Παρασκευή, Οκτωβρίου 05, 2012

Λόγος ερ((ω))τικός _ Πνιχτός



Να μου πεις - να σου πω - να βρούμε χρόνο - τα ψάρια πότε θα τα τηγανίσω; / Το λάδι καίει - μην ξεχάσεις, οι πατάτες μου αρέσουν τραγανές - τα καλτσάκια μου - δεν βρίσκω τα καλτσάκια μου τέσσερις μήνες μετά - Κι ένα πουκάμισο λιλά έχω εντοπίσει στο μυαλό μου - πού άραγε να βρίσκεται κι αυτό;

Να φας - να φάω - δεν υπάρχει καιρός να στρώσω το τραπεζομάντηλο - σε πειράζει αυτήν την φορά να μην μαζέψω εγώ τα ψίχουλα; / Ποιός άνοιξε πάλι το παράθυρο της κατάθλιψης; - φέρτε μου λιβάνι να ξορκίσω αυτόν τον δαίμονα -  στα δελτάρια φυτεύουν κάλυκες ωσάν βολβούς στα κεφάλια των ανυποψίαστων υποψιασμένων. 

Το γιαουρτάκι θα το φας; - όχι αυτήν την απομίμηση με τη γεύση μπανάνα και τα σοκο-crisps - το άλλο, λέω - θα το φας; - το αγελαδινό. / Φέρτο κατά ’δώ - να εκτοπιστεί κατά εκεί στης Φατιμά, της Αϊσέ, της Ναζιρέ και του Ονούρ άμα λάχει - Άσε τους να κάνουν μούρη. / Τους δικούς μας ποιός  τους παραγκώνισε; - Ρατσίστρια, εγώ; - Όχι.

Όχι, για πες - πες - Έχεις δει τα σημερινά κούτσικα - ααα μπα, σε ξενίζει η λέξη; - γιατί; - εσύ κούτσικος δεν υπήρξες; - Υπήρξες! Μονάχα που εσύ στα παιχνίδια σου δεν έπαιζες αυτές τις μεταγλωττισμένες αηδίες. / Πεντόβολα - κρυφτό - κι όλων των ειδών τα φρούτα: μήλα και λεμόνια - κι άμα βαριόσουν κι ήθελες να αγγίξεις λίγο παραπάνω το κορίτσι σου - ’κείνο που ’κανε την καρδιά σου να πεταρίζει -  έπαιζες  και τ’ άλλο -  περνά, περνά η μέλισσα με τα μελισσόπουλα.

Να παίξουμε θέατρο λέει μια μικρή - πες μας να αρχίσουμε με κάτι - αρχίζω κι εγώ με όρεξη να λέω - σήμερα στάση στο μονοπάτι του “θυμού - εκτόνωση - κι αρχίζουν οι μικρές έναν οικτρό μιμητισμό μιας υστερικής τουρκάλας, μεξικάνας και δεν έχει σταματημό - θα πήρε το μάτι τους - τις προάλλες - σε ’κείνο το καταθλιπτικό κουτί - και δεν μου φταίει η τουρκάλα, η σπανιόλα, η μεξικάνα, - η μεταγλωττισμένη υποκριτική της μου φταίει - κάνω sconto (=έκπτωση) στην αισθητική - πόσο sconto πια;  


Να σου χαϊδέψω το κεφάλι - να μου χαϊδέψεις τα μαλλιά - ν’ αφήσω στον λαιμό σου ένα τραβηχτό φιλί - ν’ αφήσεις στα χείλη μου ένα από το ίδιο - αλλά υγρό.  / Έτοιμη η μπουγάδα στο πλυντήριο - στάσου ν’ απλώσω δυο λεπτά. / Το σπίτι μύρισε καμένο λάδι - άφησες πάλι να καούν οι πατάτες - εγώ δεν σου ’πα αυτό - σου είπα να ’ναι τραγανές.

«Σε καίω πολύ»; / Με καις.

/ ουφ /

«Κάψα μου».

- Μου
-μου
- Ω
- Σσσς
-σσς


[[ ο πνιγμός στον έρωτα έρχεται και καθίζει μετά το ((ω)) και ασφυκτιά στο σίγμα τελικό του λόγου ]]


Μουσική επιλογή: JT Coldfire ~ She's Crazy

17 σχόλια:

  1. Σε νιώθω να παραπατάς. Ανάμεσα σε εικόνες που από παλιά και από τώρα μπλέκονται για να φτιάξουν μια καθημερινότητα. Που δε χωράει εκπτώσεις. Που του έρωτα το "ω" ποθεί να συμπληρώσει με ένα "ς".

    Τα γάντια, το παλτό, το καπέλο, το βλέμμα, το κραγιόν, ο ήχος... Υπέροχα τα κοντινά πλάνα.

    Ένα μικρό φιλάκι σου αφήνω μέχρι το επόμενο ραντεβού. Καλό Σαββατοκύριακο φιλενάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. [[ ο πνιγμός στον έρωτα έρχεται και καθίζει μετά το ((ω)) και ασφυκτιά στο σίγμα τελικό του λόγου ]]
    υ π έ ρ ο χ ο!
    Ο λόγος του έρωτα
    έχει τη κάψα των φιλιών
    όταν δονείται δυνατά της ψυχής η άρπα
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολα εχουν αλλάξει γύρω μας αλλα εσύ μην σταματας να μου χαιδευεις τα μαλιά και να μου αφήσεις το υγρο φιλί σου στο λαιμό .. τα ρούχα ας περιμενουν το άπλωμα....ααααα και οι πατατες δεν πειραζει που κάηκαν.....θα σου φιαξω άλλες..... φιλί.....Καναρινακι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lena_zip,

    με νιώθεις, καλώς με νιώθεις...

    Το οξύμωρον είναι ότι ενώ ζούμε σε μια πανάκριβη χώρα οι μόνες εκπτώσεις αφορούν την ηθική. Ενίοτε το ξεπούλημα κάτω του κόστους. Δεν βγάζω τον εαυτό μου, δεν το διαχωρίζω , αλλά ποτέ δεν είναι αργά να επανεκτιμήσει κανείς κι ύστερα να επαναδιαπραγματευτεί την τιμή του.

    Η εικόνα και ο ήχος και δικά μου πολύ αγαπημένα.

    Χαίρομαι που με ένιωσες!
    Καλό βράδυ σου χρωστάω έναν καφέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποιώ-ελένη,

    η άρπα της ψυχής! Πόσο μου άρεσε!
    Και είναι πράγματι έτσι, δεν θα μπορούσε κι αλλιώς. Αν και... ναι, κι αλλιώς θα μπορούσε.

    Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα.
    Καλό σου βράδυ αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρούλα - Σμαραγδένια,

    μου άρεσε! Μου άρεσε πολύ που μου απάντησες! (Ειλικρινά). Σ' ευχαριστώ!

    Πάμε για άλλες πατάτες... τραγανές!

    Καλό σου βράδυ σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λόγος ερ((ω))τικός, ρεαλιστικός με έντονη γεύση στα χείλη, μνήμη από περασμένες κατακτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου εδωσαν βραβεια και εγω με τη σειρα μου πρεπει να τα μοιρασω.Για περασε απο το σπιτικο μου για την παραλαβη του βραβειου σου:)Να εισαι παντα καλα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα λογια ειναι φτωχα
    Μ΄ενα τραγουδακι ισως,
    κατι μπορει ν΄ αλλαξει...

    J.J. Cale - A Thing Going On

    ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι στιγμές ...
    που πρέπει να διαλέξεις !!!
    Πατάτες τηγανητές τραγανές ...
    ή έναν πνιγμό ερ((ω))τικό που ...
    ανάσες δίνει στη ζωή μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαριτωμένο κείμενο. Και τόσο αληθινό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μιασμένος Φοίνικας,

    σωστά με ένιωσες.
    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    πέρασα από το σπιτικό σου και είδα το βραβείο. Σε ευχαριστώ! Θα περάσω κι από εκεί για τις ευχαριστίες.

    Να είσαι καλά! Καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Velvet,

    σίγουρα άλλαξε, όχι κάτι, πολλά.

    Σε ευχαριστώ. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Side21,

    να γιατί καίγονται οι πατάτες... επιλέγω τον πνιγμό. Την επόμενη φορά δεν θα βάλω "λάδι στη φωτιά".

    Φίλε μου, σε ευχαριστώ!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Poet,

    ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι με την παρουσία εδώ.

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και πότε αλήθεια αυτό το "ω" γίνεται αγαπ"ώ"...ίσως όταν δεν θα πρέπει να εξηγείς τα βασικά...όταν είναι γνωστά,όταν γίνονται αποδεκτά όπως η μέρα με την νύχτα ενώνονται..όπως το ξημέρωμα..όπως το ηλιοβασίλεμα...ίσως τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...