Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Κυβέλη

Η θεία Κυβέλη βρήκε το πορτοπαράθυρο από το κουζινάκι ανοιχτό και πέρασε μέσα. "Μεσημέριασε και δεν φάνηκες ακόμη. Που είσαι;" φώναξε, μα απάντηση δεν πήρε. Την βρήκε ξαπλωμένη στο δώμα της. "Η κοιμωμένη του Χαλεπά" είπε αστειευόμενη. Ήταν ένα παιχνιδάκι τους από παλιά. Στο άκουσμα αυτής της φράσης η Υακίνθη δεν βαστούσε κι έσκαγε ένα χαμόγελο, όχι όμως κι αυτήν την φορά.

Είδε τις πατούσε της και κατάλαβε. "Είσαι ένα αγριοκάτσικο, το ξέρεις;" είπε κάπως πιο δυνατά, μήπως και τα καταφέρει, μα το χαμόγελο ακόμα να κάνει την εμφάνισή του. Με λίγο μπαμπάκι και μπεταντίν καθάρισε τις πατούσες της. "Ο άντρας είναι σαν το καράβι κόρη μου, όσα πελάγη κι αν διασχίσει πάντα δένει στο λιμάνι." Η Υακίνθη έσμιξε τα φρύδια. Δεν της άρεσαν καθόλου τούτα τα λόγια. "Και η γυναίκα, τι θαρρείς πως είναι; Μια φρεγάτα..." αποτέλειωσε την κουβέντα της η θεία Κυβέλη και την φίλησε στο μέτωπο.

Κατευθυνόμενη προς το κουζινάκι και λίγο πριν βγει ξανά από το πορτοπαράθυρο, φωνάζει: "Όταν ξυπνήσεις κι αν ακόμη το θυμάσαι, σου 'χω δυο λέξεις του πατέρα σου, αφημένες στο πεζούλι, πλάϊ στον βασιλικό. "

Η Υακίνθη ανοίγει τα μάτια, σηκώνεται όρθια, κάνει δυο βήματα, βογκά. Είχε ξεχάσει τις πατούσες της. Τώρα τρέχει, φτάνει στον βασιλικό, αρπάζει το γράμμα, βλέπει το γραφικό χαρακτήρα, μένει βουβή. Στητή. Μόνη.
Κυλά ένα δάκρυ. Χαράς. Απότομα. Κυλά απότομα. Το δάκρυ φτάνει στα χείλη. Το γλείφει. Μηχανικά. Η γεύση. Στυφή. Αλμυρή. Συνεχίζει. Το γεύεται.

Το γράμμα στα χέρια της. Το ξεδιπλώνει. Τρέμουν. Τα χέρια τρέμουν. Τρέμει. Το σώμα τρέμει. Η ψυχή τρέμει. Βογκά. Οι πατούσες πονούν ακόμη. Μήπως δεν είναι οι πατούσες;

"Μια λέξη. Μονάχα. Που δεν τολμούν τα χείλη να προφέρουν, δεν βαστά το βλέμμα να απαιτήσει, δεν μπορούν τα χέρια να διεκδικήσουν, "έλα..." Μία λέξη. Τρία γράμματα. Τόσο μικρή, μα στ' αλήθεια τόσο μεγάλη που πονάει. Δεν μπορώ να την βαστάξω μόνος μου, "έλα...", φέρε ψυχή και σώμα μαζί, το δικό μου σώμα, μόνο του, γέρνει. Φέρε τα χέρια σου να την χτίσουμε. Φέρε το βλέμμα σου να την χρωματίσουμε. Φέρε τα χείλη σου να την ποτίσουμε. Να ανθίσει, να γίνει ο καρπός μας βλαστάρι, να ανθίσει, "έλα..."

Έπειτα, άλλη μια λέξη, "φύγε...". Αυτήν δεν την καλώ. Αγριόχορτο είναι και φυτρώνει όπου βρει. Πόσα χέρια να 'χω για να ξεχορταριάσω; Μου λες; Τόσα... Όσα... Πόσα...; Πες μου!

"Φύγε..."
γιατί σ'αγαπώ.

"Φύγε..."
γιατί μ'αγαπώ.

"Φύγε..."
γιατί δεν κλίνεται το αγαπώ.


τότε... τώρα... μετά...

τρεις παράμετροι που στο διάβα τους δεν θα συναντηθούν ποτέ.


έλα... φύγε...

κράτα όποια λέξη σου
ταιριάζει, κι ύστερα έλα να σου την ξεδιαλύνω. Μα πρώτα διάλεξε.

Ενίοτε, οι άνθρωποι λένε το αντίθετο από αυτό που ποθούν.
Κι εάν διάλεξες το έ... λ... α.... μάθε πως...
έ
φυγα... λείπω... απέχω...


Κι εάν διάλεξες το

φ...
υ... γ... ε... νιώσε πως...

φ
ωνάζω... υπόκωφα... γρήγορα... έλα...


Μα κάνε να μην πω ποτέ μήτε φύγε μήτε έλα."

"Αχ, θειούλα μου, εσύ έγραψες το γράμμα... για μια στιγμή, πράγματι, με ξεγέλασες, και πίστεψα πως...". Διαβάζει. Διαβάζει ξανά. Πάλι και πάλι, ξανά και πάλι. Διαβάζει. Διπλώνει το γράμμα. Πρώτα στα δυο. Ύστερα στα τέσσερα. Δύο κι άλλα δύο. Σύνολο τέσσερα. Τα δάκρυα που γλείφει.

υ.γ. Αφιερωμένο σεμνά και ταπεινά στους γονείς μου.

77 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και ρομαντική η γραφή σου! Σαν να διαβάζω κιτρινισμένο γράμμα, απ΄το πέρασμα του χρόνου...
    Είδα την αφιέρωσή σου, μου βγάζεις μια μελαγχολία, όμως, μέσα απ΄τις λέξεις σου!!
    Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καναρινένια μου ,νάμαι μόλις μου έφεραν τον υπολογιστή μου και πήρα τους δρόμους, αύριο θα σας κάνω γλυκό έτσι για το καλό που λένε γιατί μου λείψατε ατιμούλια ,σας αγαπώ! Συγνώμη , ωραίο κείμενο όπως πάντα, τέτοιοι γονείς ,τέτοια παιδιά θα έλεγα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν ιστορία δίχως τέλος κι αρχή, γλυκιά και ευαίσθητη .Έχει κάτι πολύ συγκινητικό μέσα του ,σαν τραγούδι αγγελικής ψυχής ,αυτό που ανάρτησες.
    Ώστε γυρνάμε στα λιμάνια μας; Εγώ θα μείνω πειρατής στα όνειρα μου : )

    Όπως και να έχει καληνύχτα κόμισσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα καναρινένια μου! Πολύ όμορφη συνέχεια,και ευτυχώς ξαναβρήκες την χαμένη ανάρτηση! Οι γονείς σου είναι τυχεροί, αυτό μόνο θέλω να σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέτοιοι γονείς ...
    Τέτοια παιδιά !!!
    θάλεγα κι εγώ με τη σειρά μου.

    Υ.Γ.
    Νά 'ναι καλά το Google γιατί δεν είχα
    προφτάσει να διαβάσω την ανάρτησή σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτη η κοπελα με το καναρινι φορεμα με τρελανε εντελως !!!!

    πιο ανετα δεν θα μπορουσα να εχω νιωσει


    μια αναρτηση με το ονομα μου

    ενα κειμενο ανατριχιαστικα υπεροχο και μια μουσικη που απλα λατρευω

    σ ευχαριστω γι αυτα που με εκανες να νιωσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, αυτή η εμμονή σου να διατυπωθεί ακόμηκαι η ανάσα, το χνώτο της ηρωίδας επάνω στο χαρτί. Κι έπειτα οι μικρές, κοφτές προτάσεις...

    Καλημέρα από τη Νίσυρο. Όλα καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ τι ωραια που βρεθηκε η χαμενη αναρτηση. σαν χαμενη Ατλαντιδα ακουστηκε.
    ομορφα που γλυστραει η πενα σου πανω στο κιτρινισμενο χαρτι...!!!!
    να εισαι καλα καναρινενια μου.,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά μου πόσο υπέροχο είναι να έχεις
    κοντά σου εκείνους που ξέρεις πως θα σ'αγαπουν βαθιά και παντοτινά.
    Μαγεμένο το κείμενο σου, για ακόμη μια φορά δεν ήθελα να τελειώσει.

    Να θυμάσαι...οποιος σ'αγαπά δεν σε πονά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν βολεύομαι στο καραβάκι της γραφής σου, θέλω να μένω σιωπηλή, να μη χάσω τους ήχους που δίνουν ώθηση στο ταξιδάκι όπως χορεύουν ρυθμικά γύρω από το πανί.
    Πόσο τυχερή η Υακίνθη που έχει μια θεία Κυβέλη κοντά της...
    Πόσο τυχεροί οι γονείς σου που βλέπουν ότι η "τροφή" που σου έδιναν μικράκι σε ψήλωσε τόσο όμορφα...
    Να είσαι καλά καναρινένια μου,
    διαβάζω ένα υπέροχο βιβλίο αυτές τις μέρες και είναι σα να σε συναντώ εκεί μέσα, γοητευμένη από το βιβλίο όπως και απο σένα.
    Χαίρομαι που βρήκες την ανάρτηση.
    Σε φιλώ γλυκά και ήσυχα, να μη χαλάσω τη μαγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καναρινένια μου τι κάνεις; Καλή σου μέρα ,καλή σου εβδομάδα όλα καλά κοριτσάκι με το όμορφο φωτεινό όνομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκειά και ευαίσθητη Καναρινένια μου,καλή εβδομάδα.
    "'Ομορφοι" γονείς με λόγια όμορφα,όμορφες ψυχές παιδιών φτιάχνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τυχεροι οι γονεις ,τυχερη κι εσυ.Πολυ ομορφο κειμενο!

    τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιώτα μου,

    μελαγχολία; πολύ φοβάμαι πως έτσι είναι... μου το λένε αρκετοί. Προσπαθώ όμως να είναι όσο πιο γλυκιά γίνεται...

    Επίσης σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχτιδούλα μου,

    ωραίο το γλυκάκι μου άρεσε όπως πάντα! "Ατιμούλα" κι εμείς σε αγαπάμε και το Ρηνιώ σου το όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σιδερά μου,

    σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.Συνήθως γυρνάτε... λέει η θεία Κυβέλη! Κύριε πειρατή; Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρηνιώ μου,

    αν οι δικοί μου είναι τυχεροί τότε η αχτιδούλα τι είναι;;; Σε φιλώ γλυκά-γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. side 21 μου,

    σ'ευχαριστώ. Όσο για τις δικές σου αναρτήσεις σου έχω ξαναπεί, επομένως αμοιβαία τα αισθήματα. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυβέλη μου,

    σ'ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια!
    Καλώς ήρθες καλή μου, χάρηκα ιδιαίτερα με την παρουσία σου εδώ!

    Να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Signor Nikodime μου,

    από εμμονές άλλο καλό!

    Να μου φιλήσεις την Νίσυρο! Και όλα μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αλικάκι μου,

    σαν χαμένη Ατλαντίδα! Μου άρεσε αυτό! Στο κιτρινισμένο χαρτί κυλάει στον πάπυρο σκαλώνει!

    Σε φιλώ γλυκά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αναστασία μου,

    πόσο δίκιο έχεις! Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια που μου τα χαρίζεις πάντα απλόχερα!

    Μια γλυκιά καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κόκκινη ομπρελίνα μου,

    εγώ, τι να πω για την δική σου πένα;!
    Και πάνω από όλα για εσάς τους υπέροχους ανθρώπους που βρήκα εδώ; Και ξέρεις πολύ καλά σε ποιους αναφέρομαι! Την μαγεία μου την φέρνεις εσύ καλή μου... σε φιλώ κι εγώ έτσι γλυκά!

    Πολλές καλημερένιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχτιδούλα μου,

    καλή εβδομάδα να έχουμε ναι! Και όλα μια χαρούλα! Πες τον ήλιο λίγο να χαμηλώσει μανούλα! Για χάρη μου ναι; Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ανασαιμιά μου,

    έρχεσαι και ανασαίνω! Τι άλλο να σου πω; Και μην μας φύγεις!!! Ξέρεις τι σού λέω...

    Καλημερένια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. faraona μου,

    μια γλυκιά Κερκυραία όπως πάντα! Καλημέρας φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. φ... υ... γ... ε...
    φωνάζω... υπόκωφα... γρήγορα... έλα...
    ε... λ... α...
    έφυγα... λείπω... απέχω...

    Σαν φαύλος κύκλος είναι. Δύσκολο να διαλέξει κανείς. Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα κοπέλα μου

    Δεν ξέρω αν φταίει η ηλικία η τα βιώματα μου αλλά δεν μπορώ άλλο αυτό το παιχνίδι των λέξεων ..άλλο να θέλει η καρδούλα σου κι άλλο να ξεστομίζεις...θέλω να ακούω κι όχι να μαντεύω ..και μπορώ να ακούω με τις ώρες .

    Ένα "φύγε" που κρύβει από πίσω του το "έλα" μπορεί να πικράνει δυο ανθρώπινες υπάρξεις χωρίς λόγο..υπάρχει λόγος να τεστάρουμε συνέχεια τις αντιδράσεις του άλλου ? να ζητάμε αυτό που δεν θέλουμε?

    Πιστεύω ότι είναι καιρός να μάθουμε να ανοίγουμε την ψυχή μας ... ας αφήσουμε τον φόβο ..κανένας δεν πρόκειται να μας πληγώσει αν είμαστε αληθινοί και πιστεύουμε σε μας.

    Ν α έχεις ένα υπέροχο βράδυ γλυκιά μου !!!

    Σίγουρα θα είσαι το καμάρι των γονιών σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γλυκιά και ρομαντική καναρινένια μου! Κάθε σου κείμενο ταξίδι στον χρόνο... ή έξω απ' αυτόν;...
    Σαν κιτρινισμένο χειρόγραφο με πολύτιμα γραμμένα μυστικά.
    Πλάι στον βασιλικό, δυο λέξεις.
    Ποια απ' τις δύο να πιστέψεις;
    Ποια είναι που κρύβει την αλήθεια;
    Ποια είναι παραμύθια;
    Σε μια λέξη τι να πρωτοκλείσεις;
    Και ποιο συναίσθημα να ζήσεις;
    Ποια χείλη τολμούν να την προφέρουν;
    Ποιο μήνυμα ζωής να φέρουν;

    Υακίνθη και Κυβέλη, ονείρου στράτες
    κι εμείς απρόσκλητοι διαβάτες...

    Να' σαι καλά, καλή μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. lena_zip μου,

    καλώς μου ήρθες!

    Σαν φαύλος κύκλο λες; Και χειρότερα μη σου πω... Κι εγώ θα πω, γιατί θα πρέπει να διαλέξει κανείς; "Κάνε να μην πω μήτε φύγε, μήτε έλα..."

    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου, πρώτη γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kryos μου,

    έρχομαι και συμφωνώ σε όλα όσα λες και δεν αντιπαρέρχομαι διόλου! Και πόσο χαίρομαι που μπορείς να ακούς με τις ώρες. Ενίοτε γίνομαι τόσο φλύαρη...

    Ανταποδίδω το υπέροχο βράδυ βροχερέ μου μασκοφόρε!

    Υ.Γ. Προηγούνται άλλα δυο καμάρια πριν από εμένα, οπότε δεν θα το'λεγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. evaggelia-p μου,

    τι όμορφα με συμπλήρωσες! Υπέροχο! Αλλά όχι -όχι απρόσκλητοι διαβάτες, επισήμως διαλεγμένοι όλοι εσείς.

    Μετά την βροχούλα σου, είμαι ήδη πολύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πόσα κρύβονται πίσω από δυο λέξεις... Τι όμορφα που γράφεις... Πόσο χαίρομαι να σε διαβάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πέρασα να πω μια καλησπέρα!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ξέρεις τί μου έφερες στο νου τώρα Κοπέλα Μου;
    Ένα τραγούδι αγαπημένο της Ελένης Πέτα:
    "Ανάμεσα στο φύγε και στο μείνε,εσύ μείνε.."

    Μα πρέπει να το πεις.Και συμφωνώ με τον Ηλία.

    Καλό απόγευμα...
    (δεν θα το πω,δεν θα το πω...!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. morpheus μου,

    σ'ευχαριστώ μικρή μου! Κι αναρωτιόταν η σοφίτα μου που είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρηνιώ μου,

    να περνάς ναε μου λες πολλές!!! Μη βλέπεις που εγώ είμαι αργούλα... Καλό ταξιδάκι και να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ανιμάκι μου,

    τραγούδι της Ελένη Πέτα και να μην είναι αγαπημένο; Κι εγώ συμφωνώ μαζί σας και με τον Ηλία, μη βλέπεις που...

    (Να μην το πεις... ειδικά εσύ!)
    Η Παναγία βοήθειά μας σήμερα ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. πολύ όμορφο κείμενο!
    κι αν μου επιτρέπεται,ψηφίζω έλα
    κι ας έφυγα,λείπω,απέχω κι ας είσαι,λάθος,άνθρωπος
    σε κάθε περίπτωση

    καλησπέρα ανταμωτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα κοριτσάκι ,τι κάνεις ; τη ζεστή μέρα σήμερα ,εύχομαι να είσαι σε κάποια ακρογυαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Φύγε..." γιατί σ'αγαπώ.
    "Φύγε..." γιατί μ'αγαπώ.
    "Φύγε..." γιατί δεν κλίνεται το αγαπώ.

    αφιερωμενο σε οτι αγαπησα

    φιλι καναρινενια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. raindrop μου,

    σου επιτρέπεται!

    Ναι, όντως καλησπέρα ανταμωτική!
    Θα περάσω σύντομα κι από εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αχτιδούλα μου,

    ζέστη και άπνοια...

    τέλειωσαν υποθέτω οι ακρογιαλιές για φέτος. Προσπαθώ να είμαι καλά! Θα σου πω... κάποια στιγμή.

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. φεγγαραγκαλίτσα μου,

    ανταποδίδω το φιλί και να μου είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. "έλα...", φέρε ψυχή και σώμα μαζί...το αγαπημένο μου σημείο!!υπέροχο ακόμα μια φορά το κείμενο!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αφήνω μια στάλα βροχής κι ένα "έλα"...

    και...

    φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. (Πλακώσαν λιγάκι το φροντιστήρια... γι' αυτό ψιλοχάθηκα...)
    Φιλάκια πολλά!
    Καληνύχτες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. αγγελόσκονή μου,

    πάντα με ευγένεια αγγέλου καμωμένα τα λόγια σου.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. animaki μου,

    την καλημερένια μου!
    Να περιμένεις επισκέψεις σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. νεράιδα της βροχής μου,

    μπορείς να αφήσεις περισσότερες στάλες βροχές;
    Να δροσίσει λίγο, να ανασάνω...

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. morpheus μου,

    τώρα προέχει η μελέτη σου, σωστά; Η σοφίτα μου καταλαβαίνει λοιπόν και δεν παραπονιέται! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φέρεις άρώματα,
    ακριβά αισθήματα,
    και δάκρυα από κρύσταλλο...

    τις αγάπες μου καναρινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ποιώ-ελένη μου,

    εκείνη την ώρα (που άφησες το σχόλιό σου) ήμουν σε εσένα και σε διάβαζα... Είδες που ενίοτε τα πνεύματά μας συναντώνται;

    και τις δικές μου αγάπες

    Υ.Γ.Δεν σου απάντησα εκεί ακόμη, με έβαλες σε σκέψεις... και θέλω να σε επεξεργαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γειά σου Βαία!!! Πέρασα να δω αν έγραψες... και να σε ρωτήσω, γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα σε άλλο μπλογκ!
    Είσαι απο τα μέρη των Τρικάλων; Είναι η πατρίδα μου εκεί κοντά, μόνο γι αυτό ρωτάω! Φυσικά μπορείς να το διαγράψεις μετά το σχόλιό μου...
    Φιλιά πολλά.. Γιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γιώτα μου,

    ναι-ναι καλά κατάλαβες! Μα γιατί να το διαγράψω; Λοιπόν, καλή μου, αφού είσαι από εδώ κοντά, αν κάνεις καμιά βολτίτσα στα μέρη μου, μέχρι την παρασκεύη το βραδάκι, θα χαρώ να σε δω! Μέτα... επιστροφή στην Θεσ/νίκη...

    Κι από εμένα πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θα ήταν ευχάριστο, να πίναμε καφεδάκι να τα λέγαμε... αλλά τώρα μένω, αρκετά χιλιόμετρα νότια, δίπλα στη θάλασσα!! Ανεβαίνω μία ή δυό φορές το χρόνο, στο πατρικό μου...
    Χάρηκα όμως, και...πού ξέρεις; Μικρός είναι ο κόσμος!
    Σε φιλώ καλά να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. απλά καταπληκτικό....
    ας μη κολλάμε στις λέξεις. ένα μείνε ή ένα έλα δε σημαίνει απολύτως τίποτα. η σκέψη είναι που μετράει. και αν θέλω να μείνεις και σου πω φύγε, στο χέρι σου είναι να καταλάβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. γιώτα μου,

    ασφυκτικά μικρός μα και πελώριος συνάμα... περί διαθέσεως ο λόγος!
    Κι εγώ σε φιλώ και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. black pitt,

    σ'ευχαριστώ, μα οι λέξεις χαράσσονται στο τεφτέρι, στην καρδιά κι άντε μετά να σβήσεις το "φύγε"... να το πασπαλίσεις με άχνη, να θυμίζει σε 'κείνο το γλύκισμα το "έλα" δεν είναι έτσι...

    Καλώς ήρθες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλώς σας βρήκα.

    Είναι φορές που άλλα θέλω να πω, άλλα όμως βγάινουν στην επιφάνεια. Γι'΄αυτό δεν πρέπει να κολλάμε στις λέξεις, στα γράμματα. Πρέπει να κοιτάζουμε πίσω απ' αυτές...

    Και αν σου πω έλα μα δεν το εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γειά σου κοριτσάκι γλυκό!

    Φιλιά και αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. black pitt,

    να είναι ο λόγος σου ορθός, σωστός και μετρημένος (και πρώτα απ' όλους αυτά τα λέω στον εαυτό μου).
    Θέλεις λιγάκι να κοιτάξεις στο τέλος του ιστολογίου μου; Τα λόγια του Λουδοβίκου των Ανωγείων:
    "...κι αν πολυμιλείς να κατέχεις ίντα λες"

    δεν υπάρχει λόγος να πεις έλα χωρίς να το εννοείς, να μπερδεύεις τον άλλο και να μπερδεύεσαι σε καταστάσεις...μάθε να ξεχωρίζεις τα θέλω σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. speranzoula μου,

    γελάκια! Ξέρεις γιατί; Το μεσημέρι σε σκεφτόμουν, που χάθηκες, να σε βρω, να δω τι κάνεις...

    Φιλιά κι αγκαλιές κι από εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. παρατηρουσα την φωτο που μου αφιερωσες στο πλαι του μπλογκ σου αριστερα..
    με εκφραζει απολυτα..

    μα πως το πετυχες ετσι;)

    καλο σ/κ να εχεις
    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. αγκαλιές του φεγγαριού μου,

    η χαρά τώρα είναι δική μου, γιατί σου άρεσε!

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής να μου έχεις!

    Υ.Γ. Κι έχει ο Αύγουστος τα πιο όμορφα φεγγάρια για αγκαλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ευτυχώς δεν έγραψες την συνέχεια όσο έλειπα!Μην την χάσω!! Πέρασα να σου αφήσω ένα γλυκό φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. πατουσες ματωμενες.. ψυχες θλιμμενες.. προσμονη στην υπομονη.. το χαδι μιας σκεψης.. η περιγραφη σου..
    τρέμουν τα χέρια στο ξεδίπλωμα του χαρτιού.. τρέμει το βλέμμα ακολουθώντας το μονοπάτι των λέξεών σου.. αλλάζει χρώματα η ψυχή ή είναι το ουράνιο τόξο μετά τα δάκρυα βροχή..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τι υπέροχο κείμενο...
    Απο τα ομορφότερα που έχω διαβάσει ποτέ.

    Στα αλήθεια να συνδέεται τόσο στενά το "έλα" και το "φύγε"...;
    Και εγώ που προτιμώ το "έλα"...
    παράκληση και ευχή μαζί. Φωνή και ψίθυρος. Γαλήνη και πανικός. Τρία γράμματα που τα γέμισα με όλους τους κήπους των συναισθημάτων μου, όλες τις θάλασσες της σκέψης μου. Και τα πόνταρα όλα. Στο "έλα", για να έρθεις και να γίνει "πάμε". Πάμε ψηλά, πάμε μαζί, πάμε... γιατί το θέλουμε, γιατί ζούμε για αυτό...

    Ως απάντηση, δεν υπήρχε ούτε "έλα", ούτε "φύγε"... Υπήρχε "φεύγω" και η φυγή δεν έχει εμπόδια. Στην φυγή όλα είναι απλά...

    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ρηνιώ μου,

    καλησπέρα! Νομίζω πως αργεί ακόμη να έρθει...

    Σε φιλώ κι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ονειροφερμένε μου,

    αλλάζει... μα πώς δε αλλάζει; Και χρώματα και σχήματα κι ας κάνεις πως ρωτάς, αφού το ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. day-dreamer μου,

    κι ενίοτε αναρωτιέμαι, είναι πιο δύσκολο το "έλα" , το "φύγε" ή το "φεύγω" που μόλις πρόσθεσες εσύ.

    φ... ε... ύ... γ... ω...

    φριχτή έλλειψης ύστερα για ώρες

    Στο "έλα" και στο "φύγε" όταν τα ακούς, απλά διαλέγεις κι ύστερα αποποιείσαι τις ευθύνες. Λες, μα αφού εσύ μου είπες... να έρθω ή να φύγω! Μα το "φεύγω" το προστάζεις εσύ, κι είναι δυσκολο να δαμάσεις τις επιλογές και τις συνέπειές του.

    Λέω τώρα εγώ... λέω...

    Κι εγώ σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ελευθερία μου,

    σ'ευχαριστώ καλή μου, μα δεν τα γράψαμε πολλοί... "έγραψες" να λες! Ο ενικός θαρρώ μου πάει πιο πολύ...

    Καλώς ήρθες! Και για να ξαναπεράσεις, ένα κλωνάρι βασιλικού της Υακίνθης σου χαρίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...