Τετάρτη, Μαρτίου 04, 2009

Η αγάπη είναι ζύγωμα… το ζύγωμα της αγάπης…

Γλίστρησε μέσα αθόρυβα. Έμεινε για λίγο, να περιμένει στην πόρτα, έως ότου να συνηθίσουν τα μάτια στο ημίφως του δωματίου. Στον καρπό της η ώρα θα έδειχνε 19:23, εάν όντως φορούσε ρολόι. Εκείνος θα ερχόταν πιο αργά. Είχε ζητήσει από τη ρεσεψιόν να της επιτρέψουν την είσοδο και να της δώσουν το κλειδί του δωματίου του.

-Μια κυρία θα φτάσει εδώ απόψε το απόγευμα. Παρακαλώ, φροντίστε για την τακτοποίησή της.
-Παρακαλώ, κύριε, μείνετε ήσυχος.

Έκανε δυο βήματα προς την έξοδο κι ύστερα γύρισε πάλι προς τα πίσω.

-Πείτε της πως θα αργήσω να επιστρέψω. Η κυρία θα δειπνήσει μόνη.
-Μάλιστα κύριε.
-Είμαι γενναιόδωρος, είπε, και τοποθέτησε ένα χαρτονόμισμα πάνω στον πάγκο της υποδοχής.

Ήταν κουρασμένη, όχι τόσο από το δρόμο, όσο από τις σκέψεις που έκανε στη διαδρομή. Που πήγαινε; Ήταν σωστό; Ήταν λάθος; Γιατί πήγαινε; Σε μια ξένη πόλη από την δική τους. Εκείνος είχε τους λόγους του. Επαγγελματικές υποχρεώσεις. Εκείνη; Απλά θα πήγαινε να τον συναντήσει. Χρειάζεται σοβαρότερος λόγος από αυτόν; Ίσως, όχι, για μια τέτοια γυναίκα. -Μη ρωτήσεις για τη λέξη "τέτοια", την αφήνω επίτηδες απροσδιόριστη.

Η πρώτη τους συνάντηση, λοιπόν.

Άλλωστε, την είχαν περιγράψει τόσες φορές πιο πριν. Εκείνος θα την περίμενε. Εκείνη θα καθυστερούσε. Η αμηχανία των πρώτων λεπτών, οι πρώτες κουβέντες περί ανέμων... για τον καιρό, για την διάθεση του καθενός, κάπως έτσι, μέχρι το άναμμα του πρώτου τσιγάρου. Εκείνη θα του υπενθύμιζε για άλλη μια φορά πως την ενοχλεί ο καπνός κι ύστερα η τετριμμένη φράση:


-Μα γιατί δεν το κόβεις, σου κάνει κακό.
-Και; Τι σε νοιάζει; Καμία απάντηση από μέρους της, παρά μονάχα αρχίζει να μαζεύεται στην καρέκλα της.
-Δική μου υπόθεση. Ολοκληρώνει τη φράση του, ενώ εκείνη μαζεύεται όλο και περισσότερο στη γωνιά της.
-Δεν βολεύεσαι;
-Είμαι μια χαρά. Μια χαρά. Του απαντάει.

Ένα σωρό υποθέσεις και εικασίες για αυτήν την πρώτη συνάντηση, και κάθε φορά το σενάριο να αλλάζει, μαζί με τις ατάκες και τα σκηνικά. Και πάλι πρόβες και πρόβες αδιάκοπα.

Το στομάχι της γουργουρίζει. Ο νέος της υποδοχής την ενημερώνει πως θα δειπνήσει μόνη. Αποφασίζει να παραβλέψει τις ηχητικές επισημάνσεις που βγαίνουν από το στομάχι της και να ξαπλώσει.

Την βρήκε να κοιμάται. Ακούει για μια στιγμή την ανάσα της και την παρακολουθεί την ώρα που αλλάζει πλευρό. Το θυμόταν αυτό, από τις συνομιλίες τους.

-Στριφογυρίζω συνέχεια. Όχι-όχι, δεν έχω καθόλου ανήσυχο ύπνο, μα είναι που πιάνομαι εύκολα και... ξέρεις... εάν ποτέ ξαπλώναμε μαζί θα σε ενοχλούσε αυτό και...
-Ναι. Ίσως.

Ξεντύνεται γρήγορα, κάνοντας ταυτόχρονα το λιγότερο δυνατόν θόρυβο, ανυπόμονος, να βρεθεί κοντά της, να αφουγκραστεί τον ήχο της ανάσας της.

Στα μισά της νύχτας ξυπνά μετανιωμένη που δεν έβαλε μια μπουκιά στο στόμα της. Νηστική όλη μέρα από το ταξίδι και το άγχος της συνάντησης, έκαναν το στομάχι της να δεθεί κόμπος. Σηκώνεται. Φτιάχνει λίγο τσάι. Το πίνει. Όλα μέσα στο ημίφως του δωματίου. Ξαπλώνει. Ξανά.

-Είσαι καλύτερα; ακούγεται η φωνή του, ενώ εκείνη βολεύεται μες τα σεντόνια.
-Το στομάχι μου.
-Το κατάλαβα.
-Ναι, καλύτερα. Πολύ.

Απλώνει το χέρι του και το ακουμπά στην κοιλιά της. Όταν νιώθει δυσφορία της αρέσει η αίσθηση της ζεστής παλάμης στην κοιλιά της, έτσι του είχε πει. Το θυμάται κι αυτό, από τις συνομιλίες τους.

-Τι έχεις απόψε; Κάτι έχεις εσύ.
-Το στομάχι μου.
-Πιες κάτι. Ένα χάπι ή κάτι ζεστό.
-Μια ζεστή παλάμη. Αυτό. Αυτό θα πάρω.

Χαμογελά. Δεν την βλέπει που χαμογελά, όμως το κάνει. Αφήνει και το δικό της χέρι πάνω στο χέρι του. Κι εξακολουθεί να χαμογελά. "Θυμάται..." σκέφτεται, "θυμάται τις συνομιλίες μας".

Δεν έκαναν έρωτα εκείνο το βράδυ. Ούτε το επόμενο. Ούτε το μεθεπόμενο. Τρεις νύχτες μοιράστηκαν τον ύπνο τους. Ακόμη κι όταν εκείνος προσπάθησε να το ζητήσει, ψιθυρίζοντας στο αυτί της, ή τουλάχιστον έτσι εκείνη κατάλαβε.

-Θέλω να σου κάνω..., και δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση του.
-Ζήτησα μόνο να κοιμηθούμε αγκαλιά. Ναι, αυτό. Γι' αυτό ήρθα. Την αγκαλιά σου και το χάδι σου θέλω.

Όταν επέστρεψαν πίσω στην πόλη τους, στις συνομιλίες τους δεν άλλαξε τίποτα. Πάντοτε πρόβαραν ατάκες και άλλαζαν σκηνικά ανάλογα με τις διαθέσεις τους. Όταν ήθελαν να προσεγγίσουν την πραγματικότητα, μια φράση αρκούσε, "να κοιμηθούμε αγκαλιά".


Κι οι αγκαλιές ερχόντουσαν όλο και πιο συχνά. Κι ας μην οδηγούσαν ποτέ σε έρωτα. Η ανάγκη για μοιρασμένο ύπνο γινόταν πιο επιτακτική. Ενώ η απουσία του έρωτα δεν μετρίαζε τούτη την ανάγκη.

Κάπου στις τρεις τα ξημερώματα, αποφασίζει να σηκωθεί από τα σκεπάσματά του. Συνειδητοποιεί πως δεν μπορεί να κοιμηθεί μόνος. Πηγαίνει να τη βρει. Την περιμένει στο αυτοκίνητό του, κάτω από το διαμέρισμά της. Ξέρει πως έχει βγει έξω με παρέα κι ενώ η φράση "να κοιμηθούμε αγκαλιά" δεν έχει ειπωθεί για απόψε, ωστόσο, εκείνος την περιμένει να γυρίσει.

Το σώμα του την αποζητούσε. Ένιωθε την αγκαλιά του να γεμίζει σαν μια ανεξήγητη μυστηριακή εγκυμοσύνη λες κι εκείνη ήταν το πλάσμα που κυοφορούσε.

Επιστρέφοντας την περιμένει μια έκπληξη. Εκείνος μέσα στο αυτοκίνητο την καλεί κοντά του. Κάθεται στην θέση του συνοδηγού. Κοιτιούνται στα μάτια. Κάνει μια κίνηση προς το μέρος του και τον σφίγγει επάνω της. "Να κοιμηθούμε αγκαλιά", του ψιθυρίζει με όση ανάσα της έχει απομείνει στο αυτί του. Εκείνος βάζει εμπρός την μηχανή.

Ένιωθε λειψή σαν πλάγιαζε μόνη. Πώς να του εξηγήσει ότι ένιωθε το σώμα του σαν προέκταση του δικού της κορμιού;

Ίσως, στην πράξη του ο μοιρασμένος ύπνος να κρύβει την έννοια της απόλυτης, της ειλικρινής, πιο σωστά της ιδανικής αγάπης. Σε αντίθεση με το συναίσθημα ενός πρόσκαιρου ενθουσιασμού, ή στην καλύτερη περίπτωση ενός (φλογερού) έρωτα.

Τώρα, εκείνον θα τον βρούμε σε ένα θάλαμο ενός νοσοκομείου, να συζητά με τους γιατρούς, ενώ εκείνη σε ένα δωμάτιο λευκό, με αριθμό. Μια εσπευσμένη εισαγωγή, κι εκείνος ανίκανος να καταλάβει. AIDS.

Ακόμη κι έτσι, αυτό δεν εξηγεί την αποχή τους από την σεξουαλική επαφή. "Εάν όμως του το έλεγε, ναι, εάν του το έλεγε, αν αυτό ήταν το πρόβλημα που τόσο καιρό... θα μπορούσαν ίσως... ναι... με προφυλάξεις... με τη σύμφωνη γνώμη της ιατρικής... εάν το συζητούσαν... εάν..." σκέφτεται και πηγαινοέρχεται στο θάλαμο.

Δεν υπήρξε βράδυ που να μην κοιμήθηκε στο πλάι της στην κλινική. Κάθε φορά που άνοιγε τα μάτια της και τον κοιτούσε, ταραζόταν, που δεν είχε φύγει ακόμη. Κι εκείνος την κοιτούσε.

-Γιατί; ρωτούσαν τα μάτια του. Τα μάτια του μονάχα.

Ένα γιατί που ήξερε καλά πως περιέκλειε τα πάντα. "Γιατί" δεν του το είπε, "γιατί" δεν το συζήτησαν, "γιατί" δεν την άγγιξε. Κι άλλα γιατί, πολλά γιατί, και ολόκληρες προτάσεις, ενστάσεις κι αποδοχές, ενσωματωμένες σε ένα μικροσκοπικό κι άτονο γιατί.

Κι έπειτα έπαιρνε τα μάτια του από πάνω της. "Να κοιμηθούμε αγκαλιά" συλλάβιζε για να την ηρεμήσει. Εκείνη έκλεινε τα μάτια και βυθιζόταν ύστερα για ώρες.

-Είχα ανάγκη. Την αγκαλιά σου. Το χάδι σου. Μόνο.
-Δεν καταλαβαίνω.
-Τον μοιρασμένο ύπνο.
-Ναι.

Κλείνει τα μάτια κι αποκοιμιέται πάλι.
Δεν ξύπνησε ποτέ. Ποτέ ξανά.



Το πρώτο βράδυ ξάπλωσε μόνος. Ένα στιγματισμένο κορμί που συσπάται από κραδασμούς αποτοξίνωσης. Το χάραμα αποστειρωμένος από τον θείο ιδρώτα της, είπε, πότε. Ποτέ ξανά.

Στις βραδιές που ακολούθησαν μια ασυμφωνία από σκόρπιες παρτενέρ γέμιζαν με παύσεις τη μελωδία του πενταγράμμου του. Κι ανάλογα με το κλειδί -σολ ή φα- της κάθε γυναίκας άλλαζε η τονικότητα, το tempo, ο ρυθμός... 2/4, 3/4... ενώ, μετά την εκτέλεση του κάθε κομματιού προτιμούσε να κοιμάται μόνος. Έκτοτε, δεν άφηνε το ανδρικό κορμί του να ησυχάσει πλάι σε άλλο γυναικείο.

Απόψε μια φάλτσα νότα τολμά και του ζητά να μείνει κοντά του.

-Νιώθω τόσο κουρασμένη. Να κοιμηθώ εδώ;
-Όχι. Θα σε γυρίσω εγώ πίσω.
-Έλα τώρα... γιατί... προφέρει τις λέξεις αισθησιακά, με φωνή πολλά υποσχόμενη.
-Δεν σε θέλω άλλο εδώ τώρα. Δε σ' αγαπώ.

Ούτε εκείνη τον αγαπά. Τι γελοία λόγια. Θα μπορούσε, τουλάχιστον, να προσποιηθεί πως νοιαζόταν.

Γελά ειρωνικά για ώρα. Όταν σταματά του λέει με σαρκασμό:

-Και τι νομίζεις ότι είναι η αγάπη;
- Ο μοιρασμένος ύπνος.

Στα γηρατειά του,βρήκε την σπίθα των ματιών ΕκείΝης, στα μελιά μάτια μιας χήρας. Ωστόσο, δεν της είπε τίποτα για 'κείνη. Δεν κολακεύονται οι γυναίκες σαν ξέρουν πως φέρουν την θύμιση μιας άλλης. Η γοητεία ΤοΥ, δεν τον είχε εγκαταλείψει. Ο αισθησιασμός που εξέπεμπε, η αύρα ΤοΥ, δεν είχαν φύγει με το πέρασμα των χρόνων. Η χήρα δεν μπόρεσε να δαμάσει την έλξη που ένιωσε για ΕκείνοΝ. Σαν έτοιμη από καιρό, περίμενε το σώμα που θα πέσει βαρύ πάνω στο δικό της, χωρίς καμιά διαμαρτυρία.

Την τυλίγει με τα μπράτσα του. Η χήρα περιμένει την επόμενη κίνηση. Μάταια. Δεν θα υπάρξει.

Δεν ήταν οι αντοχές του, ούτε το κορμί, η αιτία. Όχι. Δεν τον είχαν προδώσει. Ήταν που χρόνια τώρα είχε νυστάξει και δεν είχε που να μοιράσει τον ύπνο του.

Η μόνη ψευδαίσθηση που θα επιτρέψουν στον εαυτό τους, είναι τούτη. Εκείνος θα ησυχάσει θαρρώντας πως κλείνει στην αγκαλιά του ΕκείΝη, ενώ η χήρα θα αφεθεί στην εξαίσια πλάνη των χεριών που την τυλίγουν, θαρρώντας πως είναι εκείνα του άντρα της.

Έκλεισαν τα μάτια.
Δεν ξύπνησαν ποτέ. Ποτέ ξανά.

υ.γ. Με τίτλο δανεισμένο από στίχο του τραγουδιού Love του John Lennon, «Love is reachingreaching love…»




30 σχόλια:

  1. Πανέμορφη ιστορία καναρινένια μου!
    Ειλικρινά!
    Απορροφήθηκα διαβάζοντάς την... πολύ συγκινητική.
    Το να κάνεις έρωτα με έναν άνθρωπο δεν είναι το παν. Άλλα αισθήματα παίζουν ρόλο. Όλη αυτή η τρυφερότητα, το να έχεις την ανάγκη μιας απλής αγκαλιάς του άλλου είναι ένα πολύτιμο δώρο!

    Μπράβο σου καναρινένια! Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου!!!!!

    Υ.Γ. τα σκίτσα από το τετράδιο εσύ τα είχες κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ όμορφο, τρυφερο και συγκινητικό, γλυκό μου Καναρίνι... :)

    Μου άρεσε πολύ αυτό:
    "-Και τι νομίζεις ότι είναι η αγάπη;
    - Ο μοιρασμένος ύπνος."

    Σ ευχαριστώ Καναρινένια μου, που μου γεννας θετικές σκέψεις, που με κάνεις να σκέφτομαι συναισθηματικά και τρυφερά!

    Καλο σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Καναρένια.. :)
    Πολύ όμορφη ιστορία, ..μου αφήνει την αίσθηση ότι είναι βιωματική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KAΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΟ ΥΠΝΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ συγκλονησες παλι..πως μπορεσες και εκανες μια τραγικη ιστορια αγαπης τοσο ομορμα ..και εδωσες χρωμα στο μεγαλειο του εγκεφαλικου ερωτα.αγαπη και ερωτας ειναι να μοιραζεσε τον υπνο σου....επισης αγαπη και ερωτας ειναι να μοιραζεσε το κρεβατι σου...το πρωτο σκιτσο ειναι τελειο...ερωτικη αγκαλια...χωρις επαφη...και ομως γινετε....
    υσ..ξερω μια παρομοια ιστορια πραγματικη..που κοιματε διπλα του καθε βραδυ...να εισαι καλα .καναρινι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ τρυφερή η ιστορία αγάπης που μας διηγείσαι! Πραγματικά υπέροχη. Με λέξεις-εικόνες που σου προσάπτουν στα μάτια σου σκηνές του διηγήματος.

    Μπράβο ρε Καναρινάκι. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια αγάπη μπορεί να σε κρατήσει "δέσμιο" μια ολόκληρη ζωή και τα χέρια εκείνου που σε τύλιξαν θα τα νιώθεις όσο αναπνέεις.
    Δεν έχω λόγια, η ιστορία χαράχτηκε μέσα μου.....

    Σ'ευχαριστώ γιαυτό!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία που νιώθω όταν διαβάζω κομμάτια της ζωής μου....!!!!!!!!



    φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή σαρακοστή ! Τι υπέροχο κείμενο που μας προσφέρεις γλυκιά μου. Σε ευχαριστώ (ούμε) πολύ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου άρεσε αυτό που έγραψες. Με άγγιξε σε ορισμένα σημεία. Είναι πραγματικά πολύ καλό. Και αληθινό. Υπάρχει και το πιστεύω.

    Σε περιμένω να παίξουμε αν το θες.
    Το διήγημα το διαβάζω τώρα αμέσως. Θα τα πούμε. Φιλιά πολλά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι που ανοίγεις το χέρι απαλά και αφήνεις να γλιστρήσουν σα μαργαριτάρια οι λέξεις σε κόκκινο μετάξι.
    Ο μοιρασμένος ύπνος(πόσο ευρηματικό το μοίρασμα του χρώματος),
    "μια ανεξήγητη μυστηριακή εγκυμοσύνη".... πώς να αντέξει ή να ανεχτεί υποκατάστατα;
    Πόσο μοναδική είναι η γραφή σου ξεχωριστό μου καναρινάκι...
    Ακριβά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ίσως δεν περιγράφονται τα συναισθήματα που δημιουργούν οι λέξεις σου.. ίσως φταίει η σειρά τους.. ο τρόπος φυγής τους σε σφαλισμένα χείλη.. κι εικόνες συμπληρώνουν ότι φαντάστηκαν τα χρώματα..
    Ποτέ ξανά κίτρινη αίσθηση.. δεν αντέχεται τόση ομορφιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν κάνουν έρωτα οι ψυχές κι η μία αγγίξει την άλλη,

    τότε τίποτα δεν μπορεί να τις χωρίσει

    Ακόμη κι αν δεν έχει υπάρξει η σωματική επαφή..

    Όταν δε συμβούν και τα δυό

    τότε άστα να πάνε....

    Φιλί μικρό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρηνιώ μου,

    ακριβώς!!

    Και σίγουρα, τούτη η ιστορία, δεν γράφτηκε με σκοπό διδακτικές ή ηθικές υποδείξεις.

    Θέλησα, μονάχα, να αφήσω να μας αγκαλιάσει όλους, αυτήν η ζεστή αγκαλιά. Η ουσία του μοιρασμένου ύπνου. Όταν η πράξη του έρωτα έρχεται ως πράξη λατρείας και αγάπης κι όχι απλά ως ένα μέσο στιγμιαίας ηδονής.

    Χαίρομαι που με κατάλαβες και βούλιαξες στην αγκαλιά, που άφησα να σας σκεπάσει.

    υ.γ. Ναι, τα δύο τελευταία σκίτσα από το τετράδιο τα είχα σχεδιάσει τότε εγώ. Τα θυμήθηκα... και ψαχουλεύοντας τα ανέσυρα.

    Και τα δικά μου φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Christine, ξωτικό μου,

    εγώ σε ευχαριστώ που ντύνεις το νυχτικό μου με όμορφα λόγια, και που ένιωσες την ίδια ένταση μαζί μου, όταν έγραφα τούτο το δίστιχο που αναφέρεις.

    Φοβάμαι πως έχουμε ξεχάσει να κοιμόμαστε. Και το χειρότερο είναι πως ορισμένοι σύντροφοι της ζωής, κοιμούνται σε ξεχωριστά κρεβάτια. Και ακόμη πιο λυπηρό και πέρα για πέρα αληθινό σε διαφορετικά δωμάτια, ενός ίδιου σπιτιού.

    Αν κατάφερα έστω και σε έναν άνθρωπο να διεγείρω σκέψεις και συναισθήματα, αυτό θα μου έδινε χαρά.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλλιτέχνιδα του δρόμου, και όχι μόνο...

    Θα μπορούσα να συμφωνήσω με τον όρο "βιωματική ιστορία" εφόσον προηγουμένως περιορίσω σημαντικά την έννοιά του.

    Αυτό το μικρό διήγημα, γράφτηκε κατά την διάρκεια τριών συνεχόμενων βραδιών, μπροστά στη ζέστη και στην θέα ενός αναμμένου τζακιού.
    Το ζούσα, με την δύναμη της έντασης που προσφέρει ο νους. Ένα νοητό ταξίδι, ή αλλιώς μια ισχυρή ψευδαίσθηση του εγκεφάλου.
    Μέσα σε τούτα τα όρια μπόρεσα και το βίωσα.

    Διαφορετικά, αυτή η ιστορία είναι μυθοπλαστική, χωρίς να απορρίπτω ότι μπορεί να συμβεί ή πράγματι συμβαίνει στη ζωή κάποιων ανθρώπων. Ωστόσο, για 'μένα, δεν υπήρξε ένα αληθινό περιστατικό ως ερέθισμα.

    Σε ευχαριστώ που πέρασες, ακόμη και για την αίσθηση που σου άφησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σκρουτζάκο φίλε,

    κι "εκεί" μα κι "αλλού" βρίσκεται. Εκεί, όταν ορίζεται από την λατρεία και το ενδιαφέρον και όχι από την κατάκτηση της παροδικής απόλαυσης.

    Όσο για το αλλού, εγώ αποτύπωσα μια δική μου σκέψη. περιμένω κι από εσάς να ακούσω την δική σας, με χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γρηγόρη,

    είσαι ο μοναδικός, μέχρι στιγμής, που ένιωσες και διάβασες πέρα από αυτό που σχημάτιζαν οι λέξεις:
    "ο μοιρασμένος ύπνος"

    "...και έδωσες χρώμα στο μεγαλείο του εγκεφαλικού έρωτα..."

    "Ο εγκεφαλικός έρωτας", η δύναμή του, η έλξη του. Η έλλειψή του στις σημερινές σχέσεις των ανθρώπων, είτε από την φθορά του χρόνου, είτε από αμέλεια, είτε από την σταδιακή μείωση του ενδιαφέροντος για την καλλιέργειά του. Είτε γιατί καν μπορεί να μην την νιώσαμε.

    Ο εγκεφαλικός έρωτας, λοιπόν. Ο καθαρά πνευματικός.
    Έδωσες άλλη διάσταση στην συζήτηση που κάνουμε μέσω σχολίων. Κι εξέθεσες μια εντελώς καινούρια παράμετρο. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άνεμέ μου,

    χαίρομαι και χαίρομαι πολύ!

    Η αγάπη μου για το θέατρο και κατ' επέκταση για τον κινηματογράφο, είναι γνωστή σε μερικούς. Συνεπώς, καταλαβαίνεις την χαρά που μου δίνεις, όταν μου γράφεις πως μπόρεσες κι έφερες στα μάτια σου τις σκηνές μου.

    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

    υ.γ. Μονάχα την επομένη μη φυσάς τόσο πολύ, μου χάλασες τα μαλλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αναστασία μου,

    ναι μια αγάπη όλα τα μπορεί, έτσι δεν λέμε; Όμως γιατί χρησιμοποίησες τη λέξη "δέσμιο"; Διακρίνω τα εισαγωγικά, αλλά η ίδια η λέξη αφήνει αρνητική αίσθηση.

    Δράττομαι, λοιπόν, της ευκαιρίας. Πόσο δέσμιοι αισθάνονται οι άνθρωποι σήμερα από μια αγάπη; Κι αν είναι έτσι γιατί την ονομάζουν αγάπη και όχι τυραννία;

    Και πιο συγκεκριμένα στην ιστορία μας εδώ, άραγε "δέσμιος" ήταν αυτό που αισθάνθηκε ο κύριος; Και η ασυμφωνία από σκόρπιες παρτενέρ πως εξηγείται; Μήπως έσπασε τελικά τα δεσμά αυτής της αγάπης, έχοντας όλες αυτές τις φάλτσες νότες;

    Δεν έχω τις απαντήσεις. Κι εγώ εικασίες κάνω.

    Εγώ σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φαραώνα μου, αγαπημένη,

    Χαίρομαι αν προκάλεσα με τη γραφή μου ωραία συναισθήματα.

    Κομμάτια της ζωής σου, μου είπες. Τότε, αυτό το κείμενο αφιερωμένο με εκτίμηση σε 'σένα!

    Να ξημερώνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λάμπρο μου,

    σε ευχαριστώ! Μια όμορφη άνοιξη και καλή σαρακοστή κι από εμένα.

    υ.γ. Τότε να σου πληρώνω τα πιάτα που φτιάχνεις με λέξεις;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λένα μου,

    ίσως κάπου να υπάρχει, κάπου που δεν μπορώ εγώ να δω, μα ήταν τόσο δυνατό ώστε να το νιώσω και να γίνει γραφή. Εξήγησα και πιο πάνω πως η ιστορία, θα μπορούσε να είναι αληθινή.

    Να με περιμένεις. Θα παίξουμε! Ίσως αργήσω να ανταποκριθώ στην πρόσκληση, αλλά σίγουρα θα το κάνω, με χαρά.

    υ.γ. Θα σου απαντήσω σύντομα και για το διήγημα που διάβασες. Δεν αμελώ.

    Ένα όμορφο βραδάκι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κόκκινη ομπρέλα, ιδιαίτερή μου,

    είναι που εσύ έχεις καθάρια μάτια και βλέπεις παντού ομορφιές. Κι εκεί που δεν υπάρχουν τις πλάθεις με το νου σου.

    "υποκατάστατα..." την κρατώ αυτήν τη λέξη, για να απέχω από την κυριολεκτική της χρήση.

    Ακριβοφιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ονειροφερμένε μου,

    τι να πω; Σε ευχαριστώ.

    "Ποτέ ξανά κίτρινη αίσθηση.."
    αυτό με κράτησε εκεί για ώρα. Να σκέφτομαι. Στιγμές ενδοσκόπησης.

    Το πέρασμά σου μου έδωσε χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άνιμα, ψυχεδελική μου αγάπη,

    "Όταν κάνουν έρωτα οι ψυχές κι η μία αγγίξει την άλλη..."

    και μου ήρθαν αυθόρμητα στο μυαλό οι στίχοι του "imagine",

    "you may say I'm a dreamer but I'm not the only one..."

    Τουλάχιστον δεν είμαι η μόνη.

    Αυτά πάνε... κι ας μην τα αφήνω εγώ.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφη και τρυφερή η ιστορία σου! :)

    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρίλια,

    σε ευχαριστώ!
    Κι είναι αλήθεια πως έτσι τρυφερά κι όμορφα την ένιωσα κι εγώ, γι' αυτό και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας.

    Καλώς ήρθες στην σοφίτα μου!
    Όταν το νιώθεις να περνάς...

    Όμορφο ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είχα ανάγκη. Την αγκαλιά σου. Το χάδι σου. Μόνο.
    -Δεν καταλαβαίνω.
    -Τον μοιρασμένο ύπνο.
    -Ναι.

    Κλείνει τα μάτια κι αποκοιμιέται πάλι.
    Δεν ξύπνησε ποτέ. Ποτέ ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άνεμε φλογισμένε,

    ναι... κάπως έτσι "βίαια"!
    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...