Παρασκευή, Μαΐου 11, 2012

Γουστάρω…




1

Me gusta να παθιάζομαι.
Να καταπιάνομαι μέχρι τελικής κοπώσεως.
Με ιδέες. Ανθρώπους. Πράγματα. Συζητήσεις. Ταξίδια.

2

Me gusta να ποδηλατώ κάτω στην μικρή μου πόλη.
Να πίνω τενεκεδάκια μπύρα Kaiser στο Φρούριο.
Να βλέπω τις αποχρώσεις του ήλιου που δύει.
Την ημέρα που αποχωρεί με jeans και πάνινα παπούτσια.
Τη νύχτα που βαδίζει με τακούνια.
Να ανταμώνω. Να με ανταμώνουν.
Καλό αντάμωμα να λέμε. 
 
 
  

 
 3

Me gusta να φορτίζομαι με συναίσθημα.
Κι ύστερα να ξεδίνω.
Γράφοντας. Αναπνέοντας. Φιλώντας.

4

Me gusta «Οι κεραίες της εποχής μας». Τηλεοπτική εκπομπή με τους Μικέλα Χαρτουλάρη και Ανταίο Χρυσοστομίδη. Συνεχώς αλλάζει ώρα και κανάλι μετάδοσης (κάτι που με εκνευρίζει) και κάθε τόσο αναζητώ. Την πετυχαίνω πότε στην Ετ1, πότε στην Νετ και πότε στο Πρίσμα.

5

Me gusta να με αποκοιμίζει ανδρική φωνή.
Μιλώντας μου  ή διαβάζοντας.
Ναι αυτό. Απαλά. Μέχρι να κοιμηθώ.

6 

Me gusta το πικνίκ στην εξοχή. Με εκείνα τα παλιά ψάθινα καλάθια που κουβαλούν μέσα τους πορσελάνινα τσαγερά, μίνι πιατάκια και μαχαιροπίρουνα. Τα σνακ της εκδρομής και το καρό ύφασμα που στρώνεται στο γρασίδι. Να κυλιέμαι σαν οχτάχρονο. Να γελάω τρανταχτά. Να τρώω παγωτό μόκα-μπανάνα και να λερώνομαι. Να δείχνω στους ανθρώπους μου ότι περνώ καλά μαζί τους.

7

Me gusta να αγαπώ, να ερωτεύομαι, να είμαι ευγνώμων, να ζω.
Δίχως αυτά ασφυκτιώ, θλίβομαι, βαριέμαι.

 









 Me gusta που θα πει μ’ αρέσει.


υ.γ.1 Η ανάρτηση αποτελεί απάντηση σε πρόσκληση παιχνιδιού από την Eva Psarrou «7 τυχαία πράγματα για ’μένα». 


Παρεάκι με το παιχνίδι υπήρχε κι ένα βραβείο. 




Ευαγγελία μου, αγαπημένη, νιώθω σαν να έχουμε πιει κάμποσους καλούς καφέδες μαζί. Και τι κάνει έναν καφέ καλό; Η ψιλοκουβεντούλα που στήνεται γύρω από αυτόν. Ευχή μου να ανταμώσουμε κάποτε κι από κοντά. Μου αρέσει η όρεξη για μάθηση που αποπνέεις, η οπτική σου μέσα από το πρίσμα του φακού, και γενικά ο τρόπος που αποτυπώνεσαι.

Σε ευχαριστώ που με τίμησες.  


υ.γ.2 Αποστέλλω το βραβείο σε επτά φίλους του ιστολογίου, μαζί με την πρόσκληση σε παιχνίδι (εάν το επιθυμούν).




 Μουσική επιλογή: 1) Emmy Curl  ~ Mine
2) She & Him ~ Oh boy
3) Sophie Zelmani ~ Vacation & 4) Stay with my heart
 

33 σχόλια:

  1. Me gusta η ψυχή που βρίσκω σε κάθε τι εδώ μέσα, ψυχή φτιαγμένη από απόσταγμα ροδόνερου και στίχους ποιημάτων.
    Me gusta που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που με κάνουν να ονειρεύομαι, με τον τρόπο που σκέφτονται και αισθάνονται, με τον τρόπο που το εκφράζουν.
    Σ' ευχαριστώ που συμμετείχες και που ξαναείδα τη γραφή σου μετά από τόσον καιρό. Χαίρομαι που ήμουν η αφορμή :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν αυτά που σου αρέσουν. Μπράβο σε σένα και μπράβο στην Εύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα, όμορφα πράγματάκια...
    me gusta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μ'αρέσει που περνώ καλά εδώ.. που παρά την ελάχιστη διαδικτυακή επαφή μας σε νιώθω άνθρωπό μου.. :) :)
    ευχαριστώ για την πρόσκληση.. θα εκτεθώ κι εγώ.. μα δυσκολεύομαι στο ποιους να καλέσω.. αυτοί που θα καλούσα έχουν αποχωρήσει από την παρέα.. :) :)
    καλησπερούδια κι απο εδώ.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα παίξω όπως παίζεις κι εσύ.. με αυτά που μου αρέσουν..

    Θα παίξω όμως εδώ.. γιατί η σιωπή έπιασε αράχνες.. κι όπως ξέρεις καταπιάστηκα με άλλες δουλειές και δεν πρόλαβα να την καθαρίσω..

    Και επειδή στη σιωπή αυτό θα έπαιζε τώρα..

    http://www.youtube.com/watch?v=Q-P_SrfejkU

    Μου αρέσει:
    1. Η αγάπη να κρατάει για πάντα.
    2. Να μπορώ να (ανα)γνωρίζω την αγάπη που μου δίνεται.
    3. Να μπορεί η αγάπη που δίνω να (ανα)γνωρίζεται.
    4. Το αρρωστημένο μου συναίσθημα (γιατρός να το γιατρέψει) :)
    5. Να μετρώ τα 28 μέχρι την επόμενη πανσέληνο.. κάθε φορά.
    6. Τα καλοκαιρινά βράδια με άρωμα από αγιόκλημα, νυχτολούλουδο και γιασεμί.
    7. Αυτό που νιώθω μέσα μου.. Το συναίσθημα... και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτελους ...περασα να δώ τι ήταν αυτό το <γουσταρω.....που έβλεπα με την ακρη του ματιού μου..καθε φορα που το βελακι μου...περνούσε απο το καναρινακι...και ενα παιχνίδι ερωτησεων με περίμενε ...τι μου αρέσει;;;;

    1 Να γνωρίζω ανθρώπους με Α κεφαλαίο...
    2 Τα λουλούδια
    3 η γατουλες..
    4 να απολαμβανω ενα καφέ με καλή παρέα...
    5 Να λιώνω μπροστά σε ενα ηλιοβασίλεμα
    6 Να δίνω...
    7 να ονειρευομαι ....ακόμα....!!!

    Αυτα μου αρέσουν μαζι με πολλα αλλα....φιλακια...πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξαναπερνω να σου πώ ότι αφού μενεις θεσσαλονικη....μπορείς να πας να δείς την έκθεση συρταριών ...στην μονή Λαζαριστών...που έφιαξαν οι μπλοκερς του διαδυκτίου...και που γινετε για φιλανθρωπικό σκοπό θα ειναι ανοιχτή μεχρι την 20 του μήνα......φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσο αισιόδοξη ανάρτηση, σε μια τόσο δύσκολη εποχή... Πραγματικά την χάρηκα, και λάτρεψα όλα όσα γουστάρεις!! Είδα και τη jacki που την έχουμε πεθυμήσει :))
    Καλό βράδυ σε όλους, καλό σκ.
    Να είσαι πάντα καλά, να έχεις όσα αγαπάς κ γουστάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καναρινένια
    μ΄αρέσει που σ΄αρέσουν όλα αυτά και είσαι καλοδιάθετη και χαρούμενη και αντικατοπτρίζεται στην γραφή σου !!
    Σου τα εύχομαι όλα αυτά !!
    Καλή σου βδομαδούλα με χαρούμενα καναρινένια τιτιβίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Me gusta απόλυτα ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΕΣ παραπάνω!!

    Me gusta που αγαπάς και βρίσκεις την ουσία στην απλή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!

    Me gusta που ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ πάντα!!

    Me gusta που είσαι τόσο βαθιά ΨΥΧΗ!!

    Me gusta που ανήκεις στους "ΛΙΓΟΥΣ"!!

    Me gusta που δεν είσαι "ΤΣΟΥ ΤΣΟΥ"!!

    Me gusta που είσαι ΦΙΛΗ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι από τις μέρες που το μπλογκ σου μένει ανοιχτό για να γεμίζει το σπίτι μουσική!

    ευχαριστοκαλημεροφιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eva Psarrou,

    στα γυμνασιακά μου χρόνια οι συμμαθητές μου με φώναζαν "φραουλίτσα" γιατί κοκκίνιζα όταν ντρεπόμουν. Αυτό μου θύμησες τώρα...

    Σ' ευχαριστώ που ήσουν η αφορμή! Πραγματικά, απόλαυσα τη διαδικασία.

    Αγαπημένη μου, φιλιά, αγάπες και αγκαλιές πολλές σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Poet,

    μου αρέσει που σας αρέσουν!

    Η υπέροχη Εύα, ναι, κυρίως σε εκείνη τα μπράβο!

    Ευχαριστώ που περάσατε, πάντοτε χαίρομαι όταν σας βλέπω!

    υ.γ. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να προσκαλέσω κι εσάς στα "7 τυχαία πράγματα" αλλά για κάποιο λόγο ντράπηκα-δίστασα να το ζητήσω.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ποντίκι,

    σ' ευχαριστώ!
    Καλή επιτυχία στα δικά σου... είσαι στη σκέψη μου.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. marilia,

    για κάτι τέτοιες όμορφες στιγμές ζούμε. Είσαι κι εσύ τρυφερό κορίτσι, με νιώθεις!

    Καλημερένια, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. koulpa,

    φίλε μου περιμένω να εκτεθείς ακόμη κι αν οι φίλοι σου έχουν αποχωρήσει από την διαδικτυακή παρέα.

    Τα συναισθήματα είναι αμοιβαία!

    Καλησπερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. jacki,

    μου έλειψες! Αλήθεια. Πολύ!

    Σχεδόν, τέσσερα χρόνια blogging... κάποια πράγματα ξέφτισαν στα σημεία, κάποια ξεθώριασαν από την πολύ χρήση, κάποια σκόνταψαν και έπεσαν από το ράφι που τα είχα βάλει.

    Σ' ευχαριστώ που είσαι ακόμη πλάι μου, αληθινή σε όσα μου λες, ακόμη και σε αυτά που δυσκολεύομαι να ακούσω. Είσαι φίλη καρδιάς! Με τίμησες που εμφανίστηκες στο παιχνίδι μου, το εκτιμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. marilise,

    αυτήν ήταν μια σφιχτή αγκαλιά! Έτσι ένιωσα τα λόγια σου! Είθε κάποτε κι από κοντά.

    Ευχαριστώωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρουλα Σμαραγδενια,

    σ' ευχαριστώ που έπαιξες! Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από ένα σμαραγδάκι! Αν έχω καταλάβει καλά, είσαι και κρητικιά, ουυυυ πολύ σε πάω!

    Απ' ότι έχω δει η έκθεση είναι μέχρι τις 25. Ελπίζω αύριο να προλάβω πριν τη δουλειά. Η αλήθεια είναι πως θέλω να πάω, το είχα στα υπόψην. Θα σου πω εντυπώσεις!

    Φιλούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. roadartist,

    δείχνεις το δρόμο καλλιτέχνιδα κι εμείς ακολουθούμε! Σωστά τα λέω! Το jackaki νομίζω έλειψε σε πολλούς, πρέπει να κάνουμε μια μαζική διαμαρτυρία...

    Σ' ευχαριστώ, αφήνεις θετική ενέργεια στη σοφίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aθηνά,

    έχω βάλει και το πινακάκι που μου ζωγράφισες φυλαχτό! Το πρόσεξες, ναι;

    Οι ευχές από ωραίους ανθρώπους πιάνουν! Σ' ευχαριστώ Αθηνούλα μου!

    Φιλούδια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. M@gd@ K@n@r@,

    αχ, τι να πω για σένα κορίτσι μου; Είσαι η έννοια της έκπληξης!

    υ.γ. Το ξέρεις, όμως, ότι η πλαστοπροσωπία είναι ποινικό αδίκημα και τιμωρείται, ε;!! Θα πω στην Ριάνα να φωνάξει το policeάκι της :))

    Και στο τραπέζι... μακαρόνια gkoglies ΦΙΛΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. marilia,

    χαμογελώ μικρή ζουζού και χαίρομαι.

    Φιλούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου αρέσει που σε κάθε από όσα σου αρέσουν σε βλέπω πραγματικά, για πολλά από αυτά έχω εικόνες από εσένα.
    Μου αρέσει που ενώ θυμάμαι πάντα τη γιορτή σου, πάντα σου εύχομαι 2 μέρες μετά τουλάχιστον... Ε να μη σπάει η συνήθεια και το γρουσουζέψουμε.
    Μου αρέσουν τα τραγούδια σου, που απόψε κάθισα ήρεμα και χαλαρά να τα ακούσω, αν και την ανάρτηση τη διάβασα μερικές μέρες πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πραγματι τι θα ηταν η ζωη χωρις τις μικρες αυτες απολαυσεις και τη μαγεια που κρυβεται σε ανυποπτες στιγμες της καθημερινοτητας;
    καλημερουδια μαγικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. lena_zip,

    μου αρέσει που έχεις εικόνες από εμένα στην πραγματική μου ζωή. Τι να μας κάνω που μου πήγες μακριά; Μικρή μου ολανδέζα σε πεθύμησα!

    Καλησπέρα, θα ανταμώσουμε ξανά! Το πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ασωτος γιος,

    χαχα! Πρόσφατα γνώρισα έναν άσωτο υιό. Τριγύρισα λιγάκι στις σελιδούλες σου, αλλά δεν ήσουν εσύ...

    Καλώς ήρθες! Έχει και πορτοκαλάκι του κουταλιού σπιτικό, για όταν ξανάρθεις από τη σοφίτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. apinkdreamer,

    έτσι είναι! Για όσο ακόμη έχουμε την υγεία μας, ας ζούμε τη ζωή με το επίρρημα που της ταιριάζει. Συναρπαστικά!


    Μαγικά φιλιά ανταποδίδω!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...