Τετάρτη, Δεκεμβρίου 29, 2010

Σαν σε καρτ ποστάλ ευχή












Για την Πρωτοχρονιά

σου φύτεψα δυο λέξεις μες τη γλάστρα

και σου ξημέρωσα μια πρόταση λειψή κρυμμένη στην αυγή.



Οι λέξεις άνθισαν και γίνηκαν γεράνι.

Ευωδίασαν και μύρισαν

το σώμα σου πλημμύρισαν

μια τέτοια μέρα γιορτινή.



Και γέμισε η πρόταση στου ήλιου το χαρμάνι.

Έλαμψε κι άστραψε

το σύννεφο φυλάκισε

σε μια χώρα μακρινή.







Σου διάλεξα και τόνους κι αποσιωπητικά

και κόμματα μα κι ερωτηματικά.

Όλα μαζί τα έτριψα

άχνη, θαρρώ, πως έφτιαξα.

Να πασπαλίσω τα γλυκά

να πάρουν γεύση και μυρωδικά.



Σου έκρυψα κι ένα θαυμαστικό

στις στάχτες μες το τζάκι.

Σαν βάλεις ξύλα και φωτιά

να γίνει πυροτέχνημα να φέγγει τις στιγμές σου

να γίνει παρανάλωμα να καίει τις μοναξιές σου.














Σου φύλαξα και μια Φίλη

να στάζει απ’ το τριφύλλι

σα σταγονίτσα βρόχινη

πάνω σε στέρφα Γη.









υ.γ. Σκαλίζοντας το σεντούκι…

Ευχή μου, μερικά χρόνια πριν, σ’ έναν αγαπημένο φιλόλογο καθηγητή. Έτσι που γίνατε κι εσείς αγαπημένοι θέλησα να την ταχυδρομήσω στον καθένα ξεχωριστά!



46 σχόλια:

  1. Αν έβγαζε τέτοιους
    μαθητές χαλάλι του
    κ. Καθηγητή οι στίχοι σου !!!
    Και σε μας που δεχόμαστε τ' απόσταγμα
    και τ' αρώματα απ' τις εμπνεύσεις της ψυχής σου ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σου εύχομαι με υγεία,
    αγάπη, έμπνευση κι αισιοδοξία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη και ως κίνηση..και ως σκέψη..και ως συναίσθημα!! Πάντα να είσαι καλά, αγάπη, υγεία και ότι ποθείς περισσότερο!!! :) Καλή χρονιά, χρόνια πολλά και καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Side21,

    καλόγνωμος που είσαι πάντοτε φίλε μου! Σε ευχαριστώ!

    Χρόνια Πολλά - πολλά και καλά! Ευτυχία κι αγάπη για σένα και την οικογένειά σου! Ο νέος χρόνος να σας φέρει μόνο χαρές επιθυμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Roadartist,

    καλλιτέχνιδά μου, να είσαι πάντοτε γερή - δίχως σπασίματα, ραγίσματα, στραμπουλίγματα... :) - να σε έχουμε κοντά μας!!!

    Σε ευχαριστώ τόσο για τις ευχές σου. Τα καλύτερα, όσα θέλεις και ποθείς ο νέος χρόνος να σου φέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι τρυφεροι και ονειρικοι στιχοι...
    αυτη η Φιλη που μου φυλαξες και σταζει απο το τριφυλι σαν σταγονιτσα βροχινη...θα ειναι η μεγαλη μου ευχη γι'αυτη τη νεα χρονια που ερχεται!!!!
    σ'ευχαριστω που εκλεισες τη βραδια μου με αυτο το υπεροχο ποιημα!
    σου ευχομαι μεσα απο τη νεραιδενια μου καρδια καλη χρονια με υγεια κι αγαπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. !!!

    Καλές γιορτές! Καλή Πρωτοχρονιά! Με υγεία και αγάπη! :)

    σνουποφιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά, Καλή και Γλυκειά Χρονιά κοριτσάκι! Τόσο γλυκειά όσο οι στίχοι που βγαίνουν απ' την καρδούλα σου!!!

    Μας έλειψες, μην αργείς τόσο να φανείς στη γειτονιά... σ' έχουμε ανάγκη, εσένα και τα όμορφα λόγια σου!!!

    Καλή Χρονιά, με Υγεία κι Ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά, γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα!
    Καλά να είσαι και να μας γράφεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ax τι γλυκόοο.. ευχαριστούμε φίλη μου :):)
    χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα κι από εδώ.. καλή χρονιάααα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. apinkdreamer,

    καλοσυνάτη μου σε ευχαριστώ που κρατάς την Φίλη για τη νέα χρονιά. Με κάνεις χαρούμενη!

    Τα καλύτερα θα σου ευχηθώ για τη νέα χρονιά. Μόνο χαρά κι ευτυχία να φέρει και να ακουμπήσει στο διάβα της.

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. marilia,

    γλυκό μου κορίτσι, είθε έτσι!!!
    Με τις ίδιες όμορφες ευχές θα σε καληνυχτίσω.

    Καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. painter,

    η έλλειψη γεννιέται και ασθμαίνει μονάχα σαν είναι αμοιβαία. Πράγμα που σημαίνει πως κι εμένα μου λείψατε!

    Χαρά, υγεία κι ευτυχία, να φέρει το 2011 σε σένα και την οικογένειά σου!

    Σου στέλνω μια ντουζίνα φιλιά και αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κούκος,

    πολυαγαπημένε μου φίλε, η ατάκα σου "Καλά να είσαι και να μας γράφεις..." έχει διττή έννοια, δεν νομίζεις;;

    Χαχα, σε πειράζω!

    Τα καλύτερα φίλε μου για το 2011 και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. koulpa,

    πωπωωω... μου έλειψαν τα χαμόγελα :))που μου αφήνεις πάντοτε. Πρέπει να γίνω πιο τακτική με το νέο χρόνο.

    Φίλε μου με το καλό να υποδεχθείς τη νέα χρονιά! Μόνο χαρά, υγεία κι ευτυχία να φέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. βασίλης,

    έχω την εντύπωση πως το avatar σου το έχω ξαναδεί σε άλλες φιλικές μπλογκογειτονιές.

    Χαίρομαι με την επίσκεψή σου εδώ. Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    Ευχές για μια καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρίσκω το ποίημα Εμπνευσμένο!
    Υπέροχο και μοναδικό!
    Σου εύχομαι Καλή Χρονιά!
    Κι όλα τα Δώρα τ Ουρανού στα χέρια σου και στην καρδιά σου.

    Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύχομαι από καρδιάς 2011 ευχές
    για τη νέα χρονιά
    Υπέροχη ανάρτηση για κάθε νέα αρχή
    Δημιουργικότητα υγεία αγάπη και χαρά να σε συνοδεύουν Καναρινένια μου
    Σε φιλώ γλυκά γιορταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρασα να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά και βρήκα ένα σωρό ευχές, τέτοιες που μόνο εσύ ξέρεις να λες..!! Καλή Χρονιά κοπελιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στη ζεστή γωνιά σου αφήνω ένα χαμόγελο με πολλές ευχές για ότι καλύτερο να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος.... Υγεία χαρά αγάπη πάντα μαζί!
    Φιλιά πολλά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mπράβο σου κοπέλλα μου, υπέροχο...
    Καλή και γλυκύτατη χρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Για την Πρωτοχρονιά
    σου φύτεψα δυο λέξεις μες τη γλάστρα
    και σου ξημέρωσα μια πρόταση λειψή κρυμμένη στην αυγή."

    Οι πιο ωραίοι στίχοι που διάβασα τον τελευταίο καιρό στη blogoσφαιρα (αλήθεια) Ισως γιατι μας έχει λείψει η τρυφερότητα, ή την περιφρονούμε στις μέρες μας.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να είσαι πιο χαμογελαστή, πιο ευδιάθετη, πιο ήρεμη, πιο δημιουργική και πιο γεμάτη αυτή τη χρονιά. Και κάθε χρονιά. Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρεγγίνα,

    το νέο έτος ήρθε κι είθε να μας χαρίσει μόνο γέλια και χαρές!

    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. JK O SKROUTZAKOS,

    πωπω! Πολύ μου άρεσε η ευχή σου!
    Είθε να γίνει έτσι όπως λες! Φιλιά πολλά κι ανταποδίδω την ευχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΑΓΟΣ,

    καλώς τον! Σε ευχαριστώ!

    Το έχω ξαναπεί στο παρελθόν αλλά δεν με κουράζει να επαναλαμβάνομαι, πάντοτε χαίρομαι με την παρουσία νέων ανθρώπων εδώ. Πέρασε στην σοφίτα να σε τρατάρω κι όποτε το νιώθεις να περνάς.


    Καλή σου χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ποιώ-ελένη,

    πάντα μοσχοβολά το στόμα σου λόγια γλυκά, καλοσυνάτα. Να είσαι πάντοτε καλά αγαπημένη μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Table Rouge,

    καλή χρονιά γλυκιά μου! Να είσαι εμπνευσμένη και δημιουργική, να δίνεις ιδέες και σε εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιώτα,

    τα καλύτερα μου εύχεσαι και πολύ σε ευχαριστώ! Με τη νέα χρονιά να εκπληρωθούν τα όνειρά σου, αγάπη στην καρδιά σου και γαλήνη.

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. to alataki,

    καλώς την μου! Σε ευχαριστώ πολύ για την καλοσύνη σου. Πέρασα από την σελίδα με τα διηγήματά σου. Έχεις ωραία πένα και χαίρομαι που σε γνωρίζω.

    Να περνάς από τη σοφίτα μου όποτε το νιώθεις! Καλή χρονιά κι ευλογημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Scorpios,

    είναι που μόνον οι τρυφεροί άνθρωποι αντιλαμβάνονται την τρυφερότητα και σε ευχαριστώ που την ένιωσες.

    Καλή χρονιά σου φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. lena_zip,

    μακάρι Λενάκι μου με το νέο έτος να είμαι όλα αυτά τα όμορφα που μου εύχεσαι!

    Καλή χρονιά κοριτσάκι μου, μόνο χαρές κι ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ γλυκό και τρυφερό κείμενο , το ίδιο και οι συνοδευτικές φωτο !!!!
    Καλοτάξιδο το 2011 !!
    Να σου φέρει ότι επιθυμείς !!
    Να είναι φουλ από αγάπη, υγεία και χαρά !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή κι ευλογημένη χρονιά. Θαύμασα στίχους! Τι όμορφοι! Έχω το άδειά σου να τους διαβάσω στα παιδάκια στην τάξη;Από τη Νίσυρο σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρτα και καλή εβδομάδα !!!
    Πέρνα από τον Ψαρότοπο να πάρεις ένα δωράκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ζήλεψα το θαυμαστικό
    και το 'κλεψα απ' τις στάχτες
    το έκανα βεγγαλικό
    και φώτισα της μοναξιάς τους φράχτες

    Πολύ όμορφοι οι στίχοι σου, τόσο που παρασύρθηκα σε αδεξιότητες...
    :-)

    KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ, ΓΑΛΗΝΗ και ΧΑΡΑ έστω και μέσα απο τα μικρά που άλλοτε μας φάνταζαν αδιάφορα!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αθηνά,

    υπέροχες οι ευχές σου γλυκυτάτη μου!
    Να έχεις μια ευλογημένη, και χρυσή- χρυσή χρονιά σε όλους τους τομείς.

    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νίκο Διακογιάννη,

    επίσης καλή κι ευλογημένη χρονιά! Βέβαια και θα μπορούσες να διαβάσεις τους στίσους στα παιδάκια της τάξης σου. Τα φιλιά μου στην όμορφη Νίσυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Lambros,

    φίλε μου πέρασα από τον Ψαρότοπο και το είδα το δωράκι! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Καλή χρονιά να έχεις και πάντα δημιουργικός στις γεύσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. JK O SKROUTZAKOS,

    σε ευχαριστώ! Χαίρομαι κάθε πέρασμα και ευχή για καλή εβδομάδα. Χαμόγελα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΦΥΡΔΗΝ - ΜΙΓΔΗΝ,

    καλώς την μου! Πολύ όμορφα παιχνίδισες με αφορμή τους στίχους μου.

    Να περνάς από εδώ όποτε το νιώθεις. Θα χαίρομαι.

    Σε ευχαριστώ καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλως σε βρηκα καλλιτεχνη των γραμματων και των χαντρων σε περιμενω στο σπιτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. love2love,

    καλώς μου όρισες! Πάντοτε χαίρομαι όταν κάνουν μια στάση νέα πρόσωπα στη σοφίτα μου. Να περνάς όποτε το νιώθεις.

    Και ναι, να με περιμένεις, χρωστάω επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...