Σάββατο, Νοεμβρίου 29, 2008

Θα μετρήσω ως το εφτά... παίζουμε;



Ο αγαπημένος μου
--> --> -->Πρωτόπλαστος και η ιδιαίτερή μου Kόκκινη ομπρέλα με είχαν προσκαλέσει σε παιχνίδι και τους ευχαριστώ!

Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες. Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματά τους και links προς το blog τους. Ειδοποίησε τους ότι του έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.

(Α) : ργώ… ένα από τα βασικά μου ελαττώματα. Οι δικοί ΜοΥ άνθρωποι το έχουν συνηθίσει πια. Κανείς δεν είναι τέλειος ή μήπως γελιέμαι; Όσο για τις δικές μου ατέλειες, πολλές...

υ.γ. Αν κανονίσουμε και μαζί να βγούμε για καφέ, έλα λίγο αργότερα από την ώρα που είπαμε.

(λ) : ατρεύω να αφήνω μικρά ασήμαντα σημειώματα και να τα βρίσκουν τυχαία.

υ.γ. Μια φίλη μου είπε πως, μετά από χρόνια ανοίγοντας ένα τετράδιο κάτι να σημειώσει, βρήκε ξανά την γραφή μου μέσα σε κάποια από τα φύλλα του. Συγκίνηση κι ενθύμια των περασμένων χρόνων.

(ή) : ρθα σε τούτον τον κόσμο για να διεκπεραιώσω έναν σκοπό. Έτσι νιώθω.

υ.γ. Άλλο που τον σκοπό τον ψάχνω ακόμη. Μα αισθάνομαι πως βρίσκομαι κοντά…

(θ) : αρρετά λέω όσα πιστεύω, όταν αρμόζει, αλλιώς σωπαίνω.

υ.γ. Κάποιος μου δίδαξε πως οι σιωπές ενίοτε είναι εκκωφαντικές.

(ε) : μφανίζομαι μονάχα σαν ξέρω πως η παρουσία μου φέρνει χαρά. Όταν παύει να προκαλεί όμορφα συναισθήματα δεν έχω λόγω ύπαρξης. Ξανακαλύπτω τον ψυχισμό μου μ’ ένα λευκό σεντόνι.

υ.γ. Κι ας νιώθω πως μου λείπουν, είναι που παύει το αερικό μου να μυρίζει γιασεμί.

(ι) : χνηλατώ μέρη αχαρτογράφητα, όπου μονάχα έχουν βαδίσει τα πέλματα του νου.

υ.γ. Είναι να μην βγω στο σεργιάνι, μετά το παρακάνω με τα όνειρα.

(α) : φήνω λίγο άρωμα στον καρπό μου, το ίδιο με εκείνο του προσώπου, που αισθάνομαι ότι θέλω να νιώσω κοντά μου, κάθε φορά. Γι’ αυτό, μην παραξενευτείτε αν καμιά φορά σας ρωτήσω τι άρωμα φοράτε.

υ.γ. Μην με ρωτήσετε, όμως, πως μυρίζει τώρα ο καρπός μου.

Κούμαρα για όσους δεν με πίστεψαν… τα τρώτε;

Καλώ τους καινούριους μου φίλους να παίξουν.
Αφορμή για να τους γνωρίσω λίγο καλύτερα.


-->
Παπαρούνα

-->
Λόγω Τέχνης

-->
Χαρά

-->
Άναρχες Φλόγες

-->
Προφήτης

-->
Gregory

102 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Φίλη

    Διάβασα τις αλήθεις σου

    Μια χαρά είναι!

    Πύρινα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέχομαι φίλη μου
    Αύριο όμως έτσι; Δεν είανι αργά, ε;

    Αύριο το πρωί

    Πύρινη Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ψάχνεις το σκοπό ...
    εμείς οι ίδιοι είμαστε σκοπός.
    Έξυπνο το κόλπο με τα σημειώματα ...
    Εύχομαι μια ευχάριστη Κυριακή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσαν όλα αυτά που γράφεις. Είναι γλυκά και ειλικρινή.
    ΑΛΛΑ...με τους ανθρώπους που αργούν έχω μεγάλο θέμα. Τεράστιο θα έλεγα. Εκνευρίζομαι αφάνταστα. Αν πιούμε μαζί καφέ, δεν θα ξεκινήσω από το σπίτι μου αν δεν ξεκινήσεις πρώτα εσύ από το δικό σου.
    Καληνύχτα!

    Υ.Γ. Μήπως να ψάξω για κανένα σημειωματάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λαλημερα σας...τι ηρεμη που εισαι..
    1.το μεγαλο μου ελατωμα..
    δεν αρνουμε ποτε την προσκληση μιας ωραιας ΚΥΡΙΑΣ....
    2.μου αρεσουν οι γυναικες που οταν σου μιλανε σε κοιτανε στα ματια...
    3.για να θυμαμε κατι,το γραφω σε καπιο χαρτι και τα κραταω σε μια μεγαλη βαλιτσα. [ειναι τοσο ανοθρογραφα που δεν διαβαζοντε]..
    4.ειμαι αυθορμητος τοσο πολυ που στο τελος... ειναι και ελατωμα..
    5.μου αρεση να ασχολουμαι με τα κοινα.και προσπαθω να του πω,να συμετεχη ...
    6.μου αρεση να ταξιδευω.ακομα και με το νου.μου αρεση να βλεπω τα αεροπλανα ,πλοια,τραινα,να φευγουν...
    7.οταν γνωριζω εναν ανθροπο,θελω να μπω στο μυαλο του για να μαθω πως σκεφτετε....
    σε ευχαριστω που με καλεσες.και εγω ρωταω .τη αρωμα φορας?....

    καλημερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και σήμερα έχω αναρτήσει το βιογραφικό μου στο blog μου, θα γράψω τις επτά αλήθεις για μένα:
    1. Είμαι αρκετά μελαγχολικός τύπος
    2. Είμαι πολύ ακριβής στα ραντεβού μου
    3. Πάντα μου έλειπε η αυτοπεποίθηση
    4. Μου αρέσει η ποιότητα παντού
    5. Με κάνει πύραυλο η αδικία, η ψευτιά και η υποκρισία
    6. Οι ανθρώπινες σχέσεις και η ανθρώπινη επικοινωνία είναι για μένα πολύ πολύ σημαντικά και μεγάλα
    7. Το ψευδώνυμο που μου κόλλησαν από το σχολείο ακόμη είναι: Λυσίας / Υπέρ αδυνάτου


    Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου
    Τα υπόλοιπα μπορείς να τα διαβάσεις στο βιογραφικό μου

    Καλή Μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι αλήθειες σου!

    Σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την πρόσκληση, αλλά δε θα παίξω. Με έχουν ξανακαλέσει στο συγκεκριμένο παίγνιον και ούτε τότε έπαιξα, διότι δε νομίζω ότι ταιριάζει πολύ στο ύφος του ιστολογίου μου... Ειλικρινά πάντως δεν έχω καμία διάθεση να σνομπάρω όσους παίζουν.

    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα απλό παιχνίδι κατάφερες να το κάνεις τόσο ιδιαίτερο! Μπράβο καναρινένια μου!
    Α!!! και μια που διάβασα ότι αργείς στα ραντεβού σου... είναι δυνατόν να μένουμε στην ίδια γειτονιά και να μηνέχουμε δώσει ένα ραντεβού για καφέ;!!!
    Κοίτα όμως... μην αργήσεις πάρα πολύ!!! Δεν μπορώ να με στήνουν!
    Καναρινένια μου καλή εβδομάδα να έχουμε!!! Φιλάκια πολλά και γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χμμ αργείς έτσι;
    Εγώ απεναντίας είμαι πάντα μα πάντα στην ώρα μου σαν Εγγλέζικο ρολόι.

    Από τις εκκωφαντικές σιωπές καλή μου έχω μάθει τόσα μα τόσα πολλά!!

    Η παρουσία σου μόνο γλυκά αισθήματα θα μπορούσε να φέρει, σε μένα θα βρισκόσουν συνεχώς :))))

    Μοναδικές οι αλήθειες σου όπως κι εσύ!!

    Καλό σου βράδυ καναρινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου αρεσε παρα πολυ αυτο που ειπες για τα σημειωματα...το χω κι εγω και το κανω οταν ξερω οτι το δεχεται ο αλλος..ειναι πολυ γλυκο...

    σε αντιθεση με σενα εγω παω στα ραντεβου μου δεκα λεπτα νωριτερα!!!!!

    σ ευχαριστω παρα πολυ για την προσκληση,αλλα το χω παιξει το παιχνιδι πριν ενα μηνα..δεν θα το δεις στις αναρτησεις γιατι ειχε σβηστει το μπλογκ μου και το ξαναφτιαξα απ την αρχη!!οι παλιοι φιλοι το θυμουνται....


    μου αρεσε πολυ το (ε)γιατι ξερεις να απομακρυνεσαι με αξιοπρεπεια και διακριτικοτητα και δεν επιβαλλεις την παρουσια σου οταν θεωρεις οτι ειναι βαρια..ακομη κιαν δεν ειναι ετσι,αρκει που το αισθανεσαι..καπως ετσι λειτουργω κι εγω φευγω με τα χιλια ....

    αυτο με το αρωμα το εχει κανει ο αντρας μου στην αρχη της γνωριμιας μας και θεωρουσα πολυ ομορφο οτι ειναι και δηλωνει ευαισθησια ψυχης..αλλα εσυ φορας και αρωματα απο φιλες σου??το βρισκω πολυ συγκινητικο!!

    μ αρεσει επισης που λες τη γνωμη σου θαρρετα..εγω αν δω οτι δε με παιρνει κανω τουμπεκι..δε μ αρεσει να ερχομαι σε αντιπαραθεση...

    γενικα πολυ ομορφα ολα οσα ργραψες εκτος απ την αργοπορια,αλλα αυτος που σ αγαπαει πραγματικα ειτε φιλος ειτε φιλη θα πρεπει να σε δεχτει...οποτε αν ημουν φιλη σου και μ ελεγες 9 η ωρα για καφε θα πηγαινα στις 9,30 και θα πρωτοτυπουσα γιατι παω δεκαλεπτα νωριτερα...

    καλο βραδυ κι ευχαριστω για την προσκληση..και συγνωμη που δε θα παιξω επειδη εχω παιξει αν θες να προσκαλουσες αλλον??

    σε κουρασα η πολυλογου ε??χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να μην αργείς.Και να μιλάς.Και ενίοτε να σωπαίνεις.Γράφοντας "τυχαία" σημειώματα.Και να εμφανίζεσαι.Όσο πιο συχνά μπορείς.Και θέλεις.Και αντέχεις.Να ψάχνεις τον σκοπό σου κι ας μην τον βρίσκεις.Και να κάνεις όνειρα.Που θα κλείνουν μέσα τους μυρωδιές αγαπημένες...

    Φιλί
    [μικρό μου εσύ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχουν, άραγες, όλοι οι άνθρωποι βρεθεί σ΄ αυτή τη γη μ' ένα σκοπό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με τιμάει αυτή η πρόσκληση, αλλά πολύ φοβάμαι πως δε θα μπορέσω να την αποδεχτώ.
    προτιμώ αυτές τις αλήθειες να τις ανακαλύπτουν οι άλλοι μόνοι τους σε μένα, είτε μέσα από ένα κείμενο που έχω γράψει, είτε μέσω μιας ομιλίας.
    αλλιώς χάνεται το μυστήριο και παύω να είμαι ο προφήτης


    υ.γ.: όμορφες οι αλήθειες σου


    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H oμορφιά είναι στην αναζήτηση (του όποιου σκοπού) και τα ταξίδια του νου είναι οι καλύτερες ιχνηλασίες...
    Καλή εβδομάδα κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένο παιχνίδι της μπλογκόσφαιρας αυτό και το έπαιξες τόσο μοναδικά Καναρινένια μου! Αληθινή μέσα στις αλήθειες σου, όπως ακριβώς σε φανταζόμουν. Καλό μήνα, χίλια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι ομως βρηκα στις αληθειες καποια στοιχεια κοινα με μενα..

    Να εισαι καλα..ευχομαι να βρεις το σκοπο που λες..αν δε το εχεις εντοπισει ακομα..

    καλο μήνα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προμηθέα Δεσμώτη,

    (αν και θέλω πολύ να σε προσφωνήσω Λυσία μου!)

    καλησπέρα κυρία μου! Όχι καμία αργοπορία. Ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκληση μου. Όμορφες οι αλήθειες σου και διαβάζοντας το βιογραφικό ταξίδεψα κι εγώ μαζί σου στα περασμένα χρόνια, ανακάλεσα μνήμες που ποτέ δεν άγγιξαν το δέρμα του κορμιού μου, μα κύλησαν στις φλέβες του μυαλού μου.


    Αισθάνομαι τυχερή που ανταμώσαμε. Καίνε τα πύρινα φιλιά! Την καληνύχτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Ιχνηλατώ μέρη αχαρτογράφητα, όπου μονάχα έχουν βαδίσει τα πέλματα του νου."

    Αχ πόσο μοιάζουμε εμείς οι δυο!

    Φιλί
    Καλή εβδομάδα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. side21 μου,

    μου άρεσε αυτό που είπες "εμείς είμαστε ο σκοπός". Σε ευχαριστώ για το ευχάριστο πάντα πέρασμά σου. Μια όμορφη πρώτη Δεκεμβριανή νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. lena_zip μου,

    εκνευρισμός... τον έχω βιώσσει. Μα θαρρώ πως όλοι μας έχουμε μια μικρή ατέλεια. Πες πως η δικιά μου είναι λίγο πιο μεγάλη. Υπόσχεση, έτσι θα γίνει σε περίπτωση καφέ.

    υ.γ. Για ψάξε... όλο και κάτι σου έχω γράψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωωωωωωχχχχχχχ!!!!! Από πού να αρχίσω το ψάξιμο;;;;;;; Δώσε κι εσύ ένα στοιχείο παραπάνω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. gregory,

    σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Ο αυθορμητισμός μου αρέσει πολύ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως επικροτώ την καταπάτηση των προσωπικών ορίων και τον σεβασμό.
    Επικίνδυνο σε βρίσκω, όχι και "να μπεις στο μυαλό να μάθεις τι σκέφτεται ο άλλος"! Νομίζω πως, η σωστή αποκρυπτογράφηση των ενεργειών του άλλου, είναι περισσότερο πολύτιμη διαδικασία, από την εγκεφαλική εσβολή στις εκάστοτε σκέψεις.
    Χμμ... και νομίζω πως το άρωμά μου δεν θέλω να το αποκαλύψω για να μην προδωθώ.

    Σου εύχομαι μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου! Εδώ έχει αεράκι και μου είναι ευχάριστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λόγω-τέχνης,

    σε ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σου! Το περιεχόμενο μια πρόσκλησης όταν δεν είναι επιθυμητό είναι συνετό να απορρίπτεται. Ασφαλώς, η συμπεριφορά σου δεν χαρακτηρίζεται ως σνομπ, μη σε απασχολεί αυτό.

    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρηνιώ μου,

    ευχαριστώ για τον γλυκό σου λόγο. Και ναι όντως είμαστε σχετικά γειτονάκια! Αλήθεια έναν καφέ θέλω πολύ να τον κανονήσουμε κάποια στίγμη! Θαρρώ όμως πως πρώτα πρέπει να βελτιώσω την αργοπορία μου, μη σε στήσω και μου φύγεις...

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αναστασία μου,

    εάν εγώ ήμουν ρολόι, σίγουρα θα ήμουν από αυτά τα παλιά αντίκας, που χάνουν στο μέτρημα... ξέρεις από αυτά που φορούσαν στο λαιμό, με την μακρυά αλυσίδα που ακούς τον θόρυβο καθώς ανοίγει και κλεί και το καπάκι.

    Καλή σου μέρα ευγενικό μου πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παπαρούνα μου,

    σε ευχαριστώ για τα ευγενικά σου σχόλια! Λυπάμαι για την απώλεια του προηγούμενου ιστολογίου σου, μα χαίρομαι που αντάμωσαμε με την δημιουργία του καινούριου.
    Δεν θα ήθελα να φωνάξω κάποιον άλλον στην θέση σου. Για τον καθένας νιώθω μια ξεχωριστή αίσθηση, συνεπώς η λέξη "αντικατάσταση" δεν με αντιπροσωπεύει. Για τεχνικούς λόγους δεν θα μάθω τις αλήθειες σου, μα σιγά-σιγά μπορώ να τις ανακαλύψω.

    Χαίρομαι για τον πλούσιο σχολιασμό σου και όσο για τις "πολυλογούδες" τις συμπαθώ!
    Την καλημερένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ανιμάκι μου,

    μέσα μου κλείνω τα λόγια σου. Με βουλοκέρι τα σφραγίζω, αποτυπώνοντας την μορφή σου. Αυτήν που πλάθω κάθε φορά με τις ανυποψίαστες αποκαλύψεις του ψυχισμού σου. Να σε έχω καλά, να με έχω καλά, να στέκομαι πλάι σου για να σε ακούω.

    Την αγάπη ΜοΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. churchwarden,

    εάν όχι εσύ, που φέρεις αυτό το όνομα, ως "επίτροπος ναού" τότε ποιος θα κληθεί να απαντήσει σε τούτη την ερώτηση που θέτεις;
    Η δική μου ταπεινή γνώμη είναι πως, όλοι για έναν σκοπό έχουν βρεθεί σε τούτη τη γη, μα το έχουν όλοι αντιληφθεί;

    Καλώς ήρθες, χαίρομαι με την παρουσία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. προφήτη,

    αποδέχομαι την πρόκληση του μυστηρίου και πορεύομαι στην πνοή των κειμένων σου. Μα την αλήθεια σου, δεν προδικάζω αν θα την βρω. Ξέρεις πως οι γραφές ενίοτε συνωμοτούν και άλλα φανερώνουν.
    Και την δική μου καλησπέρα έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κούκε μου,

    ασπάζομαι τη γνώμη σου.
    Πώς αλλιώς;

    Και τις δικές μου ευχές για μια όμορφη συνέχεια στη μέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαρουλάκι μου,

    σε ευχαριστώ για τα τρυφερά σου λόγια. Μα δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη, με κατακλύζουν "χίλια φιλιά"!

    Τις πιο όμορφες ευχές μου για πολλά δεκεμβριανά χαμόγελα στο γλυκό σου πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. roadartist μου,

    τα κοινά φέρνουν πάντα κοινά συναισθήματα ανάμεσα στους ανθρώπους και χαίρομαι για αυτό.

    Γλυκός δεκέμβρης και σε 'σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανασαιμιά μου,

    χαίρομαι που συναντώ άλλα μια ψυχεδελική ταξιδεύτρια του νου!

    Ανταποδίδω ζεστές ευχές για έναν όμορφο Δεκέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. lena_zip μου,

    το σημείωμα σου το στέλνω σε ένα μπουκαλάκι γυάλινο και στάζει μέλι.

    υ.γ. Είναι το στοιχείο που ζήτησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ δε μου λέει κάτι. Είμαι και από τον ύπνο και δεν μπορώ να σκεφτώ. Θα σκάσω αν δεν το βρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρες γλυκιές και γιορτινές!!!

    Τα φιλιά μου κοριτσάκι και ευχές για όμορφιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αν και δεν λαμβάνω μέρος σχεδόν ποτέ σε μπλογκοπαίχνιδα, ετούτο το απόλαυσα γιατί δίνει την αίσθηση ότι έχει λόγο ύπαρξης τόσο ωραία που γεμίζεις τα γράμματα της αλφαβήτου. Καλησπέρα από τη Νϊσυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έχει σημασία καναρίνι μου το αν αργεί κάποιος ή με τι διαθέσεις έρχεται;
    Έχω μάθει απλά να περιμένω, ανθρώπους, πλοία, τρένα αεροπλάνα…
    Ο σκοπός για τον οποίο έχουμε έρθει σε τούτο τον κόσμο γίνεται αντιληπτός την στιγμή που πρέπει στα μάτια του ανθρώπου που στέκεται απέναντι μας.
    Θυμάσαι πως ήταν ο τόπος που σ’ έβγαλε το τελευταίο σου σεργιάνι;

    Κι αλήθεια, πόσο τυχερός είναι ο άνθρωπος που θα ανακαλύψει επάνω σου το άρωμα του…

    Τρυφερές αλήθειες καναρίνι μου.
    Πολύ τρυφερές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ιχνιλατεις:

    ψαχνεις αποτυπώματα


    Αφήνεις αρωμα:

    αφήνεις αποτυπώματα.

    Αφήνεις σημειώματα:

    τα αποτυπώματα που αφηνεις θέλεις να ειναι διαχρονικα.

    Σύμφωνα μ ενα μάθημα που κάναμε καποτε στο εξαταξιο γυμνασιο που φοιτουσα καιπου λεγόταν Λογικη ΤΟΤΕ:

    Αυτα που ιχνυλατεις τα αχαρτογράφητα , θελεις ναχουν διαχρονικη αξια.

    Εισαι φωτεινο αερικο παντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλημερα..επιστροφη στις γειτονιες και επεσα πανω σε παιχνιδι..τιποτα δεν ειναι τυχαιο λενε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. speranza μου,

    πόσο χαίρομαι που πέρασες! Μα που χάθηκες; Σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς! Ανταποδίδω τις πιο ζεστές ευχές για ευλογημένα και μονιασμένα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Signor Nikodime μου,

    υποψιάζομαι πως πρόσεξες ότι τα γράμματα της αλφαβήτου σχηματίζουν τη λέξη "αλήθεια". Σε ευχαριστώ τόσο για το πέρασμά σου όσο και για τα ευγενικά λόγια που αφήνεις κάθε φορά.

    Καλησπερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ήχε μου Πλάγιε. Μόνε...

    ασφαλώς και έχει σημασία, πώς αλλιώς θα ανεμίσεις το μαντήλι εις ένδειξη καλωσορίσματος ή αποχαιρετισμού;

    Το τελευταίο μου σεργιάνι δεν το σεργιάνισα ακόμη, για τούτο και δεν ξέρω...

    Σε ευχαριστώ που ένιωσες τις αλήθειες μου τρυφερές, μα σαν θα τις βίωνες άλλο επίθετο τα τις ταίριαζες.
    Καλησπερίζω σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φαραώνα μου,

    τι μου θύμισες! Αυτές τις συνεπαγωγές εμείς τις κάναμε στην έκθεση. Πολύ φοβάμαι πως αποκρυπτογράφησες τις αλήθειες μου...

    Αυτό το αερικό, λοιπόν, σε ευχαριστεί και έρχεται από εκεί να σε ανταμώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κατερίνα,

    καλώς επέστρεψες πάλι πίσω! Εγώ πάντως απουσιολόγιο δεν βαστάω, για αυτό μην μου αγχώνεσαι.
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. οι σιωπες είναι αληθεια εκωφαντικες, κι εγω τις επιλεγω συχνα...
    οπως επισης οταν η διαθεση μου ειναι κακη και τα μουτρα μου εχουν στραβοχυθει εξαιτιας της καθομαι σπιτι να τα βλεπω μονο εγω.

    καλημερα κοπελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. kαλησπερα κοιτοντας τον πινακα ζωγραφικης..ειδα οτι εχεις κανη λαθος για τον βιτοριο ..ειναι 1859-1933..ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αν ακούς,

    σε ευχαριστώ που μου άφησες ένα δείγμα και του δικού σου ψυχισμού εδώ.
    Την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. gregory,

    ποιο ακριβώς είναι το λάθος μου;
    Κι εγώ έχω αυτήν την ημερομηνία που μου είπες, πρόσεξε λίγο καλύτερα. Σε ευχαριστώ, πάντως, για το ενδιαφέρον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ενδιαφέρουσες οι Α λ ή θ ε ι ε ς σου. Τις πίστεψα, αν και μ' αρέσουν και τα ...κούμαρα!

    ΥΓ. Το καναρινί είναι το χρώμα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλημερα σου..γραφης επανω στ0ν πινακα vittorio matteo..1859-1993.
    ο ωιτοριο εζησε 1859-1933...
    με συνχωρης εαν κανω λαθος
    εκτος εαν ενοης κατι αλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αναψες το παλιό το λαμπατέρ...
    Το κοίταξες,ήξερες...πως, πάνω απο χρόνο είχε το φως του να απλωθεί...
    Και στο παλιό της σεκρετέρ έκατσες
    και έγραψες τις Αλήθειες σου και εσύ...
    Σ'αυτό,κιεκείνη έγραφε...
    σκέψεις,στιγμές και αλήθειες της γι αυτήν...
    Οπως,αλήθεια έγραψε πως...φεύγει απ' τη ζωή...

    Υστερα,φεύγοντας...στο αγαπημένο πιάνο χάδι άφησες μα...κοίταξε να δείς!!!
    Το δάχτυλο σου πάτησε το πλήχτρο που εκείνη ονόμασε..."η νότα της φωνής"
    Φωνή που δήλωνε...σκοπό μες στη ζωή.

    Μην ψάχνεις πια την πέννα σου...την ξεχασες "εκεί"...

    Το άρωμα απ τον καρπό σου πρόδωσε...πως...ήσουνα,

    Εσύ.!

    (.!)

    Υ.Γ έτσι...γιατι είσαι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπερούδια! Φαίνεσαι γλυκός και χαρούμενος άνθρωπος. Μου αρέσουν απίστευτα οι αναρτήσεις σου! Πράγματι όλοι γεννιόμαστε μ' ένα σκοπό. Εύχομαι να βρεις σύντομα το δικό σου! Είναι πολύ καλό που μέσα από ένα παιχνίδι φανερώνονται τέτοιες μικροαλήθειες. Γνωρίζονται οι άνθρωποι καλύτερα κι έρχονται πιο κοντά.
    Πολλά καναρινένια φιλιά!!!(Ματς μουτς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. mortal,

    σε ευχαριστώ για τα λόγια σου. Καθώς είσαι ο πρώτος που σχολίασες τα "κούμαρα", σου στέλνω μια αγκαλιά από δαύτα.

    Καλώς ήρθες από την σοφίτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. gregory,

    βλέπω είσαι επίμονος, παρολ' αυτά μου χάρισες χαμόγελο. Πάνω στον πίνακα αναγράφεται το πότε έζησε ο Vittorio Matteo Corcos 1859-1993 και από κάτω το όνομα του πίνακά του "Όνειρα" το 1896. Δεν εννοώ τίποτα περισσότερο από αυτό που αναγράφεται. Για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ναι ποσα χρονια εζησε 93 συν 41 ισον 134 ...οχι πεθανε το 1933.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. gregory,

    λοιπόν έχεις απόλυτο δίκιο!!! Το πασιφανές... κι ακόμα γελάω με το 134! Λοιπόν, πρέπει να βρω τι συμβαίνει... Χρωστώ ασπάσμους για την ευγενική επιμονή σου και την υπόδειξη του λάθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. υ.γ Αν και παντού βρίσκω αυτήν την χρονολογία... Δεν παίζει να είναι αιωνόβιος εε; Θα μου πεις δέντρο είναι; Με συγχωρείς, ακόμη γελάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. υ.γ. Αν δεν μπορέσω να επεξεργαστώ την συγκεκριμένη φωτογραφία, θα την αντικαταστήσω... Είδες σε τι κόπο με βάζεις; Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. μην αλαξης ζωγραφω ομως..
    νομιχω οτι σου παη γαντι αυτος...
    ζωγραφιζη την ομορφια σας
    ΥΣ [ολων]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πρωτόπλαστέ ΜοΥ,

    το φως από το λαμπατέρ με έλουσε από την τρυφερή της παρουσία.
    Το κοκκινάδι του σεβασμού έβαψε τα μάγουλά μου και με τρεμάμενα χέρια, μη τύχει και καταστρέψω κάτι από τα αντικείμενά της, άφησα λίγες λέξεις για την αύρα της.
    Αυτές τις λέξεις θέλησα να τις φυλάξω για τα δικά σου μάτια.!

    Την αγάπη μου
    (.!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. μου αρεσει σαν ιδεα οτι αφηνεις το στιγμα σου με τα σημειωματακια, και συμμετεχουν στη διαθεση σου αυτη και η οσφρηση -τα αρωματα στον καρπο- και η ακοη- μιλας ή σωπαινεις ..εκκωφαντικες σιωπες για τους αλλους ή για σενα καποιες φορες θεωρω, κατα τη δικη μου αποψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Βλέπω ότι σε πολλούς άρεσε το κόλπο με τα σημειώματα :)

    αυτό άρεσε και σε μένα πολύ και το κάνω κι εγώ!!

    Όχι μονο στα βιβλια ή στα πράγματα άλλων , αλλά ακόμη και στα δικά μου , βάζοντας ημερομηνία απο κάτω, για να ξέρω πόσο πρέπει να νοσταλγήσω αν κάποια στιγμή το ξαναβρω...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Tina μου,

    είσαι ένα γλυκύτατο κορίτσάκι κι ανταποδίδω τα καναρινένια φιλιά! Εμείς πόσο κοντά ήρθαμε; Σε ευχαριστώ για τα καλοσυνάτα λόγια σου. Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. leila,

    καλώς ήρθες από την σοφίτα μου.
    Κι ένα μελομακάρονο σπιτικό παρακαλώ, να δοκιμάσεις. Τι λές από γεύση και μυρωδιά;

    Να περνάς όποτε το νιώθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Christine, the elf,

    ακριβώς έτσι με τα σημειώματα...
    Καλοσωρίζω κι εσένα με ιδιαίτερη χαρά, θα σου εξηγήσω το λόγο στα δικά σου τα μέρη.
    Να περνάς θα χαρώ. Καλησπερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Θα περνάω, Κοπέλα :)

    Πέρνα κι εσύ απ' το Καταγώγι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. χρόνια πολλα και καλή χρονιά φίλη μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καναρινένια μου ήρθα να σου δώσω ένα φιλάκι και να ευχηθώ καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλα Χριστουγεννα!
    Με υγεια,αγαπη και ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Christine, the elf

    Πέρασα κι εγώ από το καταγώγι σου, θα βρισκόμαστε...
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. koulpa μου,

    σε ευχαριστώ φίλε μου! Τις ζεστές ευχές μου έχεις για Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ρήνιω μου,

    και τα δικά μου φιλιά και τις δικές μου αγκαλιές έχεις, σε ευχαριστώ που περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. faraona μου,

    τα τρία πολύτιμα, υγεία, αγάπη, ειρήνη. Αμήν. Σε ευχαριστώ κι εύχομαι από καρδιάς τις ίδιες ειλικρινείς ευχές για ευλογημένα χριστούγεννα. Θα προσθέσω και κάτι ακόμη, ξεκούραση, σωματική και ψυχική.
    Καλημερένια, ζεστά καναρινόφιλα σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εύχομαι σε όλους σας χρόνια πολλά και καλά. Χαρούμενα Χριστούγεννα κοντά στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Με πολλές μυρουδιές και γεύσεις. Κυρίως από Ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τα τρία πολύτιμα που ανέφερες στα εύχομαι από καρδιάς! Πάντα τέτοια! Φιλί ζεστό από την παγωμένη Νίσυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ξέχασες να πεις πως είσαι άκρως ευρηματική....
    Ένιωσα σα να έχω βαδίσει στα μονοπάτια σου...
    Όσο για τα σημειώματα,
    να, βρήκες παρέα... θυμάμαι μάλιστα όταν ήμουν μικρή και ο μπαμπάς έφευγε στο εξωτερικό, του παράχωνα μέσα στις διπλωμένες κάλτσες μικρά τέτοια σημειώματα...

    Τις ευχές μου για κάθε ευλογία κοπελίνα μου!

    Και τα αμέτρητα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Και ποιος δεν το παρακάνει με τα όνειρα;
    Καλές γιορτές και πολλές ευχές ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει κοντύτερα τα αχαρτογράφητα ταξίδια του νου σου!
    Πολλά φιλιά, να περάσεις καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μικρό μου καναρίνι τα φετινά Χριστούγεννα να γεμίσουν την καρδιά σου με ότι αγαπάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ....
    να μας γραφης πιο συχνα....
    εχεις και φαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καναρινένια μου γλυκιά,
    Καλά Χριστούγεννα!!! Τις θερμότερες ευχές μου για υγεία και προσωπική ευτυχία!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Χρόνια Πολλά κούκλα μου!!!

    Υγεία χαρά και μια αίσθηση πληρότητας να συνοδεύει κάθε βήμα σου θέλω να σου ευχηθώ .... να μπορείς να βλέπεις τα δώρα που κρύβονται σε κάθε μονοπάτι ....νομίζω ότι μπορείς.

    Σίγουρα υπάρχει κάποιος σκοπός στη ζωή σου ... έχεις δίκιο που είναι μια από τις αλήθειες σου....θα σου ευχόμουν να τον βρεις αλλά ξέρω ότι και να μην το ευχηθώ αυτός κάποια στιγμή θα ζωντανέψει μπροστά σου !!!

    Καλές γιορτές γλυκιά μου κοπέλα !!!

    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τις θερμές μου ευχές
    για ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
    και μια ειρηνική, δημιουργική κι ήρεμη
    νέα χρονιά με υγεία & ευτυχία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ευχές πολλές από ♥ας
    μαζί με άνθη τριανταφυλλιάς
    αφήνω στο blog αυτό
    τούτο τον γιορτινό καιρό
    να είστε πάντοτε καλά
    να ‘χετε αγάπη στην ♥
    και θα τα λέμε από εδώ
    και απ’ τον κήπο του Theo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΣτΟν καθένα σΑς θέΛω να χαρΡίΣω κάτι ξΕχωρισΤό, γι’ αυΤό ΚαΙ δαΝείΖομΑι λόΓια ΤοΥ Αντόνιο Πόρτσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αγκαλιές του φεγγαριού μου,

    ζεστές ευχές και ειλικρινείς, για ένα καλό και φωτισμένο νέο έτος, με κάθε ευλογία και χαρά!

    "Το ταξίδι: μια αναχώρηση από 'μένα, ένα άπειρο από αποστάσεις άπειρες και μια άφιξη σε 'μένα" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ελένη μου,

    είθε και πάλι γεμάτη από ποιητικές πνοές να σε βρει το νέο έτος. Καλή χρονιά κι ευλογημένη!

    "Μπορείς να νιώσεις πάντα αυτό που είναι κάποια φορά, όχι αυτό που είναι πάντα" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Signor Νικόδημέ μου,

    μια ζεστή ευχή (που μόλις βγήκε από το φούρνο)καλής χρονιάς, να ξεπαγώσει λιγάκι η όμορφη Νίσυρος!

    "Θα οφείλεις να σβήσεις τα μάτια σου πριν σβήσει ο ήλιος, για να τον αφήσεις αναμμένο Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Κόκκκινη ομπρελίνα μου,

    είσαι πολύ ύπουλο πλασματάκι, κι επειδή μου άρεσε η κρυψώνα με τις διπλωμένες κάλτσες πολύ, σκέφτομαι σοβαρά να σου την κλέψω για το επόμενο σημείωμά μου. Κι αναρωτιέμαι τι ευχές να ευχηθώ που πνευματικά τις έχεις αποκτήσει όλες; Καλή χρονιά!!

    "Πάντα μου ήταν πιο εύκολο να αγαπώ από το να εγκωμιάζω" Α.Π. (Σε αντιπροσωπεύει καλή μου, έτσι το νιώθω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. evaggelia_p μου,

    γεμάτη με όρεξη να σε βρει το νέο έτος για να μας γεμίζεις κι εμάς, όπως τόσο επιμελημένα το κάνεις, με εικαστικές και γενικότερα καλλιτεχνικές αναρτήσεις. Καλή χρονιά!

    "Και ο πόνος του έφτασε να γίνει άπειρος, από το τόσο να μην πλησιάζει τον πόνο του" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αναστασία μου,

    τα χριστούγεννα πέρασαν, μα εύχομαι κι εγώ αγάπη, σε τούτο το νέο έτος που μόλις άρχισε και ξετυλίγεται. Καλή χρονιά!

    "Η απόσταση που με απομακρύνει από όλα, είναι ήδη όλη η αιωνιότητα. Κι ακόμη δεν έχω χωρίσει καθόλου, από τίποτα" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. gregory μου,

    έχω και φαν...;; τι εννοείς;
    Φαν...τασία;
    Φαν...ατισμό;
    Φαν...έρωση;
    Φαν...τασιοπληξία;
    Φαν...φαρονισμό;
    ... κτλ

    Εκτός κι αν πάμε σε βρετανικό λεξιλόγιο:

    fun? ή fan?

    Σε πειράζω... νομίζω πως κατάλαβα τι εννοείς. Καλή χρονιά!

    "Τη μοναξιά μου την κάνει, όχι αυτό που μου λείπει, μα αυτό που δεν υπάρχει" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ρηνιώ μου,

    ευχές για όλα τα καλούδια κι ας έφυγαν τα καλικανταρούδια! Έχω διάθεση για χωρατό... Καλή χρονιά!

    "Η ψυχή όλων είναι μονάχα η ψυχή του καθενός" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ζεστέ μου,

    πόσο με γέμισαν οι ευχές σου... "πληρότητα" σε ευχαριστώ για τούτη την λέξη. Ευχή μου, να αγγίζεσαι και να αγγίζεις ψυχές όμορφες, όπως νιώθω ότι το κάνεις. Καλή χρονιά!

    Η γέννησή μου εδώ, πού υπήρξε θάνατος; Κι ο θάνατός μου, πού θα υπάρξει γέννηση;" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. molemou,

    καλώς τον συμπατριώτη! Οι ευχές σου έχουν αντίκρυσμα, μιλάει το αίμα του τόπου μας... Καλή χρονιά!

    Καλώς ήρθες, θα χαρώ να περνάς.
    Σε περίπτωση που είσαι στο Μόναχο, ένα έχω να σου πω: τα Μολεμάκια μην τα κάνεις γερμανάκια, φερ' τα στα Τρικαλάκια!

    "Οι σιγουριές μονάχα με τα πόδια πλησιάζονται" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Side21 μου,

    είθε ότι πιο ζωντανό κι αληθινό για το νέος έτος. Καλή χρονιά!

    "Όταν παρατηρώ αυτόν τον κόσμο, δεν είμαι από αυτό το κόσμο, σκύβω σ'αυτό τον κόσμο" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Theogr κηπουρέ,

    τις ευχές ανταποδίδω, με χαμόγελα σε ντύνω, και καλή χρονιά!

    "Τα μάτια μου με το να έχουν υπάρξει γέφυρες, είναι άβυσσοι" Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...