Τετάρτη, Φεβρουαρίου 01, 2012

η μικρή θυγατέρα
















«Τα όνειρα, πρέπει,
να τα ψιθυρίζεις
να μην ακούγονται».

από την ταινία “Το μέλι”

μη με ρωτήσεις το «Γιατί;»
Δεν ξέρω, ίσως απλά αυτό να είναι το μυστικό.

Άλλο είναι που με καίει.
Έχεις όνειρα μανούλα;

υ.γ. Να ονειρεύεσαι που και που…
















Ήμουν μικρή όταν σύναψα τον πρώτο μου δεσμό.
Με το μελάνι.
Και από τη στιγμή που τα γράμματα άρχισαν να βγάζουν κάποιο νόημα στο μυαλουδάκι μου, τότε ήρθε ο έρωτας.
Ωωω, ναι, ο έρωτας.
Οι λέξεις…

Κι είχα αυτήν την ανάγκη. Να αφήνω μικρά σημειώματα στους αγαπημένους μου.

(κι ακόμη την έχω)

Αύριο θα κατηφορίσω προς το ταχυδρομείο. Δέχονται ακόμη επιστολές με βουλοκέρι;



Μουσική επιλογή: Cœur de Pirate 1) C'était Salement Romantique, 2) Lasso


43 σχόλια:

  1. Δέχονται... και τις προσέχουν γιατί είναι πολύ ξεχωριστές...

    Φιλί.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νάμαι κι εγώ ο ονειροπαρμένος.. :) :)
    καλό μήνα φιλη μου καλή :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα γράμμα με βουλοκέρι θα πρέπει να το φωτογραφήσουν μερικές φορές και να το κάνουν αφίσα στο ταχυδρομείο:-)

    Αυτά τα γράμματα μένουν για πάντα. Δεν είναι υπέροχο;
    Καλό μήνα καναρινένια μου..
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέχονται λέω.. και πόσο θα ήθελα να λάβω κι εγώ ένα.. από αγαπημένα χαμογελαστά πρόσωπα.. Και πόσο θα ήθελα να είμαι μία από τις αγαπημένες..
    Φιλί σου όμορφη μικρή..

    Υ.Γ. Πάλι οι μουσικές σου... αχ!

    J.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια καναρινένια επιστολή σταλμένη με αγάπη είναι πάντα καλοδεχούμενη !!

    Τα όνειρα που σιγοψιθυρίζονται είναι τα πολυτιμότερα και τα φυλάς μες την καρδιά σου για αυτούς που αγαπάς!!

    Κι αν υπάρχουν φορές που λες τα όνειρά σου φωναχτά,
    είναι που ελπίζεις ότι θα βρεθούν και κάποιοι άλλοι να τα ακούσουν κι έτσι να ονειρεύεστε παρέα.
    Σκέφτεσαι έναν κόσμο να συμμετέχει και να μοιράζεται αυτό που αγαπάς !!
    Μετουσιώνεται το όνειρο σε προτροπή για κοινή δράση , σε προσφορά για καλό σκοπό !! Και τ ΄όνειρο γίνεται πραγματικότητα, και γεμίζει χρώματα και χαρίζει χαμόγελα !!

    ….. κι εγώ πρόσφατα από ένα φωνακλούδικο όνειρο , έμαθα ότι μπορώ να χαρίζω πολύχρωμα παιδικά όνειρα και το ευχαριστώ που φώναζε και το άκουσα !!

    Πάντα αφουγκράζομαι τα καναρινένια τιτιβίσματα


    Σαμιώτικους αγαπημένους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεχονται αμε...
    υπαρχουν ακομοι μερικοι "τρελοι" που ανυπομονουν να λαβουν μια τετοια επιστολη...

    σε φιλω με πολυ πολυ αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ τα όνειρα !!!
    Ποτίζουν ελπίδα τον ύπνο μας ...
    Όπως τα σημάδια στο χαρτί στέλνουν ένα ...
    κομάτι απ' την ψυχή μας σ' αγαπημένα πρόσωπα !!!
    Φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άνεμος,

    σ' ευχαριστώ, είναι ωραίο να το ακούω από εσένα που έχεις βιώσει αυτήν μου την ανάγκη...

    Να είσαι καλά επιθυμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. koulpa,

    καλώς τον φίλο μου που μόλις έμαθε για ονειράκια πέρασε να μου χαρίσει τα πιο ωραία μου χαμόγελα.

    Καλό μήνα, ναι! Ωωω... ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Margo,

    με σιγουριά θα πω, πως είναι πράγματι υπέροχο! (Από την δική μου πλευρά της δημιουργικής αποστολής του συναισθήματος).

    Εάν γνώριζα την διεύθυνσή σου, θα μου άρεσε να λάμβανες μια τέτοια επιστολή μου. Με κάθε ειλικρίνεια σου το καταθέτω.

    Σφραγίδας φιλί με βουλοκέρι σου στέλνω αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. J,

    έλα να σου ψιθυρίσω να μην ακουστεί.((((Οι αγαπημένοι μου μετριούνται στην παλάμη του ενός χεριού. Κι εσύ είσαι μία αγαπημένη από αυτούς)))) Και θέλω να το ξέρεις. Περισσότερο, όμως, θέλω να σου το μεταφέρω και ως συναίσθημα μέσα σου.

    Το ταξιδιωτικό μου καναρίνι, ο Ησύχιος, εάν δεν έφθασε ήδη στο περβάζι σου, να το περιμένεις εντός της εβδομάδας. Μπορεί κάποιο όμορφο πτηνό να βρέθηκε στο διάβα του και να χασομέρησε...

    Φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθηνά,

    πόσο με γέμισες με την ερμηνεία σου που δίνεις στα φωνακλούδικα όνειρα! Είσαι τρυφερή όπως και οι πίνακές σου που απολαμβάνω να τους κοιτώ.

    Και ναι, εάν γνώριζα την διεύθυνσή σου μια τέτοια καναρινένια επιστολή με αγάπη, θα σου την έστελνα! Με καρφιτσωμένα πολλά ζεστά χαμόγελα.

    Σ' ευχαριστώ που αφουγκράζεσαι, μόνο να 'ξερες πόση χαρά μου δίνεις.

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. marilia,

    σ' ευχαριστώ για το χαμόγελο!
    Ανταποδίδω γλυκό κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑΪΑΔΑ,

    εσένα νεραϊδούλα, δεν θα σου την στείλω. Θέλω να σου την δώσω από κοντά! Να έχουμε άλλο έναν λόγο για να ανταμώσουμε, ναι;

    Άντε και να σε χαρώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Side21,

    χαμογελώ στην ευαισθησία σου.

    Πόσο μα πόσο σωστά με αντιλαμβάνεσαι. Σ' ευχαριστώ για αυτό!

    Σε ασπάζομαι εγκάρδια, να είσαι καλά επιθυμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαριτωμένο και νοσταλγικό.

    Ακόμα να έρθει ο ταχυδρόμος; !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακόμα εχω φυλαγμένα κιτρινισμένα γραμματα...χωρίς βουλοκέρι όμως τα κρατώ .. γιατί ειναι σκέψεις και λογια αγαπημένων ανθρώπων...και τα φυλάω...δεν θελω να τα πεταξω..θα ειναι σαν να πετώ τις αναμνήσεις μου... να εισαι καλά που μου τα θύμησες...πρωτα με τα ταχυρομεια ήταν πιο όμορφα...οι επιστολές....ειχαν επάνω τα ίχνη των αθρώπων που τα έγραφαν... τα χαμόγελα τους ή το κλαμα τους... όλα τα συναισθήματα σε ένα γράμμα!!!!....φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Poet,

    σ' ευχαριστώ πολύ!

    Ίσως δε γνωρίζει την διεύθυνση γι' αυτό να αργεί τόσο να φανεί.

    Καλό ξημέρωμα με εγκάρδιους ασπασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρούλα Σμαραγδένια,

    ναι, πράγματι! Πρώτα με τα ταχυδρομεία ήταν πιο όμορφα. Και η γλυκιά αναμονή της παραλαβής ενός γράμματος... Καλή και η τεχνολογία μα ωραίος εκείνος ο καιρός.

    Σε ευχαριστώ που πέρασες! Να μου ξανάρθεις. Σε φιλώ κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!
    Σιγουρα αυτα τα γραμματα τα ομορφα κλεισμενα με βουλοκερι τα περιμενουμε ολοι γιατι ειναι γραμματα καρδιας.Να εισαι παντα καλά φιλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο όμορφη παραφωνία ακούγονται και διαβάζονται, ετούτες οι γραμμές, μέσα στο βουητό και τις κακόφωνες ρίμες του σήμερα! 'Ερωτας και αγάπη κλεισμένα καλά με βουλοκέρι, αιώνια!
    Καλημέρα.... όμορφα να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εύχομαι νάναι όμορφη τούτη η άνοιξη και να την γευτείς με όλη σου την ψυχή σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σήμερα γιορτάζουν τα Βαϊα !!!
    Δέξου τις πιο θερμές ευχές μου ...
    Αν γιορτάζεις !!!
    Αν όχι και πάλι εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ...
    Έτσι κι αλλιώς οι ονειροπαρμένοι
    καναρινένια γιορτάζουν συνεχώς !!!
    Φιλιά Αιγαιοπελαγίτικα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό Πάσχα, καναρινάκι! Να ομορφοπετάς! ;)

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, Βαϊα μου, με πολλή αγάπη. Δεν τη βλέπεις φυσικά γιατί αυτή είναι για μαγική επιστολή ευχών σε χρώμα καναρινί με κόκκινο βουλοκέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καναρινένια μου πέρασα για ευχές και όχι μόνο..
    Ξεκινώ με τις ευχές.. Καλή Ανάσταση, με αγάπη και γλύκα στη ψυχή...

    Συνεχίζω με την πρόκληση.. γράμμα με βουλικέρι; Με βάζεις σε πειρασμό, όχι μόνο για το βουλοκέρι αλλά και για τα λόγια τα καναρινένια!!!! :-)
    Πάντως για την ιστορία, τα Χριστούγεννα πήρα δώρο στον εαυτό μου ένα κονδυλοφόρο;-)

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σ' ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς.. Αν έχεις όρεξη, υπάρχει βραβειάκι και αφορμή για παιχνίδι που σε περιμένουν, μαζί με την αγάπη μου - πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καναρινένια σου χω ήδη έτοιμη την αγαπημένη σου φράση, έλα να την πάρεις , ζωγραφισμένη με πολλή φιλική αγάπη και εκτίμηση !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ελπίζω να εισαι καλά..Καναρινενια.. ....να περνάς καλά φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το blog μας είναι το άλλο μας....σπίτι. Είναι κρίμα να το εγκαταλείπουμε. Καιρός να μπεις μέσα πάλι, ν'ανοίξεις τα παράθυρα να γεμίσει άνοιξη και φως. Θα σε πάρει μαζί του και θα σε απογειώσει. Δοκίμασε....! Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    σε ευχαριστώ για τις ευχές σου φίλε μου! Πέρασαν και οι αποκριες, πέρασε και η καθαρά Δευτέρα, πέρασε και η γιορτή μου, πάει και το Πάσχα και η Πρωτομαγιά μαζί, κι εγώωω... πουθενά!

    Χα! Φίλε μου σ'ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς!

    Καλησμερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γιώτα,

    εεε; δεν είναι όμορφο να φαλτσάρει κανείς σήμερα; Έτσι νομίζω κι εγώ! Ναι τα γράμματα με βουλοκέρι σφραγίζει το "σε νοιάζομαι..."

    Καλημερένια φίλη μου, μετά από καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. marilise,

    την γεύομαι την άνοιξη γλυκιά μου! Εισπνέω ανοιξιάτικες μυρουδιές και δεν τις χορταίνω. Όπως ένας άρρωστος μετά από αναπνευστική υποστήριξη οξυγόνου.

    Καλημερένια σου, να μου καλοπερνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Side21,

    ναι καλέ μου φίλε! Γιόρταζα! Σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες και που άφησες τις αναστάσιμες ευχές σου!
    Ωχ, κι εγώ που νόμιζα πως έκρυβα καλά τα μυστικά των καναρινένια ονειροπαρμένων... Σσσς μην με μαρτυρίσεις.

    Σε ασπάζομαι εγκάρδια φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. marilia,

    κοριτσάκι μου πάει κι ο Μάης...
    Να ευχηθώ καλό καλοκαιράκι, ναι;

    Φιλούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Poet,

    ξέρετε πάντα να με συγκινείτε. Εύχομαι σύντομη συνάντηση σε μια επόμενή σας παρουσιάση βιβλίου. Να σας ακουμπήσω εκεί την εκτίμησή μου σφραγισμένη σε κιτρινισμένο χαρτί και κόκκινο βουλοκέρι.

    Καλή σας ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Margo,

    αγαπημένη, να μου στείλεις σε μέιλ την διεύθυνσή σου. Θα ανταποκριθώ με εκείνη την χαρά του ενθουσιασμού.

    Δεν είχα καμία αμφιβολία ως προς το χριστουγεννιάτικο δώρο. Ξέρεις να κάνεις ποιοτικές επιλογές σε κάθετί σου. Όπως ένας προσωπικός κονδυλοφόρος. Να ξεκλέβεις χρόνο, να τον χρησιμοποιείς, να μαγεύεσαι.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Eva Psarrou

    νιώθω την αγάπη σου, την εκτιμώ και προσπαθώ το κατά δύναμην να νιώθεις την ανταπόδοσή μου.

    Ανταποκρίθηκα και απόλαυσα το παιχνίδι-πρόσκληση.

    Πολλά γλυκά δροσερά φιλιά αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αθηνά,

    την καρφίτσωσα κιόλας στο "πέτο" του ιστολογίου μου. Κοσμεί την σελιδούλα μου. Είσαι καλλιτέχνιδα και πρέπει όπωσδήποτε να συνεργαστούμε κάποτε :)

    Γλυκοφιλώ σε, καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρούλα Σμαραγδένια,

    δόξα τω Θεώ! Είμαι καλά. Σε ευχαριστώ που πέρασες. Εάν το επιθυμείς σου έχω βραβειάκι και πρόσκληση σε παιχνίδι.


    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ginger,

    καλώς όρισες!
    Γλυκό του κουταλιού πορτοκαλάκι έχω στην σοφίτα μου να σε τρατάρω. Να περνάς από εδώ όποτε το νιώθεις.

    υ.γ. Άνοιξα και τα παράθυρα, μπήκε φρέκος ανοιξιάτικος αέρας!

    Το κάνω και στα κρυφά... ενίοτε απολαμβάνω και την σιωπή...

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...