Πέμπτη, Απριλίου 06, 2023

36 Απρίληδες

 
Αγαπώ και τιμώ την Μητέρα μου Παναγία. Πιστεύω στον Πατέρα μου, τον Υιό του και τον Παράκλητο, το Άγιο Πνεύμα. Πιστεύω στον άγγελό μου και στους αγγέλους - ανθρώπους  που εμφανίζονται για κάποιο λόγο. 

Σήμερα νιώθω την ύπαρξη όλων. Την προστασία τους. Νιώθω την αγάπη. Την αγάπη. Αγάπη...
Σήμερα νιώθω μ ο ν α δ ι κ ή. Μοναδικά αγαπημένη.  
Σήμερα νιώθω αγαπημένη κόρη, σύζυγος, μάνα, φίλη.
Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ.


 
 
 
Έχουν φυσήξει τριάντα έξι Απρίληδες στο πρόσωπό μου. Έχουν φιλήσει τα χείλη μου, έχουν στρογυλέψει το χαμόγελό μου κι έχουν λευκάνει το γέλιο μου. Τους έχω αγαπήσει όλους. 

Η καρδιά μου είναι γεμάτη. Θα μπορούσα να φύγω αύριο έχοντας αφήσει ένα χάδι σε όλους. Το χάδι της ψυχής μου. Σας αγαπώ. Σας αγαπώ όλους, όμορφοι άνθρωποι.

 
 
 
Μουσική επιλογή: Coldplay & Ed Sheeran - Fix You
 

2 σχόλια:

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...