Σάββατο, Ιουνίου 14, 2008

Σε είδα



σε έναν ξένο χώρο, ούτε δικό μου, ούτε δικό σου, εκεί σε πρωτοείδα. Μετά θέλησα να σε δω ξανά και ξανά και ξανά. Ήμουν λίγο παράξενη με το καναρίνι στον ώμο, κι έτσι με είδες κι εσύ.

Αφού πέρασε λίγος καιρός, θέλη
σα να φτιάξω μια σοφίτα. Την έβαψα μενεξεδί, καναρινί, κόκκινο, και σου χάρισα μια παπαρούνα...

Θυμάσαι;

Κι ήταν τόσο κόκκινη όσο και η ομπρέλα που κρατούσα στα χέρια μου.
Σήκωσες λιγάκι ψηλά το ένα σου φρύδι και με ρώτησες με απορία:
"Γιατί κουβαλάς αυτήν την κόκκινη ομπρέλα";
"Μα, δε βλέπεις; Βρέχει έξω", σου αποκρίθηκα εγώ.

Ύστερα, χαμογέλασες και άπλωσες το χέρι να μου δείξεις...

"Αν πάρεις τούτο το δρομάκι ο ουρανός είναι φωτεινός, χωρίς σύννεφα, βροχές και καταιγίδες". Κι έτσι έκανα...
διάλεξα το δρομάκι μου κι άρχισα να περπατάω ξέγνοιαστη. Αλλά ευτυχώς που κρατούσα ακόμη στα χέρια μου την κόκκινη ομπρέλα. Ο ήλιος ήταν τόσο εκτυφλωτικός κι έτσι την άνοιξα. Με άκουσε φαίνεται η αχτίδα μου και καλόπιασε τον ήλιο, κι εκείνος για χάρη μου χαμήλωσε. Ουφ, έπεσε λιγάκι η ζέστη κι έτσι πήρα μια ανασαιμιά και μπήκε όλο το οξυγόνο μέσα μου.


Καθώς περπατούσα, σε είδα, ήσουν εκεί πιασμένη από το κλαδί μιας λεμονιάς κι εγώ έκοψα το πιο φρέσκο και μυρωδάτο baby lemonade για να το κάνω λεμονάδα. Ήθελα να προλάβω να τρατάρω τον πρωτόπλαστο -πριν ξεγελαστεί και δαγκώσει το μήλο στον παράδεισο.

Άρχισε να φυσάει κι έτσι όπως κρατούσα το βιβλίο στο χέρι, "η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου" του Γιάννη, μου 'φυγαν οι λέξεις και 'γίναν ανεμοσκορπίσματα... Κι άρχισα να κλαίω, μα σε είδα που μου έστειλες την αγγελόσκονη να με καθησυχάσει. Η καημενούλα για να με συνεφέρει μου ψιθύρισε στο αυτί:

"Αν ακούς οι λέξεις κρύβονται μέσα μας".

Αλλά σε είδα που ανησυχούσες για 'μένα κι έτσι μου έστειλες κι άλλους πολλούς: την κ. Αμαλία Ηλιάδη, τον κ. Δημήτρη Βαρβαρηγό, τον κ. Νίκο Περάκη, την tzela, τον george, την morpheus, τον enfant rate, την roadartist, την Κατερίνα, τον Γιώργο, την Νίνα και έτσι με καθησύχασες τελικά.

Οπότε, ξεκίνησα πάλι να περπατώ. έχοντας την speranza (ελπίδα) στην anima (ψυχή) ότι όλα θα πάνε καλά!Και σε είδα που μου έβαλες κρυφά τον άψινθο, τα κλειδιά και τους κώδικες της faraona στην τσέπη,
για να λύσω το μέγα μυστήριο της ζωής.

Όταν νύχτωσε, συνάντησα έναν καλό σιδερά και με φιλοξένησε στο νερόμυλό του για να περάσω κάπου τη νύχτα. Πριν κλείσω τα μάτια να κοιμηθώ αντίκρυσα το φεγγάρι -δεν θα το πιστέψεις- μου έκανε φεγγαραγκαλιές και μου 'κρυψε ένα φιλί κάτω από το δαντελωτό μου γιακαδάκι. Στον ύπνο μου, ο ονειροφερμένος θέλησε να μου φέρει όνειρα καλοπλυμένα και καλοχτενισμένα. Έτσι, γεννήθηκε στα όνειρά μου ένα πλάσμα μυθικό, o diage που ακόμα περιμένω να πάρει σάρκα και οστά. Και το πρωί σαν ξύπνησα, έφυγα πατώντας στις μύτες των δαχτύλων, να μην ξυπνήσω τα ξωτικά και τις νεράιδες που ζουν σ
το βιβλίο των ευχών.

Μόλις ξεστράτισα λιγάκι, μου φανερώθηκε μια θάλασσα βαθιά. Είχε παλίρροια μα δεν τρόμαξα, με είχε ορμηνέψει από τα πριν η Αναστασία με λόγια της πλώρης.


Σε είδα...

και μου άρεσες! Κι έτσι άρχισα να π
λάθω τα πιο ωραία παραμύθια για να 'σαι ο ήρωάς μου. Μια φορά κι έναν καιρό, ήτανε δύο, θυμάσαι;

Η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα και η γυναίκα στα λευκά.Ήτανε δύο κι ήτανε σαν ένας και πολλοί μαζί... η Υακίνθη, ο Τίτος, η Λήδα, ο Πιέρος...


Eλάτε όλοι μαζί να υποδεχτούμε το καλοκαίρι που ήρθε, μα δεν μας προσπέρασε...

Και πήρα μαζί μου πολλά μπαγκάζια, πολύ απόθεμα ψυχής... Θέλησα να είμαι σίγουρη, πως κάτι λίγο θα έχω να δώσω, σε όποιον θελήσει να το δεχτεί...

89 σχόλια:

  1. Το τραγούδι δεν θα μπορούσε να μην είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στο καλό μου ΔΡΟΜΑΚΙ και στην καλή μου ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ που τόσο με βοήθησαν!!!

    Με αυτό το κείμενο ήθελα να ευχαριστήσω τον καθένα σας ξεχωριστά και όλους μαζί. Όλους εσάς που μπήκατε στον κόπο και μου αφήσατε ένα σας σχόλιο, όλους εσάς που με δεχτήκατε, όλους εσάς που με κάνατε να αισθανθώ άνετα και να μείνω εδώ όσο πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλα,

    τα σέβη μου.

    Και θα περιμένω

    Αυτά που έχεις να δώσεις.

    Γιατί ίσως έχω και γω να σου δώσω...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τύχη σ'έφερε στο δρομάκι μου
    κι εγώ απλά "σε είδα".
    Ψυχούλα μου σέυχαριστώ για την αφιέρωση.Με τιμάς.
    Εύχομαι νάχεις όμορφη πορεία,νάσαι πάντα χαμογελαστή.
    Αξίζεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό μου κοριτσάκι πως να μη σε αγκαλιάσω με την αχτίδα μου αφου παίρνω φως απο πηγές σαν και τη δική σου ,το δρομάκι και τη κόκκινη ομπρέλα..Το μεσημέρι συμπτωματικά ήμουν μόνη στον υπολογιστή και βλέποντας το σχόλιο σου θέλησα να σου στείλω ένα email μα δεν έφυγε δεν ξέρω το λόγο στείλε ένα στο δικό μου για να αντιγράψω σωστά τη διεύθυνση.
    Να ξέρεις οτι εδώ θα βρεις μια όμορφη παρέα όπως ακριβώς τη βρήκα εγώ, κι αν μάθεις να πατάς στο σωστό κλαδάκι για να τραγουδίσεις καναρινάκι μου το δένδρο αυτό θα ανθήσει μέσα στη καρδιά σου.Σ' ευχαριστώ που με διάλλεξες σαν ένα απο τα κλαδάκια αυτά, θα φροντίσω να σε κρατώ γερά να σε φροντίζω και να σ' αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ καλή μου anima, ίσως έχω ήδη πάρει και να μην το ξέρεις...

    Μια γλυκιά καληνύχτα, χάρηκα που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δρομάκι μου, έχω ήδη εμπιστευτεί την πορεία μου πάνω σου, αφού ακολουθώ εσένα, το δρομάκι μου, το ξέχασες;
    Οπότε σίγουρα θα είναι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα, μόνο όταν αυτή η φωτογραφία με το χαμόγελο σκάει στο blog μου είναι δυνατόν να μην φωτίσεις εδώ αχτίδα μου; Σ'ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι... ναι...! Να ξαναπεράσεις! Μου "χρωστάς" και μία ατάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις υποσχέσεις μου τις κρατάω.

    Και σαν λεω πως θα ξαναπεράσω,
    θα ξαναπεράσω...

    Κι η "ατάκα" μπορεί και να μην αργήσει.

    Θα δείξει...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ animaki μου κι έχω μια καλή διαίσθηση πως πολλές "ατάκες" θα ανταλάξουμε εμείς οι δυο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμ....

    Θα δείξει

    Θα δείξει.

    Ίσως και ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω τι συμβαίνει δευτερη φορά μου απορρίπτει το email.Η δική μου είναι: aktida7@gmail.com. St;elnv kai lamb;anv εμαιλ κάθε μέρα πρώτη φορά μου τυχαίνει! Καλημέρα καλέ η αγενέστατη το ξέχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ώρες πέρασα.. μέρες.. μήνες.. να φτιάξω όνειρα στα μέτρα σου.. να μην χάνουν απ' τη γοητεία των λέξεών σου.. να μη δειλάζουν μπρος στα δύσκολα.. να μένουν κει στο πλευρό σου να 'χεις κάπου να πιστεύεις.. όνειρα..
    (κι αυτό παραμύθι είναι.. όνειρο είναι.. πως να γίνει πραγματικότητα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βανέσσα, ο συνειρμικός τρόπος γραφής σου, σχεδόν αυτόματος ορισμένες φορές, ανακαλεί στο συνειδητό του αναγνώστη σου εικόνες μαγικές, του ασυνείδητου...Αυτός ο συγκερασμός ποιητικών και αφηγηματικών στοιχείων και τεχνικών που παρουσιάζει το, ως τα τώρα, έργο σου, αποτελεί και το δυνατότερό του σημείο. Συνέχισε να βαδίζεις στο ίδιο υπέροχο και επικοινωνιακό αυτό μονοπάτι...

    Αμαλία Ηλιάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο.Όσο και αν φανεί περίεργο σε όλο το ποστ μιλάς για όλους εμάς αλλά τα στοιχεία που δίνεις για την κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είναι τόσα πολλά που νιώθω ότι σε ξέρω καλύτερα.Είχες δίκιο τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχα σε είδα στου κούκου.. μια και με αποκάλεσες "φίλο".. δε μπορούσα να μην περάσω.. καλή συνέχεια..
    και την καλησπέρα μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ γλυκό!
    Μια συντροφιά γίναμε όλοι μαζί!!
    Μια αγκαλιά λουλουδια.

    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοπέλα μέ τό καναρινί,
    Σύρθηκε τό βλέμμα τών ματιών μου σ'αυτο τό κείμενό σου..καί σάν τελείωσε καί τίς τελευταίες σου γραμμές... σηκώθηκε καί κοιταξε ψηλά
    "φωνάζοντας" γύρω σ'ολους εσάς..

    ""Υπάρχουν ακόμη ΑΝΘΡΩΠΟΙ ανάμεσα στούς "ανθρώπους"..""

    Εύγε σου !!

    Καί τό ταξιδιωτικό μου περιστέρι πέταξε νά φέρει μήνυμα σέ σένανε γ'αυτό τό καλοκαίρι...


    Καλό καλοκαίρι σ'όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα αχτιδούλα μου γλυκιά!
    Το μειλ μου έχει ήδη φτάσει! Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ονειροφερμένε μου, και μου 'φερες όνειρα σε κουτάκια αλαβάστρινα.
    Ξέρεις...
    από αυτά που βάζουμε μέσα 'κείνα τα αποξηραμμένα λουλούδια κάποιου αγαπημένου προσώπου. Τα ανοίγεις καμιά φορά και δεν τολμάς να αγγίξεις τα σταφιδιασμένα φύλλα, από φόβο μην σπάσουν και οι αναμνήσεις ακόμη, και γίνουν σκόνη...
    Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημένη κ. Αμαλία Ηλιάδη,
    πολύ μα πολύ χαίρομαι που ξαναήρθατε και πιο πολύ όταν ακούω τέτοια λόγια από εσάς. Σύντομα θα ήθελα να σας συμβουλευτώ κι από κοντά, αν δεν σας φέρνω σε δύσκολη θέση.
    Σας εκτιμώ πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Diage μου, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το μόνο που μπορώ να αποκαλύψω είναι πως ακόμα δεν έχετε δει τίποτα...

    Τα κείμενα μου συνδέονται όλα μεταξύ τους αλλά με έναν τρόπο που θα ήθελα να ανακαλύψετε όλοι εσείς! Και μάλιστα να έχετε ενεργό ρόλο σε αυτά. Αυτή είναι πάντα η βασική μου επιδίωξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. koulpa "φίλε" μου, καλώς ήρθες! Ελπίζω τώρα που γνωριστήκαμε να μας έρχεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αναστασία μου, όπως πάντα κι εσύ γλυκιά!
    Συντροφιά... ωραία λέξη!
    Ναι, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρωτόπλαστέ μου, σ'ευχαριστώ! Μα, άσε με να πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν ακόμη άνθρωποι και όχι παλιάνθρωποι...
    Κι εγώ υπόσχομαι να βάζω τα δυνατά μου κάθε φορά να τάσσομαι με τους πρώτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο το τετράδιο σου ...έχεις τον τρόπο σου να ταξιδεύεις με ευαισθησία τον αναγνώστη σου σε άλλους κόσμους...παράλληλους.
    Χάρηκα που πέρασα.
    Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απλώς περαστική

    ευχή να αφήσω

    για μια όμορφη εβδομάδα.

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κοπελλα με το καναρινι φορεμα,ειναι θερμη η αυρα που αφηνεις στο περασμα σου..

    τιμη μας να διαβαζουμε τοσο ομορφα πραγματα..

    φιλι και στα δυο μαγουλα
    διπλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαιρομαι που βλεπω τη βασιλοπουλα που γνωρισα καποτε να μας δινει τοσο ομορφα πραγματα ...
    καλη συνεχεια !!!!!!!!!
    Μακης (ο μουσικος του παραμυθιού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαναρινί μου

    εισαι απεριγραπτη...
    η συνθεση του κειμενου ειναι ευρηματικοτατη και η χαρα πιστευω ολων μας ιδιαιτερη που γιναμε μια παρεα μαζι σου.
    Σ ευχαριστω και να μου εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κοριτσάκι μου γλυκό,

    τι όμορφο αυτό που έκανες!
    Εύχομαι η ζωή σου να είναι γεμάτη από φως, όνειρα, χαμόγελα και πολύ αγάπη!!!

    Σ'ευχαριστώ για όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. kryos,
    καλημερίζω και ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια!
    "κόσμους.. παράλληλους"
    το κρατώ αυτό γιατί μου άρεσε και γιατί βρήκες ένα μικρό στοιχείο από την πλοκή που θέλω σιγά-σιγά να ξετυλίξω... και αναφέρομαι στα προηγούμενα κείμενά μου, αν τα τυχόν τα έχεις διαβάσει.
    Κι εγώ χάρηκα που πέρασες και να μου έρχεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα καλή μου anima,
    πάντα απολαμβάνω τους περαστικούς και πόσο μάλλον όταν μου αφήνουν κι από ένα φιλί.
    Επίσης καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. θα ήθελα μια μέρα
    να περάσω μια βόλτα
    απ την ονειρική σου σοφίτα
    δώρο να σου φέρω
    ένα αγαλματίδιο
    ανεβατό
    των Μάγιας

    "θεικό μου κίτρινο φόρεμα"

    φιλιά κι αγάπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα καλή μου φεγγαραγκαλιά!
    Η τιμή είναι δική μου που είμαι κοντά σας!Πάντα καλοδεχούμενα τα φιλιά κι ανταποδίδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ καλημέρα σας Mr Adam!
    Και με συγχωρείτε μα δεν μπορώ να σας μιλήσω στον ενικό... Τα όμορφα λόγια σας μου δίνουν χαρά! Και ποτέ δεν ξεχνώ τους όμορφους συντελεστές του παραμυθιού, όπως και την λατρεμένη μου κυρία Στεφανία γιατί χωρίς νεράιδες δεν φτιάχνονται τα παραμύθια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή μου faraona,
    ένα μικρό παιχνιδάκι σκαρφίστηκα για να σας δείξω πως η χαρά είανι δική μου!
    Κι εσύ να μου είσαι πάντα καλά, την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Speranzoula μου καλή και διαλεγμένη,

    παίρνω τα χαμόγελά σας και την καλή σας διάθεση και την κρεμώ στα χείλη!
    Εγώ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ποιώ μου,

    να μου έρθεις, για να σε γνωρίσω κιόλας! Και να ξέρεις η σοφίτα μου είναι πάντα ανοιχτή κι όλο και κάτι θα έχω για να τρατάρω!
    Ανταποδίδω φιλιά κι αγάπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και με τα ανεμοσκορπίσματα... έβαλες τα κλάματα.... !!! Τόσο θλιμμένα γράφω άραγε;;
    Αστειεύομαι! Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου που με έβαλες και μένα στην σκέψη σου! Με τιμάς...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα! Μιας και καναρινί το φόρεμά σου, πως θα μπορούσα να μη σου δώσω πρόσκληση! Έλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά μου ανεμοσκορπίσματα,

    όχι-όχι γράφεις πολύ όμορφα... και καμιά φορά αυτή η θλίψη είναι γλυκιά και τόσο ζωτική για 'μένα, συμφωνείς;

    Εσείς με τιμάτε όλοι σας!

    Γιούπι-γιούπι!!! η πρώτη μου πρόσκληση! Πόσο σε ευχαριστώ! Έρχομαι αμέσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέρασα να αφήσω την ευχή μου για μια όμορφη μέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα Καναρινένια μου ,ματς μουτς φιλάκια απο τη ..μανούλα, έλα για κρέπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δρομάκι μου,

    ναι μια όμορφη ημέρα να έχουμε!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αχτίδα μου,

    δεν πρόλαβα να πω την καλημέρα μου από εδώ, οπότε αφήνω μια όμορφη καλησπέρα! Οι κρέπες εξαίσιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο πιο γλυκός τρόπος για να καλωσορίσεις το καλοκαίρι...

    "Και πήρα μαζί μου πολλά μπαγκάζια, πολύ απόθεμα ψυχής...
    Θέλησα να είμαι σίγουρη, πως κάτι λίγο θα έχω να δώσω, σε όποιον θελήσει να το δεχτεί..."

    Έστω και ως περαστική... Πήρα κάτι απο τα μπαγκάζια σου! Και δεν ήταν και λίγο!

    Καλό καλοκαίρι!
    Καλώς σε Βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κοπέλα μου με το καναρινί σου φόρεμα,
    τι να πω που με έχεις συγκινήσει τόσο πολύ... Το άγγιγμά σου άνοιξε την ομπρέλα μου αυτόματα, η ενέργειά του ήταν απίστευτα μεταδοτική...
    Εχεις να μας δώσεις πολλά, γι' αυτό είμαι σίγουρη, και αισθάνομαι τυχερή που συναντηθήκαμε στο δρομάκι που σε έβγαλαν τα βήματά σου. Θυμάσαι; Αγγίξαμε ταυτόχρονα ένα λουλούδι και συναντήθηκαν μετά τα βλέμματά μας...
    Το παιχνίδισμά σου ακούγεται σα κελάηδημα από καναρίνι στη γειτονιά μας, εύχομαι το φορεματάκι σου να ανεμίζει πάντα φλερτάροντας με αεράκι δροσερό!
    Καλό σου απόγευμα, αισθάνομαι τυχερή που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. day-dreamer,

    καλή μου καλώς μας ήρθες! Και δεν θέλω να παραμείνεις περαστική... μακάρι να μας έρχεσαι! Πάντα έχω φυλαγμένο γλυκό στο βαζάκι!

    Καλό καλοκαιράκι!
    Την καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ομπρελίνα μου κόκκινη,

    πω-πω-πω αυ΄τα τα λόγια σου με κάνουν και κοκκινίζω... σ' ευχαριστώ καλή μου, αλλά ξέρεις κάτι; Εγώ είμαι τυχερή που σας γνώρισα!

    Μια γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πρόλαβα; Ναι; Πες μου ότι ήρθα εγκαίρως! Και ναι ...
    σου φέρνω ένα φιλί ζωής,
    γεμάτο οξυγόνο που μυρίζει πεύκο, γεμάτο αρμύρα κατ'ευθείαν από την αύρα της θάλασσας,
    γεμάτο ζωή
    από έναν ήλιο αυθάδη,
    γεμάτο φως από μια πανσέληνο
    που δεν τη σκέπαζε
    ούτε ένα κρέπι,
    γεμάτο δροσιά ...
    από μέρη βόρεια,
    με κάποια ίχνη
    από ένα βαρδάρη που πέρασε...
    και καθάρισε
    καρδιές
    και ουρανό.

    Συγνώμη που άργησα,
    πήγα να φορτώσω ανασαιμιές!
    'Εχω πολλές...πάρε όσες θες!

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μια καλημέρα

    Γλυκιά,ζεστή,

    Προς ώρας...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα γλυκιά μου,

    σ'ευχαριστώ! Μου έκανε καλό τωρα η καλημέρα σου,την χρεαζόμουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ανασαιμιά μου,

    ναι!!! πρόλαβες!!! και με έσκασες!!!

    Όσο για αυτό που μου έγραψες υπέροχο!
    Μην ξαναλείψεις τόσο... θα μείνω από ανάσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αν είναι έτσι,

    τότε να σου ξαναπώ

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μακάρι...
    μακάρι να είναι μια καλή μέρα!

    Είσαι αφασία όμως, δεν περίμενα να σε ξαναδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. απίστευτο αυτό που έκανες...
    είναι τόσο γλυκό!!και πόσο χαίρομαι για τον ρόλο μου!!ξέρεις πόσο καιρό κάνω πρόβες για να μπορώ να καθησυχάζω ανθρώπους που νιώθουν πως κάποιες στιγμές χάνουν τον εαυτό τους; ( μην βλέπεις που τον τελευταίο καιρό ψάχνω κι εγώ τον δικό μου...άλλο αυτό!!) φιλάκια πολλά και όντως με έκανες να χαμογελάσω... :) καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. speranzoula μου,

    καλημέρες και πολλά φιλιά!!! Θα σου έρθω σε λίγο από εκεί γιατί είδα κάτι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. αγγελόσκονή μου,

    καλημερούδια!!! Αυλαία και πάμε και ξεκινάμε...! Εδώ στα δικά μου μέρη παντα θα φέρνεις την χρυσόσκονη!

    Χα..! Και χάρηκα και για το γελάκι που είδα να σκάει στα χείλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Απλά... υπέροχο!
    Σίγουρα έχεις πολλά να δώσεις!
    Την καλησπέρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πόσο όμορφα ευχαριστείς όσους αγαπάς, δεν το κατάλαβα από την αρχή, αλλά ύστερα έπιασα τα κρυμμένα ονόματα των μπλογκερς. Φιλιά! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κοπέλα μου,

    σουχω μια προσκλησούλα.

    Λοιπόν;

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλη μου..ελπιζω να μην αργησα πολύ.. συγκινητικη η αναρτηση σου.. Παντα οποτε χρειαστείς παρεούλα, ΕΔΩ ειμαι εγω..
    Να εισαι παντα καλα..
    Χαίρομαι που συναντηθηκαν οι
    e-περιπλανησεις μας..
    Σε ευχαριστω που με ανεφερες, με τιμας.. Καλο βράδυ, όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. koukos,

    καλώς σε ξαναβρίσκω φίλε μου και σε ευχαριστώ!

    Και μην μου πεις ότι αυτά που σκέφτεται το μωρό είναι μαθηματικά γιατί θα με τρελάνεις εσύ!

    Τις καληνύχτες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. marionettie,

    καλώς την μικρή μας την κουκλίτσα!
    Καμιά φορά μ'αρέσει να σκαρφίζομαι ιστοριούλες και να παιχνιδίζω με τις λέξεις...

    Καληνυχτούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. animaki μου,

    προσκλησούλα;

    Κάνω σάλτους τρελούς και πολλούς και έφτασα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. roadartist μου,

    σ' ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και ποτέ δεν λέω όχι στην καλή παρέα! Μου άρεσε αυτό το "e-περιπλανήσεις"!

    Γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Φεγγαραγκαλιά μου,

    μου 'χεις παιχνιδάκι;

    Γιούπι-γιούπι-γιούπι!!!

    Τώρα σου έρχομαι, θα σκάσω μύτη μαζί με το νεροπίστολό μου γιατί η ζέστη δεν υποφέρεται σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κλείνεις μια υπέροχη γλύκα
    κι έναν εξαίσιο
    αυθορμητισμό

    αναμένω να δω όλα τα στολίδια
    σου, σίγουρα θα είναι πολλά
    και καλά καμωμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. "Και πήρα μαζί μου πολλά μπαγκάζια, πολύ απόθεμα ψυχής..."
    Κοπελιά, αυτό το απόθεμα ψυχής ξεχειλίζει. Πολύ χαίρομαι που είμαστε συνεπιβάτες σε τούτο το ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μα τι όμορφη ανάρτηση ήταν αυτή! Εντυπωσιάστηκα! Ελπίζω τώρα που γνωριστήκαμε κι"από κοντά" να με συμπεριλάβεις στην επόμενη περιπλάνησή σου στη μπλογκόσφαιρα. Φιλιά πολλά - είσαι χαρισματική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ποιώ μου,

    κοκκινίζω...

    Σ'ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια στέλνοντάς σου μια πουπουλένια καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. κούκος μου,

    ναι-ναι συνεπιβάτες... κι εγώ το χαίρομαι πολύ.

    Την καληνύχτα μου και σε 'σενα και εννοείται πουπουλένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μαρία καλή μου,

    κι αφού έχω το ελεύθερο κι από εσένα να σου μιλώ στον ενικό, σ'ευχαριστώ που πέρασες από το κατώφλι μου, με τιμάς!

    Στην επόμενη περιπλάνησή μου θα σας έχω κι εσένα και το Στέλιο, πάει; Υπόσχεση!

    Κι αν μου ξανάρθεις, να ξέρεις αυτά τα νεράτζια στο πορτοπαράθυρο τα φύλαξα για 'σενα!

    Πουπουλένια καλήνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σε πιάνει και σένα,ε;

    Φιλί για μια ανάλαφρη νύχτα
    με όνειρα που θες και επιθυμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. animaki μου,

    ναι...φορές με πιάνει κι εμένα...

    Καλημερούδια τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. morpheus μου,

    σ'ευχαριστώ κουκλίτσα μου!

    Μια γλυκιά καλημερούλα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Σ'ευχαριστώ πολύ για το ζεστό σου καλωσόρισμα και για τα νεράτζια...
    Σου εύχομαι ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μαρία καλή μου,

    ανάποδα τα λες... εγώ σ'ευχαριστώ για το καλωσόρισμά σου!

    Για έλα να παίξουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...