Τρίτη, Οκτωβρίου 23, 2012

Νιώθω σαν ένα ματσάκι λεβάντας σε φόντο λευκό. Εσύ;

 Η πόλη γέμισε καβαλέτα. Κυριακή μεσημέρι, ο ήλιος ουσιαστικά δεν ζεσταίνει, αλλά φωτίζει το σύμπαν μου. Οι ζωγράφοι άρπαξαν τα πινέλα τους και βγήκαν στο αίθριο. Κάθε κιόσκι του ποταμού γέμισε  από αρτίστες και τέμπερες. Είναι από τις στιγμές που κοντοστέκομαι, παρατηρώ κι εύχομαι να ήμουν από εκείνους τους τρελαμένους χομπίστες που κυκλοφορούν με το λουράκι της φωτογραφικής μηχανής περασμένο στο λαιμό. Η πόλη μυρίζει. Ναι, η πόλη μυρίζει φρεσκοψημένο ποπ κορν, κι εκείνο το κατακόκκινο γλειφιτζούρι ο κοκοράκος.

Τους συναντώ, με αγκαλιάζουν, με φιλάνε. Νιώθω το βάρος της αγκαλιάς και του φιλιού επάνω στο κορμί μου, επάνω στο αριστερό μου μάγουλο. Φίλοι παλιοί, φίλοι χρόνων. Φίλοι που έχουμε άλλοτε παρεξηγηθεί, άλλοτε αποκοπεί, άλλοτε βουλιάξει στην ασφάλεια της γνώση τους για εμάς, πάντοτε φίλοι όπως και να 'χει.  

Τον τελευταίο καιρό ομορφιά είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το μέσα μου. Υπάρχει τόση ομορφιά. Αρκετή ακόμη και για σένα, μικρή καρδιά. Κάποιος Θεός μου, στον οποίο πιστεύω πολύ, ίσιαξε τις ανισορροπίες κι έχω σταθεί σαν ένα μικρό μπαλαρινάκι να στροβιλίζομαι φορώντας, λέει, την baby ροζέ toutou φούστα μου. 

Με το καλαμάκι ρούφηξα ακόμη και το τελευταίο ίχνος από το αφρόγαλα του καφέ μου. Μια στάση στο πλησιέστερο περίπτερο. Στα χέρια μου ο Άρκάς. Το καλύτερο έμεινε για το τέλος. Ποδηλατάδα. Με εκείνο το αιωνόβιο γυναικείο ποδήλατο της μητέρας. Επάνω του, περασμένες κάμποσες στρώσεις μπογιάς, άραγε ν' αντέχει ακόμη μια στρώση καναρινί;  Έτσι σκέφτομαι να το βάψω, και το καλάθι πράσινο. Θα δείξει...

28 σχόλια:

  1. πάντα έτσι, την ομορφιά να έχεις μέσα σου κορίτσι. και αγάπη.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ο καθένας έχει αυτό που του αξίζει", θυμίσου το, σε κάθε σου βήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να παρεις το καλαμακι και να ρουφήξεις την ζωή μεχρι την τελευταία της σταγονα...Καναρινακι μου..βαψε το ποδήλατο καναρινί και ζωγραφισε την πόλη με τα χρώματα που σου αρέσουν...η ομορφιά έχει χρώματα...σαν ενα ουρανιο τόξο...... σε φόντο γής...χαμομηλάκι
    φιλακια χρωματιστά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ νιώθω σαν κιτρινωπό φυλλαράκι πεσμένο πάνω στο πράσινο γρασίδι, από τον φθινοπωρινό άνεμο. Όμως από αυτή τη δική σου ομορφιά φωτίζομαι κι εγώ κι ανασαίνω έστω και για λίγο πιο χαλαρά.
    Το Dance with me των Nouvelle Vague είναι πολύ ξεχωριστό τραγούδι για μένα. Είναι το soundtrack από ένα κατα-δικό μου παραμύθι. Χάρηκα που το άκουσα εδώ σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλύτερο έμεινε για το τέλος. Ποδηλατάδα. Με εκείνο το αιωνόβιο γυναικείο ποδήλατο της μητέρας. Επάνω του, περασμένες κάμποσες στρώσεις μπογιάς, άραγε ν' αντέχει ακόμη μια στρώση καναρινί;
    Τι υπέροχες είναι οι στιγμές που περιγράφεις Καναρινένια μου
    Εδώ μοσχομύρισε λεβάντα και νοσταλγία
    φιλί αγαπησιάρικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μέσα στη γενική κατήφεια, επιτέλους μια πνοή από τη χαρά της ζωής. Από το κέφι και την ομορφιά της. Σε χαίρομαι, Βαϊα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ax φιλαράκι μου.. πόσο χαίρομαι κάθε που έρχομαι.. σα το ζεστό χαμομιλάκι για τον αρωστούλη.. :) :)
    ωωω καφεδάκι με φίλους.. αρκάς.. ποδηλατάδα.. τι ωραία.. πάντα τέτοια.. :) :)
    καλησπερούδια :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφος πουναι ο κόσμος σου
    Ζηλεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. :)) ;)

    σνουποφιλάκι. Για το χαμόγελο που σχηματίστηκε απ' την τόση ομορφιά εδώ μέσα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γειά σου μικρή μου φίλη!!! απούσα για λίγο....Ομορφος ο ΄κόσμος που περιγράφεις,ιδανικός και κανείς δεν κάνει κάτι για να τον αγγίξει εστω και λίγο...σημαία μας το χρήμα και ματαιοδοξία! τι όμορφα που θα ήταν..όσο για το ποδήλατο συμφωνώ ...θα σου ταιριάζει απόλυτα .Τα φιλάκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που είσαι γλυκό μου και σ'έχασα?! Που είναι αυτός ο τόπος που περιγράφεις, μου αρέσει θέλω να πάω. Εκεί που άλλοι θα ζωγραφίζουν με την φωτογραφική τους και άλλη θα φωτογραφίζουν με τα πινέλα τους. Αλλο ένα φιλί μ'αυτή τη φορά στο δεξί μάγουλα γιά να συμβάλλει στην ισορροπία.

    υγ χμ αυτό τον συνδιασμό με το φρεσκοψημένο καλαμπόκι (ρόκα το έλεγαν εκεί) και το κόκκινο γλιφιτζούρι κοκοράκο μου θυμίζουν πολλές παιδικές μου εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το βασικό είναι να περνάμε καλά ...
    να απολαμβάνουμε την ομορφιά που ξεχυλίζει γύρω μας ...
    Και τα φιλιά που δροσίζουν τα μαγουλά μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ομορφιά βρίσκεται πάντα εντός μας, την βλέπουμε-δε την βλέπουμε.
    Μια τέτοια τρελαμένη χομπίστα είμαι κι εγώ η τρελή :))) Πόσο θα' θελα να ήμουν σ' αυτή την εικαστική όχθη και να φωτογράφιζα!
    Καναρινί με πράσινο καλάθι, αν το αποφασίσεις θέλουμε ανάρτηση μετά φωτογραφίας, παρακαλώ :)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και αν μες την ομορφία σου χώσεις και λίγο κυκλάμινο καναρινάκι μου θα με αποτελείωσεις πόσο όμορφα χρωματίσεις τις μέρες μας σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. karagiozaki,

    η ομορφιά μέσα μας, ένα όμορφο ξεχασμένο συναίσθημα. Τις ίδιες ευχές στέλνω πίσω και σε εσένα!

    Σε ευχαριστώ, καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μιασμένος Φοίνικας,

    εάν το θυμόσουν κι εσύ ίσως δεν μπέρδευες τα βήματά σου.

    Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα με την φράση στα εισαγωγικά, σε ευχαριστώ για την καλή διάθεση με την οποία το εξέφρασες. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    όλη την γλύκα μου άφησες εδώ!

    Ναι-ναι, αυτά "να" κάνω και "θα" κάνω!

    Καλημερένια σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. lena_zip,

    το κιτρινωπό φυλλαράκι ταξίδεψε καθόλου αυτές τις ημέρες με την πνοή του ανέμου. Θέλω πολύ να μάθω... στον καφέ μας!

    Χαίρομαι που θυμήθηκες με το πέρασμά σου εδώ, αυτό το (μ'αρέσει έτσι όπως το γράφεις) κατα-δικό σου παραμύθι!

    Καλημερένια λενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ποιώ-ελένη,

    είσαι για μια ποδηλατάδα; Άντε, έλα από εδώ. Αρέσουν και στο αιωνόβιο ποδήλατό μου τα αγαπησιάρικα φιλιά.

    Καλημερένια σου Ποιήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Poet,

    ήταν που ολάκερη η ομορφιά είχε στρογγυλοκαθίσει μες την ψυχή μου.

    Σας ευχαριστώ.
    Καλημέρα σας Ποιητή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. koulpa,

    μου σχημάτισες ένα όμορφο χαμόγελο στα χείλη. Ααα, ξέρεις ποιο είναι το μυστικό; Το δικό μου χαμομηλάκι είναι καταπραϋντικό γιατί το μαζεύω από το βουνό. Χαχα, σε πειράζω φίλε μου!

    Σε ευχαριστώ, καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Velvet,

    ο κόσμος μου δεν διαφέρει από τον δικό σου. Είμαι βέβαιη πως γεμίζει από ομορφιά οποτεδήποτε το θελήσεις.

    Το καταβαίνω από την αύρα που αφήνει η γραφή σου...

    Καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. marilia,

    καλώς την μου, πάντοτε ευπρόσδεκτα τα φιλιά, πόσο μάλλον όταν είναι κι από έναν σνούπι!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    εμένα άλλα μου ψιθυρίζουν οι όμορφες κατασκευές σου... αγγίζεις αυτόν τον όμορφο-ιδανικό κόσμο με κάθε σου δημιουργία, και χαίρομαι με την ομορφιά που βγάζει η ψυχή σου.

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя,

    Χάθηκα για λίγο, πράγματι! Ξεκλέβω χρόνο όμως, να βρίσκομαι κι εδώ. Αυτός ο τόπος που περιγράφω είναι τα Τρίκαλα, η ιδιαίτερη πατρίδα μου. θα χαρώ να έρθεις, να ανταμώσουμε, να σου δείξω και τις αγαπημένες μου στάσεις-διαδρομές. θα σου έχω και εκείνο το κόκκινο γλειφιτζούρι ο κοκοράκος!

    Καρπώθηκα το φιλί στο δεξί μάγουλο και σε ευχαριστώ!
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Side21,

    αγαπητέ μου φίλε,

    πόσο χαίρομαι που συμφωνούμε στα βασικά!

    Καλημερένια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eva Psarrou,

    το ξέρω-το ξέρω και μάλιστα απο τις εξαιρετικές φωτογράφους! Να έρθεις, έχεις ανοιχτή πρόσκληση! Θα φροντίσω να έχω έτοιμο και το ποδήλατο για τις λήψεις σου, τι λες;!

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. marilise,

    κυκλάμινο, μα βέβαια, πόσο δίκιο έχεις.

    Σε ευχαριστώ και σε φιλώ.
    καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...