Τετάρτη, Φεβρουαρίου 27, 2013

Αιματίτης














Ημέρα Κυριακή, θα έγραφα για εκείνη την ιστορία λίγο πριν την μεσημεριανή μου σιέστα.

Για να αποτυπωθεί σωστά μια ιστορία, θα πρέπει να πληρεί κάμποσες προϋποθέσεις. Ας αποκαλύψουμε μία, έτσι για αρχή. Ας πούμε, πως το θέμα της, θα πρέπει να είναι σαν τον καρπό του λεμονιού, που όλο και φευγαλέα πέφτει το μάτι σου επάνω σε αυτόν. Σαν κουκίδα στην αρχή κι ύστερα να θεριεύει. Να πηγαίνεις κοντά, να μυρίζεις την αγουρίδα, να αδημονείς να αποκόψεις από το δέντρο τον καρπό. 

Κάπως έτσι και η μυρωδιά της ιστορίας θα πρέπει να στριφογυρίζει μες τα ρουθούνια και να μοσχοβολάει ύστερα για ημέρες.

Θα έγραφα για εκείνη την ιστορία. Πένα και μελάνι. Οι γραφιάδες έχουν αδυναμίες κι ενίοτε μικρές τελετουργίες. Ναι, θα έγραφα. Με εκείνα τα καλλιγραφικά που μου ’μαθε κάπου τρία χρόνια πριν, ένας φίλος, ο "Λοξίας".

-Πεθύμισα ήχο κιθάρας, νυχτερινό. 














Μέρες αποζητά, «γράψε κάτι ερωτικό».

Μια ερωτική ιστορία, για να αποτυπωθεί σωστά, καλό θα ήταν να αποφευχθούν"παραισθησιογόνες" λέξεις που ερεθίζουν πρόσκαιρα την επιφανειακή όραση του λοβού του ματιού. Ας αποκαλύψουμε ακόμη ένα μυστικό προς τους επίδοξους συν-γραφείς.

Θα μπορούσα να γεμίσω ίσαμε τρεις σελίδες και μόνο με την περιγραφή μιας φαινομενικά ανέραστης λέξης: ανάσα.  

-Το όνομά μου πάλι πήρε να αλλάζει...

 Μουσική επιλογή: Lula Pena ~ Senhora do Almortão

20 σχόλια:

  1. Πάντα κάθε έργο του νου η των χεριών πρέπει πρώτα να ωριμάζει στο μυαλό και μετά το καλοδουλεμένο έργο πρέπει να αφήνει γεύση, και άρωμα και ποιότητα για πάρα πολύ χρόνο..... ετσι το κατάλαβα Καναρινιένια μου,έκανα λάθος;Αλλά τα φιλάκια μου σου τα στέλνω σωστή η λάθος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για κατι ερωτικο...
    γραψε τοτε αυτές τις λεξεις που
    εισχωρουν εντος
    Αν και εγω διακρινω πως
    οτι γραφεις εδώ εχει ενα αρωμα γοητευτικο.....


    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. "Τρυπήθηκε στο αδράχτι της σοφίτας η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα σαν φάνηκε και ο κατασκευαστής του χρυσού κλουβιού...". Κάπως έτσι θα ξεκινήσει ακόμα μια ιστορία ίδια με εκείνο το χρώμα του φορέματος σου.

    Όπως και να έχει , αγαπητό ναιραιδοπλασμα σε πεθύμησα, όπως και εσύ τόσο καιρό . Είδα το κάλεσμα σου στο παράθυρο μου και Ήρθα απλά να σε υπενθυμίσω ότι επέστρεψα μετά από τόσα ταξίδια. Έχω και εγώ να σου πω πολλές ιστορίες. Κάποιες όμως έχουν εκείνο το, πονεμένα , μυστήριο χρώμα του πολύτιμου λίθου Αιματίτη.

    Όσο για την κιθάρα, πέρνα όποτε θες απ' εδώ και φέρε και το καναρινάκι . Σιδερένια καληνύχτα σ' αφήνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι, η λέξη ανάσα όχι μόνο δεν είναι ανέραστη (φαινομενικά or otherwise) αλλά είναι και η πιο πυριφλεγής, η πιο παθιασμένα ερωτική λέξη που γνωρίζω εγώ («η ανάσα μου μέσα στη δική σου ανάσα»). Εξίσου ερωτική με τη βραχνή φωνή της τραγουδίστριας. Είναι και άνοιξη ήδη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    ολότελα αλάνθαστη! "Κάθε έργο του νου ή των χεριών" όταν μένει και τριβελίζει ύστερα για καιρό στα σοκάκια του νου, τότε ο δημιουργός λίαν καλώς εδούλεψε.

    Να μου τα στέλνεις τα φιλιά σου, ομορφαίνουν την ημέρα μου και σχηματίζουν χαμόγελο!
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Velvet,

    δοθείσης ευκαιρίας να γράφω. Ο χρόνος στενεύει ασφυκτικά... (δεν γκρινιάζω όμως, ναι;)

    Ευχαριστώ, V.
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sideras,

    που είσαι εσύ, παλιόφιλε;!!!

    Καλώς τον και πάλι. Πολλές φορές σε έφερνα στο νου μου. Έλεγα τι να κάνει άραγε αυτήν η ψυχή; Χαίρομαι που βλέπω κουβέντες σου εδώ.

    θα σε επισκεφθώ λίαν συντόμως να μάθω νέα σου.
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν αντέχω να διαβάσω μια ερωτική ιστορία που να έχει το άγριο άρωμα του λεμονιού. Δε θέλω να φέρνω στο νου μου ανάσες σαν αυτές που γεμίζουν τρεις σελίδες.
    Ναι τον ήχο μιας κιθάρας θα τον ήθελα όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Poet,

    χαμογελώ και δεν θα μπορούσα να μην συμφωνώ πιότερο!

    Καλή σας άνοιξη, Ποιητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. lena_zip,

    εύστοχη όπως πάντα, δεκτό και σεβαστό φιλενάδα μου!

    Καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με διαπέρασες
    με την ευαισθησία σου
    κι έμαθα τα ακριβά μυστικά
    μιας ματιάς καθαρής και διαυγούς


    πολλά φιλιά καναρίνι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η γένεση κάποιων τέτοιων πετρωμάτων αποδίδεται σε ηφαιστειακή δραστηριότητα. Ένας ακόμη λόγος (πέραν του σχήματος) για να σου ταιριάζει...
    Flu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποιώ-ελένη,

    σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα πάντοτε ζεστά σου λόγια. Η εκτίμηση είναι αμοιβαία Ποιήτρια!

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Flu,

    έτσι εξηγείται το μοναδικό χρώμα που παίρνει σαν βρίσκεται κοντά στην φλόγα.

    Σε ευχαριστώ ευγενικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Velvet,

    σε ευχαριστώ που μου το υπενθύμισες, Vellutato.

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειι, εχω καιρο να περασω απο δω!

    εχουν μια δυναμη τα κειμενα σου να με ηρεμουν και να γεμιζουν το μυαλο μου με ομορφες εικονες..

    ελπιζω να περνας υπεροχα, φιλιαα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Monesias,

    να περνάς όποτε το νιώθεις, καμία δέσμευση ως προς αυτό.
    Σε ευχαριστώ!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νικόλας Παπανικολόπουλος,

    χάρηκα που σε ξαναβλέπω εδώ!
    Σε ευχαριστώ.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...