Σάββατο, Απριλίου 03, 2010

φοβάμαι μη μου πάθεις κακό

να μ αγαπάς και να με προσέχεις θέλω…



Στριγκός ο ήχος καθώς στρίβει τον μοχλό. Το καυτό νερό ατμίζει σκεπάζοντας τα ακάλυπτα μέρη του σώματος. Στην άκρη του λουτρού κρεμασμένη μια βαμβακερή πετσέτα. Κάτω στο χαλάκι τοποθετημένα όλα στη σειρά. Οι λευκές παντόφλες, ένα μπουκαλάκι λάδι, ένα μπολ με γάλα καρύδας, καθαρά σεντόνια κι ένα σαπούνι.

Με το δεξί χέρι κλείνει το μοχλό, με το αριστερό ελέγχει τη θερμότητα του νερού. Ξεντύνει αργά το υπόλοιπο σώμα. Βάζει όλη τη δύναμη στους βραχίονες και το μεταφέρει πλάι στο πεζουλάκι του λουτρού. Πρώτα της περνά τα πόδια κι ύστερα της αφήνει το σώμα μαλακά να γλιστρήσει. Καθώς το μπολ αδειάζει, το νερό γίνεται ένα με το λευκό της καρύδας. Ξεπλένει τα μαλλιά. Με το σαπούνι τρίβει απαλά την επιδερμίδα. Περνάει από όλα τα μέλη σχολαστικά. Χωρίς βιασύνη. Με υπομονή. Περιλούζει το κορμί της με καθαρό νερό και την καθίζει ξανά στο πεζούλι. Οι λευκές παντόφλες παίρνουν την θέση τους στα πόδια της. Η μεγάλη βαμβακερή πετσέτα ξεδιπλώνεται. Ύστερα η επαφή με το δέρμα. Πιέζει από όλες τις μεριές το σώμα, να απορροφηθεί κάθε μικρή σταγόνα νερού. Στις σχισμές των δαχτύλων, πίσω από τα γόνατα, στις κλειδώσεις των χεριών, κάτω από τα στήθη, στο βαθούλωμα του λαιμού, πίσω από τους λοβούς των αυτιών, εκεί όπου κρύβεται η υγρασία, επιμένει περισσότερο.

Στο πάτωμα απλώνονται καθαρά σεντόνια. Την σηκώνει στην αγκαλιά του και την ξαπλώνει εκεί. Φιλί.! Τρυφερό ((πολύ)). Παίρνει από το ντουλαπάκι το ξυραφάκι. Προσέχει μην τραυματίσει τα πόδια της. Δεν θέλει να αφήσει μικρά κοψίματα στο πέρασμά του. Αργές κινήσεις, μαλακές. Ύστερα ανεβαίνει στις μασχάλες της. Η επιδερμίδα της τώρα είναι το ίδιο απαλή όσο το δεύτερο φιλί που αφήνει εκεί. Κόβει τα νύχια των δαχτύλων, εκεί κλείνει και το τρίτο του φιλί, μέσα στην ελαφριά της παλάμη. Το κορμί της λάμπει, λάμπουν και τα μάτια εκείνου που δε χορταίνει να απλώνει το λαδάκι στις κλειδώσεις των καρπών της. Η δύναμη και πάλι στους βραχίονες. Σκύβει, φυλακίζει το σώμα της στην αγκαλιά του και την ακουμπά στο καροτσάκι.




Καθώς την κυλά προς τη σοφίτα εκείνη αρχίζει από αγάπη να τον μαλώνει.


-Γιατί δεν με άφησες μόνη μου όσο μπορώ…

[την διακόπτει]

- Σσςς…

-τι στςς… έστω… έστω όσο μπορώ κι εγώ να με πλύνω.


Την κοιτά ευθεία μες τα μάτια.


-Δεν σε έπλυνα αγάπη μου, έρωτα σου έκανα.


Δεν του απάντησε με λέξεις. Με μάτια του απάντησε.


Ανάμεσα στα κουτιά από παπούτσια που δε φορέθηκαν, ανάμεσα στα φορέματα που δεν πρόλαβαν να στριφογυρίσουν πάνω σε χορού γιορτή, και το αγαπημένο της λιλά φουστάνι.







Σήμερα θα ήταν όμορφη.

Όμορφη από εκείνον.

Για ’κείνον.

Μόνο.








Κι εκείνο το φιλί.! τρυφερό ήταν ((πολύ)).


Είναι χρονιές που η άνοιξη αργεί λίγο να έρθει. Έτσι πολυκαιρισμένος που στέκει στο ημερολόγιο του τοίχου ο χειμώνας, έχει κολλήσει. Κι αντί να ξεφυλλίσει στο ρίγωμα της άνοιξης να αλλάξει η εποχή, λες κι επίτηδες φυσά απ’ την αντίθετη πλευρά. Βαρύτερα από πριν σφαλίζουν τα παραθυρόφυλλα. Κι αναρωτιέσαι, πότε θα κάνει άνοιξη; Πότε θα κάνει Απρίλη;





Μα, όταν τα φορέματα βγουν από τις κρεμάστρες της ψυχής, ζητούν να φορεθούν.






Τότε είναι που πρέπει να ταιριάξεις τσάντα και παπουτσικό. Να αποφασίσεις τι θα κουβαλήσεις σύμφωνα με το μέγεθος της τσάντας και τι κρότο θα αφήσεις στο πέρασμά σου από το χτύπημα των τακουνιών.





Κι εγώ …


Ντύθηκα.



Δεν θέλω να αργήσω.

Σε λίγο κάνει Ανάσταση!

Με καθαρή ψυχή σε όλους.



Μουσική επιλογή: Yeong wook Jo ~ The last waltz

40 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες τρομερά, καλή Ανάσταση...εύχομαι να καθαρίσει η ψυχή μας και να ελαφρύνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μικρο μου μοναδικο πλασματακι...
    θελω μονο να σου πω ποσο ομορφη ψυχη εισαι...
    τα λογια τα υπολοιπα θα βγουν αλλιωτικα απο οτι θα θελα κι ετσι σιωπω...

    με αγαπη σε φιλω ψυχουλα μου!!!

    να περασεις πανεμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωω φίλη μου πόσο μας έλειψες!! :):)
    καλή ανάσταση σε λίγο :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τα φορέματα ...
    περιμένουν με λαχτάρα να φορεθούν !!!
    Κι εσύ διάλεξες τό που ταιριάζει ...
    στην καρδιά σου και την Άνοιξη που μπήκε φουριόζα !!!
    Ξεκινάω κι εγώ για την Ανάσταση ...
    Καλή Ανάσταση στις ψυχές μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη κοριτσάκι , Καναρινένια μου γλυκιά και μοναδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλενα,

    Χριστός Ανέστη!
    Καλώς ήρθες από εδώ.
    Ευχαριστώ για τα λόγια σου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναϊάδα,

    αγαπημένη, είναι η ψυχή σου όμορφη!
    Κράτα τη σιωπή σου καλή μου, κάπου αλλού θα τα πούμε πιο όμορφα.

    Σε ευχαριστώ. Σε φιλώ κοπελούδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. koulpa,

    φίλε καλέ,
    ωωω τι χαρά που σε βλέπω εδώ.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Side21,

    έτσι σαμιώτη φίλε. Όλα τα φορέματα κι όλα τα κουστούμια. Μονάχα να προσέχουμε να τα φοράμε και να μην μας φορούν.

    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχτιδούλα,

    Αληθώς Ανέστη! Έχεις μια τεράστια αγκαλιά που μας χωράει όλους. Ευχαριστώ που πέρασες!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο τρυφερό!
    Μου χρειάζονται τέτοιες μικρές καναρινί δόσεις!
    Χρόνια πολλά, πιο τρυφερά και αγαπημένα και χαμογελαστά από ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πως ταιριάζουμε
    στα ((σημεία))..

    Αληθώς ο Κύριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Ξύπνησε ο Χ(ρ)ι(σ)τούλης" που λέει και η αγαπημένη μου ανιψιά. Η παιδική εκδοχή του "Χριστός Ανέστη". :) Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lena_zip,

    Χριστός Ανέστη φιλεναδούλα!
    Πιο τρυφερά και αγαπημένα και χαμογελαστά από κοντά! Ναι;

    Αναμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αδάμ μου,

    τότε...
    φιλώ την παλάμη του χεριού σου.

    Να σε έχει ο Θεός καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. JK O SKROUTZAKOS,

    Χρόνια Πολλά, Αληθώς Ανέστη!
    Πάντα με θυμάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. marilia,

    αυτή η παιδική αγνότητα...
    σε ευχαριστώ που ήρθες να το μοιραστείς μαζί μου. Είσαι καλά φίλη μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σε ευχαριστώ για τούτο το τόσο τρυφερό άγγιγμα ψυχής νάσαι πάντα καλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο.. παραμυθένιο.. :)
    Τις καλύτερες ευχές μου για αγάπη, υγεία και πολύ χαρά!
    Χρόνια σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε εκείνα, τα μικρά του έρωτα και της καρδιάς, κρύβονται όλα τα τώρα του έρωτα και τα αύριο της ζωής μας.

    Χριστός Ανέστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. MARILISE,

    καλώς ήρθες! Έφερες με το πέρασμά σου όμορφη γλυκιά διάθεση. Σε ευχαριστώ για την καλοσύνη σου.

    Πέρασε μέσα φίλη μου καινούρια, τούτο το μέρος το αποκαλώ σοφίτα. Κάθισε να κεραστείς και όποτε το νιώθεις να περνάς.

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Roadartist,

    καλώς την μου. Χριστός Ανέστη. Ανταποδίδω ευχές πολλές. Να είσαι καλά!

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Freedula,

    αληθώς ανέστη! Σε εκείνα τα μικρά, κρύβεται όλη η αλήθεια και η γνησιότητα του έρωτα. Η μοναδικότητα. Που σε άλλο ταίρι τα ίδια δεν θα βγάλεις. Αυτά που γεννιούνται από το ίδιον της έτερης καρδιάς. Το ξέρω πως με νιώθεις.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή Κυριακή , έχω ένα δωράκι για σένα στο ιστολόγιο μου σε περιμένω με αγωνία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το κείμενο γράφτηκε για την Ανάσταση; Υπέροχο!!!

    Καναρινένια μου είσαι σπάνιο πλάσμα. Κάθε φορά που σε διαβάζω με συγκινείς.
    Κι αν ο Χειμώνας επιμένει, η Άνοιξη θα ρθεί, μα κάποιοι άνθρωποι ακτινοβολούν την Άνοιξη, την γλύκα, την ανθρωπιά.. έτσι σε νιώθω.
    Να σαι πάντα καλά!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα, Καλή εβδομάδα!!!
    Μόλις σήμερα ανακάλυψα το ιστολόγιό σου και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!!
    Χάρηκα πάρα πολύ, γιατί βλέπω πως ακόμα στις μέρες μας, υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα, με ευαισθησίες και αισθήματα!!!
    Να' σαι πάντα καλά, με συγκίνησε αφάνταστα ο τρόπος γραφής σου...
    Από σήμερα μπαίνεις στα αγαπημένα μου!!!

    Με αληθινή εκτίμηση...
    Χρύσα
    (http://apotaherakiamou.blogspot.com/)
    (http://kouzinotherapy.blogspot.com/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Marilise,

    πέρασα από το ιστολόγιό σου και θέλω να σε ευχαριστήσω για την τιμή του δώρου σου εκεί αλλά και για την ευχάριστη αύρα που μου αφήνεις εδώ.

    Μια όμορφη δευτέρα και καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Margo,

    αχ... τα λόγια σου κατακόκκινο φιλί παπαρούνας έβαψαν τα μάγουλά μου. Με συγκινείς. Επιθυμώ να βρίσκεσαι και να πορεύεσαι πανέμορφα!

    Σε φιλά το καναρίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. painter,

    καλώς την μου! Ήρθε άλλο ένα καναρινάκι να μου κάνει παρέα; Άκου πως τιτιβίζει χαρούμενο το δικό μου.

    Ευγενική Χρύσα τα λόγια σου στραφτάλισαν στα μάτια μου και φώτισαν το χαμόγελό μου. Να περνάς όποτε το νιώθεις, να ποτίζουμε μαζί ροδόνερο το γιασεμί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι όμορφο...μου θύμισες το πασχαλιάτικο φουστανάκι μου..τρυφερό που είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με τόση τρυφερότητα είναι να μην ανθίσει το γιασεμί σου; Ας είναι πάντα ανθισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. agrampelli,

    θα σε καλωσορίσω ζεστά-ζεστά, αν και έχω την αίσθηση πως κάπου σε έχω ξαναδεί. Ίσως σε κοινά φιλικά ιστολόγια.

    Έκλεψα μια ρουφηξιά άρωμα από την ροζ μαργαρίτα σου, για να σου ψιθυρίσω εκεί κοντά, το ευχαριστώ μου.

    Καλό ξημέρωμα. Να περνάς όποτε το νιώθεις φορώντας αυτό το δικό σου τρυφερό φουστανάκι που μου γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Poet,

    με τέτοιους όμορφους
    ανθρώπους-ποιητές
    που έρχονται και μου το ραντίζουν,
    είναι να μην ανθίσει το γιασεμί μου;

    Τρυφερέ καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΕΡΝΑΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μικρή μου αγαπημένη φίλη,

    πόσο ευαίθητη η καρδιά σου;..
    Πώς πάλλονται οι χορδές
    με τις λέξεις σου
    και πλημυρίζουν ευωδιά!...

    Να είσαι πάντα καλά!!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. JK O SKROUTZAKOS,

    Καλό υπόλοιπο σαββατοκύριακο θα ευχηθώ εγώ, όπως πάντα με χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ,

    η πυρά σου ζέστανε την καρδιά μου. Ποιήτριά μου σε ευχαριστώ! Σε φιλώ.

    Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...