Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Εξ υακίνθων, ουαί, ουκ εξ ακανθών

(Όταν έχεις καλούς φίλους που σε νοιάζονται ξαναβρίσκεις ακόμη και χαμένες αναρτήσεις! Ο Γιώργος, λοιπόν, με ενημέρωσε πως το google κρατάει στην μνήμη του για κάποιο διάστημα τα κείμενα. Το έψαξε, μου το ξαναέστειλε και να το!)

Με ευχάριστες νότες λεβάντας είχε ποτίσει το φόρεμά της και το είχε κρεμάσει πλάι στο ντιβάνι.

Στους καρπούς της είχε αλοίψει λάδι γιασεμιού, ενώ τα μαλλιά της, λουσμένα με ανθόμελο και χαμομήλι, σκόρπιζαν το άρωμά τους στο χώρο. Κι εκείνη ανησυχούσε μήπως δεν μείνει ούτε μια στάλα για 'κείνον, που τόσο του άρεσε να πλέκει τα χέρια του στα μακριά της μαλλιά κι έπειτα να την τραβάει τρυφερά κοντά του, να εγκλωβίσει λίγο από την μυρωδιά τους μέσα στα ρουθούνια του. Κι είχε επιθυμήσει εκείνο το φιλί, που επακολουθούσε, στη βάση του λαιμού της.


Σκαρφάλωσε στη ράχη του λόφου καρτερώντας το καράβι, να το δει να λικνίζεται, και λίγο πριν δέσει στο γυαλό εκείνη θα τον πρόφταινε στην προβλήτα. Ο αέρας ανέμιζε το μαβί πανί του φουστανιού της, ενώ ο ήλιος παιχνίδιζε με τις αντανακλάσεις από το χαλκαδάκι που κρατούσε στα χέρια της, δώρο για 'κείνον.


Το δείλι πήρε τη θέση του, κι ύστερα το φεγγάρι, μα το πλοιάριο δεν είχε φανεί ακόμη. Κι ύστερα είδε από μακριά τον κυρ-Νικόλα και κατάλαβε... κρατούσε στα χέρια το τηλεγράφημα.
Μην περιμένεις. Στοπ. Δεν θα φανώ. Στοπ. Φορτώσαμε εμπόρευμα από άλλο λιμάνι. Στοπ. Φιλί. Στοπ. Τίτος. Στοπ.


"Ανάθεμά σε" και πέταξε το χαλκαδάκι στο νερό. "Θάλασσα πλανεύτρα, μου τον πήρες..." μονολόγησε, "χάρισμά σου..." κι έβγαλε τα σανδάλια από τα πόδια της.


Περπάτησε έως το σπίτι ξυπόλητη, έτσι σαν μικρό παιδί, από πείσμα για 'κείνον, να έχει να λέει για τις παιδικές αντιδράσεις της. Μάζεψε τα μαλλιά της ουρά, να μην τα ξαναγγίξει ποτέ του, και μόλις έφτασε στον κήπο, άφησε το φόρεμά της στην τριανταφυλλιά.


Το βλέμμα της πετάρισε στους υακίνθους, μαβί, ροζ κι άσπρο, τα χρώματά τους, σαν το φουστάνι της.


"Εξ υακίνθων ουαί εξ ακανθών" σιγομουρμούρησε...


Η Υακίνθη θα μπει μέσα στο δώμα της. Ένα συνονθύλευμα από λεβάντα με γιασεμί κι ένα κράμα από ανθόμελο με χαμομήλι θα τρυπώσει μειλίχια στα ρουθούνια της. Έπειτα, θα ξαπλώσει στο ντιβάνι, φορώντας ένα λευκό ξεχασμένο πουκάμισο.


Όταν ξυπνήσει τα γδαρσίματα από τις γυμνές της πατούσες θα έχουν γιάνει...



υ.γ. Αφιερωμένο με σεβασμό στον Πρωτόπλαστο, μια μικρή και κάπως αργοπορημένη ανταπόδωση ως προς την δική του αφιέρωση.

9 σχόλια:

  1. Γιώργο σ'ευχαριστώ!!!

    Όσο για την συνέχεια...

    που κάποιοι από εσάς μου ζητήσατε, σε λίγο δικιά σας!

    Καλημερένιες και η ημέρα ξεκίνησε ευχάριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρηκα τόσο που το βρήκες! Τα όμορφα κείμενα είναι κρίμα να χάνονται.
    ( Μήπως ο Γιώργος θα μπορουσε να με βοηθήσει που έχω πολλά και περίεργα προβλήματα με το blog μου;; Φοβάμαι μη χαθεί ολόκληρο.)

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανασαιμιά μου,

    ναι...
    είναι κρίμα κάτι να χάνεται... γενικά...

    (Γιώργο μου, καλείσαι να απαντήσεις, σε πήρανε χαμπάρι και από τούτη τη γωνιά! Για να τον βγάλω από την δύσκολη θέση θα πω μόνο πως είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει, εφόσον ξέρει και γνωρίζει... Αν φίλε μου έχεις να προσθέσεις κάτι πέρνα...!)

    Καλημερένια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω να προσθέσω κάτι, πέρα από το ότι από blog δεν ξέρω. Έχω γενικές γνώσεις αλλά το πρόβλημα μπορεί να είναι ειδικό. Σε κάθε περίπτωση, είμαι πρόθυμος να βοηθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΕΙΔΗ ...Και να!..ξανά μ' ένα σου άγγιγμα όλα γκρεμίζονται και πάλι χτίζονται απ' την αρχή κι όλα τ' αστέρια κι οι γαλαξίες θα χορεύουν και πάλι σήμερα μέσα μου ως το πρωί...
    ΕΠΕΙΔΗ ...Και πάλι...γεμίζεις πουλιά και χρώματα κάθε αίσθησή μου και σαν έναν τυφλό... ανάβεις ένα φως να δεις βαθιά μεσα μου.. στη συνείδησή μου...και...
    ... επειδή υπάρχουν τόοοοσες χιλιάδες ΕΠΕΙΔΗ για να σου πω... και...ΕΠΕΙΔΗ..ΕΠΕΙΔΗ..ΕΠΕΙΔΗ... Σου αφήνω ενα μεγάλο με ευγένεια ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιώργο μου,

    σε ευχαριστώ που απάντησες, αλλά και για την προθυμία σου που δείχνεις ανά πάσα στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρωτόπλαστέ μου,

    Κι ΕΠΕΙΔΗ εγώ μονάχα ένα καναρίνι έφερα... κι αυτό φοβισμένο... που μόλις ξεμύτισε από το κλουβί του...

    Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ευγενικό ευχαριστώ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δίχως ευγένεια και σεβασμό,δεν περπατάς σ'αυτό το ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρωτόπλαστέ Μου,

    κι η ευγένεια φέρει ευγένεια κι ο σεβασμός αν μη τι άλλο σεβασμό, στα δικά μου μονοπάτια...
    Αμοιβαία τα αισθήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...