Τρίτη, Ιουνίου 05, 2012

Το καραγκιοζάκι


Τις νύκτιες ώρες, εκείνες λίγο προτού ξαπλώσω στο ντιβάνι μου, εξασκώ την αριθμητική μου σπουδή.

Μετρώ. 


Πάντοτε με την πρόσθεση ξεκινώ. Συν στα χαμόγελα που προκάλεσα και συν στα γέλια των θεατών μες τη διάρκεια της μέρας. Πολλαπλασιάζω την τέρψη μου επί δύο όταν πρόκειται για φιλιά που καρπώθηκα και αγκαλιές. Αφαίρεση κάνω μόνον στις δύστροπες γκριμάτσες, τις ειρωνείες και τους χαρακτηρισμούς που -αλίμονο- μου εξασφάλισα. Διαίρεση στα νεύρα που έδρεψα, διά του έξι παρακαλώ.

Τις νύκτιες ώρες, το καραγκιοζάκι δεν κοιμάται.

Από το ανοιχτό παράθυρο ψάχνω το μονό αστέρι πλάι στο φεγγάρι.

Το φεγγάρι και το αστέρι. Το αστέρι και το φεγγάρι.

Κι όλα τ’ άλλα μαύρος ουρανός.

Το καραγκιοζάκι επιτέλους κοιμάται.
 


Μουσική επιλογή: Stephane Wrembel ~ 1) Big Brother 2) Bistro Fada

20 σχόλια:

  1. Μαγεύει η πένα σου

    Εύχομαι τα αποτελέσματα των μετρήσεων τω νύκτιων ωρών, να είναι γινόμενα ικανοποίησης, γαλήνης και χαμόγελου.
    Για να κυλάει η επόμενη μέρα.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια γεύση φανταστική έχουν τα γραπτά σου εξοικειώνονται με τον αιθέρα
    φιλιά πολλά καλή μου
    πάντα σε θυμάμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα με πρόσθεση να ξεκινούν και να τελειώνουν οι μέρες σου!!
    Άντε και με πολλαπλασιασμό !!

    Να μην χρειάζονται αφαιρέσεις και καθόλου διαιρέσεις !!

    Καλή σου μέρα καναρινί καραγκιοζάκι !!!!
    Μόλις πρόσθεσες ένα χαμόγελο , ευχές και σαμιώτικα χαιρετίσματα από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάπου εκεί στο μοναχικό αστέρι, κάπου στην Αφροδίτη, θα σε περιμένω προσθέτοντας συναισθήματα και αφαιρώντας σκέψεις :)
    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μετράς.. και να προσθέτεις..
    Και πάλι να μετράς.. μήπως λίγη αγάπη ξεχάστηκε και δε μετρήθηκε σωστά.. Μήπως ένα χαμόγελο έπεσε κάτω και το αποτέλεσμα βγει μικρότερο..
    Πρόσθεσε από εμένα τόσα κι άλλα τόσα.. Κι ύστερα πολλαπλασίασέ τα με το δύο.. γιατί είμαι εγώ κι ο άλλος μου εαυτός..
    Και το ξέρεις ότι σ' αγαπάω..
    Και το ξέρω.. το νιώθω ότι σ' αγαπάει κι εκείνος..
    Φιλί κι αγκαλιά από μένα.. κι από εκείνον ένα αναπαίσθητο χάδι..
    Γιατί αγάπη νιώθουμε και δε μπορεί να είναι αλλιώς.

    Καλή σου μέρα όμορφη μικρή.
    j.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δύναμη για όλα όσα συμβαίνουν, δύναμη για όσα αφαιρούνται, δύναμη για να προστεθούν κάποια στιγμή άλλα όμορφα και αγαπημένα. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    καλώς την μου!

    Ήδη πολλαπλασίασες την τέρψη μου επί δύο και κάτι παραπάνω γιατί οι αγκαλιές δεν είναι απλές, είναι γλαρένιες.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ποιώ-ελένη,

    πολλές φορές αναρωτιέμαι, τί να κάνει αυτή η ψυχή...
    Κι εγώ πάντα σε θυμάμαι!
    (αλήθεια, πέρα για πέρα)
    Σ' ευχαριστώ!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aθηνά,

    είναι κάτι αριθμητικές πράξεις που ξεφυτρώνουν από το πουθενά στα ξαφνικά κι είναι τόσο σπαζοκεφαλιές, αμάν - αμάν!

    Για να παρηγοριέμαι, λέω πως χρειάζονται κι αυτές για να ακονίζουν το μυαλό.

    Στα συν εσύ Αθηνούλα μου, κι η χαρά μου ξεχειλώνει!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eva Psarrou,

    τι όμορφο αυτό να το λες!

    Θα ανταμώσουμε εκεί! Με καλή παρέα η πρόσθεση και ο πολλαπλασιαμός τείνουν στο άπειρο!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. j,

    ομορφιά μου, ναι δεν μπορεί να είναι αλλιώς!

    Ένα τραίνο απόσταση είναι η αγάπη μας διαφορά.

    Καλή μου φιλενάδα σε γλυκοφιλώ!
    Σύντομα κι από κοντά να προλάβω να σε χωρά η αγκαλιά μου ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. roadartist,

    ναι καλλιτέχνιδα, πολύ σωστά! Πρωτίστως δύναμη κι ύστερα υπομονή. Στιγμές είναι που έρχονται και φεύγουν κι από εκεί και ύστερα ανακάλεμα του νου.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα μου άρεσαν τα μαθηματικά. Οι αριθμοί δεν κάνουν λάθος. Μπορείς με την δική σου εξίσωση να δεις τελικά πόσο (μπορείς να) αγαπάς. Απλά να ξέρεις ότι μια γεωμετρική πρόοδος σου δίνει το σωστό αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lena_zip,

    φιλενάδα μου δεν είναι που οι αριθμοί κάνουν λάθος, είναι που εγώ δεν ήμουν ποτέ ιδιαίτερα καλή στους λογαριασμούς... (οπότε καταλαβαίνεις το αποτέλεσμα της γεωμετρικής προόδου!)

    Δεν πειράζει, η καλή πρόθεση μετράει, ε ναι!

    Καλό σου βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει η καναρινένια αριθμητική σου, κοριτσάκι. Πάντως, σίγουρα ξεχνάς και διάφορα σκόρπια χαμόγελα (όπως τα μάτια όταν χαμογελάνε) που κερδίζεις χωρίς να το ξέρεις. Τα αξίζεις όλα, Βαϊα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Poet,

    ευχαριστώ κι εκτιμώ πολύ τα καλοσυνάτα σας λόγια!

    Καλό βραδάκι εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. karagiozaki,

    άχου τι καλά που ήρθε στην παρέα ένα ακόμη καραγκιοζάκι! Καλώς όρισες.

    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καναρινακι μου πρόσθεσε πολλα αστέρια και φεγγαρια στον ουρανό σου και δεν θα χρειαστεί να κάνεις ποτέ αφαίρεση....ουτε διαίρεση...μονο προσθέσεις...που να πολλαπλασιάζονται!!!!!... και να σε κάνουν να κελαιδάς.... φιλιααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρούλα - Σμαραγδένια,


    τα πρόσθεσα, μ' ακούς που κελαηδώ; Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια!

    Σε φιλώ κι εγώ, καλό απόγευμα!
    Χαιρετισμούς στον Σμαραγδένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...