Κυριακή, Οκτωβρίου 24, 2010

Έρωτας δεμένος σε βελούδο

Και τώρα τι ;











Ακόμη να λύσει τις κουρτίνες … ;


-Νιώθω και κάτι ακόμη τώρα ... την καρδούλα σου ... την νιώθω πάνω μου...
-Γρήγορος χτύπος, ανάστατος
-Σου φτάνει αυτό; ή πρέπει μόνο να την ακούω...
-Και να την νιώθεις πάνω σου θέλω, και να μεταφράζεις τους χτύπους σε λέξεις.
-τικ ((μου λείπεις)) τακ ((σε αγαπάω)) καλά μεταφράζω...;
- Ολόσωστα.! Έτσι.!
-Δεν θα σε ρωτήσω αν είσαι καλά... θα είναι ηλίθια η ερώτηση...
-Ναι, μη ρωτήσεις. Ούτε εγώ θα ρωτήσω για σένα.
.-Ναι... θα γίνεις και ’συ ηλίθια αν το κάνεις.


~ . . . ~
La la la
~ . . . ~

Μουσική επιλογή: Norah Jones ~ Cold cold heart

32 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλως ηρθες παλι στην μπλογκογειτονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωντανή ! Τη νιώθω αυτή την αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωωω!! τι κάνεις φίλη μου; (ε ναι μπορώ να κάνω μια χαζή ερώτηση μετά τοσο καιρό).. :):)
    να είσαι καλά την καληνύχτα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι δύσκολο να μεταφράσεις τους χτύπους μιας καρδιάς σαν τους νιώθεις.

    Με γλύκανες απόψε.

    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. La la la μέχρι εδώ έφτασε το τραγούδι σας:)

    Να είσαι, να είσαστε τόσο καλά, πάντα!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μη ρωτάς, κοριτσάκι!
    Τραγούδα μόνο!!!

    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσόρισες πάλι στη μπλογκογειτονιά μας... Μας έλειψες!!!
    Εσύ και οι τρυφερές αναρτήσεις σου, να, σαν αυτή!!!

    Καλημερούδια, καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το τικ-τακ είτε ειναι του ρολογιού, είτε της καρδιάς, στο τέλος κρύβει πάντα μια ωρολογιακή βόμβα που μας συνταράσσει.

    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. JK O SKROUTZAKOS,

    χμ... τρυφερή; Χαίρομαι που την ένιωσες έτσι! Καλή εβδομάδα και σε εσένα φιλαράκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. a pink dreamer,

    σε ευχαριστώ γλυκειά μου! Έλα κοντά να σου πω κάτι, σσσςς μην μας ακούσουν... δεν είχα φύγει, σιωπούσα μόνο.

    Καλησπερένια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΚΠΕΣΩΝ_ΑΓΓΕΛΟΣ,

    εσύ πάλι γιατί έπεσες; (Σε πειράζω, ναι;) Ζωντανή τη νιώθω κι εγώ! Με την προσθήκη ενός "αλλά..."

    Καλώς όρισες! Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. koulpa,

    καλέ μου φίλε! Καθόλου χαζή ερώτηση, αλλά μ' αρέσει τόοοοσο ο τρόπος που την θέτεις.

    Η απάντηση τώρα. Βάζω χρώμα στο καναρίνι μου.

    Να είσαι υπέροχα, την καλησπερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lena_zip,

    και να που με μετέφρασες! Έτσι, κι εγώ, βουτούσα την πένα μου στο μελάνι της γλύκας.

    Κοπελούδα μου πάντοτε όμορφα τα λόγια σου. Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Margo,

    τώρα τι να πω γλυκιά μου, εε; Τι να πω; Δεν έχω να πω...

    Σε φιλώ πολύ πολύ ζεστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ,

    Ναι, δεν ρωτώ. Τραγουδώ μόνο...

    "Why can't I free his doubtful mind
    And melt his cold cold heart"

    ~ . . . ~

    La la la…

    ~ . . . ~

    Κι από εμένα, αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. painter,

    γλυκομίλητή μου, καλώς σας βρήκα! Αποτραβήχτηκα λιγάκι χωρίς να έχω φύγει.

    Να είναι η εβδομάδα σου έτσι τρυφερή όπως και τα λόγια που μου άφησες.
    Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Scorpios,

    κι αλίμονο αν δεν ήταν έτσι, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη.

    Στέλνω και τα δικά μου φιλιά για ένα όμορφο απόγευμα. Καλησπερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να μη ρωτάς..

    μόνο να αφουγκράζεσαι..

    και θα πάρεις τις όποιες απαντήσεις..

    που θα είναι και αδιαμφισβήτητες...

    πολλά πολλά φιλιά
    κι αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. anima,

    κι είν' ο καιρός χαλεπός! Και δη, κυρίως για τις ερωτήσεις που χρειάζονται αδιαμφισβήτητες απαντήσεις.

    Και,
    ωωω... καλώς την μου με τα φιλιά! Ψυχεδελική μου, αγκαλιά αερόστατο να φτάσει ως εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μετάφραση ;;;
    Σελίδες ολόκληρες ...
    ξεχειλισμένες με συναισθήματα ...
    Απλά και μόνο ανάσες και χτύποι ...
    Ιστορίες αγάπης διηγιούνται !!!
    Νά σαι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. marilia,

    κορίτσι μου γλυκό πολλά χαμόγελα και σε 'σένα. Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Side21,

    φίλε μου αγαπημένε, ο καθένας βρίσκει την δική του μετάφραση πίσω από τους εκάστοτε διαλόγους. Ανάλογα με την ψυχική του κατάσταση και διάθεση. Τα δικά σου μάτια κρύβουν αγάπη κι έτσι "Ιστορίες αγάπης διηγιούνται !!!" μετέφρασες. Σε ευχαριστώ, να μεταφράζεις πάντοτε τόσο ζεστά, τόσο όμορφα.

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια έφοδο στους χτύπους
    της καρδιάς
    έκανες κορίτσι μου
    και μια ιεροτελεστία
    στο άλικο σώμα του έρωτα
    Χάρηκα πολύ την επανεμφάνιση σου
    μη μας αργείς

    πολλά φιλιά κι αγάπες κούκλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακόμη κι αν λύσεις τις κουρτίνες πάλι θα μείνει ανοιχτή η καρδιά να μπορεί να δίνει και ν αντέχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. JK o SKROUTZAKOS,

    πολύ όμορφες πάντοτε οι ευχές σου. Με λιγότερο άγχος, το εύχομαι κι εγώ για σένα. Να είσαι καλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρεγγίνα,

    η καρδιά έχει πάντα τον τρόπο της να επουλώνει και να επουλώνεται κι ίσως έτσι πρέπει κι όχι αλλιώς.
    Να βρίσκεσαι όμορφα, καλό βραδάκι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ποιώ-ελένη,

    και πράγματι στο τικ τακ της καρδιάς, του παρόντος, του παρελθόντος και του μέλλοντος.
    Αγαπημένηι μου, σε ευχαριστώ, να μου βρίσκεσαι καλά!

    Καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...