Τρίτη, Αυγούστου 24, 2010

Ιππόσχεση



























Εγώ η Γυναίκα. Ο Ίππος εσύ.

Την βασανισμένη σχέση ας σφραγίσει κυκλικά η πανσέληνος.



Κάποτε οι λέξεις επιβάλλουν την δική τους ορθογραφία στους ερωτευμένους.

Κάποτε οι ερωτευμένοι επιβάλλονται στα σημεία στίξης.

Κάποτε τα σημεία στίξης επιβάλλουν τη θύμηση του φιλιού με μια . κι ένα !






Απόψε που γέμισε το φεγγάρι

θυμήσου την (( ιππόσχεση )) που δώσαμε.




You get up now, you got to work
I'll wake up now, I got to go
cause every time I lose you my
body kneels
I want to give a try but it's pulling me down

You go crazy and I go mad
things got lazy, so what?
The mystery won' t sail until we die
I' m acting like a child and it' s pulling me down

Man, you need me and I need you
Yes, I feel it, you feel it, too

The purity of tears, the plans we never made
I wanna make them real but it's pulling me high

I' m sick of all the
mess in your mind
and I'm sick of all the
mess in your eyes, in your acts,
in your wrong supposedly life!

I'm tired of all your
doubts on my words
and I'm tired of all your
doubts on my life,
on your life, nothing, nothing more to tell!

I wanna dance and smile,
I wanna smile,
let me laugh,
acting silly, looking silly for no desicions you don' t take!

God
,
I miss you, I miss you
and when I miss you...
cause every time I sing, I do it for you
it's the only thing I have and share with you





υ. γ. Μην απορείτε με το μαύρο εδώ.

[ Για να φωτίσω την πανσέληνο, έπρεπε να χαμηλώσω τα φώτα.]




Μουσική επένδυση: Monica ~ Our love or how we lost it



52 σχόλια:

  1. Λίγες είναι οι φορές που σε έχω επισκεφτεί, ωστόσο λατρεύω τον τρόπο που γράφεις... είναι πανέμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλως ηρθες! ειναι μαγικη η αποψινη πανσεληνος οπως κι αυτα που γραφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπω τις υποσχεσεις που δινονται με φοντο το φεγγαρι...
    εχουν μια μαγεια να συντροφευει τον ερωτα...

    αποψε...
    θυμαμαι...

    φιλια σου αγαπημενα πλασματακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ως πνεύμα αντιλογίας που είμαι, θα πω ότι δεν βρίσκω τίποτα το εξαιρετικό στην πανσέληνο του Αυγούστου. Του Ιουνίου ήταν μακράν καλύτερη. Είχε χρώμα πορτοκαλοκόκκινο. Και του Σεπτέμβρη ίσως είναι υπέροχη. Θα δείξει.

    Αλλάξαν λίγο τα σχέδια που σου έλεγα, αλλά για καλό όλα. Θα τα πούμε... σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο...
    Χάθηκα το ξέρω...
    Πέρασα να δω την πανσέληνο σου :)
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. oμορφα όλα!!!
    και ξέρεις πόσο μ αρεσει η Μόνικα!!

    να σαι καλα Καναρίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σε αυτήν την πανσέληνο ήμουν μακριά απο τηντεχνολογία και μάζευα ασήμι σε βουτώντας σε γητεύτρα θάλασσα !!!
    Γύρισα και σε βρήκα να με περιμένεις !!!!
    Σου υπόσχομαι τις επόμενες πανσελήνους να τις μοιραστούμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστη επιλογή το μαύρο, για να μπορέσουμε να δούμε το φως που "ιπποσχέθηκες".
    Η φωτορύπναση (τεχνητό φως) εμποδίζει να δούμε το αληθινό φως που πρέπει πάντα να αναζητούμε.

    Καλό φθινόπωρο να έχουμε, όσο κι αν προσπαθούμε να γαντζωθούμε από το καλοκαίρι που φεύγει σιγα σιγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. που να την δεις και την πανσέληνο αν ζεις σε μεγαλουπολη?κάτι βλέπουμε και μεις όμως και μας πάει μακριά έστω και για ένα βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα! σε προσκαλω επισημα να παιξεις κι εσυ το παιχνιδι της αγαπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ίσως αυτή είν' η γοητεία ...
    η πεμπτουσία μιας σχέσης ...
    να νοιώσουμε, να εμπεδώσουμε ...
    να συγχωνεύσουμε, να +βιώσουμε,
    τις διαφορές μας !!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ εύχομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέρασα πολλές φορές από τότε που ανέβασες το υπέροχο κείμενο σου εκείνη την πανσέληνο .... δεν σχολίασα όμως ως τώρα , το μυαλό μου κολλούσε σε αυτή την λέξη , δεν θα σου κρύψω ότι δεν μου άρεσε η ενέργεια της ... κατά κάποιο τρόπο νιώθω ότι δεν ταιριάζει στην ατμόσφαιρα αυτής της τόσο τρυφερής σοφίτας . (χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι έχω δίκιο , εσύ ξέρεις καλύτερα)

    Οι σχέσεις μας πάντα βασανισμένες , το τραγούδι πάντα υπέροχο κι εκείνο εκεί το μπρίκι δεξιά κερνάει σταγόνες Ουσίας κάθε που περνάω το κατώφλι σου ... μου αρέσει η σκοτεινιά και την υιοθετώ αλλά μήπως ήρθε ο καιρός να ανάψεις τα φώτα Καναρινένια μου ?

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εσύ την πανσέληνο κούκλα μου
    την κρύβεις στην καρδιά σου
    ολοφώτεινο κίτρινο απιθωμένο στο
    πελαγό σου ανασταίνεται
    σε πεθύμησα καναρινένια
    πέρασε μια βόλτα να σε δω

    φεγγάρια πάντα να σε συνοδεύουν και φιλιά φεγγερά
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αρκεί να μη χαμηλώνεις συχνά τα φώτα..
    Αρκεί να μην είναι απαραίτητο για να λάμψει το φεγγάρι σου..
    Μ άρεσαν πολύ τα σημεία στίξης σου..που είναι και σημεία ..τήξης!

    Φεγγάρια πολλά να φέγγουν το δρόμο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όσο παράξενο κι αν ακουστεί, να πω ότι την πανσέληνο του σεπτέμβρη σεν την αντιλήφθηκα! Μου ξέφυγε για λόγους που δεν μπο΄ρεσα να μα΄θω. Όπως και να ΄χει, τα χαμηλωμένα φώρτα όπως λες ξεκουράζουν και την όραση, όταν τα γράμματα μοιάζουν με αστέρια.
    Εύχομαι καλό φθινόπωρο σε σένα και στους επισκέπτες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήρθα να σε ανζητήσω...
    Είσαι καλά;
    Καναρινίζεις όμορφα όπως πάντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα τηρώ τις υποσχέσεις μου
    Σπάνια όσες μου έδωσαν τηρούνται..

    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραιότατο. Όμορφα μουσικά ακούσμαατ. Καλό μήνα και καλή συνέχεια. Ταξίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γειά σου καναρινένια
    πέρασα για μια καλησπέρα

    σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχω την αίσθηση ότι τέτοιοι ιππότες απλ΄βαυκαλίζονται με
    υπο-σχέσεις.

    Το κομμάτι που λείπει από το φεγγάρι δεν συμπληρώνεται με μέλλον ή παρελθόν, μόνο με "τώρα" και "δίνω". Και ιππότες που μόνο ζωγραφίζουν προσδοκίες, είναι γι ν μένουν στο λίγο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. agrampelli,

    να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο γλυκιά μου. Σε ευχαριστώ που πέρασες από την κόκκινη πανσέληνο του Αυγούστου.

    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Creep,

    να με επισκέφθεσαι μικρή μου όποτε το επιθυμείς, εδώ δεν κρατάμε απουσιολόγια. Σε ευχαριστώ για την καλοσύνη σου.

    Καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. a pink dreameer,

    φθινόπωρο πια, η πανσέληνος του Αυγούστου μια ανάμνηση...

    Καλό σου βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ναϊάδα,

    και τα αυγουστιάτικα φεγγάρια είναι από τα πιο κόκκινα, μ'αυτά να δεις γιορτάσι μεθυστικό που κάνει ο έρωτας.

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. lena_zip,

    να έρχεσαι και ως πνεύμα αντιλογίας, μας αρέσει η συντροφιά σου! Έτσι μου είπαν να σου πω η κοπέλα και το καναρίνι.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. day-dreamer,

    χάθηκες γλυκιά μου, αρκεί να είσαι καλά. Αλλιώς να σε φέρουμε πίσω, στα πικρά δεν πρέπει να αφήνεται κανείς μόνος του.

    Σε φιλώ με την ευχή να βρίσκεσαι όμορφα. Σε ευχαριστώ για την στάση σου εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Appelsinpiken,

    και πάντοτε όμορφα να σου είναι όλα. Ναι αυτό το νέο κορίτσι, η Μόνικα συνθέτει ωραία. Ενίοτε και οι στίχοι καλοί.

    Καλό φθινοπωράκι!
    υ.γ. Ιι ομπρέλες σου πάντως είναι και πολύ χρήσιμες αυτόν τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. JK O SKROUTZAKOS,

    σε ευχαριστώ που πέρασες, ανταποδίδω τις ευχές για όμορφο φθινόπωρο. Και ξέρω έννοια σου, με χαμόγελο :)

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. marilise,

    όμορφη που θα ήταν και μια υγρή πανσέληνος, και πόσο μάλλον με το ασημένιο της καθρέφτισμα.

    Καλό φθινόπωρο να έχεις.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Scorpios,

    ωραία διατύπωση φίλε μου, φωτορύπανση. Να είσαι καλά.

    Καλό φθινόπωρο τώρα πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. magdalena,

    έτσι για να νιώσεις καλύτερα θα σου πω πως κι εγώ από ένα κομμάτι άδειο ουρανό την είδα την πανσέληνο. Όμως, να μην είμαι κι αχάριστη, η βεράντα του πατρικού μου ήταν ολάνθιστη και μοσχομύριζαν τα γιασεμιά. Και δεν έχει σημασία που το σώμα μου ήταν καθισμένο στο ξύλινο μπαγκάκι, σημασία έχει που η ψυχή μου ταξίδευε...

    Να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο θα σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Side 21,

    ξεχωριστέ μου φίλε, μιλάς για την πεμπτουσία και σκέφτομαι πόσο δρόμο έχω μπροστά μου. Κι αν σε χαίρομαι, είναι που βλέπω τον τρόπο με τον οποίο εκφράζεσαι ενίοτε στο ιστολόγιό σου για την οικογένειά σου.

    Να είσαι καλά πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αιώνια ερωμένη,

    σε ευχαριστώ, όχι για το "μαγικό" αλλά για τα αποσιωπητικά. Καλώς ήρθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ζεστέ μου,

    πάντοτε καταλάβαινες πολύ περισσότερα από όσα έγραφα, από όσα θα ήθελα να είναι επιτρεπτώς αντιληπτά. Ωστόσο, εσύ, με ανακουφίζεις. Και το ευχαριστώ μου είναι ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Σ' ευχαριστώ που καταλαβαίνεις και παρόλ' αυτά στέκεσαι διακριτικά.

    Σε φιλώ αληθινά.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ποιώ-ελένη μου,

    κάπου έχω γράψει το εξής "η έλλειψη γεννιέται και ασθμαίνει μονάχα σαν είναι αμοιβαία..."

    Και τούτο το λέω γιατί κι εγώ σε πεθύμισα.

    Σε ευχαριστώ! Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρεγγίνα,

    μου άρεσαν πολύ αυτά που μου γράφεις και θα τα φέρνω στο νου κάθε που τα φεγγάρια θα με συνεπαίρνουν.

    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νίκο Διακογιάννη,

    στην υγειά των επόμενων λοιπόν, με την ευχή να μην χαθούν...
    Όπως και ευχές πολλές για το καινούριο σου βιβλίο.

    Καλό βράδυ, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. lena_zip,

    διατυπωμένες μια κατάφαση και δύο ευθείες ερωτήσεις. Και στέκομαι εδώ αμίλητη, θαυμάζοντας πως τρεις απλές προτάσεις μπορούν να σε καταπλήξουν.

    Γλυκό μου κορίτσι να είσαι καλά.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ,

    σκέφτομαι πως ίσως καμιά φορά οι άνθρωποι από την λαχτάρα τους δίνουν δύσκολες υποσχέσεις. Για τούτο και μόνο ύστερα δεν μπορούν να τις τηρήσουν. Και σκεφτόμενη έτσι μαλακώνω.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. JK O SKROUTZAKOS,

    σε ευχαριστώ και παρότι σχεδόν στα μισά, καλό υπόλοιπο μήνα και για εσένα. :) με χαμόγελο, πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Phivos Nicholaides,

    σε ευχαριστώ πολύ για τον υπερθετικό και ανταποδίδω ευχή για καλό υπόλοιπο του μήνα.

    Θέλω επίσης να σε καλοσορίσω! Έχω την αίσθηση πως πρώτη φορά περνάς από την σοφίτα μου. Να περνάς όποτε το νιώθεις και 'κει δίπλα στα δεξιά, (όπως λέει και ο φίλος μου ο kryos) υπάρχει ένα μπρικάκι, για κέρασμα, καφέ ελληνικό. Να πίνεις...

    Καλό βράδυ κι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ποιώ- ελένη μου,

    βράδιασε τώρα πια, καλό βραδάκι θα σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Freedula,

    δεν αντιλέγω πως υπάρχουν τέτοιοι ιππότες γενικά, και ίσως -δυστυχώς- και σε πλεόνασμα.

    Ωστόσο, ο καβαλάρης της συγκεκριμένης πανσελήνου, απέχει πολύ από δαύτους τους ιπ "πότες".

    Δεν φταίει ο Ίππος ΤηΣ, εάν αυτή ως γυναίκα ΤοΥ, υπήρξε ακατάλληλη.

    Ίσως, μάλιστα, να υπήρξε αυτό ακριβώς που είπες. Λίγη στο πολύ ΤοΥ.

    Να είσαι καλά κούκλα μου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. JK O SKROUTZAKOS,

    ζεστή και η καληνύχτα από μέρους μου. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. δεν υπάρχει κάτι για το οποίο τίθεται θέμα,

    σε ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο, καλοσύνη σου.

    Καλώς ήρθες από εδώ, την σοφίτα μου. Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    Καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...