Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

Το πανέρι με τις φράουλες…




Σκάλιζε στο κηπάκι του, όταν το μάτι του έπεσε δίπλα στο αμπέλι. Κούνησε την κεφαλή του και μονολόγησε «σιμώνει και για σε η ώρα. Μη μου παραπονείσαι».

Μάζεψε τα αυγά από το κοτέτσι και ξεκίνησε την ίδια κουβέντα με τον κόκορα «κακοκαρδίζεις τις τσούπρες μου; Γι' αυτό δεν αυγατίζουν; Πρόσεχε λεβέντη, πρόσεχε, θα στο κόψω το λειρί».
Τις ζεστές μέρες δεν τον χωράει ο τόπος. Είναι που οι μοσχοβολιές της άνοιξης γαργαλούν τα ρουθούνια του. Είναι που όλη η φύση, ευωδιάζει τους καρπούς που φύτρωσαν από το σπέρμα του ζωοδότη. Θυμάται και τις δικές του ζωηράδες. Κρυφογελάει. Κάτω από το πλίνθινο υπόστεγο πίνει το καφεδάκι του γουλιά-γουλιά.


Σε λίγο θα κατηφορίσει για τον ποταμό. Θα περάσει μέσα από τα χωράφια. Ο ήλιος θα στραφταλίσει μες τα μάτια του σε όλες τις αποχρώσεις.

«Είναι τόσες οι ανταύγειες που μου χαρίζεις... να γιατί ποτέ δεν έβαψα τα μαλλιά μου» θα θυμηθεί τα λόγια της.
Κάθε μέρα όλο και πιο μακριά της. Αρχίζει και ξεχνάει το γέρικο μυαλό του. Ξεχνάει το λακκάκι στο μάγουλό της. Ξεχνάει την νευρωτική ζάρα που έπαιρνε σχήμα στο μέτωπό της, σαν σήκωνε το φρύδι. Ξεχνάει. Κάθε μέρα όλο και πιο μακριά της. Κάθε μέρα όλο και πιο κοντά της. Ζύγωνε και η δική του ώρα «τι νόμιζες, παππούλη μου, μόνο το αμπέλι»;

Ένα μικρό σημαδάκι διέκριναν τα θολά του μάτια, κι όσο πλησίαζε στον ποταμό, τόσο κοκκίνιζε ο ορίζοντας εμπρός του. Θα ερχόταν η εγγόνα του σήμερα. Για τούτο και στο διάβα του κρατούσε στο χέρι του το πανέρι με τις φράουλες.

 













Αδυνατώ να περάσω από τις γειτονιές... Κ αλό Πάσχα ~ Ανάσταση στις ψυχές!


Μουσική επιλογή: Lisa Hannigan ~ Lille

66 σχόλια:

  1. Πλησίαζε η ώρα του του καψερού... Τί μπορούσε να κάνει;

    Πολύ ωραίο απόσπασμα καναρινένια! Μπράβο σου!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι καλύτερο και σε εσένα!
    Γι αυτές αλλά και τις υπόλοιπες ημέρες παραπέρα...

    Κάποιος σε ψάχνει ή θα ψάξει να σε βρεί...ευχή μου και αυτό.

    Εγώ,απλά σε χαιρετώ...γι αυτές αλλά και για τις υπόλοιπες ημέρες παραπέρα...

    Ανάσταση στις ψυχές μας!

    Όπως είπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί τώρα εμένα μου φάνηκαν οι πιο μελαγχολικές φράουλες που δοκίμασα ποτέ;

    Καλή Ανάσταση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο κείμενο.. γλυκά μελαγχολικό! Μοιάζει να γνωρίζεις καλά τον τρυφερό παππού.
    Καλό Πάσχα γλυκιά καναρινένια, γαλήνιο, φωτεινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι που όταν φεύγω απο δω ανοίγω τη χούφτα μου και γεμίζει το δωμάτιο ανταύγειες που στροβιλίζονται μαγικά.
    Είναι και που ευωδιάζει το πανέρι μου από τους φρέσκους καρπούς σου!
    Πες μου, με τι μπορεί να συγκριθεί αυτή η ομορφιά;
    Κόκκινο φιλί σου στέλνω με γεύση φράουλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρούμενο Πάσχα σε σένα, τους παππούδες και τις εγγονές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο πιο γλυκό πλάσμα της γειτονιάς!
    Κι ένα ξεχωριστό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλες αγιες μερες ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφο κείμενο....
    όμορφη ιστορία....
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Είναι τόσες οι ανταύγειες που μου χαρίζεις... να γιατί ποτέ δεν έβαψα τα μαλλιά μου"
    Πολύ πολύ όμορφο

    Χίλιες καλές ευχές γλυκειά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ τρυφερό. Και καλογραμμένο.

    Έχεις αγάπη μέσα σου. Κι εγώ δεν γνωρίζω άλλη ανάσταση της ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά σου εύχομαι γλυκιά καναρινένια :)))
    Τις καλύτερες ευχές μου.. για ότι ποθείς.., φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα, γεματα υγεια και ο,τι επιθυμεις καναρινενια μας!!!!!!

    Καλη εβδομαδα και Καλο Πασχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ιιιιι!!
    χθες ήταν της αγίας καναρινένιας;

    αν ήταν κι αν δεν ήταν,χρόνια σου πολλά,όμορφα και δημιουργικά,γεμάτα με φράουλες,ιστορίες και γειτονιές που θα περνάς και θα ξαναπερνάς,επειδή οι αναμνήσεις μας ανήκουν και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς=)

    φιλί καναρινί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καναρινι μου....
    Καταφέρνεις και δίνεις μια αίσθηση στα κείμενά σου, σαν να ναι μαζί γεύση, αφή, ακοή, και όραση....

    Είσαι ταλαντούχος άνθρωπος !

    Καλό σου Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βαϊα!!

    Μπορεί να μην καταφέραμε να βρεθούμε, αλλά θα γίνει μετά το Πάσχα...

    Να σαι καλα και να προσφέρεις τρυφερες ιστορίες, να!, σαν κι αυ΄τη!

    Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ιδιαίτερη και φραουλένια η γραφή σου!
    Ξέχασα να σου πω και Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου.... στα λέω τώρα!
    Πάντα καλά να είσαι....καλή Ανάσταση!
    Με την αγάπη μου..φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο το κείμενό σας.

    Οι γεύσεις και τα χρώματα, όλα εξαιρετικά ισορροπημένα. Και μια μικρή μελαγχολική νότα, από την οποία όμως ξεπηδά και πάλι χαμόγελο.

    @ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τόσο μακριά, τόσο κοντά, σα να μη μετράει ο χρόνος παρά κατά πώς τον διατάζουν οι κτύποι της καρδιάς μας..

    Υπέροχο, μελαγχολικό και τόσο ανθρώπινο το κείμενό σου, καναρινένια.

    Καλή Ανάσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπάρχει ένα βιβλίο του Αλεξάκη που λέει στην μητέρα του

    "Θα σε ξεχνάω κάθε μέρα"

    γιατί έτσι είναι η αγάπη κι ο χρόνος

    Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η γλύκα από τις φράουλες είναι η πιο αυθόρμητη και αυθεντική έκφραση αγάπης μέσα από ένα πρίσμα νοσταλγικής μελαγχολίας, που δεν είναι πλέον ικανό να αφήσει πικρία σε κανέναν!! Το ίδιο γλυκά και όμορφα σου εύχομαι να περάσεις αυτό το Πάσχα!! Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Αδυνατώ να περάσω από τις γειτονιές..."
    Περνάμε εμείς από τη δική σου. το ίδιο είναι!

    Καλή Ανάσταση Κοπελιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καναρινένια μου κουκλίτσα μου, εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσεις πανέμορφα, ότι κι αν κάνεις! Με υγεία και αγάπη!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλιά στον παππού ...
    κάθε εποχή έχει τα καλά της
    η τρίτη ηλικία δε χρειάζεται συμπόνοια,
    έχει κι αυτή τις μικρές της χαρές
    που οι νεότεροι δεν καταλαβαίνουνε
    παρόλο που είναι μπροστά τους ...
    Καναρινένια μου ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ !!!
    Σου εύχομαι μια ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ
    με υγεία κι ευτυχία κι η Άνοιξη να φέρει
    την Ανάσταση στις ψυχές όλων μας γεμίζοντάς
    τες με αγάπη κι ανθρωπιά …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη φίλη μου ,εύχομαι και του χρόνου με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πέρασα να σου ευχηθώ τα καλύτερα κοπέλα μου !!!

    Ελπίζω να περνάς όμορφα όπου και να βρίσκεσαι !!!

    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καναρινάκι μου τι ομορφο κείμενο !

    άκου λέει γι αυτο δεν βάφει τα μαλλιά της !! δεν το είχα σκεφτεί ποτέ μου .....


    σου ευχομαι τα καλυτερα γι αυτες τις μερες ......... μακάρι να γεμίσουμε όλοι με χρυσαφένιες ανταύγιες ...

    μου άρεσε αυτο που έγραψε η μωβούλα μας ....

    ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΕΡΩΤΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΑΝ ΗΛΙΟ



    φιλακι γλυκο


    Κυβη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
    ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καναρινένια μου πέρασα να σου αφήσω το καθιερωμένο μου φιλάκι και μια μεγάλη αγκαλιά!!!
    Σε σκέφτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άνεμέ μου,

    δεν λες πάλι καλά που αυτός τα έζησε τα χρόνια του; Οπότε "καψερός" ή καλότυχος; Για ξανασκέψου το!

    Αλί σε μας...

    Σε ευχαριστώ παλικάρι μου.
    Περιμένω νέα από το ταξίδι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πρωτόπλαστε,

    σ' ευχαριστώ που μου άφησες το χαιρέτισμά σου για εκείνες αλλά και τις υπόλοιπες ημέρες παραπέρα...

    Ανταποδίδω τον χαιρετισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρίλια,

    θέλω να πιστεύω πως σου άφησαν μια γλυκιά μελαγχολία. Τούτη ήταν η επιθυμία μου για αυτό το μικρό απόσπασμα.

    Ακόμη, επιθυμία μου ήταν να ξεχωρίσω το συναίσθημα της έλλειψης που γεννάται λόγω αγάπης από το άλλο που προκύπτει εξαιτίας του πόνου.

    Χαίρομαι που περνάς καλή μου, μου δίνεις χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαργκώ μου,

    έπιασες το ακριβές συναίσθημά μου, της γλυκιάς μελαγχολίας. Μολονότι, ο παππούς, μου είναι ολωσδιόλου άγνωστος (ή αλλιώς μυθοπλαστικός).

    Χριστός Ανέστη, Χρόνια μας Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κόκκινη ομπρελίνα μου, ιδιαίτερή μου,

    νομίζω πως τούτη η "ομορφιά" μπορεί να ταυτιστεί με 'κείνη του δικού σου παππού των Χριστουγέννων. Με την κάρτα στο χέρι για δυο ευχές... Τόσο βαθιά με είχε συγκινήσει.

    Οι ευαίσθητες ψυχές, αναγνωρίζουν ευωδιές πανεριών ή τις γεννούν μόνες τους. Τόσο ξεχωριστή είσαι για μένα.

    υ.γ. Φυλάω εκείνα τα δικά σου "Χρόνια Πολλά" και το ξεχωριστό φιλί, μ' ευλάβεια. Ήταν τέτοια η μέρα που... δεν θα μπορούσα να κάνω κι αλλιώς...

    Σ' ευχαριστώ τριανταφυλλένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Mortal,

    σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.

    Χρόνια πολλά και σε εσένα, Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παπαρούνα μου,

    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!

    Ελπίζω να συνήλθες από την γρίπη που σε ταλαιπώρησε.

    Γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πράσινη κλωστή δεμένη,

    ευχαριστώ για τις ευχές.

    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ποιώ-Ελένη μου,

    αυτήν την απάντηση χαρίζω σε όσους με ρωτούν γιατί δεν έβαψα ακόμη τα μαλλιά μου. Με μια μικρή παραλλαγή, "είναι τόσες οι ανταύγειες που μου χαρίζει η ζωή, να γιατί ποτέ δεν έβαψα τα μαλλιά μου".

    Σ' ευχαριστώ για τις χίλιες καλές ευχές, οι δικές μου δύο χιλιάδες κι εννιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ποιητή μου,

    τι να πω εγώ τώρα που τα μάγουλά μου βάφτηκαν με το κοκκινάδι της "ντροπαλής" ντροπής;

    Σ' ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια.
    Χρόνια μας Πολλά, Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλλιτέχνιδά μου,

    σε ευχαριστώ για τις ευχές εκείνης της συγκεκριμένης και ιδιαίτερης για με ημέρας.

    Ό,τι πιο όμορφο για 'σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Deedeeka μου,

    μακάρι να 'ναι τα χρόνια πολλά-πολλά κι ευτυχισμένα, ακριβώς έτσι όπως μου τα εύχεσαι.

    Σε ευχαριστώ!! Πολύ-πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. koperti μου,

    *ιιιι!!

    (Χθες) δηλαδή τότε, στις 12 του Απρίλη, δεν ήταν ακριβώς της αγίας καναρινένιας, αλλά η Κυριακή των Βαΐων.

    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γέλασα με το ιδιαίτερο χιούμορ του σχολίου σου!! Καλή μου εσύ!!
    Απολαυστικό σχόλιο!

    Κι επειδή στα σοκάκια είναι η ζωή, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου! Είθε να γεμίζω από εμπειρίες ώστε να μετουσιώνονται σε αναμνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πανδώρα μου,

    με τιμάει το σχόλιό σου. Και δεν είναι που ξεσηκώνει τον εγωισμό μου, είναι που μου δίνει ώθηση να προσπαθώ κάθε φορά, με όλες τις αισθήσεις, να μεταφέρω τα ρίγη που κουβαλεί μέσα μου η ψυχή μου.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σκρουτζάκο,

    ευχαριστώ για τις ευχές.
    Χρόνια μας Πολλά, Χριστός Ανέστη!

    υ.γ. Ιδιαίτερα ευχαριστώ για την μουσική σου πρόσκληση. Το θέλω πολύ να ανταποκριθώ, με τον δικό μου τρόπο. Μόνο επίτρεψέ μου να μη βιαστώ...

    Δεν με ξεχνάς κι αυτό μου γλυκαίνει τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Christine, ξωτικό μου,

    σίγουρα θα ανταμώσουμε!
    Εάν όχι ύστερα από προηγούμενο προγραμματισμό, φαντάζομαι πως θα 'ναι τυχαία κάπου εκεί στο διατηρητέο...!

    Καλά δεν τα λέω;;

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γιώτα μου,

    κρατώ την αγάπη σου με την οποία εκφράζεις ευχές για την γιορτή μου.

    Άλλωστε δεν ξέχασες!! Δεν τίθεται θέμα αργοπορίας όταν πρόκειται για ευχή!

    Χρόνια μας Πολλά, Χριστός Ανέστη καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Scorpios,

    φίλτατε κύριε είστε πολύ ευγενής! Θεωρώ τον πληθυντικό σας, της ευγενείας και σε καμία περίπτωση της κολακείας!

    Πάμε πάλι από την αρχή όμως. Τεντώνω το χέρι σε ένδειξη χειραψίας. Εδώ Βαΐα... ενικός παρακαλώ, εάν δεν σας κάνει κόπο...

    Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ευαγγελία μου, αγαπημένη,

    Ως λάτρης της τέχνης και της ουσίας που έχεις εξαρχής αποκαλύψει πως είσαι, επίτρεψέ μου να παραθέσω κάτι μικρό του Shakespeare, πάνω σε αυτό ακριβώς που γράφεις.

    "That time of year thou mayst in me behold
    When yellow leaves, or none, or few, do hang
    Upon those boughs which shake against the cold,
    Bare ruined choirs, where late the sweet birds sang.
    In me thou seest the twilight of such day
    As after sunset fadeth in the west,
    Which by and by black night doth take away,
    Death's second self that seals up all in rest.
    In me thou seest the growing of such fire
    That on the ashes of his youth doth lie,
    As the deathbed whereon it must expire,
    Consumed with that which it was nourished by.
    This thou perceiv'st which makes thy love more strong,
    To love that well, which thou must leave ere long."

    Με εκτίμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φreedula μου,

    Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο του Αλεξάκη, εάν μου αφήσεις έναν τίτλο, ίσως κάποια στιγμή το ψάξω.

    Χαμογελώ, σκεπτόμενη πόσο δύσκολο είναι να ξεχνάς κάθε μέρα έναν αγαπημένο άνθρωπο.
    Μια όμορφη υπόσχεση σκέψης! Έτσι το εκλαμβάνω εγώ!

    Σε ευχαριστώ!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. απλά... Γιάννη, ή πιο περίπλοκα Ιωάννη, πιο Ιταλικά Τζιοβάνη!!

    έχοντας κάνει αυτήν την μικρή εισαγωγή... επί το προκείμενο!

    Σε ευχαριστώ John!!

    υ.γ. Σε πειράζω... συγχώρα με, εάν σε ενόχλησε το χιούμορ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κούκε μου, ξεχωριστέ,

    εσύ να περνάς όλες τις εποχές του χρόνου, στις γιορτές και στις αργίες... όποτε κι αν...

    Μου φέρνεις πάντα χαρά με το σουλάτσο σου!

    υ.γ. Έγραψες πάλι έτσι; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρηνιώ μου, φιλενάδα!

    Να πω κι από εδώ Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!

    υ.γ. Στρογγύλεψαν τα χείλη, φάνηκαν λευκά δοντάκια στο χαμόγελό μου, σαν βλέπω πως περνάς κι αφήνεις φιλιά κι αγκαλιές.
    Σύντομα κι από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Side21 μου,

    "δεν χρειάζεται συμπόνοια,
    έχει κι αυτή τις μικρές της χαρές, η τρίτη ηλικία"

    κρατώ αυτό γιατί το βρίσκω πολύ ζεστό κι ανθρώπινο. Κανείς δεν χρειάζεται τον οίκτο μας συμφωνώ, και πολύ περισσότερο οι γεροντότεροι.

    Εσύ δεν ήσουν που θα απολάμβανες το Πάσχα σου στα Τρίκαλα; Αν θυμάμαι καλά... περιμένω εντυπώσεις, αλλιώς διέψευσέ με.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αχτιδούλα μου,

    Χρόνια μας Πολλά, χριστός Ανέστη!

    υ.γ. του χρόνου θα φροντίσω να περάσω από εσένα λίγο πιο νωρίς, με την δικαιολογία να σε βοηθήσω στα αυγά! Στην πραγματικότητα, να μάθω λίγο από την τέχνη σου!

    Να μου φιλήσεις το Κλωντάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ζεστέ μου Ηλία κι αγαπημένε,

    δεν με ξεχνάς ποτέ... κι αυτό μου ζεσταίνει την καρδιά!

    Ό,τι πιο όμορφο και σε εσένα!
    Καλησπερένια είπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κύβη μου και Κυβέλη μου,

    μου 'λειψε το φατσάκι σου, που είσαι; Σε έχασα!

    Θα διαβάσω αυτό της Μωβούλας που με παραπέμπεις. Κι εκείνη την έχασα! Άντε να σας μαζέψει πάλι ο Ήχος να σας δω... γιατί αλλιώς δεν φανερώνεστε εσείς.

    υ.γ. Κι εγώ τόσο δυνατόν τον θέλω!!!
    ΣΑΝ ΉΛΙΟ... και γλυκόξινο σαν φράουλα... και δροσερό σαν γρανίτα...
    Θέλω έναν έρωτα ΤώρΑ και τον θέλω ολόδικό ΜοΥ!!

    Ανταποδίδω φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. *Σκρουτζάκο σου απάντησα θετικά πιο πάνω...


    **Ρηνιώ μου, καναρινοφιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σκρουτζάκο,

    έναν Μάη παιχνιδιάρη, που να τρυπώνει από φυλλωσιές, να παίζει κρυφτό, να γεμίζει τις μπούκες του με δροσερό αεράκι και να ξεφυσάει στα πρόσωπά μας... να γεμίζουμε φρέσκες αναπνοές! Όμορφες αποδράσεις εύχομαι όποτε αυτό είναι εφικτό.

    Έτσι θα ήθελα εγώ να σου ευχηθώ Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Όπως έλεγα και τις προάλλες ο χώρος σου είναι τόσο εσύ.. Αλήθεια.. Κορίτσι με το καναρινί φόρεμα.. το μπουμπουκάκι μου όπως μου το είπες πάει καλύτερα.. Θα γίνει καλά..
    Σε ευχαριστώ πολύ.. Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Jacki μου,

    ώρες τόσο γεμάτες και έντονες...
    Μου αφήσατε γλύκα!Κι είναι αμοιβαίο όλο αυτό, με ειλικρίνεια σου το λέω.
    Το μπουμπουκάκι δεν θα μπορούσε παρά να ανθίσει, από την τόση αγάπη που νιώθει να το περιβάλλει.
    Η χαρά είναι το ίδιο και δική μου (ίσως και περισσότερη). Αδημονώ να μας ξανάρθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ποντίκι,

    καλώς την μου! Έχω τυράκι (όχι στη φάκα) έλα... έλα...


    υ.γ. Αν κι εσύ τώρα είσαι μες τα μέλια... δεν έχεις ανάγκη από τυριά!
    Να ζήσετε!

    Να περνάς όποτε το νιώθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...