Πέμπτη, Νοεμβρίου 21, 2013

ναι, αλλά, εγώ αγαπώ τις Τετάρτες πιο πολύ





Αλλάξανε. Εκείνος κι εκείνος. Άνθρωποι που αγάπησα κι υπήρξα μαζί τους. Για να το λέω, πάει να πει, αλλάξανε. Κι όταν κάποτε τύχει να τους σκέφτομαι, μοιάζει με κάτι Τριτοπέμπτες η ψυχή μου, σαν ανοιχτό παράθυρο και μπάζει ψύχρα. Αλλά. Σου λέω αλλάξανε. Κι είναι κρίμα.

-Και τώρα που ξημερώνει;
-Ναι, τι;
-Κρυώνεις;
-Ααα! δεν σου είπα. Είμαι κι εγώ που άλλαξα. Και μ' αρέσει . . .


Μουσική επιλογή: Rodrigo Leao ~ Jeux d' amour

12 σχόλια:

  1. μα πως γίνεται; κι αλλάζουμε.. κι ίδιοι μένουμε.. με έχει στοιχειώσει εκείνο το τραγουδι.. όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν.. με την οξύμωρη αλήθεια του.. καλησπέρα καναρινί μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α, ναι. είναι ωραίο να μπορούμε να αλλάζουμε.
    να γυρνάμε γύρω από τη γη, ξεφεύγοντας απ'την τροχιά μας.
    έτσι για τη χαρά του αλλιώτικου. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πάντα ρει λοιπόν !!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ εύχομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλλάζουμε τελικά;
    Αλλάζουμε ή παίρνουμε αποφάσεις που πρίν αρνούμασταν;
    Μας πονούν μα έτσι πρέπει, κι όλα ακολουθούν μια πορεία διαφορετική.

    Κι έπειτα, στεκόμαστε πάντοτε κάπου ανάμεσα, στις Τετάρτες για παράδειγμα, που φύτρωσαν στις Τριτοπέμπτες ανάμεσα, ποτέ λιγάκι πιο έξω κι ας υποστηρίζουμε το αντίθετο, γιατί οι αποσκευές διαρκώς γεμίζουν, και τίποτε πίσω δεν μένει, κι ας φέρνουν την ψύχρα κάποιες από αυτές…

    Να είσαι πάντοτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω αγαπω περισσότερο τα Σαββατα
    και τα πρωινα της Κυριακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. koulpa,

    απερίσκεπτα, έτσι γίνεται. Εάν του βάζαμε λιγάκι σκέψη του "ίδιου" θα γινόταν αλλιώς.


    Καλό σου ξημέρωμα.
    Σε σκέφτομαι, μακάρι να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. karagiozaki,

    "για τη χαρά του αλλιώτικου" αλήθεια πόσο μου άρεσε αυτό.

    Καλά, να βρίσκεσαι. Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Side21,

    Και κυλούν και στάσιμα μένουν, εξαρτάται πως τα αντιμετωπίζει κανείς.
    Καλός να είναι...

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήχος Πλάγιος. Μόνος...,

    Ας πούμε πως δεν αλλάζουμε, γιατί... θα αναγνώριζα την ταυτότητα της γραφής σου ακόμη κι εάν δεν υπέγραφες.

    Να είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    ακόμη φαντάρος είσαι;
    Καλά Χριστούγεννα και σε εσένα. Σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Velvet,

    Ό,τι αγαπάει κανείς καλό είναι.
    Ή μήπως όχι;

    Καλό ξημέρωμα, V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...