Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2009

Το σπίτι της λίμνης

«Με έπαιρνε τότε η μητέρα μου από το χέρι, με τύλιγε με το μακρύ πλεχτό κασκόλ της, φορούσαμε τις γαλότσες και βγαίναμε έξω. Κρατούσε ένα καλάθι γεμάτο καλούδια, για τους γείτονες απέναντι. Τον παππού Παντελή και τη γιαγιά Μελίνα. Μας χώριζε μόνο μια λίμνη.

-Τι λες μικρή μου, θα έχει παγώσει η λίμνη; με ρωτούσε κι έκλεινε το μάτι της συνωμοτικά.
Πατινάραμε πάνω στα παγωμένα νερά της. Γλιστρούσαμε ξαναμμένες ποια θα φτάσει πιο γρήγορα απέναντι. Αλλιώς θα έπρεπε να κάνουμε το γύρω της λίμνης περπατώντας. Σαν φτάναμε, η γιαγιά Μελίνα που τόση ώρα κοίταζε από το παράθυρο, τρέμοντας η ψυχή της μην τύχει και σπάσει ο πάγος, άνοιγε την πόρτα κι εγώ κρυβόμουν στα πόδια της, ανάμεσα στα φαρδιά μεγάλα φουστάνια. Ο παππούς Παντελής έπαιρνε αυστηρό τόνο στη φωνή του, που αμέσως μαλάκωνε σαν κοίταζε τη μητέρα στα μάτια. Ήταν τόσο όμορφη. 

 









-Κι εσύ, πιο μικρή κι απ’ την μικρή; Γρήγορα μέσα θα πουντιάσετε.
Πίναμε ζεστό ρόφημα μπροστά στα αναμμένα ξύλα και ακούγαμε τα νέα από την μεγάλη πόλη. Οι δυο γιοι τους, με τις οικογένειές τους, ζούσαν εκεί. Δεν τους είχαμε δει ποτέ. Τούτη η επίσκεψη, τέλειωνε πάντα με την παράκληση να είναι και φέτος μαζί μας στο χριστουγεννιάτικο δείπνο. Φεύγοντας ο παππούς Παντελής ζητούσε να σπάσω τον πάγο από το γραμματοκιβώτιο.
-Έπιασε πάλι κρυστάλλους, ανάθεμά το, και περιμένουμε κάρτες από την πόλη. 

Έτσι έλεγε και η φωνή του κόμπιαζε. Λίγες μέρες μετά έβλεπα τον ταχυδρόμο που έφερνε το δεματάκι και το έριχνε μέσα».
Τόση ώρα μιλούσε κι ούτε που είχε αγγίξει τον καφέ της. Εκείνος καθόταν αμίλητος, την κοίταζε και την άκουγε. Έτσι γινόταν συνήθως. Εκείνη πιανόταν από μια μικρή λέξη και είχε μια ολόκληρη ιστορία πίσω από αυτήν να του αποκαλύψει.
–σε ζάλισα… η ‘ευφράδειά’ μου δεν έχει όρια… είπε, και γέλασε ανύποπτα.
-όχι.

Στριφογύρισε την κούπα του καφέ μπρος τα χείλη της. Νιώθανε περίεργα κι ας μην μιλούσαν γι’ αυτό. Για τον αποχωρισμό. Όχι των Χριστουγέννων, τον άλλο, τον πιο μακρύ. Και αυτήν η μανία της να φλυαρεί, προσπαθώντας να καλύψει τα κενά της σιωπής, την εξουθένωνε.
-ξέρεις εγώ πως το ονειρεύομαι;
-πώς;
-με πολλά δωμάτια… και… ένα μεγάλο ξεχωριστό γραφείο για ‘σένα, δικό σου
-συνέχισε
-και καθιστικό, για την οικογένεια όλη, να μαζευόμαστε, να γελάμε, να πειραζόμαστε, να αγκαλιαζόμαστε…
-με τζάκι στο κέντρο, γυάλινο γύρω-γύρω
-ναι… και με τζάκι σε κάθε δωμάτιο
-σε κάθε;
-ναι
-υπερβολή
-όχι, άσε με στην υπερβολή μου
-σε αφήνω
-και ξύλο μέσα, κέδρος οπωσδήποτε, να μυρίζει όμορφα…
- …
-και πηγάδι μέσα στην κουζίνα
- …
-και σοφίτες στις 2 κρεβατοκάμαρες, σίγουρα σοφίτες… και ξενώνα για φίλους… και…
-και να σου πω;
-ναι
-όλα αυτά θα είναι πάνω σε δεντρόσπιτο; γιατί αυτό ήταν το όνειρό σου.
-ναι, και… και στάβλο με άλογο… και 2 πόνι για τα μικρά μας… και… αλήθεια εμένα μπορεί να με αντέξει ένα πόνι;
Τραβάει την καρέκλα του πιο πίσω να την δει, να την μετρήσει με το μάτι. Παρασύρεται σε γέλιο πειραχτικό. Και πώς να μην; Το ύφος της σοβαρό λες και επρόκειτο για απάντηση υψίστης σημασίας.
-νομίζω ναι
-ουφ
Κλείνει τα μάτια του, σφιχτά.
-Γιατί σφαλίζεις τα μάτια σου;
-Μμμ… το φαντάζομαι.

Δεν του το είπε κι ας το είδε. Πρόλαβε τη συγνώμη του στα βλέφαρα που ‘κλείναν. Σαν να ‘λεγαν συγνώμη. Συγνώμη που το όνειρό σου δεν είναι και δικό μου. 


 Βγαίνοντας από το καφενεδάκι τον τραβάει από το χέρι. Μπαίνουν μέσα σε ένα από αυτά τα ζεστά μαγαζάκια με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ξέπιασε τα δάχτυλά της από τα δικά του υπενθυμίζοντας το σκοπό τους. Δώρα για τους συγγενείς. Ανάμεσα στις χάρτινες σακούλες με τα ξύλινα τραινάκια, τα διακοσμητικά κουκουνάρια και τα αγγελάκια με τα χρυσά φτερά, ένα μικρό μπλε κουτί. Μερικές μπάλες, ανόμοιες μεταξύ τους. Έτσι τις ήθελε. Για ‘κείνον.
Στην έξοδο, εκείνος τούτη τη φορά, ψάχνει για τα δάχτυλά της. Της περνάει στο χέρι έναν φάκελο. Παραμερίζει τις σακούλες και τον ανοίγει. Μια χριστουγεννιάτικη κάρτα, από εκείνες τις πολύ παλιές, τις ξεχασμένες. Με αφιέρωση, για εκείνην. Διαμαντάκι που κυλά στο μάγουλό της.

-Τώρα γιατί έτσι;
-Γιατί… εε… να… οι παππούδες δεν υπάρχουν πια και το σπίτι παραμένει κλειστό.
-Κι όμως δεν είναι αυτό. Τι άλλο;
-Για όλες αυτές τις κάρτες που χρόνο με το χρόνο θα μου στερείς.
-Αν είναι για αυτό…
-Ναι, γι’ αυτό είναι.
-Τότε υπόσχομαι να μη σου λείψει καμία.

Κουμπώνει το γιακά από το παλτό της. Τα χέρια της τρέμουν.

–Και πού θα μου τις στέλνεις;
-Απέναντι, στο σπίτι της λίμνης.
-Δεν θα τυπώσεις ποτέ τη διεύθυνση του αποστολέα. Υποσχέσου.
-Ναι.









Έξω μυρίζει παγωνιά. Παντού γύρω λευκό. Στο στάβλο το άλογο απέκτησε παρέα, ένα μικρό πόνι. Η καμινάδα καπνίζει βαριά δίχως σταματημό. Εκείνη ετοιμάζεται να βγει. Παίρνει δυο ζευγάρια γαλότσες. Στον καλόγερο περιμένει κρεμασμένο το κασκόλ. Μες την παλάμη της κλείνει μια χούφτα τρυφερά δαχτυλάκια.
-Τι λες μικρή μου, θα έχει παγώσει η λίμνη; ρωτάει και κλείνει το μάτι συνωμοτικά.











υ.γ. Το γραμματοκιβώτιο εξακολουθεί να παγώνει κάθε χρόνο. Μέχρι τη στιγμή που φτάνει ‘κείνο το δεματάκι, το δίχως αποστολέα. Τότε, ακόμη και τα πιο επίμονα κρύσταλλα λιώνουν στη θέρμη των δαχτύλων της. Το μόνο που δεν κατάφερε να απομακρύνει, είναι το διαμαντάκι. Ακόμη και σήμερα επιμένει να λαμπυρίζει στο μάγουλό της.




Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Αγάπη στις καρδιές σας και ευτυχία στην ψυχή. Τούτα τα δύσκολα σας εύχομαι. Και μια προσπάθεια, να φέρουμε του μακρινούς αγαπημένους λιγάκι πιο κοντά, και τους κοντινούς κοντύτερα, ναι;

57 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενα διαμαντακι λαμπυριζει στο προσωπο μου...υστερα κι αλλο ενα...

    γιατι να...
    ειναι εκεινοι οι κρυσταλλοι που λιωνουν απο την θερμη των δαχτυλων...
    ειναι εκεινη η καρδουλα που ξεσηκωνει κυμματα καυτα αγαπης και λιωνει καθε παγο λησμονιας...

    δεν εχω λογια...
    την λατρεψα τουτη την ιστορια...

    Καλα σου Χριστουγεννα πλασματακι μου αγαπημενο!!!
    να εισαι ευτυχισμενη και τοσο υπεροχη παντα οπως και τωρα!!!
    η καρδια σου να ειναι γεματη απο αγαπη και η ζωη σου γεματη ροδοπεταλα!!!

    την αγαπη μου σου αφηνω εδω μαζι με ενα φιλι και μια μεγαλη αγκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι αγαπημένο μου

    με αγάπη σου εύχομαι

    Χρόνια Πανέμορφα

    και Δημιουργικά!


    Υ.Γ. Γράφεις πολύ καλά!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα κοπελιά μου!!!
    Με αγάπη και ευτυχία, τα δύσκολα είναι και τα πιο σημαντικά.. ας το προσπαθούμε την κάθε στιγμή!
    Τις καλύτερες ευχές μου :) ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άχ αυτά τα όνειρα ...
    Θησαυρός ανεκτίμητος !!!
    Κι αυτά τα διαμαντάκια ...
    Πιο πολύτιμα απ' τ' αληθινά !!!
    Τέτοιες μέρες λίγες σταγόνες αγάπης ...
    Σε πρόσωπα προσφιλή αξίζουν όσο ...
    το χρυσάφι όλης της γης !!!
    Καναρινένια με συγκίνησες ...
    Δέξου διαμαντάκι απ' την άκρη του ματιού ...
    μαζί με τις θερμότερες ευχές μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαυμάσια ιστορία..παραμυθένια!

    Χρόνια πολλά κι ευχές για μια τυχερή χρονιά!

    :-) (καλώς σε βρήκα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ κοριτσάκι μου.. με δάκρισες το γερομπισμπικι.. τι γλυκιά ιστορία.. :):)
    χρόνια πολλά και ευτυχισμένα.. με αγάπη γύρω μας..:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η μουσική επένδυση και το κείμενο τόσο μαγευτικό! Σαν να βρισκόμουν εκεί και μύριζα το ξύλο από κέδρο, αισθανόμ ουν την παγωνιά του αέρα και το άγγιγμα της μητέρας στην παλάμη μου. Σ ευχαριστώ για το εξαίσιο αυτό κείμενο. Καλή χρονιά κι ευλογημένη ΒαΊα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καναρινένια μου, τι δε θα έδινα για ένα (έστω) γράμμα, χωρίς αποστολέα (έστω).
    Χρόνια πολλά, λίγο αργοπωρημένα, μα με την αγάπη μου όλη. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, Βαϊα. Να εκπληρωθούν όλες οι ευχές σου με τρόπο θαυμαστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ταλαντούχο μου καναρίνι...
    έκανες και τα δικά μας "διαμαντάκια" να κυλήσουν με αυτό το όμορφο κείμενο..

    καλή σου χρονιά!
    να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους, και πολλή αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με Υγεία και προκοπή σε ό,τι επιθυμείς. Να συνεχίσεις να γράφεις όμορφα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ κάθομαι να με "ζαλίσεις" έτσι (με την ευφράδειά σου!) όσες ώρες θες!!! Πραγματικά υπέροχο!
    Καναρινένια μου, εύχομαι ολόψυχα ό,τι ποθείς για το 2010! Η καινούργια χρονιά να σου φέρει ακόμη περισσότερη αγάπη, υγεία και ευτυχία στην ζωή σου! Να είναι ένα δημιουργικό και ελπιδοφόρο έτος για σένα και όσους αγαπάς!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μύρισα το άρωμα του κέδρου και των καμένων ξύλων στο τζάκι κι ο αχνιστός καφές τρύπησε τα ρουθούνια μου νοτίζοντας λίγο ακόμη τα παγωμένα τζάμια στο σπίτι δίπλα στην λίμνη σου... Άλλο ένα ταξίδι πάνω στα φτερά της φαντασίας σου!
    Πάντα τέτοια ταξίδια, πάντα εμπνευσμένη κι απόλυτα ρομαντική και εμείς οι τυχεροί που τα γνωρίζουμε από κοντά!

    Πολλά-πολλά φιλιά, Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. na σαι καλα καναρινακι!

    καλη σου χρονιά :) :)

    κι ολα καλα φετος!
    με υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Καναρινένια μου ήμουν σίγουρη πως είχα αφήσει λίγα λόγια αλλά δεν μπορώ να εμπιστευτώ τη σύνδεσή μου που είναι πολύ κακή. Έστω και τώρα να σου δώσω ευχές για μια πολύ αγαπησιάρικη γλυκιά χρονιά όπως οι ιστορίες σου που στάζουν ροδόνερο κι ανθίζει η καρδιά μας. Να σαι καλά όπου κι αν βρίσκεσαι.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ εδώ.. Το σπιτάκι που θέλεις να...
    Εγώ με πολύ αγάπη και υπομονή..
    Να νιώθεις ζεστασιά σ' αυτό..
    Εκείνο το σπιτάκι θα είναι όπως το θέλεις..
    Και οι πάγοι θα λιώνουν..
    Και θα μυρίσει άνοιξη σιγά σιγά...

    Υ.Γ. Εδώ χιονίζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μιλησέ μας. Μπαίνει η άνοιξη!

    Μου έλειψε η γραφή σου και η πολυλογία σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :))) ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. JK O SKROTZAKOS,

    σε ευχαριστώ τόσο για τις προεόρτιες, όσο και για τις μεθεόρτιες ευχές σου. Να έχεις μια καλή χρονιά, όπως και καλή άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νεράιδα Ναϊάδα,

    σιωπώ μπροστά στην δύναμη της ψυχής σου. Δεν έχω λόγια, παρά μόνο, είμαι εδώ για 'σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προμηθεύς Πορφυρός,

    ευχαριστώ για την καλοσύνη σου. Ανταποδίδω ευχές για δημιουργία και συγγραφική έμπνευση.

    Να είσαι καλά επιθυμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Roadartist,

    ευχαριστώ! Προσπάθεια για την κάθε μας στιγμή, λοιπόν. Να έχεις μια όμορφη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Side21,

    και τώρα δική μου σειρά να συγκινηθώ... κρατώ το διαμαντάκι φυλαχτό. Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. new-girl-on-the-blog,

    ευχαριστώ για τα λόγια σου.
    Καλώς όρισες. Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. koulpa,

    εγώ τώρα γιατί ένιωσα τα λόγια σου μια ζεστή αγκαλιά; Σε ευχαριστώ καλέ μου. Να έχεις μια καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νίκος Διακογιάννης,

    σ' ευχαριστώ που ταξίδεψες στο μονοπάτι μου. Καλή κι ευλογημένη χρονιά αντεύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. lena_zip,

    ποια είναι η διεύθυνσή σου είπαμε;(σε πειράζω). Να έχεις μια όμορφη χρονιά κοπελούδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Poet,

    αν λείπω από τις γειτονιές, είναι που προσπαθώ να συμβάλλω σε αυτό το θαυμαστό των ευχών, γιατί από μόνες τους, απλώς θαυμασίως υπάρχουν μες το κεφαλάκι μου. Και είναι πολλές οι άτιμες... Καλή χρονιά σου εύχομαι ποιητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. pandora,

    στολίζω με τα διαμαντάκια σας την κλίση του λαιμού μου. Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, ανταποδίδω με την ίδια όμορφη ευχή που μου άφησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Scorpios,

    με την ευχή να είναι η χρονιά σου καλή, σου επιβεβαιώνω πως όσο νιώθω, θα γράφω. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. eirini,

    φιλενάδα πρόσεχε τι λες! Είναι μην πάρω θάρρος... μετά να δεις ζαλάδα με την "ευφράδεια"! Τώρα την έβαψες, θα ψάξω να σε βρω. Καλή χρονιά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. evaggelia-p,

    και να 'βλεπες πόση χαρά κάνω όταν με επισκέπτεσαι στην σοφίτα μου. Σε ευχαριστώ για τις ζεστές κουβέντες σου, όμως ξέρεις τι λένε. Δεν είναι το "εγώ" μου, αλλά η καλοσύνη σου που με βλέπει έτσι. Σε φιλώ πολύ-πολύ κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ποιώ-ελένη,

    καλή χρονιά! Περνάω από την γειτονιά σου, όταν θέλω να γεμίσω με μοσχομυριστούς στίχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Appelsinpiken,

    ωχ δύσκολο ήταν αυτό το όνομα! Τι σημαίνει; Ξωτικό; Όλα καλά, ναι με μια μεγάλη ευχή για καλή χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Margo,

    γλυκοταξιδεμένο καραβάκι πολύ χαίρομαι όταν σε φέρνουν εδώ οι αγέρηδές σου. Γαλάζιες κι ελπιδοφόρες οι ευχές μου για μια καλή χρονιά, όπως το μπλε της θάλασσας που αντικρίζεις εκεί στον τόπο σου. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 8a pei "To Koritsi me ta Portokalia"

    :)

    Na eisai kala kanarinaki!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. jacki,

    κι είναι τόσο όμορφοι οι υάκινθοι με φόντο τα χιόνια. Ξαναχιόνισε! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Appelsinpiken,

    ααα... τι ωραίο όνομα! Έχει κι ωραία ακουστική. Αν το προφέρω σωστά δηλαδή...

    Χιόνισε κι εδώ. Σου πάει το σκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Freedula,

    περιμένω αυτό το γαργαλητό που θα δονήσει το μέσα μου και θα ξεσπάσει σαν χείμαρρος από λέξεις. Μπήκε η άνοιξη, με λευκό φόρεμα, το χιόνι.
    Να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ήρθαν οι πασχαλίτσες! Ακόμα χιόνι έχει στα μέρη σου;

    σνουποφιλάκι ανοιξιάτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γιορτάζει κανείς εδώ μέσα ή μου φαίνεται; :):)

    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! :)

    σνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όλο και κάποιος ...
    γιορτάζει των "Βαίων" !!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ... και ...
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
    Φιλιά απ' τη Σάμο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια όμορφα θα σου ευχηθώ , ζεστά , με γλυκές στιγμές κοντά σε υπέροχους ανθρώπους ... με κείνη την αίσθηση πληρότητας που όλοι υποψιαζόμαστε κι όλοι ονειρευόμαστε αγαπημένη μου κοπέλα .... εύχομαι να είσαι καλά όπου κι αν σε οδηγούν τα βήματά σου !!!

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))



    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. marilia,

    σιγά-σιγά θα κινήσουν και οι πασχαλίτσες για τα μέρη μου.

    Ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες! Ευχαριστώ για τις ευχές και για το ωραίο ανοιξιάτικο φιλί. Καλό Πάσχα σου εύχομαι. Να είσαι καλά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. RADIO,

    κοίτα να δεις που χαμογελώ. Που με ξετρύπωσες; Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για την όμορφη διάθεση! Ανταποδίδω ευχές για καλό πάσχα και καλή ανάσταση να έχεις.

    υ.γ. Βλέπω κοινός μας ο Σαμιώτης φίλος Side 21.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ζεστέ μου Ηλία,

    με συγκινείς το ξέρεις; Όμορφα ήρθε και στάθηκε εδώ η ευχή σου κι έμεινα να ανακαλώ εκείνο το ωραίο αίσθημα πληρότητας. Όχι γιατί πέρασες από τη σοφίτα μου μια τέτοια μέρα αλλά γιατί νιώθω ευγνώμων που είσαι ένας από τους υπέροχους ανθρώπους που φωτίζουν το χαμόγελό μου.

    Σε ευχαριστώ. Σε φιλώ κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. JK O SKROYTZAKOS,

    Ευχαριστώ για τις ευχές, ευχαριστώ για τη σκέψη. Να είσαι καλά περνώντας όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες. Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Λένε Βάγια την κοπέλα με το καναρινί φόρεμα;;;;
    Χρόνια πολλά σου γλυκά αγαπισιάρικα δημιουργικά υπέροχα!!!

    Στον χρόνο της απουσίας σου σε σκέφτομαι συχνά και περνώ να διαβάσω κείμενα παλαιότερα τροφή για τη ψυχή.
    Ευχαριστώ!!!

    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μια χαρούμενη Πασχαλιά σου εύχομαι !!!

    Υ.Γ.
    Σε προηγούμενο σχόλιό μου βγήκε το αβαταρ του γιού μου (RADIO) που μας ήρθε για τις διακοπές κι έβαλε χέρι το P.C. μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Margo,

    Βαΐα, το όνομα της κοπέλας με το καναρινί φόρεμα. Και σε ευχαριστεί πολύ για τα γλυκά σου λόγια.

    Ευχαριστώ που περνάς. Καλή Ανάσταση!
    Σε φιλώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Side 21,

    να τον χαρείς τον γιο σας αυτές τις μέρες που ήρθε να σας δει και δεν πειράζει που έβαλε χέρι στο p.c σου.

    Εγώ πάντως την χάρηκα την ευχή σου και μάλιστα διπλά γιατί ήταν από εσένα φίλε μου. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...