Τρίτη, Απριλίου 19, 2011

Laoise
















Κι ήταν ακριβώς αυτή η πρώτη εικόνα που του ερχόταν στο νου όταν συλλάβιζε το όνομά της. Η εικόνα με τις καροτί, αναμαλλιασμένες από τον ύπνο, μπούκλες της και το σμαραγδένιο μονοπάτι των ματιών της.


Ήταν ένα άγουρο ακόμη θηλυκό, κι αυτό τον συγκλόνιζε. Ήταν ένα θηλυκό ακατέργαστο κι άγριο. Αλλιώτικο από εκείνα τα ξεβγαλμένα της μεγαλούπολης. Από εκείνα με τα έντονα φτιασιδωμένα πρόσωπα και τα στενά μικροσκοπικά ρούχα, με τα ψηλοτάκουνα και τα στιλιζαρισμένα μαλλιά. Δε λέω, ήταν και η Laoise προκλητική, αλλά μ’ έναν ολότελα διαφορετικό τρόπο. Προκλητική, μες την αθωότητά της. Αθώα προκλητική, ή αν αλλιώς το θες, προκλητικά αθώα.


Ζωντανή και φρέσκια. Το γέλιο της σε γαργαλούσε να γελάσεις μαζί της. Η χαρά της παρέσερνε και τη δική σου να δραπετεύσει από το σκοτεινό υπόγειό της. Αλλά είχε κι ένα πείσμα Θεέ μου. «Αμάν αυτό το πείσμα σου κυρά μου» της φώναζε καμιά φορά η Φιλίτσα σαν αγανακτούσε. Τη μια μέρα φορούσε φαρδιά φορέματα με μοτίβα λουλουδιών και την άλλη καρό φουστάνια. Περπατούσε ξυπόλητη, ή πότε-πότε φορώντας πολύχρωμα σοσόνια. Και παρότι το μόνο ακάλυπτο σημείο αποτελούσαν οι γυμνές της γάμπες, γινόταν τόσο θελκτικό αυτό το θηλυκό. Αχ, πόσο θελκτικό γινόταν.


-Εγώ ποθώ αυτό που δεν αφήνεις να δουν οι άλλοι.

[…ήχος από ανάσα κοντά στο αυτί της]

-Εγώ ποθώ…

[…μουγκρίζει]

-…την αγουρίδα σου.


Φυσά κρύο αεράκι. Στην ατμόσφαιρα υγρασία. Φέρνει στη σκέψη του εκείνο το άγουρο θηλυκό στην επαρχιακή σοφίτα. «Ααχ…» του ξεφεύγει ένας μικρός αναστεναγμός, «καροτί μου…». Αγουρίδα είναι η γεύση του στο στόμα. Περνά τα δάχτυλά του στο πιαστράκι των μαλλιών της και το αφαιρεί. Μικρές-μικρές καροτί μπούκλες πετάγονται ατίθασες κρύβοντας το λευκό λαιμό της.













Καλό κι ευλογημένο Πάσχα ~ Ανάσταση στις ψυχές μας !





υ.γ. 1 Ένα μικρό απόσπασμα από κάτι που χρόνο με το χρόνο τοκίζεται, να γίνει το χρέος μεγάλο απέναντι στην συγγραφή …

υ.γ. 2 Φυλαχτό ΣοΥ, για τον άγουρο καιρό που ζεις μαζί μου.

Μουσική επιλογή: 1) Jan Peerce ~ Love makes the world go round

2) Anna Maria Alberghetti ~ Tribute











44 σχόλια:

  1. ωωωω καιρό έχω να σε δω.. :) :)
    χρονια πολλά καλή μου φίλη.. και με το καλό η ανάσταση για όλους.. :) :)
    την καλημέρα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσο χάρηκα που σε συνάντησα , πέρασα να σου ευχηθώ να έχετε μια καλή και αληθινή Ανάσταση , υγεία και χαρά με όλη μου την αγάπη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν σταγόνα δροσερή σε άνυδρο σημείο,έπεσε η όμορφή σου ανάρτηση!Καλή ανάσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφιά παντού..
    καλώς σε βρήκα και πάλι

    καλή ανάσταση να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koulpa,

    τι ωραία και πολλά χαμόγελα που μου αφήνεις!!! Φίλε μου σ' ευχαριστώ που πέρασες, δεν σε λησμόνησα. Καλή Ανάσταση!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. marilise,

    χαμογελώ σου! Κι εγώ χαίρομαι με το αντάμωμά μας και τις ευχές σου τις κρατώ, τις θέλω, τις χρειάζομαι.

    Καλή κι ευλογημένη Ανάσταση. Σε γλυκοφιλώ!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. agrampelli,

    με την καλοσύνη και τον γλυκό λόγο στα χείλη σου, σ' ευχαριστώ! Χαίρομαι αν σου άρεσε, ένα απόσπασμα μικρό από κάτι μεγάλο... εν καιρώ ελπίζω να ολοκληρωθεί και να σας το παρουσιάσω.

    Καλή ανάσταση! Γλυκά φιλιά!
    Την καλημερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. diage,

    χάθηκες ιππότη, αρκεί να ήταν δημιουργική κι εύθυμη η αποχή σου κι όχι κάτι δυσάρεστο ή σοβαρό.

    Καλώς ανταμώσαμε. Καλή Ανάσταση!
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. apinkdreamer,

    είθε όλοι μας να έχουμε καλή Ανάσταση!

    Σε φιλώ, σου χαμογελώ και την καλημερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έκατσα στον υπολογιστή για εκείνο το παραμύθι που σου έλεγα.
    Είσαι...
    Χαρά μου που μπήκα εδώ μέσα.
    Καροτιές ή καστανές οι μπούκλες θα πέσουν και θα καλύψουν το λαιμό.. λευκό ή πιο μελαμψό.
    Λατρεύω τη γραφή σου καναρινένια μου.
    Σαν το κελάηδασμα του καναρινιού μου που καιρό έχω να ακούσω..
    Ησύχιος θέλει να μου γίνει..
    Μα εσύ μου θυμίζεις πόσο ζωντανή πρέπει να νιώθω ΠαΝτΑ.

    Σε ευχαριστώ..

    Υ.Γ. Και οι μουσικές σου.. μ' έχουν καταστρέψει.

    Φιλί σου γλυκό.. από εδώ μέχρι εκεί.

    ;)

    j

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο το μικρό απόσπασμα με καναρινένια γραφή ,
    αξιόλογη επένδυση χρόνου , σκέψης, γραφής,
    ελπίζουμε κάποια μέρα την μεταφορά του κεφαλαίου σε πολυσέλιδο βιβλιαράκι!!

    Ευχές για καλή ανάσταση και όμορφες μέρες με υγεία , αγάπη και χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο και γλυκό πρόκειται να εκδοθεί δουλειά σου καναρινένια μου; Θα χαρώ πολύ.. το αξίζεις!

    Καλή Ανάσταση όπως την νιώθεις και την αποζητάς..
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ήρθε η Άνοιξη
    το κατάλαβα ...
    Επέστρεψες σαν τα χελιδονάκια !!!
    Βλέπω πως ξοδεύεις όμως δημιουργικά
    το χρόνο σου τα βράδυα του χειμώνα
    περιμένω να ιδώ τα αποτελέσματα ...
    Για την ώρα ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ εύχομαι
    με υγεία, χαρά, αγάπη και δημιουργία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. j,

    γλυκιά κι αγαπημένη εν αρχή Χριστός Ανέστη! Χαίρομαι ιδιαίτερα γι' αυτό το ζωντανή και η θετική σου στάση απέναντι στη γραφή με βοηθάει ξέρεις για το ένα βήμα παρακάτω.

    Σ' ευχαριστώ, είσαι κι εσύ μια "Laoise" και σου έχω συμπάθεια βλέπεις!

    Ο Ησύχιος στέλνει κελαηδιστούς χαιρετισμούς στο Νιόνιο και τον καλεί στα Τρίκαλα για καφέ, έτσι λέει...

    Όποτε βρείτε χρόνο πάρε το κανάριόν σου και το χαμογελαστό "μπαλόνι που δεν μαλώνει" κι ελάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ποιώ - ελένη,

    ποιήτριά μου Χριστός Ανέστη! Πολύ χαίρομαι με την επίσκεψή σου εδώ.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αθηνά,

    γλυκό το αεράκι σου και ακουμπά άρωμα στην σοφίτα μου εδώ.
    Όσο για αυτά που λες για το βιβλιαράκι με συγκινείς.

    Σε γλυκοφιλώ, Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Margo,

    οψόμεθα, είναι πολύ νωρίς για να μπορώ να σας πω κάτι με σιγουριά. Και μόνο ο ζεστός σου λόγος μου αρκεί.

    Χριστός Ανέστη γλυκιά μου, σε φιλώ καναρινίστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Sidepa21,

    φίλε μου πόσο χαίρομαι που σε ανταμώνω! Σταγόνες δροσιάς οι κουβέντες σου! Να είσαι πάντοτε καλά!

    (Σαν τα χελιδονάκια ναι! μου άρεσε αυτό).

    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Asteri,

    Αληθώς Ανέστη και Χρόνια Πολλά!
    Να βρίσκεσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βαϊα, τι βλέπω, έχεις μεταναστεύσει στα ωραία Τρίκαλα; Γιαυτό σε χάσαμε; Τις βόλτες σου τώρα δίπλα στον Ληθαίο ποταμό;

    Χαριτωμένο το κορίτσι, χαριτωμένο και το κείμενό σου, περίπου όσο κι εσύ. Χρόνια πολλά, καλή μου, με κάθε χαρά και εκπλήρωση. Πάντα με το γλυκό χαμόγελό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Poet,

    με κάνεις και χαμογελώ, γιατί πράγματι σα μικρή μετανάστευση μιάζει κάθε φορά που μαζεύω τα συμπράγκαλά μου, μπαγκάζια και μπαγκαζάκια για να περάσω τις περιόδους των μεγάλων εορτών Χριστούγεννα και Πάσχα, στο πατρικό μου με τους δικούς μου. Μετά "ξανά μανά" κι από την αρχή ο δρόμος της επιστροφής για την Θεσσαλονίκη.

    Για όσο απομένει... μπορείτε να έρθετε ποιητή να σας περιηγήσω εδώ στα μέρη μου, έχει όμορφες συνοικίες, το Βαρούσι, τα μανάβικα ... κι ο Ληθαίος παραμένει πάντοτε το ωραίο κομμάτι που χωρίζει την πόλη στο μέσο.

    Κι εσείς ποιητή όλων μας, πάντοτε με την ευγένειά σας, με συγκινείτε. Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρα από το τρυφερό κείμενο... προσωπικά χάρηκα και το γλάρο στην τελευταία φωτο
    ;-)))

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τις καλύτερες ευχές μου για σένα και τους αγαπημένους σου! Χρόνια πολλά και καλά καναρινένια μας :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη!
    Πολύ όμορφο, πολύ ιδιαίτερο και με νεύρο γνησιότητας το κείμενό σου..διψάει κανείς για τη συνέχεια..
    Γράφεις Εξαιρετικά!

    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΑΦΦΗΣΕΙΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙΣ FACEBOOK;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη καλή μου και Καλό Μήνα!!!
    Καλή Πρωτομαγιά να έχετε!!!
    Γιατί χάθηκες??? Μας λείπεις...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά! :)
    Με το καλό το... κεφάλαιο να μεγαλώσει τόσο που να χωρτάσει πολύ πολύ κόσμο! ;)

    σνουποφιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά και καλο μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καναρινένια μου

    Επέστρεψα μετά από πολύ καιρό... ζητώ συγγνώμη για την απουσία επικοινωνίας.... ήταν πολλά και πολύ δύσκολα αυτά που μεσολάβησαν... δεν μπορούσα να μιλήσω... τώρα όμως είναι όλα διαφορετικά... είμαι σίγουρη ότι αυτή η απόκοσμη πλευρά σου με καταλαβαίνει και δε μου κακιώνει για το διάστημα της απουσίας.

    Όταν άνοιξα ξανά το κίτρινο παράθυρο του μπλόγκ σου, με πλημμύρισε η γνωστή δαντελένια δροσιά σου. Πάντα θα θελα να μαι τόσο μικρή και τόσο αθώα, όσο το κορίτσι που περιγράφεις. Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
    Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)
    Xαιρομαι που εισαι καλα και περασες.Ευχαριστω και μη χανεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, κορίτσι με το καναρινί φόρεμα. Γνωρίζω τα Τρίκαλα και τα αγαπώ. Τη δεκαετία του 1990 πήγαινα τακτικά στην ωραία πόλη σας για την εσωτερική οργάνωση της εταιρίας Κλιάφα. Πολύ συμπαθητικοί και αξιόλογοι άνθρωποι με έμπρακτη αγάπη για την πόλη σας. Έχω διαβάσει μάλιστα τα βιβλία της Μαρούλας Κλιάφα «Από τον Σεϊφουλάχ ως τον Τσιτσάνη» - η ιστορία της πόλης από τις δημοσιεύσεις στις εφημερίδες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    φοβάμαι πως θα σε απογοητεύσω... δεν είναι γλάρος καλή μου άλλα όλες τους πάπιες, σκερτσόζες μάλιστα ε;!

    Σε φιλώ και σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρεγγίνα,

    σε ευχαριστώ! Και χαίρομαι που απολαμβάνω το ίδιο νεύρο και στην δική σου γραφή.

    Φιλιά καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. JK O SKROUTZAKOS,

    σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς και για τις τακτικές σου επισκέψεις! Δεν χρησιμοποιώ FACEBOOK, με δυσκολία βρίσκω χρόνο να περνώ στα σπιτάκια σας εδώ του ιστολογίου.

    Καλό καλοκαιράκι τώρα πια, με καρπούζινα χαμόγελα σε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. painter,

    μου λείπετε κι η εμένα, να περνάω από τα σπιτάκια σας , να μαθαίνω νέα σας. Προσπαθώ στον ελάχιστο χρόνο να ρίχνω μια κλεφτή ματιά. Ελπίζω να επανέλθω δυναμικά κάποια στιγμή.

    Σε γλυκοφιλώ, καλό καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. marilia,

    σε ευχαριστώ γλυκό μου κορίτσι!
    Σε χιλιοφιλώ καλο καλοκαιράκι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. pandora,

    με εσένα συνέβη το εξής κορίτσι μου. Ώρε-ώρες σκέφτεσαι κάποιους ανθρώπους χωρίς να του έχεις γνωρίσει σε πραγματικό χρόνο, αλλά σε ουσιαστικό κι ας είναι μέσα από εδώ. Πολλές φορές πήγε η σκέψη μου σε εσένα, αν είσαι καλά, ήθελα πραγματικά να μάθω νέα σου κι ευχόμουν για το καλύτερο... για αυτά τα δύσκολα που ανησυχούσα πως είχαν έρθει.

    Κανένα κάκιωμα από μέρους μου, αντιθέτως μεγάλη χαρά που σε ξανανταμώνω. Αρκετοί από εμάς νιώθουμε την ανάγκη απομόνωσης, αυτό που μου σχηματίζει χαμόγελα στην καρδιά είναι πως, από την στιγμή που θέλησες να ανοίξεις τα παραθυρόφυλλά σου έριξες μια ματιά και στο καναρίνι μου.

    Σε ευχαριστώ!
    Σε γλυκοφιλώ κι αγκαλιές πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Poet,

    θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να κάνω μια ανάρτηση για τα ωραία Τρίκαλα! Για τα μέρη που αξίζει κανείς να επισκεφθεί, για την ιστορία τους. Πράγματι, η Μαρούλα Κλιάφα είναι αξιόλογη όσον αφορά το συγγραφικό της έργο, αλλά και την αγάπη που δείχνει για τον τόπο μας.

    Και φυσικά, δεν μπορώ να πιω άλλη πορτοκαλάδα από "Κλιάφα"!

    Αφου μου δίνεται η ευκαιρία θα αναφερθώ και στο κέντρο ιστορίας και πολιτσιμού που έχουν διαμορφώσει.

    Αίθουσα τοπικής ιστορίας
    Μέσα από σύντομα κείμενα, φωτογραφίες, χειρόγραφα και μικροαντικείμενα της καθημερινής ζωής ιστορείται η πρόσφατη ιστορία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.

    Αίθουσα εταιρείας Κλιάφα
    Μέσα από φωτογραφίες, σχεδιαγράμματα, επιστολές, διαφημίσεις αλλά και μικροσυσκευές ο επισκέπτης γνωρίζει την ιστορία της εταιρείας και τις συνθήκες εργασίας από το 1926 ως το 2003.

    Παραδοσιακό Τυπογραφείο
    Στο χώρο δεσπόζει ένα μεγάλο πιεστήριο και οι κάσες με τα τυπογραφικά στοιχεία. Στους τοίχους αναρτημένα πρωτοσέλιδα τρικαλινών εφημερίδων, φωτογραφίες δημοσιογράφων και τυπογράφων και μια συλλογή από παρτιτούρες.

    Αίθουσα εκθέσεως συσκευασίας αεριούχων ποτών
    Πρόκειται για μια έκθεση μοναδική στην Ελλάδα. Περιλαμβάνει μια πλούσια συλλογή από πώματα και ετικέτες μπουκαλιών από όλο τον κόσμο.

    Το παλαιό μηχανοστάσιο
    Διατηρήθηκε όπως ακριβώς ήταν στη δεκαετία του 50 και λειτουργεί ως βιομηχανικό μουσείο.

    Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων
    Πρόκειται για ένα όμορφο αισθητικά χώρο 120 θέσεων που διαθέτει όλα τα σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα και χρησιμοποιείται για πολιτιστικές εκδηλώσεις.

    Παιδική & Εφηβική Βιβλιοθήκη
    Σε ένα εντυπωσιακό χώρο, λόγω της πρωτότυπης διακόσμησης, λειτουργεί η βιβλιοθήκη του οργανισμού Παιδικών & Εφηβικών Βιβλιοθηκών όπου, κάθε απόγευμα, φιλοξενεί δεκάδες παιδιά και νέους.
    Διαθέτει έξι χιλιάδες επιλεγμένα βιβλία, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ένα μικρό αμφιθέατρο για προβολή διαφανειών και βίντεο.

    Αρχείο εφημερίδων
    Το Κέντρο διαθέτει σε μικροφίλμ αρχείο θεσσαλικών εφημερίδων από το 1883 ως το 1970 προσιτό στους μελετητές.

    Ώρες Λειτουργίας
    Κέντρο Τρίτη έως και Σάββατο 10-1 το πρωί & 5-8 το απόγευμα

    Βιβλιοθήκη Τρίτη έως και Σάββατο 3-8 το απόγευμα.


    υ.γ Με συγχωρείς για το σχόλιο "σεντόνι" , θαρρώ όμως πως άξιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...