στ'ουρανού τα παραθύρια

    Φως μου της ψυχής πορφύρα
    Δε μας μύρανε η μοίρα
    Τι ήμουν δέντρο φυτεμένο
    Σ'ένα τόπο ερημωμένο

    Και χαμογελούν οι μέρες
    Στου ονείρου τους αιθέρες

    Η αγάπη έχει υφάνει ολομέταξο στεφάνι
    Και στα χείλη εχεί περάσει κατακόκκινο κεράσι

    Φως μου της ψυχής πορφύρα
    Τώρα άλλαξε η μοίρα
    Μ'αγκαλιές και χάδια μύρια
    Στ'ουρανού τα παραθύρια"

    Φωτεινή Δάρρα

    Αφιερωμένο για τούτη την υπέροχη ανάρτησή σου που μοιάζει με ξέσπασμα ψυχής!

    'Ενα μεγάλο φιλί Καναρινένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένα φιλί από τη ψυχή μου για σένα, για καληνύχτα! Να μη σε φτάνουν οι εφιάλτες ... να σου φωτίσει το χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μας έστειλες πάλι Καναρινένια μου... Φιλί γλυκό κι από μένα για καλή βδομάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Της απάντησε με δυο λέξεις.
    «Δεν θέλω από σένα τίποτα άλλο εκτός από ένα φιλί.!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αυτο που θελεις αυτο ειναι η αληθεια σου..οτι σκεφτομαστε πλαθει την πραγματικοτητα μας και οτι δεν προλαβε και ακομα το θελουμε θα βρουμε τροπο να το παρουμε πισω :)
    μεχρι τοτε να προσεχεις
    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεμίσαμε από τα υπέροχα φιλιά σου και 'μεις καναρινένια μου! Ερωτικά και μυστηριώδη! Καλή εβδομάδα καλή μου καναρινένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αναστασία μου,

    τότε σίγουρα με νιώθεις καλή μου. Ένα δροσερό βράδυ σου εύχομαι κι αφήνω την βροχή να καθαρίσει τους δρόμους της ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ανιμάκι μου,

    όχι ξόρκι...

    θυμίαμα...

    αυτήν τη λέξη διαλέγω καλύτερα.
    Να έχεις ένα ξεκούραστο βράδυ, ειδικά απόψε ψυχή μου. Σε έχω στη σκέψη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πράσινη κλωστή δεμένη,

    λύτρωση ελπίζω να βρήκες τώρα καλή μου κι ένα δικό σου φιλί. Σε νιώθω και μια γλυκιά καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ανασαιμιά μου,

    τί δώρο ήταν τούτο αναπνοή μου;
    Πόσο σε ευχαριστώ. Νιώθω σαν να με συμπλήρωσες όμορφα, κι η Δάρρα αγαπημένη...
    Πώς θα μπορούσα να μην ανταποδώσω το μεγάλο φιλί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ανεμοσκορπίσματά μου,

    κι είναι τα λόγια σου και η ψυχή σου, που αφήνεις στον δικό σου χώρο, ένα μεγάλο χαμόγελο για την δική μου ψυχή. Σε ευχαριστώ. Νύχτα όμορφη... έτσι που μου την φώτισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρουλάκι μου,

    που; που σας έστειλα; Λιγάκι μέχρι την Κύπρο σου, τα κατάφερα; Σε γλυκοφιλώ κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κούκε μου,

    είσαι ακριβώς μέσα στο πνεύμα της γραφής μου. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. rip 1708 μου,

    όχι πάντα καλή μου, ότι σκεφτόμαστε δεν πλάθει πάντα την πραγματικότητα. Ίσως ενίοτε συμβάλλει σε αυτήν. Βροχερή μα όμορφη καληνύχτα έχουμε απόψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρηνιώ μου,

    χμ... μυστηριώδη! Μου άρεσε αυτό. Καλή εβδομάδα κοπελούδα μου και μακάρι να είναι τόσο υπέροχες οι μέρες όπως η σημερινή. Θεόσταλτη αυτή η βροχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ανώνυμε,

    θα προσπεράσω τα λόγια σου...
    και θα εφαρμόσω ένα ρητό...
    ίσως, αυτο σε βοηθήσει στη ζωή σου...

    "το να προσπερνούν τα λόγια σου, εκεί είναι που υπάρχει η διαφορά..."

    συνέχισε τον δρόμο σου και ώρα καλή σε αυτόν!

    Υ.Γ. Το χαστούκι ήταν με κίτρινο γάντι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο στίχο οι λέξεις
    αλλάζουν νοήματα ...
    Τα γράμματα αλλάζουν μορφή
    τρεμοπαίζουν τα χρώματά τους
    παιχνίδι με τις κόρες των ματιών ...
    Ζητάνε ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ !!!
    διαστολή και συστολή ...
    Και τρία μικρά στιγματάκια
    τα αποσιωπητικά ( ... )
    Φτάνει να μπορεις να τα διαβάσεις ...
    ΚΛΕΙΩ ... Καλό σου απόγευμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. την καλημέρα μου κι ένα χαμόγελο..
    είναι από τα ποστ που δε μπορώ να σχολιάσω -τα λες όλα μόνη σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαιρομαι που έκανα σήμερα μια βόλτα από σένα για να διαβάσω αυτό το πραγματικά υπέροχο κέιμενο!
    Φιλια καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στό εξάλεπτο αντέχεις!!!

    Γιά να σε δω τώρα στο δεκάλεπτο...

    Τσίμπα με όμως μην παρασυρθώ και γίνει εικοσάλεπτο...

    Ομορφη ημέρα!

    (.!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ένας μεγάλος φόβος...
    ένας μεγάλος έρωτας...
    ένα φιλί του, φιλί της ζωής...
    ... η απάντηση !!

    Ωραία γραφή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κόμισσα μου καλώς σε ξανά βρήκα ,με πεθύμησες ,το ξέρω. Δεν χόρταινα να σε διαβάζω ,πόσα έχασα από εσένα.
    Παράπονο λοιπόν ….,δες το κι έτσι.
    Σιδερένια καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. side21 μου,

    πράγματι, έτσι νιώθω κι εγώ, χαμένη στην μετάφραση! Είθε τούτο το ανάγνωσμα των αποσιωποιητικών να μην βραχνιάσει ποτέ... Σε ευχαριστώ για τα ωραία λόγια σου!
    Μια όμορφη μέρα να χαρείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απόστολε Σαμπαζιώτη μου,

    χαμόγελο καλωσορίσματος σου στέλνω από την σοφίτα μου. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. votsalo μου,

    να βολτάρεις γιατί η χαρά σου και δική μου! Καλή σου μέρα κοπελούδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πρωτόπλαστέ ΜοΥ,

    1 λεπτό...
    2 λεπτά...
    3 λεπτά...
    4 λεπτά...
    5 λεπτά...
    6 λεπτά...
    7 λεπτά...
    8 λεπτά...
    9 λεπτά...
    10 λεπτά...

    χμ... αντέχω... κι άλλο...!

    11 λεπτά...
    12 λεπτά...
    13 λεπτά...
    14 λεπτά...

    νιώσε το... σε τσιμπάω...
    ανάσα(.!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αθηνά μου,

    έτσι όπως θα το διατύπωνες εσύ: "Μια βόλτα στ' όνειρο!"

    Καλώς ήρθες καλή μου κοχυλένια, χάρηκα με το δικό σου πέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σιδερά μου,

    επέστρεψες! Έκανα τάμα στις νεράιδες σου και στα ξωτικά... τους χρωστάω τώρα να το ξέρεις...
    Δανείζομαι, αν μου το επιτρέπεις, και μια σιδερένια καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "Σε μαλώνω, που μου δίνεις και μου δίνεις..."
    αυτή η πρόταση
    με τράνταξε
    "πικρό όνειρο μου"

    είσαι υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το χρώμα του φυστανιού σου φώτισε το σκοτεινό μου δωμάτιο ....

    φώτισε το πρόσωπο μου


    Με μάγεψε το κείμενο σου ...

    σ εκεινο το Φιλί.! στάθηκα ....


    Τι ευλογία να το έχεις αυτό το Φιλί.!

    μακάρι να χαμε όλοι δικαίωμα σε ένα έστω φιλί.! και απλά να διαλέγαμε το άτομο που θα το εξαργυρώναμε ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ποιώ-ελένη μου,

    έτσι όπως το είπες είναι, τράνταγμα! Να σου δίνουν χωρίς να ζητάς... Καλώς επέστρεψες καλή μου, ανησυχήσαμε για 'σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κυβέλη μου,

    εκεί στο βάθος είναι η σοφίτα μου, ανέβα προσεχτικά την ξύλινη σκάλα, πάρε κι αυτό το κεράκι να σε φωτίζει και θα έρθω κι εγώ με γλυκό τριαντάφυλλο. Με καλή παρέα είναι πιο όμορφα τέτοια φθινοπωρινά απογεύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέρασα να πω μια καλησπέρα γλυκιά μου καναρινένια!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ καλό το post για άλλο πέρασα όμως. Αύριο συζητάνε στην Ε.Ε. το νομοσχέδιο για τα blog. Έχω σχετική ανάρτηση. Ας είμαστε σε επαγρύπνηση. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πανέμορφη σελίδα..!
    Κεντημένα μικρά κομμάτια ψυχής..!
    Πολύ χαίρομαι που με τράβηξε το φως προς τα δω.

    "Στ' αλήθεια, ξέρεις γιατί σε μαλώνω; Νιώθω πως δεν μου 'μεινε τίποτα να σου χαρίσω. Εσύ τα έχεις όλα από τα πριν. Και τα χαρίζεις σ' εμένα. Εγώ τί να σου χαρίσω μετά; Τί;"

    ..Τι; Τίποτα.
    Ο εαυτός σου να είσαι γλυκειά μου, είσαι τόσο αληθινή που είσαι όλα όσα χρειάζεται..!

    Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και τις δαντέλες της ψυχής δεν τις μετράς;
    Και των μαλλιών το ματάξινο άγγιγμα;

    Δίπλα στα μάτια ένα καράβι σαλπάρει για τα μυστικά περάσματα της ψυχής, για εκείνο συγγνώμη, γιατί κανείς δε θέλει να τον κοιτάζουν καθώς ξεμακραίνει, να μη γνωρίζει κανείς για πού κινεί.

    Κατεβαίνοντας χαμηλά, εκεί που το στομάχι ακουμπούσε στο σεντόνι, θα νιώσεις κι εκείνο το τρελό χτύπημα της αγωνίας και της λαχτάρας.

    Χρόνια και χρόνια πίσω από ένα τοίχο βαδίζουμε προσμένοντας μονάχα μια στιγμή, ένα μονάχα πέρασμα του αγέρα μέσα απ’ τα μαλλιά για να κρατηθούμε μαζί (με τον αγέρα) από το χέρι και να τρέξουμε.

    Πόσες φορές κινήσαμε άραγε για κάπου και χαθήκαμε;
    Και τώρα, και τώρα εδώ η πηγή, η ζωή, η ανάγκη, η αγωνία μαζί.
    Όλα τα θηλυκά της ψυχής μου εδώ.
    Κοίταξε να δεις κ’ η ψυχή θηλυκό είναι και τώρα είναι χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ηρθα να σου αφησω μια τοοοση μεγαλη αγκαλια οπως μου ζητησες..αφηνω κι ενα φιλι να διωξει το κακο..

    με τελεια και θαυμαστικο, για την γραφη σου που ειναι εξαιρετικη!!!

    καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. καναρινένια
    σου έχω μια έκπληξη
    νομίζω ότι έχει την αύρα σου

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καναρινένια μου έστω κιαν είναι όνειρο εγώ θα ήθελα να είναι πραγματικότητα .Είναι όμορφος ό έρωτας ακόμα κι αν πονάει.Ποιός τυχερός είναι αυτός που θα σε αποκτήσει ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καναρινένια μου πέρασα να σου αφήσω ένα φιλάκι για καλό βράδυ!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλέσμα στα Κοχυλια.Χωρις καθυστερηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κηπουρέ μου,

    μπορεί να άργησα να σου απαντήσω εδώ, μα πρόλαβα να διαβάσω την σχετική ανάρτηση. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ηλιαχτίδα μου,

    που όμορφα ξετρυπώνεις από τις περσίδες μου, χαίρομαι που βρήκες κι αυτήν τη χαραμάδα και χρύσισες την σοφίτα μου. Καλώς ήρθες καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ήχε μου Πλάγιε. Μόνε...

    Κι όλο χάνω στο μέτρημα
    -αφορμή-
    να 'χω να πιάνω το βελονάκι και την δαντέλα απο την αρχή...

    'Κείνο το καράβι που σαλπάρει
    μ' ένα μου νεύμα και μια κίνηση εις χαιρετισμόν,
    πείστηκα τάχα πως θάρρος θέλει να χάσεις την θέα της ακτής.
    Πώς αλλιώς να φτάσεις στ' αντίκρισμα νέων πελάγων;

    Το στομάχι βουλιάζει στο σεντόνι
    να αφουγκραστεί τα λευκά όνειρα.

    Χρόνια και χρόνια...
    όπως το λες φίλε μου
    -αν μου το επιτρέπεις-
    δεσμώτες του σπηλαίου, βλέποντας τις σκιές στον τοίχο;
    Ποιός άραγε έσπασε τα δεσμά και λούστηκε το φως και γίνηκε κάτοικος των ιδεών της πόλης;

    Πολλές φορές, πολλές...
    για 'κει κινήσαμε και 'κει δεν φτάσαμε.
    Μα, ναι, δίκιο θαρρώ πως έχεις.
    Εδώ η πηγή, η ζωή, η ανάγκη, η αγωνία μαζί.
    Τα θηλυκά απαρνήθηκαν τις θηλιές και γλίτωσαν την αγχόνη!

    Ήχε μου σε ευχαριστώ που με τίμησες με το πέρασμά σου. Για τα λόγια σου, που άφησες σαν άδολα παιδιά να τρέξουν στον κήπο μου. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αγκαλιά του φεγγαριού μου,

    πάλι χωρίς φεγγάρι απόψε.
    Κάτι να λείπει... η αφή σου...

    Κι είναι η αγκαλιά και το φιλί δώρο γλυκό. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ποιώ-ελένη μου,

    το πιο πολύτιμο φυλαχτό μου χάρισες καλή μου, τους στίχους σου! Τους εκτιμώ και θα τους κρεμάσω στην σοφίτα μου. Αύρα μιας άλλη εποχής... έτσι πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. αχτιδούλα μου,

    όχι-όχι το όνειρο είναι κακό...
    ο τυχερός είναι καλός...
    μα όνειρο και τυχερός δεν είναι το ίδιο. Πάλι τα κατάφερα και σας μπέρδεψα! Γλυκό φιλί στην χρυσοχέρα μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ρηνιώ μου,

    ροδένιο φιλάκι για 'σενα και κόκκινο! Κι ετοιμάσου! Βλέπω μόνο οι δυο μας να κρατάμε τα σκουπόξυλα... και πού ξέρεις; Μπορεί μετά να πετάξουμε κιόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ξανά και ξανά,
    και πάλι, και λίγο ακόμη, θέλω να περνάω από τις λέξεις σου,
    κάθε φορά ανακαλύπτω το κάτι ακόμη πίσω από τις λέξεις, μενεξεδιές στα χέρια σου, φύλλα χρυσού ευαίσθητα.
    Και οι δυο διαστάσεις νομίζω ότι είναι αληθινές. Το φιλί γεφύρι. Περάσματος ή αναχώρησης, συνάντησης ή άφιξης... Να πει ο χρόνος; Πάντα κρατά τον άσσο στο μανίκι...
    Φιλούδι απαλό καναρινένια μου, αχ και πόσο σε είχα πεθυμήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. "Εσύ τα έχεις όλα από τα πριν. Και τα χαρίζεις σ' εμένα. Εγώ τί να σου χαρίσω μετά; Τί; Από τα δικά σου;"
    Aυτο ,αυτο...τα λεει ολα εδω.

    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πραγματικά πολύ όμορφο κείμενο κοπέλα μου ..πολύ όμορφο.
    Νομίζω ότι μπορώ να σε καταλάβω ...την αγωνία του να μας καταλάβει ο συγκεκριμένος άνθρωπος που έχουμε διαλέξει να ανοίξουμε την ψυχή μας...να του μιλήσουμε για τους φόβους μας και τους εφιάλτες μας πετώντας από πάνω μας το ρούχο της άμυνας που συνηθίσαμε να φοράμε...να μιλήσουμε ειλικρινά..να επικοινωνήσουμε ...και μετά να ζητήσουμε ... αυτό που λείπει αλλά δεν μπορούμε ποτέ να απαιτήσουμε ...μόνο να μας δωθεί... ένα φιλί μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε ασφαλείς ... και πολλές φορές το έχουμε τόσο μα τόσο ανάγκη...τόσο πολύτιμο !!!!

    Να έχεις μια όμορφη μέρα γλυκιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΄Οτι έγραψες μ' άγγιξε,ότι βιάβασα με συγκίνησε.Σ΄αυτό το άγγιγμα και σ' αυτή τη συγκίνηση ανακαλύπτω την μαγεία και την ακολουθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κόκκινη ομπρελίτσα μου,

    να πει-να πει! Μονάχα ο χρόνος...
    Πειράζει που αντί για άσσο κρατώ έναν τζόκερ; Ξέρεις... έναν γελωτοποιό, να μου κάνει κόλπα, να γελάω, όταν δεν με θέλει το καλό το φύλλο. Κι εγώ σε πεθύμησα ρόδο μου αμάραντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. φαραώνα μου,

    εσύ... ευαίσθητη και τρυφερή ψυχή...
    Σε ασπάζομαι ευγενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο Ζεστός μου,

    λοιπόν έτσι θα σε αποκαλώ από εδώ και στο εξής, όχι δεν μου βγαίνει το Κρύος. Κι έχεις πιάσει το σφυγμό των λέξεων μου... "πετώντας από πάνω μας το ρούχο της άμυνας που συνηθίσαμε να φοράμε..."τόσο όμορφα με συμπλήρωσες.

    Σου εύχομαι μια πολύτιμη καληνύχτα για απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σοφία Στρεζου μου,

    τείνω το χέρι, να δώσω σημάδι να βάλεις στο δρόμο μου, μα ψίχα κρατώ και τα ταξιδιάρικα πουλιά φοβούμαι θα τηνε φάνε...
    Καλώς ήρθες καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πράγματι η πραγματικότητα είναι παιχνίδια του μυαλού που έχω μάθει να παίζω πολύ καλά... Άλλωτε σε λυτρώνουν απ' τη σκληρή πραγματικότητα κι άλλοτε σ' οδηγούν σε σκοτεινά κι τρομακτικά μονοπάτια...
    Κάθε σου λέξη είναι ένα μικρό κομμάτι απ' την καλλιτεχνία που συνθέτουν τα κείμενά σου.
    Να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική μέρα! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Νόμιζα οτι ειχα αφησει σχολιο εδώ..
    Ποιος ξερει τι βλακεια θα εκανα :)
    Υπεροχο το κειμενο σου..πολυ ομορφο ποστ..να εισαι καλα, που μας τριγκλίζεις τις αισθησεις..
    Ομορφο σκ να εχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. μελαγχόλησα.. και δεν πρόλαβα να φτάσω παρά μέχρι τη μέση.. θα επανέλθω..:):)
    καλό φθινόπωρο:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καναρινένια μου πέρασα να σου πω μια καλημέρα!!!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τίνα μου,

    μίλησες για την κάθε μου λέξη που συνθέτει την καλλιτεχνία των κειμένων μου, σ' ευχαριστώ, μα εγώ διαλέγω να πιστεύω στον κάθε άνθρωπο που συνθέτει την καλλιτεχνία του ψυχισμού μου. Εύχομαι υπέροχες και δημιουργικές μέρες και σε εσένα καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλλιτέχνιδά μου του δρόμου,

    σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο για άλλη μια φορά και ξαναπέρασες να μου αφήσεις το αποτύπωμά σου. Σε ευχαριστώ και για αυτό το "τριγκλίζεις" που μου άφησες.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. koulpa μου,

    σαν ξαναπεράσεις ελπίζω να έχω αποκαταστήσει την μελαγχολία που σου προξένησα. Να επανέλθεις, θα χαρώ!
    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ρηνιώ μου,

    είσαι το τελευταίο πλάσμα που αποχαιρετώ. Μια ιδιαίτερη καλημέρα σε εσένα, λοιπόν, και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...