Τετάρτη, Δεκεμβρίου 09, 2015

εκείνος θέλει λουλούδια στα μαλλιά μου

Εδώ που τα λέμε... ήθελα το ψυγείο μας να είναι smeg, από εκείνα τα τύπου ρετρό. Και δεν ήθελα το κρεβάτι μας να είναι αυτό που διάλεξες να είναι. Θέλω όμως εσένα μέσα στο κρεβάτι μας. Και αυτό τ' αλλάζει όλα. Είπες θα μαγειρεύεις. Κι εγώ σου είπα εντάξει, εκείνη τη μέρα δε θα 'ργησω. ΣΣσς..., Φιλί και νάνι τώρα. 

-What is sexy, miss? 
Ο ορισμός του σέξι σε δυο γραμμές. 
Sexy είναι να φοράς αμακιγιάριστη το λευκό του T-shirt και να μένει ολοζώντανη η μυρουδιά του επάνω στο δέρμα σου.

 Αλλά άντε να το πεις τώρα αυτό...

[κάτι μήνες μετά]

είπε ήθελε λουλούδια στα μαλλιά μου

Εσύ δε μαγειρεύεις, εγώ δε φόρεσα λουλούδια,
αλλά αξίζει να σημειωθεί
-από τις σπάνιες φορές- 
δεν άργησα ούτε λεπτό


Τα βράδια από άνθρωπος μεταμορφώνεται σε σαλιγγάρι και κολλάει επάνω στο σώμα μου. 

-Σε αγαπώ σαλιγγάρι.  

 

Μουσική επιλογή: Up Soundtrack ~ Married Life
 

8 σχόλια:

  1. Πόσο τρυφερό!!!
    Καλές γιορτές εύχομαι

    φιλί που σε σκέφτεται ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι.. κι αυτό είναι sexy...
    Κι όταν αγαπάς και είσαι ερωτευμένος όλα σου είναι sexy..
    Τα αμακιγιάριστα και τα αχτένιστα...
    Sexy είναι ο ανεπιτήδευτος εαυτός σου..
    Αυτός που γίνεσαι δίπλα στον άνθρωπό σου..
    Sexy είναι απλά να 'σαι ο εαυτός σου..

    Φιλί γλυκό τρυφερό και νοτισμένο.. ξέρεις εσύ ;)


    -J- η συγκινημένη φίλη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιώ - ελένη,

    σ' ευχαριστώ αγαπημένη!

    Κι εγώ σας σκέφτομαι, κι ας ξέρω πως στις ανθρώπινες σχέσεις δε φτάνει μόνο αυτό (ίσως κάπου-κάπου και να φτάνει). Θέλω κάποιες στιγμές, τόσο έντονα, να περάσω απο τα "σπιτάκια" σας, να σας ακουμπήσω δυο μου λέξεις... άλλα πότε ο χρόνος δυσεύρετος, πότε η κούραση..

    Σε φιλώ κι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    καλή χρονιά κι ευλογημένη, να βρίσκεσαι πάντοτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. J,


    "Sexy είναι ο ανεπιτήδευτος εαυτός σου..
    Αυτός που γίνεσαι δίπλα στον άνθρωπό σου.."

    εσύ να μου λες κι εγώ να παραδειγματίζομαι.
    Πολύ σε ακούω καρδιακή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...