Πέμπτη, Δεκεμβρίου 26, 2013


 

17 σχόλια:

  1. ωφου το μωρέ το μικρουλιιι :) :)
    μέχρι να σχολιάσω το πρωηγουμενο δημοσίευσες το επόμενο.. χρόνια πολλά κι από εδώ.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καναρινένια μου, όλα καλά;
    Η βροχούλα έξω μόνο.. εύχομαι.

    Χρόνια πολλά! Χαρούμενη και δημιουργική να είναι η νέα χρονιά.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. koulpa,

    έχω χάσει εγώ αναρτήσεις.. αλίμονο, δεν είναι αυτά που μετράνε.
    Χρόνια Πολλά καλέ μου φίλε, καλή χρονιά να έχουμε!

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Margo,

    όλα καλά αγαπημένη μου!

    Χρόνια Πολλά, με το καλό να μας έρθει η νέα χρονιά!

    Σε γλυκοφιλώ κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι γλυκόοοοοοοοοοο!!! Άμα μεγαλώσει, βέβαια, θα 'ναι και λίγο... σκιαχτικό, αλλά... δεν πειράζει. Εμείς θα το αγαπάμε "κι ας έχει ουρά, κι ας έχει ρίγες, κι ας είναι γούνινο" που λέμε και στο γάτο μας! ;Ρ

    Σνουποφιλάκι! Με το καλό η νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. marilia,

    είναι και θα παραμένει έτσι γλυκό.

    Καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τοκ.τοκ..μπήκα μόνο για να δώσω ευχές ..Καναρινάκι μου...για τον καινούργιο χρόνο και καπου διαβασα για γιορτή ου.. να σου φέρει υγαία .. αγαπη .. και πολλα χαμόγελα.. το ξερω οτι έχω καιρό να περάσω απο εδώ...θελω να ξαναέρθω και να διαβασω οσα εχω χασει.. όλα μα όλα... και να αφήσω τις σκέψεις μου να μιλήσουν... να είσαι καλά ...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με χαρές μόνο να έχεις !!! φιλακια θα επανέλθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σμαραγδένια Ρούλα,

    Καλή Χρονιά σμαραγδάκι μου! Μην σε μπερδεύουν τα Χρόνια Πολλά πιο πάνω είναι των ημερών, η γιορτή μου είναι το Πάσχα.

    Ευλογίες να χαρίζει ο Θεός στην οικογένειά σου, αγάπη και υγεία!
    Καλημερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορώ να αντέξω στον πειρασμό και ... κλέβω το γατούδι. Πες ότι μου έκανες ένα πρωτοχρονιάτικό δώρο, Βαϊα μου γλυκιά. Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Καλη Χρονιά
    με αγαπη και χαμόγελο

    Whitesnake - Is This Love (HD)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξαναήρθα.. αφού έκανα μια βόλτα στις σκέψεις σου.. δυο μήνες πριν...εκεί κάπου στο πλάι...έχεις βάλει και άλλες σκέψεις αφιερωμένες σε σένα φυλαχτα γραφής τα λές.. τι όμορφο!!!!...
    Η φωτογραφία της όμορφης.. με την πλάτη γυρισμένη δείχνει της ψυχής της το φευγιό.. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ...να μην χανόμαστε ...σε μενα το λέω...χι.χι. Καναρινάκι μου... φιλώ σε..!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφο! Ας είναι και η νέα χρονιά έτσι κουκλίστικη, χρωματιστή και παιχνιδιάρικη - Καλή Χρονιά, Καναρινένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Poet,

    το τιγράκι θέλετε να πείτε, ναι!

    Καλή Χρονιά, με ωραία δείγματα γραφής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Velvet,

    ναι, με χαμόγελο ευδιαθεσίας θα 'θελα, όχι από το άλλο.

    Καλή Χρονιά!
    Ευχαριστώ για το άκουσμα, άντε ντε, is this, V?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σμαραγδένια Ρούλα,

    ένιωσα πολύ ευλογημένη και το θεώρησα τιμή να γράψουν για μένα αυτοί οι άνθρωποι που αρχικά δεν με γνώριζαν και κάποιοι δεν με γνώρισαν και ποτέ (από κοντά). Και, πράγματι, τα νιώθω φυλαχτά.

    Η όμορφη... γαληνεύει το μέσα μου. Σε ευχαριστώ για όλα όσα μου έγραψες.
    Καλή Χρονιά να έχουμε!

    Καλό σου ξημέρωμα σμαραγδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eva Psarrou,

    ας είναι έτσι, αλλά ας μην κοιτάει έξω από το παράθυρο, ας ζει!

    Καλή Χρονιά Εύα μου, σε ευχαριστώ!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίζω να μη θυμώσει το τιγράκι που το πέρασα για γατάκι. Στο κάτω-κάτω ξαδερφάκια είναι. Τιγράκι-γατάκι-κοριτσάκι, όλα αιλουροειδή.

    Καλή χρονιά και πάλι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...