Τρίτη, Απριλίου 09, 2019

Κι όμως, αυτό το τραγούδι είναι για εσένα

Μητέρα | Φίλη | Σύζυγος | Ερωμένη | Συνάδελφος | Μαθήτρια | Σύντροφος | Μητέρα.

Είναι μόλις μερικά από τα ουσιαστικά που μου έρχονται στο νου όταν σκέφτομαι τη γυναίκα μέσα στον μόλις πρώτο μικρό της κύκλο, αυτόν της οικογένειας. Με πρώτη και τελευταία τη λέξη μητέρα.

Έχεις μπλοκάρει τη γραφή μου, θες από έλλειψη χρόνου, θες από κούραση, θες γιατί σε αυτές τις σελίδες διστάζω από φόβο να σε ακουμπήσω μήπως τυχόν και βεβηλώσω την υφή σου. Όμως, γιε μου, αυτό το Σ' αγαπώ είναι ολοδικό σου. Καταδικό σου. Σε αγαπώ, ψυχάδι της ψυχής μου. Και η μουσική ξεχύνεται από τα ηχεία και αυτό το συναίσθημα, το καταλυτικό αυτό συναίσθημα, ανοίγει το θώρακά μου και νομίζω πως για πρώτη φορά αναπνέω σε αυτόν τον κόσμο με τον τρόπο που θα έπρεπε. Με έναν τρόπο που δεν μας έμαθαν ποτέ και ούτε και πρόκειται. Γιατί δε διδάσκεται, μονάχα σαν έρθει η ώρα, αν το φέρει η τύχη και η  ζωή, λες "α, έτσι είναι...". Δεν υπάρχουν εκεί μεγάλες λέξεις, επιβλητικές λέξεις δεν υπάρχουν, μονάχα τρεις έρημες κι ορφανές κι εσύ, επειδή έγινες μάνα, τις καταλαβαίνεις.

Α, έτσι είναι...
Αυτό το συναίσθημα, το απέραντο, το δεν υπάρχουν λόγια για εσέ συναίσθημά μου.


Μήνας Απρίλιος, πάντοτε, αγαπημένος μήνας, γενέθλιος. Σε ευχαριστώ Θεέ μου για αυτά τα Τριάντα & δύο.

"Δεν έχω τίποτ’ άλλο, είμαι μια φωνή, είμαι δυο χέρια αδειανά που σε τυλίγουν, μα σ’ αγαπώ και κοίτα, ανοίγουν οι ουρανοί, οι ουρανοί που τόσο δύσκολα ανοίγουν".

 Μουσική επιλογή: Μαρινέλα  & Κώστας Χατζής ~ Σ' αγαπώ
 

4 σχόλια:

  1. Είναι πράγματι μαγικός ο τρόπος που όλα αλλάζουν από τη στιγμή που ένας άγγελος αρχίζει ν’ ανθίζει μέσα μας.
    Όλα εκεί, από πάνω του, η ψυχή, το σώμα, η σκέψη, η έγνοια…
    Για πάντα από τη στιγμή εκείνη και μετά.
    Κι όλα εκείνα που δε διδάσκονται είναι η ώρα τους να τα μάθουμε.
    Να κάνουμε τη δική μας θητεία στη μαγεία της δημιουργίας του Ανθρώπου.

    Και κάπως έτσι το ταξίδι μας αποκτά και νέους συνοδοιπόρους…

    Χρόνια σας πολλά για τον γενέθλιο μήνα!
    Να χαίρεστε τον λεβέντη σας, άξιος Άνθρωπος να γίνει στη ζωή του με υγεία πάντοτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήχος Πλάγιος. Μόνος...,

    όλα για το χαμόγελο και το γέλιο ενός αγγέλου, ενός νέου συνοδοιπόρου όπως λες, και ω Θεέ μου, πόσο δίκιο έχεις.

    Μια γλυκιά διάθεση με περιτριγυρίζει τον τελευταίο καιρό για όλους τους παλιούς αγαπημένους αυτού του χώρου, και ο λόγος σου εδώ, ζέστανε την καρδιά μου, φώτισε τα μάτια μου και στρογγύλεψε τις άκρες των χειλιών μου. Να είσαι καλά επιθυμώ και να ξημερώνεις όμορφα!

    Σε ευχαριστώ για τις πολύτιμες ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μοιράζεσαι τις χαρές της ζωής μαζί και από μακρυά. Να καμαρώνεις για την αγάπη που γεννήθηκε μαζί του

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. agrampelli,

    Ναι και στα δύο, να μοιράζομαι και να καμαρώνω!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...