Τρίτη, Νοεμβρίου 16, 2010

Μουσικό κουτί.















Έλεγε πάντοτε ευχαριστώ, τακτικά ορίστε, ενώ με το κεφάλι της συγκατένευε ειλικρινώς στο παρακαλώ.

Μιλούσε με το κορμί της, δεν ανοιγόκλεινε μονάχα το στόμα. Όταν αγκάλιαζε ήταν ασφυκτικά. Κι όταν χαμογελούσε ήταν φαρδιά.

Κι ήταν λες και ξύπνησε από παλιά εποχή . . .

Την είδα πριν λίγο καιρό φευγαλέα. Σ’ ένα κομμάτι καθρέφτη. Κι ήθελα να της πω «μου έλειψες…» και της το ’πα.






Μουσική επένδυση: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος ~ Μουσικό Κουτί



49 σχόλια:

  1. και το χαμόγελο έγινε ακόμα πιο φαρδύ..

    πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λείπουμε και βρισκόμαστε
    από τους γύρω μας
    από τους εαυτούς μας
    κι ίσως το δευτερόλεπτο που χάνουμε
    να είναι αυτό που να μας βγάζει από μέσα μας
    το παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτή η καθημερινότητα
    με τα προβλήματά της μας πνίγει,
    μας αποξενώνει από πολλά πράγματα που αγαπάμε
    πρώτα και κύρια απ' τον εαυτό μας ...
    Ένα φαρδύ - γλυκό χαμόγελο σου
    στέλνω μαζί με μια σφιχτή αγκαλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καναρινάκι μου σέχωσα σε ένα παιχνίδι με παλιά συρτάρια και χαρίσματα στο http://anemondixtia.blogspot.com
    σε περιμένω Το ιστολόγιο είναι Δίχτυα απο παλιά Δνατέλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxa έτσι ετσι.. όχι άλλο χλιαρό.. ασφιχτική αγκαλιά και πλατύ χαμόγελο.. :):)
    καλησπερούδια φίλη μου καλή :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα εκανες και της το ειπες...για να το καταλαβει και να μη σου ξαναλειψει...ο αληθινος σου εαυτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πανεμορφο μου πλασμα σου χαμογελω πλατια...
    για την γλυκα που σταζει η ψυχη σου...

    σε φιλω με αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...ξεχειλίζει τρυφερότητα!Φιλί;
    ((((((<3)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και έτσι επέστρεψε το καναρινί.. το χρώμα του ήλιου την αυγή..
    Χαρά μου μεγάλη που ξαναμπήκε το χρώμα αυτό και επέστρεψε αυτό το πλασματάκι.. το χαμογελαστό.. που μιλούσε με το κορμί.
    Φιλιά σου πολλά μικρή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με άγγιξες βαθύτατα με αυτή τη γραφή σου και τη μουσική επένδυση. Από τη μια η φυσική παρουσία της που τέλειωσε από την άλλη ο καθρέφτης και τα εξομολογητικά λόγια... μου θύμησε τη μητέρα μου.

    Καλό μεσημέρι εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο να είσαι έτσι και να βλέπεις τον εαυτό σου έτσι. Στη βαθύτερη τρυφερή του αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπώ τους ανθρώπους που περνούν αθόρυβα τις ώρες τους που συγκροτούν ένα δικό τους κόσμο γεμάτο μυστήριο μαγεία και ισορροπία είναι φύσεις κάθε όλα
    ποιητικοί

    να είσαι καλά καναρινένια μου
    τα μυστικά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά έκανες... πρέπει να λέμε τα όμορφα που αισθανόμαστε!

    Και εσύ όμως μας λείπεις... και στο λέμε...

    Να είσαι πάντα καλά και να σε βλέπουμε συχνότερα...

    Φιλί και ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ θα έλεγα να την καλέσεις για καφεδάκι και σιγά σιγά να την ξαναφέρεις στη ζωή σου .... χρειάζεται τέτοια πλάσματα ο κόσμος μας , νομίζω είναι η μόνη μας ελπίδα .


    Μια θαυμαστή βραδιά θα σου ευχηθώ Βαϊα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι, έτσι πάντα γιατί για εκείνη σημασία δεν έχουν τα έξω, αλλά τα μέσα... Να νιώθει ότι κάνει...

    Καλό σου βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω να 'γνεψε: "Είμαι εδώ! Και πάντα θα 'μαι!"... :)

    σνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Anael,

    η επίσκεψή σου μου προκάλεσε χαρά. Είναι όμορφο μετά από δύο χρόνια και κάτι, να έρχονται στη σοφίτα νέα πρόσωπα που δεν γνώριζα την ύπαρξή τους.

    Σε ευχαριστώ και για την όμορφη διάθεση που μου άφησες.

    Καλώς όρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. lena_zip,

    πολύ σωστά! Μια αέναη διαδοχή του "λείπουμε και βρισκόμαστε..."

    Καμιά φορά λείπουμε και περισσότερο, και είναι εκεί που πρέπει να λέμε "ορίστε" στο μέσα να έχει ένα λόγο να ξαναφανερωθεί.

    Καλό βραδάκι γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. marilise,

    με συγκινείς...

    Θερμή που είσαι καλή μου και λες εμένα ηλιαχτίδα;!

    Σε φιλώ πολύ και σε ευχαριστώ!

    υ.γ. Ο χρόνος μου είναι περιορισμένος, περνώ όμως και σας διαβάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. side 21,

    το πιο οδυνηρό είναι να μην βρίσκουμε "λόγο" στα πράγματα που αγαπάμε. Η σφιχτή αγκαλιά είναι ό,τι περισσότερο έχω ανάγκη αυτόν τον καιρό.

    Σε ευχαριστώ από καρδιάς, να βρίσκεσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. marilise μου ξανά,


    έριξα μια ματιά στην διεύθυνση που μου γράφεις. Δεν έχω λόγια που να θέλω να τα εκφράσω εδώ κοινά. Σύντομα ελπίζω να καταφέρω και να σου γράψω κάπου πιο ιδιαίτερα.

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. koulpa,

    φίλε μου, κι όμως καταντήσαμε στα χλιαρά βλέμματα, στις χλιαρές αγκαλιές, στα χλιαρά συναισθήματα, στις χλιαρές συζητήσεις.

    Και δεν είναι το χλιαρό που απεχθάνομαι. Είναι που το χλιαρό λογίζεται για καυτό μέχρι τη στιγμή της είσπραξής του.

    Να είσαι καλά και πάντοτε να μου έρχεσαι εδώ με το γέλιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. apinkdreamer,

    παρότι περνώ και σας διαβάζω, ωστόσο ο χρόνος μου είναι περιορισμένος για μεγαλύτερες στάσεις.

    Το ευχαριστώ μου είναι μεγάλο που βρίσκω εδώ την παρουσία σας!

    Καλή μου, καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΑΪΑΔΑ,

    τα όμορφά σου λόγια μου ακουμπάς πάντοτε εδώ. Πόσο σε ευχαριστώ για αυτό. Να βρίσκεσαι καλά, σε σκέφτομαι.

    Αγκαλιές και φιλιά, ελπίζω σύντομα κι από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. agrampelli,

    είναι η χαμένη τρυφερότητα γλυκιά μου. Αλλά και πάλι οι τρυφεροί άνθρωποι όπως κι εσύ μπορούν και βλέπουν την τρυφερότητα ακόμη κι εκεί που δεν υπάρχει. Οι εναπομείναντες, στο ίδιο, θα δουν το σαχλό, το ανούσιο.

    Σε ευχαριστώ που βρίσκεσαι στους πρώτους. Καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. j,

    πάνω στην πληγή κλαις. Κι έχεις πια μεγαλώσει για να σου πουν "θα το κάνω μάκια να περάσει". Κι όσο κι αν περνάει πάντα εκεί μένει χωρίς "μάκια".

    Κι ύστερα λες, θα καναρινίσω, γιατί δεν ξέρω κι αλλιώς, για τους δικούς μου ανθρώπους. Για αυτούς που επέλεξαν να μείνουν.

    Είσαι μία από αυτούς. Να μου είσαι καλά, να τα λέμε, να καναρινίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νίκος Διακογιάννης,

    τι πιο όμορφο από αυτό που μου γράφεις, η θύμιση της μητέρας σου. Αν αυτό προξένησα σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Poet,

    όσο ωραίο είναι να χτίζεις με τρυφερά θεμέλια το μέσα σου, τόσο θλιβερό είναι να βλέπεις να σε ξηλώνουν σα σαθρό δοκάρι.

    Ποιητικούς ασπασμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ποιώ-ελένη,

    με κάνεις να θέλω να μοιραστώ μαζί σου ποιους ανθρώπους εγώ αγαπώ. Και είναι άνθρωποι ιδιαίτεροι, ετερόκλητοι, περίεργοι αν αλλιώς το θες από το συνηθισμένο. Είναι οι άνθρωποι που οι άλλοι το πιθανότερο να προσπεράσουν. Και είναι αυτοί οι άνθρωποι που αγαπώ, γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΩ να τους μοιράζομαι με το πλήθος. Και γιατί ΘΕΛΩ να δίνομαι και να μου δίνονται ουσιαστικά κι όχι βιαστικά, επιδερμικά.

    Σε ευχαριστώ όμορφή μου! Σε φιλώ πολύ κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. painter

    ο χρόνος μου είναι περιορισμένος, περνώ όμως και σας διαβάζω. Θα ήθελα να μπορούσα να σας άφηνα και τα δικά μου λόγια στα "σπιτάκια σας" πιο συχνά, όπως παλιά. Και είμαι βέβαιη πως και ο δικός σας χρόνος είναι περιορισμένος γι' αυτό και τα λόγια σας εδώ με κάνουν να εκτιμώ βαθιά την επίσκεψή σας.

    Το φιλί και πόσο μάλλον η ζεστή αγκαλιά είναι κάτι που έχω πολύ ανάγκη. Σε ευχαριστώ για την καλοσύνη σου. Να μου είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ζεστέ μου πολύ,

    σαν μια ανοιχτή χούφτα που έδωσε σπόρο να τσιμπήσει το καναρίνι... μια ζεστή παλάμη... έτσι ένιωσα τα λόγια σου.

    Κι έτσι για άλλη μια φορά, αρνούμαι να σε χαιρετίσω με το όνομα που διάλεξες να έχεις. Καλέ και διαλεγμένε μου φίλε, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άνεμε,

    άραγε όμως είναι κι αυτό το σωστό; Καμιά φορά ίσως να 'πρεπε στα έξω να στέκεται, στη "λογική" των πραγμάτων και να μην κάνει αυτά που νιώθει. Ίσως πάλι να έπρεπε να εφαρμόζει τον εξής διαχωρισμό, με "λογική" να φέρεται στους "λογικούς" και με "συναίσθημα" στους "συναισθηματικούς". Για να δούμε, θα την πείσω;

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. marilia,

    έγνεψε σα σε χαιρετισμό, αλλά δεν μίλησε, τίποτα δεν είπε. Ίσως κάτι βρει να μου πει, στο επόμενο φευγαλέο συναπάντημα. Μου αρκεί που την είδα!

    Καλημερένια σου κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τις πιο θερμές ευχές μου, γλυκό ρομαντικό κορίτσι, για τα Χριστούγεννα και τον καινούριο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά Χριστούγεννα! Με άρωμα κανέλας και μπόλικη χρυσόσκονη! ;)

    γλυκοσνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το Φως το Αληθινό
    πάντα να φωτίζει
    και να ζεσταίνει
    την ζωή Σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καναρινένια μου να σου ευχηθώ για τα Χριστούγεννα και το νέο χρόνο χαρές, δημιουργίες, υγεία και αγάπη πολύ!

    Να είσαι πάντα καλά τρυφερή καναρινένια..
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ
    Καναρινένια
    Εύχομαι να περάσεις
    υπέροχες στιγμές
    κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα
    Φιλιά πολλά και ευτυχισμένο
    το 2011
    σε αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. JK O SKROUTZAKOS,

    Σε ευχαριστώ που πάντοτε με θυμάσαι και περνάς να μου αφήσεις τις ευχές σου.

    Χρόνια Πολλά! Με το καλό να δεχθείς το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ποιητή της καρδιάς μας,

    με συγκινείς γαι τα λόγια σου. Τα καλύτερα σου εύχομαι για το νέο χρόνο που κοντοζυγώνει. Με έμπνευση κι άλλες τόσες βραβεύσεις, γιατί τα ωραία αξίζουν να αναγνωρίζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. marilia,

    και πόσο μου αρέσει η κανέλα! Όσο για την χρυσόσκονη, δεν μπορεί κάτι θα μείνει από τα στολίδια!

    Σε φιλώ γλυκό μου κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ,

    Αμήν! Είθε η ευχή σου να με συντροφεύει πάντοτε!

    Σε φιλώ με την ελπίδα να έχεις μια εμπνευσμένη νέα χρονιά! Αγάπη κι ευτυχία στην καρδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Margo,

    η παρουσία σου ζεστασιά μου αφήνει. Καλή και διαλεγμένη μου, σου χαμογελώ και σ' ευχαριστώ.

    Ο νέος χρόνος να σου φέρει όσα ποθείς και δεν πρόλαβε να σου τα δώσει ο παλαιός.

    Την αγάπη μου και την φιλία μου έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ποιώ-ελένη,

    Χρόνια Πολλά! Γεμάτα από αγάπη κι ευτυχία. Ομορφιά μου ξεχωριστή, ναι κι εγώ σε αγαπώ και σε εκτιμώ.

    Με την ευχή το 2011 να μου χαρίσει αντάμωμα κι από κοντά! Θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω ποιήτρια εμπνευσμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οι φωτογραφίες ποιανού είναι; Μπράβο που τα κάνεις όλα ολοκληρωμένα, λέξεις, εικόνα, μουσική. Πολύ μ' αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. marionettie,

    οι φωτογραφίες -ομολογώ τις πείραξα λιγάκι- αν θυμάμαι καλά και δεν κάνω λάθος είναι από το deviantart. Όμως, δυστυχώς, δεν έχω κρατήσει το όνομα του φωτογράφου.

    Σε ευχαριστώ, τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...