Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2018

ίσως μια μέρα και να πετάξουμε

Θα ξημερώνει και θα βραδιάζει. Κάθε φορά και μια καινούργια ημέρα, μιαν άλλη ξεχωριστή νύχτα. Κι εγώ, για ακόμα μία φορά δε θα έχω προλάβει να φορέσω τα φτερά μου. Θα είναι εκεί, ακουμπισμένα, θα τα κοιτώ και θα δακρύζω. Και θα νιώθω λίγη όταν θα βλέπω το τόσο πολύ των άλλων μέσα στα απαιτητικά αθώα μάτια σου και το δικό μου λίγο. 

Θα τα κοιτώ και θα δακρύζω. Τα μάτια σου. Τα φτερά μου. 


 


Μονάκριβέ μου, σε αγαπάω.
Δίχως φτερά. Γιε μου. Σε αγαπώ.






Ευανθία Ρεμπούτσικα / Ελένη Ζιώγα ~ Τι λέει η αλεπού;
Στέφανος Ληναίος & Έλλη Φωτίου ~ Δύο φορές παιδί μου, Νανούρισμα
 

8 σχόλια:

  1. Διάβασα κάπου: "Μια ζωή το παιδί να κουβαλάει τη μητέρα του στους ώμους του δε μπορεί να ξεπληρώσει τους 9 μήνες της κύησης".
    Χώρια ξενύχτια, αγωνίες...
    Δεν το λέω μόνο για τα παιδιά μας.. ότι εκείνα μας χρωστούν.. όχι.
    Και για μας το λέω.. τι χρωστάμε και δεν το καταλάβαμε...

    Ένα θα σου πω: Το δικό σου το λίγο πιο πολύ από το πολύ όλων των άλλων..
    Και πάντα το δικό σου το "λίγο" θα ψάχνει, θα γυρεύει, θα αποζητά...


    Φιλί γλυκό στη μανούλα και ρουφηχτό στο αλεπουδάκι της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και η αγκαλια, διπλωμενα φτερα ειναι
    Τα εχει περισσοτερη αναγκη

    Να σου ζησει ο μικρουλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!Να τον χαιρεσαι τον μικρο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. jacki,

    γλυκιά μου αγαπημένη φίλη, που όλα τα ημερώνεις και όλα τα γαληνεύεις, που σβήνεις τις ανασφάλειές και χαϊδεύεις τις ανησυχίες.

    Σε ευχαριστώ όμορφη, καλή μου Jacki, αιώνια ευαίσθητη ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Velvet,

    πάντοτε καίριος ο λόγος σου και αφοπλιστικός.
    Σε ευχαριστώ, V!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Appelsinpigen,

    και πόσο χαίρομαι!
    Καλά να είσαι, σου χαμογελώ πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    χαρά μου που περνάς, μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά και σε εσένα! Τον χαίρομαι και σε ευχαριστώ! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...