Δευτέρα, Δεκεμβρίου 07, 2009

Αγάπης ευχή



Μήνες τώρα ακούω τα σφυροκοπήματά του στην Μποέμικη Πολιτεία. Στήνει προβολείς, ξηλώνει τα πατώματα, τοποθετεί καινούρια ξύλινα, ανανεώνει το σκηνικό. Χαμογελώ με το αποτέλεσμα (που δεσμεύομαι να αποκαλύψω). Συνθιασάρχης, με την αξία του. Άνθρωπος αγαπημένος, δικός μου πολύ.

Σήμερα γιορτάζει και φόρεσα τα επίσημά μου. Εδώ του στήνω μια μικρή γιορτή, για τους αγαπημένους φίλους που επιθυμούν να ευχηθούν.

Ερωτικός κι αισθαντικός στα ιστολόγιά του Αν αγαπάς αληθινά - Ταξιδευτής και Ονειρευτής νομίζω πως διάλεξα την πιο κατάλληλη στιγμή τούτη τη βραδινή, για να του ευχηθώ. Ντύθηκα το μαύρο μου εδώ, ας πούμε φουστάνι, και με λίγο κοκκινάδι στις λέξεις, όπως στα χείλη, κράτησα το δώρο μου για εκείνον, με λίγο από μπλε για κορδέλα.

Νικόλα μου, Χρόνια σου Πολλά.
Εξαιρετικά για εσένα με αγάπη.



Πρώτα του δείχνω τα αστέρια. Τεντώνω το χέρι να έτσι… του δείχνω όχι ψηλά. Μπρος τα μάτια μου το φέρνω.

Μου λέει τ’ αστέρια πως δεν φτάνει.

Κι εγώ
Το βλέμμα
Χαμηλώνω.

Κι ύστερα γέρνω, επίτηδες –ναι τ’ομολογώ- το πρόσωπο στους ώμους. Να πάρει ο λαιμός μου κλίση. Του δείχνω τη σελήνη.


Σκύβει πάνω της κι ακουμπά το φιλί του. Σημάδι μαβί που κάθε φορά μ’ αφήνει. Να γίνει σκούρος ο ουρανός μου. Νύχτα να γίνει. ((Να ’ρχομαι να σε παίρνω. . .)) λογάκια που μου λέει.
Και ναι, τις νύχτες, λέω για ’κείνες που βραδιάζει, έρχεται και με παίρνει. Κόκκινο τ’ όχημά του. Ναι, κι αυτό ακόμη. Όπως η νύχτα μας. Κόκκινη και αυτήν. Κυρίως αυτήν. Κόκκινη σε μαύρο φόντο.

Υπάρχουν και νύχτες που δε βραδιάζει και ξημερώνω με ημέρα. Κείνες οι νύχτες είναι οι πιο μεγάλες, οι πιο μακρυές. Κι όσο κοιμάμαι τόσο πιο κουρασμένη ξυπνώ. Κι όταν ξυπνώ, τα παντζούρια κλείνω. Με βράδυ να μοιάζει, και περιμένω να φανεί.


Χορεύουμε έναν δικό μας χορό που βήματα δεν έχει. Εκείνος μου δείχνει κι εγώ ακολουθώ. Με στριφογυρίζει πάλι και πάλι, ξανά και πάλι.







((Ζαλίζομαι. . . εξαίσια))
((Σσσσς ακούμπησε πάνω μου. . .)) λογάκια που μας αρέσει να λέμε.




Αφήνομαι. Με πετάει στον αέρα. Τρομάζω. Με φιλιά με ησυχάζει. Χείλη που μαγκώνουν τα δικά μου. Χείλη μαλακά, τρυφερά χείλη. Και το σαγόνι του να γδέρνει το απαλό της επιδερμίδας μου. Μιας ημέρας αξύριστος. Όχι τυχαία. Τίποτα δε γίνεται τυχαία, από το πιο αθώο μέχρι το πιο φανερό.
((Σε γραντζουνάω πολύ μωρό μου;))
((ωωω ω ω. . .))
((έτσι. . . το κορίτσι μου))
((μμμ μ μ. . . λίγο, όσο που ξεσηκώνεις το καρέ μου))
((έτσι. . .))

~ . . . ~


Αλλά όπως και να ‘χει. . .

Δεν με φοβίζουν τα σκοτάδια.
Μήτε η μοναξιά.
Πατέρας μου είναι ο γερο-λύκος.
Μητέρα μου η γρια-λύκαινα.
Κι εγώ το λυκάκι.




Κείνο που τρέμω είναι οι φωτιές.
Γιατί. . . όταν ανάβουν οι φωτιές
αλυχτώ ζώντας την απουσία ΣοΥ.






Έχεις ακούσει ποτέ λυγμό γερο-λύκου;
Κι αν ναι,
από λυκάκι;

~ . . . ~

Και να αναρωτιέμαι…
απ΄ όλα όσα δεν σου είπα, τι είναι αυτό που δεν κατάλαβες;
Και να αναρωτιέσαι…
απ’ όλα όσα μου είπες, τι είναι αυτό που κατάλαβα;

Και να μην μιλιόμαστε για ώρες…
κι όταν μιλιόμαστε, πάλι να μην μιλιόμαστε.
Και όταν δεν μιλιόμαστε να μιλιόμαστε
τό ο Ο ο σο που
γλώσσα μέσα δεν βάζουμε.














Αυτός ο δ(υό)δρομος φαίνεται τόσο μακρύς.













Κι είναι εκείνες οι ώρες που…
σε καταλαβαίνω και με καταλαβαίνεις όσο ποτέ.
Γιατί τόσο εγώ, όσο κι εσύ
σε νοιάζει και με νοιάζει.




υ.γ. Απόσπασμα από το «η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα»




















Για εσένα Πρωτόπλαστε,  


((κόκκινο το τριαντάφυλλο
έτσι που. . . να σου ταιριάζει.!)) 

Μουσική επιλογή: Cat Power - Werewolf - YouTube

12 σχόλια:

  1. νομιζω πως ειναι μια αξιοζηλευτη και γεματη συναισθημα αφιερωση!
    χρονια του πολλα λοιπον!
    παντα με τετοια πλασματα σαν εσενα διπλα του!
    χρονια του πολλα με οσα ποθει η ψυχη να μπορει μια καρδια καπου να τα πραγματοποιει!

    σε φιλω τοσο πολυ γλυκο μου πλασματακι!

    μου λειψες αληθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά λοιπόν. Ευχές πολλές. Όποιες εκείνος ποθεί.

    Καλησπέρα Καναρινένια μου. Μαθαίνω πως τρέχεις πολύ. Σε φιλώ γλυκά. Να είσαι καλά και να προσέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ήλθα μερικές φορές αλλά δε κατάφερα να φτάσω στο τέλος.. να τον χάιρεστε έστω και καθυστεριμένα.. :):)
    καλημέρα κι από εδώ φίλη μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όταν η ευαισθησία συναντά την αγάπη
    όλα θριαμβεύουν στον άνθρωπο.
    εξαίρετη

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί όμορφο Καναρίνι μου!
    Πόσο όμορφα περιγράφεις τον Έρωτα!
    Εύχομαι να σαι πάντα ευτυχισμένη, εσυ και ο μποέμης σου!

    Σε φιλώ! - και αναμένω πολλά ακόμα επεισόδια στην "Μποέμικη Πολιτεία"
    ... και τα χρόνια μου πολλά στον Νικόλα σου!

    (αν και λιγάκι καθυστερημένα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν θα σου γράψω σάλια,
    δέν θα σου γράψω και λόγια
    που ήδη εσύ ξέρεις και που
    δεν ενδιαφέρουν και δεν αφορούν
    άλλους.
    Θα σου γράψω όμως αυτό που ΔΕΝ
    ξέρεις.

    Είσαι αξιολατρευτη,γιατί έχεις πάντα τον τρόπο να με κάνεις να
    νιώθω άνθρωπος.
    Η πίστη σου,η κατανόησή σου,η υπομονή σου ,μα το κυριότερο ότι όλα αυτά τα τονίζεις με μια αγκαλιά γνήσιας αγάπης προς εμένα,
    σε κάνουν μοναδική.


    Σε ευχαριστώ πολύ.
    Φιλί.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποσο ομορφο και τρυφερο γεματο συναισθηματα...
    Ολη η ζωη σου να ναι γεματη αγαπη...
    κοπελα με το καναρινι φορεμα..

    Καλες Γιορτες με υγεια και αγαπη και μια φεγγαρενια αγκαλια απο μενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σας πολλά! :) Τυχερός με τέτοιο Δώρο! ;)

    σνουποφιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ για την όμορφη παρουσία σας εδώ και τις ευγενικές ευχές που αφήσατε.

    Να είστε όλοι σας καλά!


    υ.γ. Το λικεράκι που σας κέρασα ήταν σπιτικό, δε φαντάζομαι να σας ζάλισε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Ονειρεμένες Απάτητες Διαδρομές πάει διακοπές…Ευχόμαστε Καλές Γιορτές με υγεία, ευτυχία, τύχη…

    Ας φέρει το 2010 κάθε μέρα έρωτα … κέφι ..όρεξη για ζωή και τρέλες ..γέλιο και πραγματοποίηση κάθε ονείρου…Να είναι κάθε ώρα και στιγμή καλύτερη από την προηγουμένη και κάθε χρόνο η καρδιά να βρίσκει περισσότερη ευτυχία και αγάπη.

    Ας κάνουμε μια πρόποση φίλοι μου….

    Ποτέ μην πεις ψέματα …μην κλέψεις .. μην ξεγελάσεις .. μην πιεις..
    Αν όμως είναι να πεις ψέματα ..πες τα για να βρεθείς με αγαπημένο…
    Αν πρέπει να κλέψεις…ξέκλεψε στιγμές για φίλους..
    Αν πρέπει να ξεγελάσεις…ξεγέλασε το θάνατο…
    Αν πρέπει να πιεις…πιες τις στιγμές που σου κόβουν την ανάσα…γιατί η ζωή δεν είναι οι ανάσες που παίρνεις ..αλλά οι στιγμές που σου κόβουν την ανάσα..

    Χρόνια Πολλά και καλά ..

    http://apatitesdiadromes.blogspot.com/2009/12/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...