Τρίτη, Αυγούστου 30, 2011

Γιασεμί


«Γιασεμί ακριβό, δωσ μου λίγο από το ρομαντισμό σου» μου γύρεψε.
Κι εγώ θυμήθηκα το τρυφερό μου ροζ.




Μου γύρεψε, κι εγώ θυμήθηκα τα σύννεφα από ζαχαρωτό μπαμπάκι. Και την ανεμελιά της τρεχάλας. Μου γύρεψε, κι εγώ, θαρρείς είχα έναν λόγο να θυμηθώ την ταπεινή φετούλα ψωμί με την πασπαλισμένη ζάχαρη και λάδι.



Μου γύρεψε, κι εγώ του ’δωσα, του ρομαντισμού το τρυφερό.
’Κείνο που λιώνει στο στόμα πεθυμιές κι ελλείψεις.
’Κείνο που ξελιγώνεσαι και πάλι δε χορταίνεις.



Μου γύρεψε και του ’κλεισα τα βλέφαρα.
Μονάχα για να τα ανοίξει ξανά.
Και να βρεθεί στο ροζ μαζί μου.





Μου γύρεψε, δίχως να γνωρίζει.
Πως πιότερο εγώ το είχα ανάγκη.



34 σχόλια:

  1. αυτο το ροζ,ειναι ο,τι πιο πολυτιμο γυρευουμε στη ζωη μας...
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα όνειρο μου σε όλα τα χρώματα της ίριδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σε ..καταγγείλω..άσε κάτω το ροζ συννεφάκι μου..δικό μου είναι το έχω ..δηλώσει στο κτηματολόγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αυτό το ροζ... κανείς δεν χορταίνει τη γλύκα του!!!

    Καλημέρα Καναρινένια μου!!!Πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου πηγαίνει το χαμόγελο, να το φοράς πιο συχνά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποσο γλυκό και ποσο ταιριαστό με τη διαθεσή μου τη νοσταλγική.. και το χαμόγελο πόσο ομορφαίνει.. :) :)
    καλησπέρα φίλη μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις περιβάλλει αυτό το καθαρά γυναικείο χρώμα με τόση τρυφερότητα και τόσο ρομαντισμό, που μπορεί να αρχίσει να αρέσει και σε μας τα αρσενικά. Δηλαδή, στα κορίτσια μάς αρέσει ήδη.

    Καλό φθινόπωρο, καναρινένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

    ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το πουπουλένιο ροζ ,
    το κείμενο και οι φωτο ,
    όλα ταιριαστά,
    όλα ρομαντικά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλό, οικείο, απαλό, ασφαλές, ευγενικό και χαριτωμένο ροζ! Να απλώνεται και να τυλίγει ρομαντικές σκέψεις, υπάρξεις, ψυχές...

    Φιλάκι φθινοπωρινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. a pink dreamer,

    έτσι είναι, γλυκιά μου, κι είθε να το έχουμε πάντα!

    Όμορφο, ξεχωριστό να είναι το πρώτο σου φθινοπωρινό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. marilise,

    τρυφερή ύπαρξη, σε ευχαριστώ!

    Καλό φθινόπωρο να έχουμε...
    Γλυκό φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχτίδα,

    δικό σου - δικό σου, δηλώνω άγνοια αχτιδούλα μου! Σε καλό μας γέλασα πολύ!

    Φιλούδια μπόλικα να φτάσουν και για τις δυο σου θυγατέρες. Να μου τις χαιρετίσεις!

    Καλό φθινόπωρο αχτιδούλα μου, σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. painter,

    σ' ευχαριστώ καλή μου, πάντοτε με τον γλυκό σου λόγο!

    Φθινοπωριάτικο γλυκοφιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. evaggelia-p,

    να το φορώ! Αγαπημένη σ' ευχαριστώ!

    Σε χιλιοφιλώ φθινοπωρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. koulpa,

    μου ανεβάζεις την διάθεση κάθε που έρχεσαι με τα τόσα χαμόγελα που μου αφήνεις και σ' ευχαριστώ! :))
    Και νομίζω πως η νοσταλγία ταιριάζει με την εποχή του φθινοπώρου ε;

    Καλό βραδάκι φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε,

    σ' ευχαριστώ για την κριτική σου!(το εννοώ).

    Θαρρείς δεν κάνω αυτοκριτική προτού γράψω; "Τί λέει τώρα τούτη εδώ! Ο κόσμος χάνεται κι αυτή... στο ροζ συννεφάκι της".

    Αλλά να, στα δύσκολα, θέλω να υπάρχει μια αβλαβής "διαφυγή" του συναισθήματος γιατί ο νους του ανθρώπου ένα "κλικ" είναι. Κι αν "κλικάρει"; Δεν υπάρχει γυρισμός. Αυτά εν ολίγοις.

    Κρασί, για 'σένα ανώνυμε/η, εφόσον αυτό τραβά η όρεξή σου. Μονάχα που, η σοδειά δεν πήγε καλά φέτος, λέει ο παππούς. (δεν ειρωνεύομαι, επίσης το εννοώ).

    Καλό φθινόπωρο και για 'σένα, να πίνεις κρασί, να ευφραίνεται η καρδιά σου, να μας αφήνεις ηδύ λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. lena_zip,

    πολλά χαμόγελα κι από εμένα.
    Γλυκό κορίτσι, καλό φθινόπωρο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Poet,

    τώρα τι να πω ποιητή μας; Μονάχα θα αποκαλύψω πως ρόζισαν τα μάγουλά μου... Να βρίσκεσαι καλά επιθυμώ! Τιμή μου οι επισκέψεις σου εδώ!

    Καλό, εμπνευσμένο φθινόπωρο θα ευχηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Jk o skroutzakos,

    γύρισες "μπαγάσα"; καλώς τον και σε ευχαριστώ!

    Καλό φθινοπωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αθηνούλα,

    εσύ καλή μου είσαι αυθεντική φωτογράφος, εγώ δεν είμαι παρά μια "κλέφτης" που ξεχνώ να κρατήσω τις πηγές των φωτογραφιών ούτως ώστε μετά να τις αναφέρω. Από την επομένη πιο σωστά-οργανωμένα, λέω κάθε φορά, για να δούμε...

    Σε ευχαριστώ, σε γλυκοφιλώ και καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. marilia,

    ζουζούνα τι άλλο να προσθέσω; Με κάλυψες! Καλή σχολική χρονιά, θα σου ευχηθώ, μιας και σίγουρα θα επέστρεψες στο πόστο σου.

    Καλό φθινόπωρο μαριλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαίρομαι που στον δρόμο της επιστροφής μου είσαι ακόμα εδώ. Για καλό μήνα πέρασα και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαλλί της γριάς για... αθεράπευτα ρομαντικούς! :)

    Τέλειες οι εικόνες...

    Φιλιά Καναρίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υστερα απο σοβαρά προβλήματα με τον blogger sto ΜΑRILISE αποφάσισα να συνεχίσω με ένα νέο ιστολόγιο το MARILISE 2 http://katitimou.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέρασα να αφήσω ένα φιλί και ένα μας έλειψες.. ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να μη στερέψουνε, παρακαλώ,τα καναρινιά σου χαμόγελα, γιατί τούτους τους δύσκολους, για ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ καιρούς, δεν έμεινε τίποτε άλλο για να μας ζεσταίνει τις ψυχές

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Theogr ο κηπουρός,

    καλό μήνα φίλε μου, αλλά, καλό χειμώνα τώρα πια.

    Κι εγώ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. pandora,

    μη διστάσεις να κόψεις και για 'σένα! Για αθεράπευτα ρομαντική μου κάνεις.

    Σε ευχαριστώ γλυκό μου κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. marilise,

    Καλή αρχή με το νέο ιστολόγιο και με λιγότερα προβλήματα εύχομαι! θα περάσω σίγουρα και από εκεί.

    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. evaggelia-p,

    με συγκινείς κι αυτό το φιλί το ένιωσα να ξέρεις.

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    δεν θα στερέψουνε για σένα γλυκιά μου. Με φώτισες και με άγγιξες βαθιά, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...