Σάββατο, Φεβρουαρίου 27, 2021

Τι θες κορίτσι μου;

 

 Δεν την έπρηζε. Κυρίως αυτό. Δεν την έπρηζε. Τι θες κορίτσι μου; της έλεγε και σκάλωνε. Ναι, σωστά, σκάλωνε σαν άπειρο εικοσαράκι κι ας ήταν μια δεκαετία πάνω και βάλε.

Δεν είχε χρόνο για απαιτήσεις. Δεν είχε χρόνο για καβγάδες. Δεν είχε χρόνο για εξηγήσεις. Δεν είχε χρόνο για τίποτε πέρα από τη ζωή της και τη δουλειά της. Κι εκείνος δε ζητούσε να γίνει στοιχείο της. Δεν είχε αξιώσεις. Ίσως να μην είχε κι εκείνος χρόνο. Ή, ίσως να είχε το δικό του. Γιατί όχι; Τη δική του ζωή. Ναι, άλλωστε, ναι.

Τι θες κορίτσι μου; κι έλιωνε. Δεν ήταν η  προσθήκη της λέξης μου στο κορίτσι. Το μου δεν έπαιζε κανένα ρόλο μέσα σε όλο αυτό το λιώσιμο. Ούτε το κορίτσι ήταν η λέξη που την εξίταρε. Τι ήταν αυτό που την τρέλαινε τότε; Δεν είχε απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Δεν είχε χρόνο για να το σκεφτεί. Ο χρόνος της ήταν πιεσμένος ανάμεσα σε τόσα σκόρπια μισάωρα για εξωτερικές υποχρεώσεις, εξοφλήσεις λογαριασμών και δουλειές του σπιτιού, δεκάλεπτα διαλείμματα για τουαλέτα και νερό, αλλαγές πάνας και παραμυθοτραγούδια, χρονομετρημένα τέταρτα για το πηγαινέλα στο σχολείο ή για τη μεσημεριανή βρώσι και απανωτές δίωρες διαδικτυακές εργασιακές υποχρεώσεις, όλα στοιβαγμένα το ένα πάνω στο άλλο. Μια φορά πέρασε αστραπιαία από το μυαλό της η επιθυμία να αναλογιστεί το τί, γιατί ένιωθε έτσι και η συνειδητή σκέψη διακόπηκε απότομα από το επόμενο κομμάτι χρόνου που έπαιρνε σειρά στο ημερήσιο πρόγραμμά της.

Ίσως να ήταν αυτό το Τι θες; που ζάλιζε τη σκέψη της. Εκείνο το Tι θες, όχι της υποταγής. Πώς θα μπορούσε άλλωστε μία απευθείας βλεμματική επαφή και η εκφορά ενός Τι θες κορίτσι μου; να αποτελεί γονυκλισία και όχι η παραδοχή της απόλυτης κυριαρχίας; Τι θες κορίτσι μου; είμαι εγώ εδώ για να στο δώσω. Εγώ, ο απόλυτος υπεύθυνος, για αυτό σου το συναίσθημα, γι' αυτή σου τη μέθη, το δάγκωμα των χειλιών, τον χτύπο.


Τι θες κορίτσι μου; όταν η μόνη απάντηση δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το Εσένα. 

Κι εγώ εσένα θέλω. Το μυαλό σου. Το κορμί σου. 

Ε σ έ ν α.

Τώρα.

 

Στον Ε. Είναι ωραίο να βιώνεις τον έρωτα όπως και πρώτα. 

 

Μουσική επένδυση: Hooverphonic ~ Mad about you

6 σχόλια:

  1. Δεν εχω να γράψω πολλά .Πολύ δυνατό το κείμενο σου με πολλές έννοιες.🌻Ευχομαι καλό μήνα από αυριο με υγεία και να μας φέρει όλα τα καλά.🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    ευχαριστώ. Καλό μήνα! Καλή άνοιξη! Η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου. Με υγεία, ναι, και όλα τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα!!! Γέμισα γλύκα καναρινένια μου. Να είσαι πάντα καλά. Σε γλυκοφιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Margo,

    καλώς την, σας πεθύμισα όλους!
    Σε ευχαριστώ, χαίρομαι κι εύχομαι να σας γεμίζω συναισθήματα. Να είσαι καλά, την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή είναι η πιο όμορφη λέξη..."Τι θες κορίτσι μου;" τυχερές όσες το ακούν, και όσες έχουν κάποιον να τους το πει και προπαντός όταν οι ώρες για τον εαυτό μας είναι λίγες και περιορισμένες .
    Πολύ συναισθηματικό κείμενο... να είσαι καλά κοπέλα μου!! σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σμαραγδάκι- Ρούλα,

    μέσα στο γάμο οι ρόλοι που πρέπει να εκτελέσεις είναι τόσοι που τις περισσότερες φορές λόγω πίεσης χρόνου και κούρασης (ψυχολογικής & σωματικής) δεν το πολυσκέφτεσαι και μπαίνει ο αυτόματος πιλότος. Να μη ξεχνάμε να αγαπάμε τον πρωταγωνιστή και να τον χαϊδεύουμε, η επιστροφή στην αρχική του ταυτότητα (εάν ήταν ωραία δομημένη) φέρνει ισορροπία στη σκέψη και ξεκάθαρο βήμα στη συνέχεια.

    Να είμαστε καλά Σμαραγδάκι μου, εγώ σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...