Τρίτη, Ιουλίου 01, 2008

Λουδοβίκος των Ανωγείων

Καλημερένιες...

πολλές...
τρυφερές...
ευαίσθητες...
ψυχεδελικές...

 

που ξετρυπώνουν από κάθε ρωγμή
σαν τον ήλιο που σκάει μέσα από τις περσίδες μου!

Να ξέρετε πως στη σοφίτα κάνει πολύ ζέστη αυτόν τον καιρό κι είπα να πάω κάπου να δροσιστώ. Μα θα 'ρχομαι συχνά να μαζεύω τα γράμματα που μου αφήνετε κάτω από την χαραμάδα της πόρτας και να σας σφυρίζω μόρτικα στο εξοχικό σας!

Σας φιλώ καναρινίστικα, έτσι όπως μόνο εγώ ξέρω!

 

Άκουγα, του  Λουδοβίκου των Ανωγείων, το παρακάτω απόσπασμα για μία ολόκληρη μέρα συνεχόμενα -και δεν είναι υπερβολή. Δίχως να ξέρω τι είναι αυτό που με μάγευε. Η χροιά της φωνής, οι μουσικές νότες, η ιστορία;

Κι έτσι καθώς το έχω το συνήθειο, να κάνει τα ακούσματα δικές μου ιστορίες... θα σας την πω αφού μοιραστείτε εσείς πρώτα μαζί του, τι σας φέρνει στο νου το άκουσμα αυτού του κομματιού.


20 του Ιούνη του 1990,
φύγαμε από το Τουμπάι για Γαλλία.
Δύο λάμδα θέλει τώρα η Γαλλία ή ένα;
Από σωστογραφία άστα...
Από τις ψιλές και τις δασείες δεν τις αποχωρίζομαι με τίποτα.
Μια νύχτα τις είδα στον ύπνο μου
σαν γυφτάκια ξυπόλητα, με λαδωμένα μαλλιά και τρόμαξα...
Και μια υπογεγραμμένη... από τότες την μνημονεύω κι αυτή.
Όσο για τις περισπωμένες, άμα ταιριάζει κάνω το χρέος μου.

Στο σαλόνι μας έχουμε τρεις μύγες.
Τη Μυρτώ, τη Ζανέτ και τον Κορνήλιο.
Τρώνε ζάχαρη και γάλα.
Καμιά φορά τις συναντώ στο διάδρομο
και κάνω πως δεν τις βλέπω.

Τώρα θα πάω στο ψυγείο να πάρω ακάματα φρούτα
να τα βάλω στο φινιστρίνι να γίνουν.
Χωρίς τα φρούτα και τα βιβλία δεν θα είχα κανένα πάθος εδώ.

Τώρα θα ήθελα να είμαι στην Ομόνοια.
Να 'χει πολύ καυσαέριο, πολύ ζέστη,
και πολύ κόσμο στη στάση
και το λεωφορείο να μη φαίνεται...
Κι όταν κάποτε θα έφτανα στους Αμπελοκήπους,
θα αγόραζα ψάρια, χόρτα και σιταρένιο ψωμί
κι Άγιος ο Θεός.

Ήθελα να 'ξερα δεν είστε ευτυχισμένοι;

Πήρα κι ένα γράμμα από τη μάνα μου
κι όλο τα ίδια μου γράφει.
Το διάβασα πολλές φορές.
Κι ένας νέος ναύτης με πλησίασε...
"Καπετάν-Μανώλη, από τη μάνα σου είναι το γράμμα;"
"Ναι από τη μάνα μου."
"Δώσε να το διαβάσω."

62 σχόλια:

  1. γεματο εικονες,στιγμες κι ομορφια..

    καλο μηνα καναρινενια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα γλυκιά μου! Έχω πήξει λίγο αυτές τις μέρες και χάθηκα, λείπω και τα σαβ/κα και καταλαβαίνεις... Δεν πειράζει όμως, καλοκαιράκι είναι κι η διάθεση στα ύψη! Η ανάρτηση σου πολύ όμορφη και ρομαντική. Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φεγγαραγκαλίτσα μου,

    ναι γεμάτο πολύ...

    ο πιο γλυκός "παραμυθάς" ο Λουδοβίκος!

    Τον πιο όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου,

    ξέρω-ξέρω... πώς ηταν η όμορφη Κύπρος; Ανανεωμένη μου ήρθες ναι;

    Κι εγώ σε γλυκοφιλώ και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι γνωστή η αγάπη σου για το Λουδοβίκο. Πίστευα ότι κάποια στιγμή θα βάλεις κάτι απο αυτόν... Θυμάμαι που ήσουν μόνη σου στο σπίτι και φοβόσουν οταν άκουγες αυτό το κομμάτι πρώτη φορά... Χαίρομαι που έγινε κάτι πιο γλυκό απο τότε..

    Φιλάκια,

    Κάτι παλιό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καναρινένια μου καλό μήνα, λυπάμαι δεν έχω ακούσει τραγούδια του δεν έτυχε..ντρέπομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάτι παλιό...μου,

    στ' αλήθεια θυμάσαι;

    Ναι, ήμουν μόνη στο σπίτι και φοβόμουν...

    Ξέρεις... καμιά φορά φοβόμαστε την σκέψη του φόβου... να μείνουμε μόνοι... παρά τον ίδιο τον φόβο όταν πράγματι μένουμε μόνοι...

    Και δεν το λέω καθόλου εκ του ασφαλούς... εσύ το ξέρεις καλύτερα!

    Σ'ευχαριστώ που πέρασες...
    ενίοτε τα παλιά περάσματα αφήνουν μια γλυκάδα...

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχτιδούλα μου,

    να μην ντρέπεσαι καθόλου! Θα σου τα στείλω εγώ καλή μου!

    Πολύ-πολύ καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποιώ-ελένη μου,

    καλώς την μου!

    Επίσης καλό μήνα καλή μου!

    Και να μου έρχεσαι στην σοφίτα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ανεμοσκορπίσματά μου,

    επίσης, πολύ καλό μήνα σου εύχομαι!

    Και είθε το καραβάκι σου να μας πάει και να μας πάει... στα σκορπίσματα του ανέμου...

    εκεί που μας ταξιδεύεις κάθε φορά με τις λέξεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοπέλα Μου,

    μάθε με...

    Φιλί καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι η πρώτη φορά που τον ακούω αν και μου έχουν μιλήσει κι άλλοι γιαυτόν.
    Έχει μια γλυκιά μελαγχολία και μια ηρεμία που μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι,όντως το ξέρω καλύτερα...ελπίζω να σε συναντήσω σύντομα...

    Όπως λένε και οι φίλοι για πάντα: "Αφού είμαι κάτι παλιό για τη δικιά σου ζωή σκόνη κι αέρας θα γίνω πάνω απ'την πόλη αυτή...

    Μια γλυκιά αγκαλίτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανώνυμε μου, όχι-οχι δεν θα σε πω... δεν μου πάει...

    μια γλυκιά αγκαλίτσα μου...,

    και να 'μαι εδώ ξύπνια τέτοια ώρα...

    αν σου πω ότι είδα εφιάλτη και τρόμαξα θα με πιστέψεις;

    Μάλλον φταίει το υποσεινήδητο... μου θύμησες κάτι και δημιούργησα αυτή τη δεδομένη κατάσταση, εννοώντας ότι ίσως και το μυαλό μου να το επέτρεψε αυτό....

    Μόλις κατέβω στην πόλη αυτή, δεν θα τρομάξω από την σκόνη και τον αέρα που θα με νεφελώνει...

    θα ξέρω πως είσαι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ανιμάκι μου,

    θα το κάνω...

    σύντομα, θα δεις...

    Γλυκό χάραμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναστασία μου,

    ναι, ακριβώς, έχει αυτό το κάτι που λες!

    Σε ταξιδεύει όμορφα... γλυκά...


    όταν έρθει πάλι εδώ, θα σε πάρω να πάμε μαζί, άλλη αίσθηση, θα δεις...

    Και σε 'σένα γλυκό χάραμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι η φωνή που οδηγεί τα βήματα της ψυχής,
    είναι οι νότες που συνοδεύουν διακριτικά,
    είναι ο ποιητικός ύμνος στα απλά, τα τετρημένα, τα καθημερινά,
    είναι ο νόστος της απλότητας
    και η πατίνα του παρελθόντα χρόνου,
    είναι που τα ασήμαντα γίνονται σημαντικά
    και τα σημαντικά ασήμαντα...

    είναι αυτό που με κάνει να νιώθω...
    φθινοπωριάτικο φύλλο που πήρε ο άνεμος και το ακούμπησε στο υδάτινο ρεύμα της ζωής... κι όπου με βγάλει...

    Να' σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ..λίγο το κείμενο.. λίγο η φωνή.. λίγο το ότι κι εμένα μου αρέσει.. βγάζει μιά ηρεμία μια σεμνότητα και μιά αλήθεια.. και αλήθεια να μην είναι εμένα με πήθει..:):)
    καλό μήνα καθυστερημένα:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μακάρι να είχαμε πολλούς τέτοιους Νεοέλληνες Βαϊα μου ...τους χρειαζόμαστε σ'αυτούς τους "δύσκολους" καιρούς για την γλυκύτητα τους ..για την αισθητική τους ...για την ευαισθησία τους όταν δίπλα μας κυριαρχεί η παχυδερμία .
    Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι σου εύχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κοπέλα μου,
    μου αρέσει πολύ η αυτόματη,η μιλητή γραφή, μου αρέσει και το κομμάτι αυτό πολύ, γιατί σε υποβάλλει, η χροιά κουμπώνει με τις λέξεις και εσύ το μόνο που θέλεις είναι να κλείσεις τα μάτια για να πας εκεί. Φοιτήτρια τον άκουγα πολύ, γιατί η ξαδέρφη μου του είχε φοβερή αδυναμία, έτσι τον γνώρισα, δεν τον έχω ακούσει από κοντά όμως ποτέ!
    Διάβασα και τις προηγούμενες αναρτήσεις γιατί έλειπα αυτές τις μέρες και μου έλειψες κι εσύ!
    Όταν σε στιγματίζουν τέτοιοι άνθρωποι όπως η καθηγήτριά σου, δεν μπορεί παρά το στίγμα να είναι λαδιά που απλώνει και μεγαλώνει. Γράφεις κι εσύ υπέροχα αλλά το κυριότερο σκέφτεσαι ακόμη πιο ωραία...
    Να το χαίρεσαι το νερουλάκι σου, κάπως ανάλογα ονομάσαμε κι εμείς τη δική μας "μπρούνα"(η σκυλοαδελφίτσα μας, γιατί σα παιδί της την έχει κι αυτήν η μαμά μου!)
    Καλο απόγευμα κορίτσι! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. evaggelia μου,

    είναι... είναι...

    είναι τόσο ξέχειλος ο λυρισμός του...
    όπως τόσο όμορφα μου το παρέθεσες κι εσύ...
    Σ'ευχαριστώ!

    Καλώς μου ήρθες καλή μου!
    Να έρχεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. koulpa μου,

    ακριβώς, ηρεμία, σεμνότητα

    μα, δεν μπορεί να μην είναι αλήθεια...

    πίστεψέ με... δεν μπορεί...

    Επίσης καλό μήνα και δεν μου είναι καθόλου καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kryos μου,

    έτσι είναι... όπως τα λες, και τον χρειαζόμαστε...

    γιατί κάθε του μουσικό ταξίδι, είναι για μας ψυχεδέλεια...

    μια μυσταγωγική βόλτα στο όνειρο...

    μια εμπειρία...

    μια βαθιά ανάσα ζωής!

    Ας εισπνεύσουμε όνειρα κι ας εκπνεύσουμε αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κόκκινη ομπρελίνα μου,

    από κοντά... άλλη μαγεία σε κατακλύζει!

    Ακόμη και στο Μέγαρο στη θεσ/νικη που τον άκουσα, που ξέρεις... εκεί το μέρος εκπέμπει μια αυστηρότητα, δάκρυσα στον μόλις πρώτο ήχο του μουσικού οργάνου και στην πρώτη-πρώτη λέξη του.

    Είναι αισθαντικός, είναι τρυφερός, μα πάνω απ' όλα είναι άνθρωπος.

    Να μου φιλήσεις την γλυκιά μανούλα που ξερω ότι τρέχει... αλλά και την μπρούνα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημερένιες...

    Πολλές-πολλές και γλυκές σε όλους!

    Άλλη η αύρα της σημερινής ημέρας...

    Χθες η Χάρις Αλεξίου στο Θέατρο Γης, μια γλυκιά ναζιάρα και ανέγγιχτα απλή με το κοινό της.

    Περάσαμε όμορφα... όσοι βρεθήκαμε εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Τα ευαίσθητα πνεύματα
    συναντώνται ..."
    Έτσι άρχισα κι εγώ τον ΙΟΥΛΙΟ
    με άκουσμα απ' το ΛΟΥΔΟΒΙΚΟ ...
    που με ταξιδεύει τέτοιες εποχές
    σε μέρες γλυκόπικρες αγαπημένες,
    ξέχειλες από έντονες αναμνήσεις ...
    Σε βρήκα απ' τη μητέρα σου ...΄
    Πες της έχω 2 τραγουδάκια του
    στην τελευταία μου ανάρτηση ...
    Καλό μήνα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Aχ, και να ήξερες πού με ταξίδεψες!
    Καλό σου απόγευμα! ~☺~

    Υ.Γ. Περιμένω της Υακίνθης το ανάγνωσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καναρινένια μου, η Κύπρος είναι πάντα υπέροχη και πράγματι με ανανεώνει! Θα βρεθώ ξανά εκεί το επόμενο σαβ/κο. Αυτό εδώ θα πάω να δω και τους δικούς μου λίγο στο Τολό. Να περνάς καλά, να έχεις ένα όμορφο κι όσο γίνεται δροσερό σαβ/κο καλή μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. side 21 μου,

    καλώς ήρθες! Έχω δύο μανούλες το δρομάκι και την αχτιδούλα, από όποια κι αν με βρήκες γίνεσαι "αδέρφι" να το ξέρεις!

    Πάντα τα ευαίσθητα πνέυματα συναντώνται...

    στα ταξίδια μας λοιπόν!

    Να περνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αστερόεσσά μου,

    καλώς μου ήρθατε στην ταπεινή μου σοφίτα!

    Με ξαφνιάσατε πάρα πολύ ευχάριστα!

    Σας υπόσχομαι πως της Υακίνθης το ανάγνωσμα έρχεται λίαν συντόμως!

    Με συγκινήσατε που το θυμάστε!

    Με τιμάτε με την παρουσία σας εδώ, θα ήθελα να το ξέρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ανιμάκι μου.

    κι εμένα μου έλειψες!!!

    Πολύ-πολύ!

    Ξέρεις που θα με βρεις, μια απόφαση είναι πάρε το αυτοκίνητο κι έλα!

    Καληνυχτούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαρία μου,

    όπου κι αν βρίσκεσαι να περνάς πάντα όμορφα!!!

    Κι όσο για το δροσερά... πίστεψε με είναι η καλύτερη ευχή που μου δίνεις!

    Μια γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λες Κοπέλα Μου;

    Λες;

    Φιλιά.Πολλά-πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ωραία εγγραφή, γεμάτη συναίσθημα, γεμάτη Λουδοβίκο των Ανωγείων και εκείνες τις αχτίδες που μπαίνουν από τη χαραμάδα. Ο Λουδοβίκος μία φορά επισκέφθηκε τη Νίσυρο και τραγούδησε στην πλατεία των Νικειών. Αξέχαστη βραδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Signor Nikodime,

    Στην πλατεία των Νικειών; Όταν έρθω θα ψαξω να τη βρω αυτήν την πλατεία και όχι δεν έχω έρθει 3 φορές όπως κατάλαβες,(σου είπα 3 φορές ότι θέλω να έρθω, και κατά 90 τοις εκατό εκεί θα 'ρθούμε φέτος με την κολλητή μου).

    Buongiorno!
    Stami bene!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα και καλή βδομάδα γλυκιά μου! Σ'ευχαριστω που δε με ξεχνάς, είναι αμοιβαία τα αισθήματα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βιαστικές καλησπέρες γεμάτες φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τούτη η άμαξα που διασχίζει τα βράδυα της πόλης τα πλακόστρωτα είναι διαφορετική..Όμορφα στολισμένη με λέξεις,με αισθήματα,με μουσικές..Τα πέταλα των αλόγων της παράγουν μουσική,οι συζητήσεις των πολύχρωμων επιβατών της με τα παράξενα ονόματα παράγουν ποίηση,η μυρωδιά της συναισθήματα..Η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα οδηγός της αυτή τη φορά..Παραξενεύονται οι γιασεμιένοι περίοικοι της οδού ονείρων απ'τη γειτόνισσά τους,αλλά και έλκονται ταυτόχρονα..Και ποιος δε θα'θελε να ανέβη στη μαγική άμαξα..Όχι μόνο για την ομορφιά του ταξιδιού..Τέτοιες άμαξες,λένε,δε γυρίζουν γύρω από τον εαυτό τους αλλά γύρω από τις γειτονιές του κόσμου και μπορούν να ανταμώσουν Νέους Ανθρώπους κι όλοι μαζί να βάλουν τα υλικά για την Ανατροπή..Γιατί η αληθινή ομορφιά ούτως ή άλλως βρίσκεται στους δρόμους..
    Τρέχω να προφτάσω την άμαξα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαρουλάκι μου,

    να ξεχάσω;

    Με τίποτα όμως;

    Γλυκά φιλιά καληνύχτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Speranzoula μου,

    ήρθε η κούκλα μας επιτέλους!

    Αναμένω να μάθω πως ήταν οι διακοπούλες!!!

    Γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Achilles μου,

    τούτη η άμαξα που διασχίζει τα πλακόστρωτα είναι διαφορετική -αν όντως υποθέσουμε ότι είναι- μόνο και μόνο γιατί επιλέγει τους επιβάτες της...

    εκείνους τους εκλεκτούς που ξέρουν από συνενοχικές απαγωγές...
    μια λέξη - μια έννοια
    θύμα και θύτης
    κλειδωμένοι με χειροπέδες από το περιτύλιγμα μιας σοκολάτας...!

    Κι ας είναι οι δρόμοι απότομοι και καμιά φορά στρυφνοί από τις τόσες στροφές τους...

    είναι οι επιβάτες εκλεκτοί...

    και το καναρινί φόρεμα ανεμίζει ψυχεδελικά, νοτίζεται από την μυρωδιά τους και νοτίζει τους δρόμους αφήνοντας λίγο από το άρωμά της...

    έτσι σαν μια ανάμνηση, ίσως γλυκιά...

    έτσι θα 'θελε το καναρίνι που δειλά-δειλά ξεμυτίζει από το κλουβί του και κάθεται στην κεφαλή του αλόγου της αμάξης...

    Έλα να προφτάσεις την άμαξα...
    είναι που μια μέρα χρυσόσκονη ακριβή σκορπίστηκε παντού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τον ακουγα καποτε τον Λουδοβικο...μετα μου φυγε οπως και πολυ αλλοι.
    Σειρα σου τωρα!
    Τα φιλια μου και να περασεις καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαιρετισμούς στον μικρό λόρδο Τίτο. Όσο για τον Λουδοβίκο των Ανωγείων, να προσθέσω και ‘γω ότι μια μελαγχολία ,μια ρομαντική ευαισθησία την προκαλεί.
    Και καλό καλοκαιρρρρρρρρρρρράκι , λαίδη μου με το καναρινί φόρεμα!! Αλήθεια ούτε εσύ διακοπές θα κάνεις αυτό τον μήνα;

    καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. faraona μου,

    επέστρεψες! Ανανεωμένη και δροσερή να υποθέσω!

    Ελπίζω να σου ξανάρθει... ο Λουδοβίκος... φτερουγίσματα κάνει δεν μπορεί... θα επιστρέψει...

    το ξέρω πως θέλει μια ολότελα ανωγειανή διάθεση για να τον ακούσεις, μα θα ξανάρθει...!

    Καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σιδερά μου,

    μια γλυκιά μελαγχολία, μια τρυφερή ευαισθησία... ναι συμφωνούμε!

    Χμ... διακοπές; Υποτίθεται πως διακοπές κάνω... μα τα τσαλαβουτήματα και τα πυργάκια στην άμμο με περιμένουν μέσα Αυγούστου... Αμήν!

    Ο Τίτος μου σου στέλνει "λόρδικους" χαιρετισμούς...!

    Καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο Λουδοβίκος των Ανωγείων έγινε τελευταία ο αγαπημένος μου και τον ακούω συνέχεια.... Ένα κομμάτι, απ΄αυτά που λέει, ότι τα φρούτα είναι το πάθος του, με καλύπτει 100%!!Πολύ όμορφη η εγγραφή σου!
    Γιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γιώτα μου,

    Καλώς ήρθες!

    Ελπίζω ο ερχομός σου να φυσήξει λίγο αέρα...

    Να περνάς καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ανιμάκι μου,

    κι εμένα...

    όσο δεν φαντάζεσαι...

    που είσαι; τώρα έρχεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. υπέροχο κομμάτι,καλά έκανε ο τίτος σου και το άκουγε όλη μέρα!

    καλημέρα νιόφερτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ήρθα, ήρθα καλή μου!
    Πέρασα πανέμορφα στις διακοπούλες!

    Φιλιά καλοκαιρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. raindrop μου,

    καλώς μου ήρθες!

    Και ότι την χρειαζόμουν μια σταγόνα βροχής να δροσιστώ!

    Ο "Τίτος" μου χάρηκε με το πέρασμά σου, να έρχεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Speranza μου,

    ηλιοκαμμένο δερματάκι...

    καλώς την!

    Καλημερένια και φύσηξες θαλασσινή αύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ..ένα γράμμα απ' αυτά που περιμένεις έκανα ν' αφήσω.. χάμω.. κει στην πόρτα.. λευκό χαρτί υπήρχε.. πένα υπήρχε.. σκέψεις πολλές.. μα δεν υπήρχαν λέξεις.. μία.. καμία.. μια εδώ.. μια εκεί.. στ' αλήθεια δεν κατάφερα να τις φτιάξω πρόταση.. κι έμεινα να κοιτάζω και ν' αφουγκράζομαι τον χώρο σου.. κενός.. ή μήπως γεμάτος..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ονειροφερμένε μου,

    σου στέλνω εγώ τις λέξεις... μα αφήνω σε 'σενα να τις κάνεις πρόταση...

    μακάρι να αφουγκράστηκες και να 'φυγες γεμάτος μα και καινός με "αι" και όχι με "ε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...