Δευτέρα, Μαρτίου 16, 2009

Μάγεψες...
σώμα κουρασμένο
ψυχή που δεν ξεμάκρυνε απ' την πηγή
κι ας τρέχει το νερό απ' το στόμα
κι ας στάζει στο λαιμό
κι ας μουσκεύει το στήθος.

Μάγεψες...
με λόγια δικά σου
με λόγια δανεικά
λόγια μονάχα να ακούω απλά
και τίποτα άλλο δεν ζητάω.

Να ακούω
Να μην ακούγομαι
Με έχει κουράσει η φωνή μου.

Σε ένα πεζούλι
Σε μιαν πέτρα
Στο κρεβάτι μου δίπλα
δεν θα σου πω απόψε
σαν αγγίξεις τα μαλλιά μου.
Ίσως, πια, στο επιβάλλω.

Μάγεψες...
μη ζητάς να μάθεις τι.
Μονάχα τούτο να θυμάσαι
Να ακούω
Να μην ακούγομαι
Με έχει κουράσει η φωνή μου.

50 σχόλια:

  1. Αδάμ του παραδείσου,

    Με έχει κουράσει η φωνή μου...

    Και η μέρα μόλις που πρωτοξεκινά.
    Όμορφο πρωινό να έχεις.
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Σου χαμογελώ και ξεκινώ για μια μεγάλη και σημαντική εβδομάδα.
    Είσαι ο πρώτος άνθρωπος που "μιλάω" με την έναρξη της εβδομάδας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να φοβάσαι εκείνους που ξέρουν να μαγεύουν μικρή μου,
    Με λόγια δικά ή και δανεικά.
    Να τους φοβάσαι και να τους απομακρύνεις…..

    Να προσέχεις μικρή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Λόγια μονάχα να ακούω απλά
    και τίποτα άλλο δεν ζητάω."

    Καναρινένια μου, δεν τα αποζητάμε για να καλύψουν τη φωνή μας, αλλά για να την αναδείξουν, να την ποτίσουν βάλσαμο όταν εκείνη έχει στεγνώσει, να της ανοίξουν δρόμους που δεν είχε προσέξει, να κάνουν συγκεκριμένο κάτι άμορφο που αιωρούνταν και μας βασάνιζε χωρίς να μπορούμε να το αποσαφηνίσουμε. Μη της γυρίζεις την πλάτη, η φωνή σου είσαι εσύ, είναι σα να γυρίζεις την πλάτη στον ίδιο σου τον εαυτό.

    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι αν κούρασε εσένα, δε σημαίνει ότι κουράζει και τους άλλους. Ξεκουράσου για τώρα...

    Πολύ ωραίο το ποιήμα σου καναρινάκι μου! Μπορεί να μαγεύτικες αλλά μη σταματήσεις να μαγεύεις και μας!!!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρυφερό μου λουλουδάκι, άλλαξα νερό στο υπέροχο λουλούδι που μου έφερες και σε σκέπτομαι κάθε πρωί που το χαιδεύω φεύγοντας για το μαγαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα τα είπαν όλα οι προλαλήσαντες..:):)
    καλησπερούδια φίλη:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΜΑΓΕΨΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mάγεψες και ας μη θέλεις να ακούγεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφο! :) Όπως και η μελωδία που ακούγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω ειμαι μαγεμενος απο την προηγουμενη αναρτηση σου....

    δεν ξεκολαω ευκολα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λανάκι μου,

    κι εγώ θα κλείσω την ημέρα μου λέγοντας την τελευταία μου καληνύχτα σε εσένα!

    Να μου ξημερώσεις γαλήνια!

    υ.γ. θα περάσω από εκεί για να μάθω για την μεγάλη και σημαντική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ Αναστασία μου,

    να σου πω κάτι που δεν μου αρέσει να μου κάνουν (χωρίς παρεξήγηση έτσι;)

    Αυτές οι "συμβουλές", καλοπροαίρετες μεν, πάντοτε με εκνεύριζαν!! Ο καθένας ξέρει τι πρέπει να κάνει. Αν θα το πράξει κιόλας, αυτό είναι άλλο θέμα. Τι κι αν μου το πει ο τάδε ή ο δείνα. Ωφέλημα κανένα. Πάλι θα κάνω ότι μου ορίσει το στραβό μου το κεφάλι.

    Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευαγγελία μου,

    τι όμορφα που έδεσε η συγκεκριμένη παρατήρησή σου με την δική μου γραφή. Ενίοτε, όντως υπάρχει κάτι γύρω μας που δεν μπορούμε να αποσαφηνίσουμε, ωστόσο αιωρείται.

    Δεν απαξιώνω, ούτε απαρνούμαι, την ψυχή-τον εαυτό μου. Μονάχα που, υπάρχουν φορές που είτε σε κουράζουν οι άλλοι, είτε κουράζεσαι ο ίδιος, από την ίδια άσκοπη επανάληψη.

    Ίσως, η αποστασιοποίηση, και εδώ η διακοπή της φωνής μου, βοηθά να ακούσω καθαρότερα τις άλλες φωνές γύρω μου.

    Τι σημασία έχει να ψάλλω εγώ το ίδιο τροπάριο;

    Πάντα, πολύ-πολύ χαίρομαι όταν σε βλέπω εδώ. Και να ξέρεις τα λόγια σου μου γεννούν προβληματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άνεμέ μου,

    νομίζω μου περίσσεψε λίγη ασημόσκονη από τα καρναβάλια. Κάτσε να σου φέρω να σε μαγέψω!

    υ.γ. Σε πειράζω, δεν με παρεξηγείς εσύ, το ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχτιδούλα μου,

    ένα πελώριο χαμόγελο... να δες! Και φάνηκαν λευκά δοντάκια. Να μου φιλήσεις το μοντελάκι το Κλωντάκι.
    Ζεστή μου μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σκρουτζάκο φίλε,

    Ξημερώνει Τρίτη... ελπίζω να μαγέψω και τον Μορφέα απόψε, γιατί δεν λέει να έρθει να με πάρει στα λιβάδια του ύπνου.

    Να πορεύεσαι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κούκε μου αγαπημένε,

    Σε ευχαριστώ, αλλά αν ανταποδώσω τα λόγια σου θα με πεις κόλακα!

    υ.γ. Έχω αφήσει κάτι ιστορίες σου στη μέση και όλο θέλω να βρω χρόνο. Εσένα, πρέπει να σε διαβάζω ξεκούραστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρίλια,

    Σε ευχαριστώ! Και για άλλη μια φορά καλώς ήρθες στη σοφίτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γρηγόρη,

    αχ εσύ να μην κολλάς στης ύλης τα φθαρτά. Αλλού είναι η μαγεία.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. λενε πως πρωτα ερχονται οι φωνες μετα οι ανθρωποι..οι ηχοι κρυβουν κατι μαγικο..ακομα και η φωνη μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Koπελιά μου καλή,
    η δική σου φωνή είναι εξίσου σημαντική, πάντα να την ακούς!

    Σε φιλώ μαγεμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. rip1708 μου,

    πρώτα οι φωνές, μετά οι άνθρωποι...
    Ναι!

    Και ξέρεις, τώρα μου πέρασε μια τρελή σκέψη. Άραγε, σε πόσο μεγάλο βαθμό, μας έχουν επηρεάσει και μας έχουν διαπλάσει ως ψυχισμό, οι ήχοι που ακούσαμε λίγο προτού γεννηθούμε.

    Η μαγεία των ήχων λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Speranza ελπίδα μου,

    πάντα την ακούω και θα την ακούω. Παύσεις μονάχα κάνω.

    Καλημερένια!

    υ.γ. Χαίρομαι που επέστρεψες για τα καλά στην γειτονιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι να πώ!

    Μαγικά, πολύχρωμα και ονειρεμένα....


    Καλησπέρα γλυκιά μου Καναρινένια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέρνα ναι...το σχόλιό σου το χρειάζομαι! Καληνύχτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έλενά μου,

    τι να πεις;
    Η καλησπέρα σου μου αρκεί!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λενάκι μου,

    τις κρατώ τις υποσχέσεις μου.

    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι εκείνες οι στιγμές ( και εποχές καμμιά φορά ) που νιώθεις κουρασμένος από δόσιμο και ψυχικό ξόδεμα ..... η συμμετοχή γίνεται δύσκολη καθώς κάτι μέσα σου νιώθεις ότι χρειάζεται να κατασταλάξει .... ο μόνος ρόλος που φαίνεται να σου ταιριάζει είναι αυτός του παρατηρητή .

    Προσωπικά μου αρέσουν αυτά τα διαστήματα χρόνου ... πίσω από αυτή τη νοητική μοναχικότητα κρύβεται μια όμορφη αίσθηση γαλήνης .... ίσως εκδηλωθεί και μια αλλαγή ... μια ακόμη εσωτερική ρυτίδα ... ένα ακόμη τρόπαιο μιας ζωής που συνεχίζει το διάβα της .

    Καλό βράδυ κοπέλα μου γλυκιά ...

    Εσύ είσαι που μαγεύεις ...

    Φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ζεστέ μου Ηλία κι αγαπημένε,

    δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις και με διαβάζεις σωστά κάθε φορά.

    Κι είναι εκείνη η αίσθηση, του μικρού παιδιού, που έπειτα από ένα γοερό κλάμα, το κυριεύει μια ηρεμία στις κινήσεις, μια γαλήνη στο βλέμμα, μια γλυκάδα στη φωνή... κι ας μην θέλει να μιλάει, να κινείται.

    Μονάχα να ακούει - να ακούει για ώρες εκεί στη γωνιά του και να μην το ενοχλεί κανείς, γιατί μπορεί με το πιο μικρό ερέθισμα να ξαναρχίσει το κλάμα.

    Κι η εσωτερική ρυτίδα που μου λες, σίγουρα μονάχα γοητεία, μπορεί να ακουμπήσει σε τούτο το χέρι, που υψώνεται αντήλιο...

    Να έχεις μια όμορφη ημέρα κι μια ακόμη πιο όμορφη άνοιξη!

    Σε ευχαριστώ, από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. με έχει κουράσει η φωνή μου...

    θέλω να σταματήσω να ακούγομαι... δε φωνάζω πια, για κανέναν, για τίποτα... όλα είναι μέσα στο γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας, στο πράσινο της γής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. "Να ακούω
    Να μην ακούγομαι
    Με έχει κουράσει η φωνή μου"

    Σκέψου... υπάρχουν και νεύματα και χειρονομίες να εκφραστείς ε?
    Ελα αγκαλίτσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δρομάκι μου,

    θαρρώ θα κάτσω στην ακρίτσα μου για λίγο. Όχι-όχι, δεν είμαι τιμωρία!

    Ναι, μια αγκαλίτσα, θερμή μου σοροκάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άναρχες φλόγες του Προμηθέα Δεσμώτη,

    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

    Ημέρα της ποίησης σήμερα, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαμά Βίκυ,

    Καλώς ήρθες από τη σοφίτα μου! Πέρασε-πέρασε μέσα που φυσάει...

    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαγική η ανάρτησή σου για άλλη μια φορά κοπέλα μου ... Να είσαι καλά !!!
    Πολλά θαλασσινά φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λάμπρο μου,

    σε ευχαριστώ! Τι καλό θα φάμε σήμερα;

    Στεριανά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή μου φίλη ελπίζω να είσαι καλά. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λενάκι μου,

    τι γλυκό πλάσμα είσαι;! Καλό υπόλοιπο στο σαββατοκύριακό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καναρινένια μου αγαπημένη, πέρασα να πω μια καλησπέρα και να σου δώσω γλυκό φιλάκι!!!!!!!!
    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρηνιώ μου,

    όμορφο χαιρέτισμα ήταν αυτό! Ένα ευχάριστο βραδάκι Κυριακής να έχουμε! Εγώ θα έρθω να αφήσω τα φιλιά μου από εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Να ακούω
    Να μην ακούγομαι
    Με έχει κουράσει η φωνή μου"

    με μάγεψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...