Παρασκευή, Νοεμβρίου 13, 2009

Το δαχτυλίδι των Κελτών







28 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο.
    Μπράβο σου.
    Και η μουσική μου άρεσε πάρα πολύ.
    Καλά να είσαι κοπέλα με το καναρινί.
    Τα γλυκοφιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό! Λέξεις, εικόνες, μουσικές ταίριαξαν απίστευτα!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφο!!

    μου θυμισε την ταινια ο Λυκος και το Γερακι...

    μονο που εκεινη ειχε καλη καταληξη.......

    πολλα φιλια κ καλως ξαναρθες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο. Παραμυθένιο. Και μου αρέσουν πολύ τα παραμύθια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική η μουσική...με "ταξίδεψε"!
    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λενάκι,

    η αλήθεια είναι πως η μελωδία κι ο ρυθμός με είχε ενθουσιάσει τόσο πολύ που μου βγήκε αυτό το αποτέλεσμα.

    Από τότε πέρασαν περίπου δυο μήνες, κι είπα να τώρα η ευκαιρία, παρότι ο χρόνος μου εξακολουθεί να είναι περιορισμένος.

    Σε φιλώ κοπελούδα μου, σε ευχαριστώ που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρίλια γλυκιά,

    αυτό που μετράει για εμένα είναι πως πέρασα πολύ όμορφα τότε που το έφτιαχνα, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

    Σε ευχαριστώ καλοσυνάτο κορίτσι!

    υ.γ. Σαββατόβραδο εεε; Μια ανάσα μακρυά από τα πιτσιρίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξωτικό με τις όμορφες ομπρέλες,

    την ταινία που μου γράφεις δεν την έχω δει, ίσως κάποια στιγμή την ψάξω.

    Γιατί μωρέ μου προδικάζεις την κατάληξη; Κι αυτή καλή μπορεί να είναι. Θα εξαρτηθεί από την αναμέτρηση του Κέλτη με τον μονόκερο.

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πράσινη κλωστή δεμένη,

    παραμυθένιο; Αλήθεια είναι. Αχχχ... δεν με προσέχετε σε αυτά που γράφω.

    Σε πειράζω καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. agrampelli,

    ποτέ δεν θα βαρεθώ να το λέω. Πάντοτε χαίρομαι ιδιαίτερα στο άκουσμα του χτύπου στην πόρτα, ενός νέου φίλου, έξω από την σοφίτα μου.

    Στο σπιτικό μου, θέλω να νιώθετε ζεστά. Και το προσπαθώ με κάθε τρόπο. Αν καμιά φορά δεν το καταφέρνω... δώστε μου ένα ελαφρυντικό, άνθρωπος είμαι.

    Γλυκό, κυδώνι, σπιτικό, αφημένο στο τραπεζάκι... για σένα, να σε τρατάρω, να μου περνάς.

    Καλώς μου ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πουσαισυ; :):)
    καλώς μας ξανάλθες φίλη μου :):)
    καλημερούδια :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη δουλειά καναρινένια μου η μουσική το απογειώνει και καθηλώνει τον αναγνώστη..
    Χάρηκα που φάνηκες ξανά, όποτε έχεις κάτι θα είμαστε πάντα εδώ πρόθυμοι να το απολαύσουμε:)
    Καλό σου βράδυ
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. koulpa φίλε μου,

    μα να... εδώ! :)
    γιατί πότε σας έφυγα;
    εεε μια απουσία κι εγώ δεν δικαιούμαι; Έχω ακόμη περιθώριο μέχρι να "χάσω τη χρονιά"

    Καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Margo μου,

    η μουσική! έχει κάτι το μυστικιστικό δεν συμφωνείς; Ευχαριστώ που δεν με ξεχνάτε, παρότι πιέζομαι αυτό το διάστημα κι έχω μειώσει ορατά τις επισκέψεις μου.

    Κι ευχαριστώ για κάτι ακόμη, που βλέπω πως το καραβάκι σου κάνει κύκλους στην επιφάνεια της λίμνης μου σαν κάνω την εμφάνισή μου.

    Καλημερένιας φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Απόσταση, ο Χρόνος !!!
    Στριμωγμένα στα όρια του Μύθου !!!
    Με τη συσωρευμένη εκρηκτική
    ύλη του ανικανοποίητου !!!
    Ξύνεις πληγές !!!
    Παρά ταύτα - σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. xaxaxa μας λείπεις αλλά χαλάλι οι απουσίες αμα περνάς καλά.. και δε μένεις.. σου βάζουμε διαγωγή κοσμιοτάτη.. και τις δικιολογούμε.. :):)
    καλησπερούδια κι από εδώ :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Side21 γλυκέ μου φίλε,

    να υποψιαστώ, για τις πληγές, πως ο Κέλτης δεν κατόρθωσε να αναμετρηθεί με τον μονόκερο ή μήπως στη μάχη λαβώθηκε;

    Ωραία με διάβασες!
    Σε φιλώ κι εγώ χωρίς παρά ταύτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. koulpa μου,

    γιατί είσαι ανοιχτή καρδιά! Αυτό ευχαριστιέμαι από εσένα!

    Να έχεις ένα εξαιρετικό βράδυ φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η απάντησή μου ...
    παραπέμπεται στο αντάμωμα
    του λύκου με το γεράκι !!!
    Σε ξαναφιλώ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τί ωραίο Καναρίνι μου!
    Αυτές οι μουσικές με εντυπωσιάζουν πάντα...

    το ίδιο και η ιστορία, παραμυθένια!

    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Side21 γλυκέ μου φίλε,

    αδυνατώ να σε καταλάβω, ίσως μόλις δω την ταινία "ο Λύκος και το Γεράκι" στην οποία αναφέρθηκε και το ξωτικό, ίσως καταλάβω τους συνειρμούς - συλλογισμούς σας.

    Σε ευχαριστώ για την όμορφη διάθεση που είχες να ξαναπεράσεις!
    Σε φιλώ ξανά κι εγώ, χωρίς διαλυτικά, με θαυμαστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανδώρα μου,

    χαίρομαι που η μουσική είχε την ίδια απήχηση και σε εσάς όπως και σε εμένα.

    Ευχαριστώ για τα ντραμς που έφερες στο διάβα σου.

    Όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αφού λοιπόν μας (και μου) χάρισες ένα τόσο ωραίο παραμύθι, να κι ένα ποιητικό παραμύθι για σένα, καναρινί κορίτσι.

    παραμύθι

    θα σου υφάνω ένα πολύχρωμο χαλί
    κι ύστερα θα σου ψιθυρίσω
    ένα ατέλειωτο παραμύθι
    η ζεστή φωνή στα άπληστα μάτια
    ή ακόμη καλύτερα
    θα σου υφάνω ένα ατέλειωτο χαλί
    κι ύστερα θα σου ψιθυρίσω
    ένα πολύχρωμο παραμύθι
    η άπληστη φωνή στα ζεστά μάτια

    μα πάνω απ' όλα
    ένα μαγικό χαλί
    ένα μαγικό παραμύθι
    με μαγεμένη φωνή
    στα μαγεμένα μάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα η γυναίκα δεν υπάκουσε και ο κέλτης για μια ακόμη φορά θα πρέπει να αποδείξει την αγάπη του ακονίζοντας τα μαχαίρια του και μπαίνοντας στη μάχη .... αλλά δεν πειράζει ... η πρόθεση πάντα είναι καλή και ποιος θα μπορούσε να αμφισβητήσει το κίνητρο της απόκτησης του "φυλαχτού της αγάπης" ... τι θα το κάνει όμως αν κερδίσει ο μονόκερος ? :)

    Νομίζω ότι αυτοί οι θεοί έχουν πολύ διασκεδαστικά παιχνίδια να παίξουν όταν έχουν κέφια ...


    Πολύ όμορφη όλη σου η δημιουργία αγαπημένη μου κοπέλα ..είμαι σίγουρος ότι θα το χάρηκες καθώς του έδινες μορφή .... αλλά και το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση δικαιώνει τον κόπο σου ...

    Η κέλτικη μουσική μου αρέσει πολύ και έχω κι εγώ πολλά κομμάτια κρατημένα στον υπολογιστή .. απόλαυσα το δικό σου κομμάτι όταν πρωτομπήκα τότε που έγραψες την ανάρτηση ... σήμερα δεν ακούω τίποτε όμως :) το έκλεισες ή κάνω κάτι λάθος εγώ ?

    Να έχεις μια πολύ όμορφη βραδιά θα σου ευχηθώ .... πάντα φεύγω με μια πολύ γλυκιά αίσθηση από δω μέσα .. η σημερινή μου επίσκεψη δεν αποτελεί εξαίρεση ..

    Φιλιά κούκλα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποιητή όλων μας,

    σε ευχαριστώ για τους στίχους του ποιητικού παραμυθιού που τόσο ευγενικά μου/μας χάρισες.

    Όταν το νιώθεις να περνάς να μου αφήνεις από κανένα. Χαρίζεις ομορφιά στη στιγμή μου.

    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σκρουτζ φίλε,

    σε ευχαριστώ!
    Να έχεις έναν όμορφο Δεκέμβρη! Ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ζεστέ μου πολύ,

    ο μονόκερος θα κερδίσει, όπως και να 'χει. Το γνωρίζει αυτό η γυναίκα. Το βάρος της σημασίας δεν θα δοθεί στην έκβαση της μάχης, αλλά στην πρόθεση αυτής.

    Και οι θνητοί, όμως, πόσο διασκεδαστικοί γίνονται όταν εξακολουθούν να ρίχνουν τις ζαριές...

    Ναι, ζεστέ μου, έτσι που διαμορφωνόταν ο μύθος τόσο τεχνικά όσο και στην φαντασία μου, η πραγμάτωσή του ικανοποίησε το 'θέλω' μου.

    υ.γ. Δεν το έκλεισα, και λυπάμαι αν εξακολουθεί να μην παίζει σε εσένα.

    Το ξέρεις πως απολαμβάνω τις επισκέψεις σου, έτσι δεν είναι;
    Σε φιλώ γλυκέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...